Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag 13/1
Kosti
Girasol
Dr Mcstuffins

Tirsdag 14/1
Mrs Meg

 
Onsdag 15/1
EM86

Torsdag 16/1
Lohne
2 gull og et gull til?
Mamsen vil ha nr2!

Fredag 17/1
Sokkedyret
Krumelur
Kjøttmeis

Lørdag 18/1
Mia & Gullgutten
Mrs Impatient
Peachpie

Søndag 19/1
Vasteros

Gravide
Girasol
Kjøttmeis
Dr Mcstuffins
EM86
Peachpie
Vasteros
Mia og gullgutten
Metzie

TR har kommet
Mamsen vil ha nr2!
2gull og et gull til?
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at jeg kan sette meg opp på "TR har kommet" om 1 time eller 2...  :kjefte:

Kjennes litt for godt at TR kommer i dag. Ååååh sint jeg!! Haha eller über-hormonell ;)

 

Gratulerer Metzie!!! :)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg TR på lørdag, trodde lenge det var festeblødning, men ut på kvelden kom det bare mer og mer...Tar det ikke så tungt. Mannen sa så søtt " det gjør ikke noen, da blir det bare mer kos på oss".

Skriver meg inn på IKM uke 6. :)

 

Mandag 13/1
Kosti
Girasol
Dr Mcstuffins

Tirsdag 14/1
Mrs Meg

 
Onsdag 15/1
EM86

Torsdag 16/1
Lohne
2 gull og et gull til?
Mamsen vil ha nr2!

Fredag 17/1
Sokkedyret
Krumelur
Kjøttmeis

Lørdag 18/1
Mia & Gullgutten
Mrs Impatient
Peachpie

Søndag 19/1
Vasteros

Gravide
Girasol
Kjøttmeis
Dr Mcstuffins
EM86
Peachpie
Vasteros
Mia og gullgutten
Metzie

TR har kommet
Mamsen vil ha nr2!
2gull og et gull til?
Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan sikker slette meg fra listen. Er gravid, men venter egentlig bare bekreftelsen på blodprøven at jeg mister igjen. Har masse symptomer på at det går i vasken igjen. Skal inn på onsdag å ta siste blodprøve. Mistet de få symptomene jeg hadde. Får ikke sove før på morningen, det har skjedd hver gang jeg mister at jeg er trøtt, men får ikke sove. Hadde veldig vondt i magen både natt til søndag og til i dag. Natt til i dag var det masse sammentrekninger og jeg vurderte smertestillende, men klarte å la vær. Har ikke fått blødninger, men de kommer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosti, skjønner at du har mistet flere ganger tidligere, men jeg håper virkelig du tar feil denne gangen, og at det går bra likevel! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosti, skjønner at du har mistet flere ganger tidligere, men jeg håper virkelig du tar feil denne gangen, og at det går bra likevel! :(

Det håper jeg og, men tviler på det. Kjenner jeg ikke klarer og tie stilt når jeg er 99% sikker på svaret. Måtte bare få det ut.

Endret av kosti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Kosti :( Håper virkelig det går bra!! Krysser fingrene for deg!!!

 

TR har ikke kommet på besøk enda, tross masse masse murringer og vondt i ryggen i går. Trodde tanta kom hvert minutt, fløy frem og tilbake på toalettet i hele går. Men ikke en dråpe blod en gang... Tok en billig-strimmel test nå i morges og etter 3 min var den fortsatt helt blendahvit :( Kastet den bare i søpla og ble ganske sur egentlig. Ikke gravid og ikke TR, flotte saker... 

 

Men så ble jeg grepet av desperasjon og tittet ned i søpla etter 1-2 minutter og der var det jammen meg en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek! What? Skal teste igjen i morgen tidlig, og da med Clear Blue. Altfor nervepirrende for min del dette...! Tenker automatisk at hvis jeg er gravid igjen så går det galt pga det er nå 1 dag over IKM og jeg har bare en hypersvak strek å vise til :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får krysse fingrene for en MYE sterkere strek i morgen! Den var veldig svak i dag, men den var rosa og ikke grå, så tror ikke det var skyggestrek egentlig (eller "håper" det ikke var skyggestrek). Tester igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder fingrene krysset for deg Mrs.Impatient!

Den streken du beskriver dukket opp hos meg også 10 DPO. Jeg la testen fra meg (blendahvit), dro på jobb, kom hjem om ettermiddagen, tok den opp av søpla og da så jeg at det hadde dukket opp slik en svak svak skyggestrek! Streken ble jo bare sterkere og sterkere for hver dag med nye tester, som gikk :) :)

Jeg vil råde deg til å ta en Clearblue test i overimorgen! Jeg tipper du får positivt da :)

Endret av ~•~Vasteros~•~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne trenge litt råd. Hadde kort og liten mens fra lørdag kveld til mandag. Pleier vanligvis, før vi begynte å prøve å ha mensen i opptil 5 dager og blø ekstremt mye.

Tar fortsatt temperaturen, og nå er den mye høyere en normalt etter mens. Like høy som etter eggløsnng!

Hva tror dere?

Burde jeg teste meg, eller er det bare kropen "psyken" som tuller med meg? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj det var en kort mens! Ta en test du, så er du "sikker" :) Haha og det kommer fra fru nekter-å-ta-test ;) 

 

Hihi begynte nesten å grine her på jobb da jeg leste svaret ditt Vasteros, en smule emosjonell kan man si ;) Krysser fingrene for ett kryss eller en sterkere strek i morgen/overmorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Har vært ute og kjøpt test....men er litt som Mrs-impatient - liker ikke å bli skuffet av en blenda hvit test. Ikke har jeg lyst til å bli avhenig av å teste :huh: Vanskelig dette altså. :P

Skal jeg vente til imorgen? Ta den på morgen urin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Har vært ute og kjøpt test....men er litt som Mrs-impatient - liker ikke å bli skuffet av en blenda hvit test. Ikke har jeg lyst til å bli avhenig av å teste :huh: Vanskelig dette altså. :P

Skal jeg vente til imorgen? Ta den på morgen urin?

Hvis du er over IKM-datoen, så kan du fint ta testen nå og allikevel få et positivt resultat!

Gi lyd fra deg når du har fått resultatet! Jeg venter i spenning og heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen andre som har hatt mensblødning og posetiv test etterpå? Litt nervepirrende dette altså :sukk::sprettoy:

Mrs imaptient, jeg kan teste imorgen jeg også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tester vi "sammen" ;) 

Huff, er så nervøs for at jeg ikke får strek... TR har holdt seg borte i dag også, og jeg har murringer i nedre del av magen + vondt i ryggen i dag også så noe er det iallefall! Satser på positiv for oss begge Lilu81 :) :) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Mrs-impatient, jeg ble for utålmodig. Dessverre blenda hvit resultat på meg. Så da trasker jeg videre til ikm uke 7.

Lykke til Mrs impatient :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh nei :( Så utrolig kjedelig!!! :( Ønsker deg masse lykke til i neste periode! Og takk for lykkeønskninger!

 

Tør ikke teste før i morgentidlig jeg... Har en Clear Blue og en billig-strimmel, spørs om jeg tar begge to ;) Hehe bare for å være sikker ;)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...