Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Har IKM til lørdag den 18. så venter med å teste her. Har ikke vært aktiv her inne den siste tiden. lovet gubben å ikke fokusere på dette med å bli gravid. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Tok enda en EL-test nå i sted og den var så positiv som jeg aldri har sett før! Var jo mørkelilla etter 10 sekunder. Nå er vi i full gang med å legge inn aksjer igjen.

Jeg som var begynt å vente på å snart teste og så rykker jeg ned igjen. Litt som et stigespill dette her =P

Men kanskje eggløsningstesten er positiv fordi du er gravid?

 

kan DET skje ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, merker jeg er litt småuggen i dag. Har vært det noen dager før IKM før, og da kom jo mensen, så føler ikke at det er noe godt tegn. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Tok enda en EL-test nå i sted og den var så positiv som jeg aldri har sett før! Var jo mørkelilla etter 10 sekunder. Nå er vi i full gang med å legge inn aksjer igjen.

Jeg som var begynt å vente på å snart teste og så rykker jeg ned igjen. Litt som et stigespill dette her =P

Men kanskje eggløsningstesten er positiv fordi du er gravid?

kan DET skje ?????

Ja de sier så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her og. Drømt om to streker i hele natt. Var vel bare innbilning med ømme pupper. Er jo fortsatt noen dager igjen men har mista trua. Dritt lei akkurat nå. Kanskje jeg ikke kan bli gravid igjen? vet at mange har prøvd lengre og at jeg er heldig som har en fra før. Bare litt skuffa og lei akkurat nå..

Uff. Selvfølgelig blir du skuffet og lei ! En vil jo gjerne ha flere enn en. Håper det klaffer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke alene om å føle deg småuggen. jeg også er det. puppene er ømme og vonde, og jeg blir kvalm i tide og utide.

 

nå har jeg hatt ømme pupper siden fredag i forrige uke, men har lovet hjemme om at fokus skal ikke være å lete etter symptomer.

Men ømme pupper kan også være tegn på TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg også litt uvel om dagen. Veldig trøtt og småkvalm. Og jeg er jo ikke gravid enda! Må ikke legge for mye i at en føler seg uggen, sånt kommer og går!

Føler jeg har så mye stikking og ømhet og alle mulig rare følelser nedi magen at jeg blir helt utslitt av å kjenne på alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet. Er ikke så opptatt av graviditets-«symptomer» egentlig, tviler på at det er mulig å merke noe så tidlig uansett (selv om mange mener det), men nå som IKM nærmer seg kjenner jeg jo litt etter de tingene som tyder på at mensen er på vei ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet. Er ikke så opptatt av graviditets-«symptomer» egentlig, tviler på at det er mulig å merke noe så tidlig uansett (selv om mange mener det), men nå som IKM nærmer seg kjenner jeg jo litt etter de tingene som tyder på at mensen er på vei ...

Ja hadde jeg vært gravid en av de siste månedene så kunne jeg også sagt at jeg hadde mye symptomer. Men jeg hadde jo de symptomene selv om jeg ikke var gravid også. Vi kjenner det vi vil kjenne =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig sur i dag så da er vel ikke mensen så langt unna..

Å då dumt! Jeg håpet virkelig på at det hadde klaffet for deg denne måneden!! Krysser fingrene for deg fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er skikkelig sur i dag så da er vel ikke mensen så langt unna..

Selv om du er sur, så er det ikke over før du ser rødt! 

 

:opplyser:  :takke:

 

(Sorry ... bløt humor i dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gi opp før tanta kommer! Jeg  følte meg veldig irritabel både torsdag og fredag før jeg testet positivt :) Mange av tegnene er jo de samme. 

Heier på dere  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag tidlig som var negativ, fikk ikke studert skikkelig men måtte løpe på jobb. Kom hjem og måtte selvfølgelig se på testen en gang til... og jeg tror jeg ser en skyggestrek!!!
Hjelp meg jenter, ikke si at jeg ser syner!!!! Dette er alt for spennende!

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79792-20140113-175910/

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79791-20140113-175335/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den på den øverste linken. Men har fått det selv uten at det har vært noe, når det har gått lenge over tiden.. Håper det er noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe på de lyseste bildene, kanskje på de litt mørkere ... Vent en dag eller to og ta ny, du vet jo ikke om denne mulige streken kom opp innen fristen engang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag tidlig som var negativ, fikk ikke studert skikkelig men måtte løpe på jobb. Kom hjem og måtte selvfølgelig se på testen en gang til... og jeg tror jeg ser en skyggestrek!!!

Hjelp meg jenter, ikke si at jeg ser syner!!!! Dette er alt for spennende!

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79792-20140113-175910/

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79791-20140113-175335/

Jeg ser en skygge på begge! Håper den blir sterkere :) :)

 

Anonymous poster hash: 0ba45...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en sånn skyggestrek før og ikke vært gravid, så vet om muligheten at det kan være ingenting. Men uansett er det jo utrolig nervepirrende når du tror du ser en strek :) Jeg er bare 11 dpo idag, skal prøve for harde livet å vente til torsdag med å teste igjen :) (tviler sterkt da hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen: sjekk min test jeg tok 11 DPO.. Den er også svak og nesten som en skyggestrek ;)

 

Jeg er jo "kun" 12 DPO i dag, men tok EL-test også i sta som slo ut for fullt så jeg har erklært meg selv gravid nå :D 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen: sjekk min test jeg tok 11 DPO.. Den er også svak og nesten som en skyggestrek ;)

 

Jeg er jo "kun" 12 DPO i dag, men tok EL-test også i sta som slo ut for fullt så jeg har erklært meg selv gravid nå :D 

 

Den 11 dpo testen din er bittelitt sterkere enn min. Kom resultatet etter 5 min eller måtte du vente litt til?

Har en EL test liggende, kanskje jeg skal prøve å ta den også??

(er bare bittelitt desperat hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig lagt den til side for kom ikke opp strek innen fristen, men sjekka igjen etter en time eller no.. Da var streken der.. I dag kom streken innen fristen, og det sammen med EL-testen :)
 

Er forresten litt usikker på om jeg har IKM på onsdag eller i morgen da... Trodde jo jeg hadde 28 dagers syklus med EL torsdag 2 jan, men testen slo ut tidligere.. Og sjekka kalenderen min så så der også at jeg har hatt noen ganger med 27 dager i løpet av høsten.. Så IKM er trolig i morgen :) 
Stemmer hvertfall med mens i forhold til terminkalkulator og befruktning at syklusen er 27 dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig lagt den til side for kom ikke opp strek innen fristen, men sjekka igjen etter en time eller no.. Da var streken der.. I dag kom streken innen fristen, og det sammen med EL-testen :)

 

Er forresten litt usikker på om jeg har IKM på onsdag eller i morgen da... Trodde jo jeg hadde 28 dagers syklus med EL torsdag 2 jan, men testen slo ut tidligere.. Og sjekka kalenderen min så så der også at jeg har hatt noen ganger med 27 dager i løpet av høsten.. Så IKM er trolig i morgen :) 

Stemmer hvertfall med mens i forhold til terminkalkulator og befruktning at syklusen er 27 dager ;)

Da krysser jeg fingrene for at det er et håp for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gitt opp helt jeg heller. Er jo bare 10 dpo. Men vet at jeg testet positivt tidlig med gutten min, så tenker at det burde være likt nå. Da jeg ble gravid i høst testa jeg negativt med cb digital 10 dpo, men det var jo exu. Blir vel en test i mårra tidlig og. Hvis det ikke blir noe denne gangen skal jeg prøve å stresse ned. Har holdt på siden august nå, med en exu inni der, kjenner jeg er litt sliten og lei. Rekker ingen frister i forh. til studier eller barnehage uansett nå, så kan like gjerne roe ned litt. Men det er jo selvsagt lettere å si enn å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...