Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Jada samme her. Med en gang jeg hadde skrevet det så tenkte jeg at det sikkert ikke stemmer;-) Heier på deg , Sokkedyret, synes det bør være din tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja håper dette blir vår måned krumelur :-)

Nå når jeg har skrevet det så kjenner jeg troen går ned igjen... Går så mye opp og ned om dagen. Men men. Er jo kjekt å leve i håpet. Det må jo snart bli vår tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen vil ha nr 2: akuratt nå går jeg på klexane, crinone og albyle. Skal bruke fast albyle frem til jeg blir gravid og ut svangerskapet. Crinone starter jeg opp på noen dager etter positiv eggløsningstest og klexane starter jeg opp med ved positiv test.

 

Kjenner jeg blir litt oppgitt siden gyn ikke kan hjelpe meg med mer for å forhindre at jeg mister. Mister så tidlig nå uke 4 - 5. Er så redd jeg ikke kommer til å klare å bære frem en til. Er så rart har ikke mistet før etter siste kom til verden. Når vi nå begunte å prøve å mista gang på gang kom det som et sjokk og i tilleg til diagnosen jeg fikk kom den og overraskende på. Prøver å ikke gi opp, men kjenner det begynner å bli tungt. Sier så lenge tanken på åmavslutte å prøve er tyngre enn å miste, så kommer vi til å fortsette å prøve.

 

 

Sokkedyret: Jeg har mistet 4 ganger siste gang rett før jul har hatt flerne kjemiske i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så leit å høre kosti! Håper dere får en til snart som klamrer seg fast!!

Hvor mange barn har du?

Såg det såg litt feil ut det jeg skrev. Har ikke mistet barn heldigvis. Har fått xx stk, men etter at vi skulle prøve på sistemann, så går det galt gang på gang. Er så rart at alt har gått knirkefritt før, men nå så går det bare rett vest gang på gan. Mister mellom uke 4 og 5 mellom ca 6 og åtta. Mister jeg igjen er 3 av de mellom 4 og 5 og 1 ca uke 6 ikke sikkert. Gikk med det il jeg var 9 uker, men var aldri en normal utvikling i følge hcg og ul f

som blei tatt en gang i uka. En i uke 8 der alt var ok frem til då, Rett etter fikk jeg mine bange anelser, men ingen tar meg seriøst av legekontorer, før i uke 10 når jeg får komme inn til fastlegen, da gir han klar beskjed om å bare dra rett til gyn og hvis jeg ikke blei hørt på da, så ville han henvise meg videre. Kom inn til gyn og også igjen at fosteret var dødt. Så nå tester jeg hcg nivå ved blodprøve og ved positiv test. Har lyst å forhindre så godt jeg kan å komme inn til ul. for så å oppdage et liv som er gått tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres utrolig tøft ut Kosti! Krysser fingrene for at dere får det til allikevel :)

 

Og dere andre; håper det blir mange fine streker hos alle snart! Hold i mot testelysta så lenge du kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg kan skimte noe:-) når er ikm? Negativ test i morges her, venta riktignok ikke hele tida. Men er jo bare 8 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også svak strek der! Gratulerer!

Når jeg tok det var det 100% hvitt, ingen strek å se, og på bildene ser jeg absolutt en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy at dere også ser noe :D har IKM ca mandag, men med ustabile sykluser kan det like godt være i dag.  I natt kommer jeg nok ikke til å sove så godt....  :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal holde meg fra å teste til neste helg!! Er jo kjedelig å teste for tidlig og få negative tester til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Girasol :-) Jeg ser dessverre ikke noe strek, men det var et veldig lite bilde... Håper strendene blir sterkere og sterkere :-) Hvilken pp er du i? Du har vel holdt på en stund...? Synes jeg har sett navnet ditt i noen grupper tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på et forsiktig gratulerer Girasol, håper den blir sterkere å sterkere :)
Er ikke veldig sterk den streken, men siden IKM er i morgen slik ca så får man tro spiren din sitter :D

Jeg klarte ikke å dy meg i sta å tok en test.. Selvfølgelig blendahvit, men det lille av forventninger som var der sent i går kveld er borte så da er det bedre å bli positivt overraska dersom tanta ikke skulle dukke opp innen neste fredag..
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muuulig..

 

Klarte ikke dy meg å tok en test i sta, helt klart negativ.. Men dumme meg måtte jo dobbeltsjekke, nå en time etter ser jeg helt klart en skyggestrek...

 

Snakk om å lure og gire opp seg selv da!! Haha.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen vil ha nr 2: akuratt nå går jeg på klexane, crinone og albyle. Skal bruke fast albyle frem til jeg blir gravid og ut svangerskapet. Crinone starter jeg opp på noen dager etter positiv eggløsningstest og klexane starter jeg opp med ved positiv test.

 

Kjenner jeg blir litt oppgitt siden gyn ikke kan hjelpe meg med mer for å forhindre at jeg mister. Mister så tidlig nå uke 4 - 5. Er så redd jeg ikke kommer til å klare å bære frem en til. Er så rart har ikke mistet før etter siste kom til verden. Når vi nå begunte å prøve å mista gang på gang kom det som et sjokk og i tilleg til diagnosen jeg fikk kom den og overraskende på. Prøver å ikke gi opp, men kjenner det begynner å bli tungt. Sier så lenge tanken på åmavslutte å prøve er tyngre enn å miste, så kommer vi til å fortsette å prøve.

 

 

Sokkedyret: Jeg har mistet 4 ganger siste gang rett før jul har hatt flerne kjemiske i tillegg.

Uff så trist :( Grunnen til at jeg lurte er fordi jeg også er redd for å miste flere ganger, så om det da finnes medisiner som kan hjelpe så vil jeg veldig gjerne vite om dem.

Ikke gi opp Kosti, vi det MÅ og SKAL bli en spire som holder seg fast til slutt :)

Sender deg en god klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble inspirert av all denne testingen så tok en test selv... selvfølgelig hvit som et laken.. hahaha jeg er lettpåvirkelig :) IKM om 5 dager. Jaja da har vi prøvd det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia og gullgutten: teesten i dag mårres var mye sterkere enn i går etter 15 -20 min. Så fikk et lite håp, men tok en ny test når jeg kom hjem og den var endå svakere enn i går. Så nå har jeg mistet håpet. Begynt å verke ganske godt i ryggen og nå. Typisk tegn jeg har hatt hver gang det går galt. Kjenner det er ganske tungt for jeg vet at gyn. ikke kan hjelpe meg mer i forhold til aborteringen. Var hos legen og tok blodpøve siden testen i dag var så positiv og jeg var positiv siden den var så ster, så var ganske lang nertur når den på ettermiddagen nesten var negativ. Begynner ikke blødningene før mandag tar jeg siste prøve for å få en bekreftelse på at det har gått galt. Tårer ikke å avslutte medisinene før jeg har fått bekreftelse på at jeg mister igjen.

Så utrolig trist hvis du mister igjen... Men krysser fingrene litt for deg alikavell og håper at hjemme testene tar feil. Synes det er rett at du fortsetter på medisin fram til neste hcg prøve, så er du på den sikre siden. Jeg skal selv på albyle og mulig hormonstøtte ved neste graviditet. Som jeg selvfølgelig håper er veldig snart :) Håper virkelig at du slipper å miste igjen. God klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg påvirker dere med testingen min til å miste tålmodigheten ;) 

 

Men må jo bare dele at nå er jeg ikke i tvil :D CB lyste klart og tydelig med et kryss i dag  :bolledeig:

Føler meg ufattelig heldig, og selv om jeg vet at veien er lang fremover, så må det hvertfall starte med en positiv test! Har ikke vært aktiv prøver så lenge, men det er veldig etterlengtet allikevel! Har hatt lyst på barn siden jeg var ca 25, nå er jeg 32. Har hatt et samlivsbrudd på veien før jeg fant drømmemannen for ca 3 år siden. Sluttet på p-piller i mai, og begynte prøving i oktober. Så, som sagt, føler meg veldig heldig nå. 

 

Mange i denne gruppa som har opplevd mye tøft, og jeg krysser alt jeg har for at det snart blir spirer som klorer seg fast hos alle! 

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...