Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okai...

Lagt ut bilde på profilen min nå, om noen vil kikke å dempe forhåpningene mine så hadde det vært fint ;)

Ser den jeg og! Når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner d ja.. Krysser fingrene for oss begge! Når var det du tok test? Må si at d stikker en del i puppene her og det er litt ubehagelig nedi magen.., men kan være så masse, så prøver å ikke legge så mye i det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Okai...

Lagt ut bilde på profilen min nå, om noen vil kikke å dempe forhåpningene mine så hadde det vært fint ;)

Ser den jeg og! Når er ikm?

IKM tirsdag eller onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok enda en EL-test nå i sted og den var så positiv som jeg aldri har sett før! Var jo mørkelilla etter 10 sekunder. Nå er vi i full gang med å legge inn aksjer igjen.

Jeg som var begynt å vente på å snart teste og så rykker jeg ned igjen. Litt som et stigespill dette her =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok enda en EL-test nå i sted og den var så positiv som jeg aldri har sett før! Var jo mørkelilla etter 10 sekunder. Nå er vi i full gang med å legge inn aksjer igjen.

Jeg som var begynt å vente på å snart teste og så rykker jeg ned igjen. Litt som et stigespill dette her =P

Men kanskje eggløsningstesten er positiv fordi du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var på tide å gjøre noe med lista vår :) Fyll på dere som har fått månedens svar!

 

 

(11/1: Prøvestadiet)

 

Mandag 13/1

Kosti

Girasol

 

Tirsdag 14/1

Mrs Meg

Metzie

 

Onsdag 15/1

EM86

 

Torsdag 16/1

Lohne

2 gull og et gull til?

Mamsen vil ha nr2!

 

Fredag 17/1

Sokkedyret

Krumelur

Kjøttmeis

 

Lørdag 18/1

Mia & Gullgutten

Mrs Impatient

Peachpie

 

Søndag 19/1

 

 

Gravide

Girasol

 

TR har kommet

Endret av girasol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tok enda en EL-test nå i sted og den var så positiv som jeg aldri har sett før! Var jo mørkelilla etter 10 sekunder. Nå er vi i full gang med å legge inn aksjer igjen.

Jeg som var begynt å vente på å snart teste og så rykker jeg ned igjen. Litt som et stigespill dette her =P

Men kanskje eggløsningstesten er positiv fordi du er gravid?

Det kan jo være! Men ville ikke trodd den var såå positiv da...? Tenkte på å ta en G-test i morgen tidlig for å sjekke. Det hadde jo vært helt fantastisk!!! Vi krysser alle fingre for at det enten allerede har skjedd eller at det skjer nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai...

Lagt ut bilde på profilen min nå, om noen vil kikke å dempe forhåpningene mine så hadde det vært fint ;)

Jeg ser den også :) weeee gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i mårres! Hvis det virkelig er symptomer på graviditet jeg kjenner så burde jo testen bli positiv veldig snart... Er bare 9 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaringer med stikkende skarp smerte i eggstokkene som varer kanskje i 1 sekund, av og til i løpet av dagen? Har hatt det flere ganger i går og i dag nederst på høyre side, hvor eggstokken er. Er 8 DPO.
 

Endret av peachpie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh så kjedelig, har ingen symptomer jeg! :( Og det er så lenge til IKM også, ikke no' vits i å teste enda. Hehe pluss at jeg har bestemt meg for å ikke teste før evt TR ikke kommer på noen dager. Det kommer til å bli hardt, fikk nemlig en pakke med billig-tester i går ;)

 

Gratulerer Girasol og EM86 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en G-test i dag og den var negativ. EL-testen er fortsatt positiv så her er det nok bare å legge inn flere aksjer og smøre seg med tålmodighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Tok gtest i morges, den var negativ. Er fortsatt noen dager igjen, men håpet datt sammen.. er på pp3 så skal vel ikke klage, men begynner å bli utålmodig.. :-) ha en fin uke damer, krysser fingrene for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingre krysset her også! Håper dere som allerede har testet positivt smitter oss andre. Kjedelig å ha IKM så sent i uken, sist hadde jeg i begynnelsen. Det er jo strengt tatt akkurat like lenge å vente uansett, men det føles så mye lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i hvert fall kortere ventetid enn meg kjøttmeis! =P

Håper ikke alle mine sykluser blir så lang fremover... Hadde 35 dager forrige måned. Nå kan det se ut som den blir 39. Blææ. Har jo vært så regelmessig på 28 tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her og. Drømt om to streker i hele natt. Var vel bare innbilning med ømme pupper. Er jo fortsatt noen dager igjen men har mista trua. Dritt lei akkurat nå. Kanskje jeg ikke kan bli gravid igjen? vet at mange har prøvd lengre og at jeg er heldig som har en fra før. Bare litt skuffa og lei akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9DPO. Jeg fikk også 2 negative graviditetstester i dag, 1 fra 2streker.no og 1 fra doc morris. Den fra doc morris fikk en "skyggestrek" etter ca 10-15min, så litt rosa ut men siden resultatet ikke skal leses etter 3min antar jeg at det er bare pga den sto så lenge. Noen dager igjen, men føler at det må bli neste pp.

Endret av peachpie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i hvert fall kortere ventetid enn meg kjøttmeis! =P

Håper ikke alle mine sykluser blir så lang fremover... Hadde 35 dager forrige måned. Nå kan det se ut som den blir 39. Blææ. Har jo vært så regelmessig på 28 tidligere...

Det er sant, skal ikke klage. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Sokkedyret!!

Så kipt med negativ test da Krumelur... Skjønner godt at du blir lei og frustrert! Selv om vi er så heldig å ha barn fra før, så ønsker en jo seg veldig en til... Å nedturene blir like harde...

Her prøver jeg å holde meg hard, skal ikke teste før IKM... Som det er sagt tidligere så er negativ test nesten værre enn at TR kommer..

Ikke gi opp før TR er kommet folkens, ser dere er flere som har testet negativt nå. Muligheten er der fremdeles!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...