Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Drømte i natt at jeg fikk mensen. Var såå skuffet!! Godt det bare var en drøm og får håpe det holder med det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til dere med positiv test og dere andre med skyggestrek!!! Er så herlig når en får positiv test!! Jeg skulle bare ønske at vi var kommet ei uke fram nå, så jeg hadde fått en avklaring... Synes det er tungt å gå å vente å ikke vite... Men det er vel en del av det.. Jeg var ganske positiv tidligere i denne pp, men kjenner at håpet har sunket litt og at jeg har begynt å forberede meg på en ny pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg plutselig den del EL-slim.... Og har mye stikkinger i magen. Hmm, kommer EL nå? Bare rester? Tegn på graviditet? Noen som vet/har opplevd dette? Må komme meg hjem og ta en EL-test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg svakt utslag på testen.. Ble litt sterkere etter 5-10 min.. Er det sånn at alt utslag på testen er positivt uansett hvor sterk streken er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg har vært borti. Det står hvor mange min etter et pålitelig resultat er. Mine billige tester er på 3min. Svak strek er positivt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står 5 min på de jeg har 😊 tør lissom ikke helt å stole på de, så må nok ut og kjøpe noen på apoteket i morgen for å være helt sikker 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg plutselig den del EL-slim.... Og har mye stikkinger i magen. Hmm, kommer EL nå? Bare rester? Tegn på graviditet? Noen som vet/har opplevd dette? Må komme meg hjem og ta en EL-test...

Forrige syklus fikk jeg EL-aktig slim ca en uke etter EL (og jeg temper, så det var tydelig at EL faktisk hadde vært), men det var vel kanskje litt tykkere og hvitere enn «ekte» EL-slim. Det var bare den ene dagen. Regner med det bare var en bug i systemet, hehe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg påvirker dere med testingen min til å miste tålmodigheten ;)

 

Men må jo bare dele at nå er jeg ikke i tvil :D CB lyste klart og tydelig med et kryss i dag  :bolledeig:

Føler meg ufattelig heldig, og selv om jeg vet at veien er lang fremover, så må det hvertfall starte med en positiv test! Har ikke vært aktiv prøver så lenge, men det er veldig etterlengtet allikevel! Har hatt lyst på barn siden jeg var ca 25, nå er jeg 32. Har hatt et samlivsbrudd på veien før jeg fant drømmemannen for ca 3 år siden. Sluttet på p-piller i mai, og begynte prøving i oktober. Så, som sagt, føler meg veldig heldig nå. 

 

Mange i denne gruppa som har opplevd mye tøft, og jeg krysser alt jeg har for at det snart blir spirer som klorer seg fast hos alle! 

:strix:

Så gøyt :) Gratulerer så masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai...

Lagt ut bilde på profilen min nå, om noen vil kikke å dempe forhåpningene mine så hadde det vært fint ;)

Endret av EM86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag fikk jeg svakt utslag på testen.. Ble litt sterkere etter 5-10 min.. Er det sånn at alt utslag på testen er positivt uansett hvor sterk streken er?

Hurra Metzie  :nigo:  Her inne sier de at en strek er en strek! Men ta en ny om en dag eller to så er du sikker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte i natt at jeg var gravid. Kunne tydelig kjenne babyen og ta tak i føttene dens utpå magen :fnise: 

Hadde positiv test på fredag. Tar en ny dyr en i morgen som også er dagen for IKM. Lover godt da :)

Ingen symptomer å skrive om, bortsett fra brystene som har vært litt unormale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå fikk jeg lyst til å gå å teste med en gang!! For å få det bekrefta liksom. Men er vanligvis ganske så streng på å bare bruke morgenurin.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å vente til i morgen da, får du en ekstra fin start på mandagen! :)

Noen av oss må vente heeeelt til neste helg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var EL-testen min positiv!!! Hva i all verden =S Før ta en runde i kveld når mannen kommer hjem og en i morgen tidlig. Håper vi ikke er for sen hvis det faktisk er nå jeg har EL. Så utrolig rart. Den er jo kjempesen!! Nå kan det bli lenge å vente. Haff. Merkelige kroppen min. Har jo blitt helt rar de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det høres jo ut som om det er EL på gang, ja. Når skulle den «egentlig» ha vært? Kanskje det ble litt kluss pga sykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Januar.. Så lenge før jeg ble syk... Men da fikk jeg jo bare tester med svake streker, men hadde mye andre symptomer. Men den har kanskje ikke sluppet da...? Får bare hive oss rundt nå og håpe på det beste. Da blir det ikm på mannen sin bursdag. Wææ kan bli veldig bra eller ganske trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde svake streker da, og klart positiv test nå, vet jeg hva jeg ville stolt mest på, i hvert fall. ;) Happy humping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart Sokkedyret! Kanskje kroppen ikke klarte å slippe egget første gangen? Kan ikke det skje? Uansett, happy humping og lykke til! :)

 

 

 

Må jo si denne ukesgruppa har fått en veldig lovende start - heier på resten her  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja nå blir det ny innsats her. Håper bare vi rekker det. Vi som har hatt så mye sex til "ingen nytte" denne måneden.

Mannen er på vei hjem så tenkte å overraske han med noe sexy undertøy og stearinlys på soverommet eller noe :-)

Håper sånn at det bli noe nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test til tross, nå har jeg begynt å få ømme pupper og masse mensmurringer. Får ikke ømme pupper når jeg skal ha mensen. Blir spennende å se de neste par dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...