Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

har også IKM lørdag, som deg vasteros, har kun stikking i puppene og de er ømme, og i dag så var det mye utflod. mens murringer og trøtthet følger med.

 

trøttheten har jeg tenkt at er pga opplæring med jobben, og bakersterad innerst i hjørnet funker fint for surfing på nett osv. hehe

 

har ikke tatt noen test enda, vil vente. hvis jeg har test i skapet, føler jeg at jeg MÅ ta den. og man blir jo bare så skuffet hvis den er negativ. tok ut spiralen i august.

 

jaja, er bare å vente til lørdagen da, med å se om det skjer noe eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi, den kom vist på en gang til. sann er det når man bruker tlf og den ikke vil oppdatere seg og man går inn på feil side. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...been there, done that!

Er ikke så lurt å oppdatere via mobilen altså :)

Gjorde samme tingen selv litt tidligere idag!

 

Det er jammen meg ikke lett å la vær å teste ! Synes nesten at testpinnene mine roper på meg der de ligger i skapet...! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peachpie; det høres veldig ut som en implantasjonsblødning, spør du meg! Det skal visstnok ta alt fra 7 - 12 dager for å egget å feste seg til livmorveggen.

Det er nok litt for tidlig å få IKM på 11 DPO...så mest sannsynlig vil jeg tro det er den famøse festeblødningen! Krysser fingrene på det for deg :)

Endret av ~•~Vasteros~•~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge festen her, men jeg har også opplevd sånne bittebittesmå blødninger uten at det var noe. Der og da var jeg selvsagt hellig overbevist om at det var implantasjonsblødning, tidspunktet passet perfekt, men det var altså ikke noe. Sannheten er jo at du vet aldri før mensen kommer, eller du tester positivt. Sorry. :P Leter du nok vil du alltid finne noen som har hatt alle symptomene du selv har OG vært gravide, og da er det lett å overse alle de andre som IKKE var det.  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, Kjøttmeis!

Men enn så lenge er nok det klokeste å tenke positivt :)

Og samtidig huske på at det ikke er verdens undergang dersom det ikke skulle ha klaffet allikevel 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd lohne, masse lykke til videre! Min temp er fortsatt høy, så neppe noen mens i dag heller. Gud så nervepirrende dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Lohne!

 

Selv testet jeg negativt idag 11 DPO, og er delvis i ferd med miste håpet!

MEN MEN...man kan ikke forvente at det klaffer på aller første forsøk heller! :)

 

Jeg var veldig tissetrengt i natt, og måtte opp kl. 02.50 for å late vannet. I tillegg fikk jeg et svimmelhetsanfall med en gang jeg var innafor kontordøra idag. Hmm...jeg kan ikke huske å ha hatt svimmelhetsanfall 3 - 4 dager før IKM tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooææ, kan si jeg sprakk.. Måtte bare teste i dag.. Var så himla dårlig form i går og kvalm i dag, og der kom d et kryss gitt :) Veldig svakt sådan, men er vel ikke annet å forvente med IKM lørdag. Drar en tur til legen i dag for å ta hcg, så må jeg ringe sykehuset for skal vel begynne på litt medisiner.. Dette er drit skummelt, og tenk hvis d går galt igjen?? Og tenk om d går bra?? Da blir d septemberbebis.. Tørr nesten ikke tenke på d en gang...

 

Men over til dere andre:

D var synd lohne, og krysser fingrene for dere som fremdeles har skyggestreker eller bare venter!!!

Kosti; håpet er der enda da!! Håper så inderlig på dinevegne at det går bra!! Må få høre videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om den er negativ på 11dpo, kan den bli positiv senere Vasteros,fortsatt noen dager igjen, så behold håpet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om den er negativ på 11dpo, kan den bli positiv senere Vasteros,fortsatt noen dager igjen, så behold håpet! :)

Jeg holder motet oppe Peachpie :)

 

Har googlet litt, og funnet ut at plutselige svimmelhetsanfall (uten særlig fysisk anstrengelse) muligens kan være et tidlig symptom på graviditet før testen viser positivt.

Jeg merker forresten at det stikker i venstre pupp her jeg sitter pr. øyeblikk...

Jeg får vel bare håpe, jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere som er blitt gravide.

 

Her har ikke mens kommet enda. Men den kan jo være forsinket også. Mensmurringer av og til, men ingen tegn til mens. Er ganske så avslappet i forhold til dette så skal ikke være stress osv som har noe med at den ikke kommer. Hm. Veldig spent. Men venter til helga med å teste. Første gang jeg var gravid så var testen bare svakt positiv en uke etter Ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peachpie: Jeg hadde også slike svimmelhetsanfall noen dager før jeg fant ut at jeg var gravid, så da krysser jeg fingrene for at du er gravid :) :) :) Hehe får håpe kroppen din ikke er som min da, for jeg var så svimmel etterhvert som ukene gikk at det kjentes ut som en blanding mellom å være fyllesjuk og sjøsjuk!  :eeeh:

 

Er 99,9% sikker på at TR kommer for min del. Ingen symptomer, ingen feeling, nothing nada! TR startet med brun utflod i to dager før det faktisk begynte å blø litt forrige måned (men det var så utrolig lite!), så jeg er litt usikker på når man regner at TR kom? Dagen man startet med brun utflod eller to dager etter når det kom friskt blod? Noen som vet? 

 

Skal dra til legen i neste PP og ta blodprøver for å faktisk konstatere at EL faktisk har vært/er. Og sjekke "kvaliteten" på egg og sånt (AMH og FSH). 

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasteros: Takker! Ble brått så infernalsk kvalm etter at jeg kom på jobb i dag. Kan jo være noe helt annet, mange syke blant kollegaene mine om dagen, men jeg merker det er vanskelig å ikke håpe nå! Tror kanskje jeg ryker på en test i morgen om tempen fortsatt er høy da ...

 

Mrs-impatient: Jeg har også opplevd spotting i form av litt brunt i forkant av mensen. Jeg regner da første mensdag fra den dagen det kommer friskt blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peachpie: Jeg hadde også slike svimmelhetsanfall noen dager før jeg fant ut at jeg var gravid, så da krysser jeg fingrene for at du er gravid :) :) :) Hehe får håpe kroppen din ikke er som min da, for jeg var så svimmel etterhvert som ukene gikk at det kjentes ut som en blanding mellom å være fyllesjuk og sjøsjuk!  :eeeh:

 

Er 99,9% sikker på at TR kommer for min del. Ingen symptomer, ingen feeling, nothing nada! TR startet med brun utflod i to dager før det faktisk begynte å blø litt forrige måned (men det var så utrolig lite!), så jeg er litt usikker på når man regner at TR kom? Dagen man startet med brun utflod eller to dager etter når det kom friskt blod? Noen som vet? 

 

Skal dra til legen i neste PP og ta blodprøver for å faktisk konstatere at EL faktisk har vært/er. Og sjekke "kvaliteten" på egg og sånt (AMH og FSH). 

Første mensdag regnes som første dag med frisk blødning! :)

Alt det brune som kommer, er gammelt blod fra siste menstruasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasteros: Takker! Ble brått så infernalsk kvalm etter at jeg kom på jobb i dag. Kan jo være noe helt annet, mange syke blant kollegaene mine om dagen, men jeg merker det er vanskelig å ikke håpe nå! Tror kanskje jeg ryker på en test i morgen om tempen fortsatt er høy da ...

 

Mrs-impatient: Jeg har også opplevd spotting i form av litt brunt i forkant av mensen. Jeg regner da første mensdag fra den dagen det kommer friskt blod.

Kvalme er er godt tegn, Kjøttmeis :) Krysser fingre og tær for deg :):):)

Selv har jeg hatt flere korte svimmelhetsanfall siden jeg kom på jobb idag. De varer i noen små sekunder...

Testet ihvertfall blendahvitt idag tidlig...enten skyldes dette at jeg har mislyktes på min første pp, eller at jeg drikker så sinnsykt mye vann gjennom dagen at en evt. hcg aldri rekker å bli målbar...

Får håpe på det siste :)

Temperaturen hos meg holder seg stadig høy, så det betyr vel at tante rød holder seg borte en liten stund til! Enn så lenge...

Har ihvertfall planer om å ta en ny test 13 DPO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men har vært kvalm før IKM før også, så tør ikke helt å tro noe som helst. Ååååååå! :murvegg:

 

Hadde vært kjempegøy om det klaffet for deg første pp da! Krysser alt jeg har! Når har du IKM igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Okei, så da var TR egentlig 2 dager "forsinket" forrige måned, så da har jeg regnet feil denne måneden! Er ganske sikker på at jeg kjente når EL var (hehe hadde allerede brukt opp alle EL-testene på det tidspunktet og fikk aldri positiv test), men vi koste oss fra 1 uke før EL til dagen etter tror jeg, så sånn sett skal vi være "covered" ;) 

 

Da skal jeg iallefall ikke teste før mandag/tirsdag neste uke hvis TR ikke kommer først (tipper tanta kommer på besøk, god damn her!). 

 

Håper det beste for dere alle! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men har vært kvalm før IKM før også, så tør ikke helt å tro noe som helst. Ååååååå! :murvegg:

 

Hadde vært kjempegøy om det klaffet for deg første pp da! Krysser alt jeg har! Når har du IKM igjen?

IKM for meg denne måned er lørdag som kommer.

Hvis det er noe som gjør dette så nervepirrende, så er det nok at de aller fleste graviditetssymptomene "beklageligvis" sammenfaller med PMS-symptomene...det er nesten litt umulig å ane noe som helst!

Merker nå at svimmelheten min har fått følge av kvalme, gult utflod og mensenmurringer...

NEI, det er virkelig ikke godt å si hva det er som kommer de neste dagene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...