Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Lykke til på uttaket Gullebolle - måtte du klekke gullegget og evt. få bonus på frys :-)

 

Skal selv på UL nå på fredag, men da for å sjekke når dem kan tine eskimoene for insett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Først gratulerer så masse til Malise, SÅ stas med positiv test!! :rolleyes:

 

Petra-prøvedokke, jeg håper at spottingen din bare er bivirkinger av Lutinusen..

 

Så litt status herfra;

i går begynte jeg å få litt mensenmurringer, vondt i magen rett og slett. Det var litt ubehagelig å sette inn innføringspinnen med Lutinus, føltes litt "trangt" og ømt på en måte... Hvor langt oppi skal man liksom stappe den??

 

Jeg sover veldig urolig og oppstykket om nettene, det har jeg gjort omtrent hele veien. Drømmer mye rart, takk gud for at jeg ikke skal på jobb denne uken!

 

Våknet med menssmurring i dag, og for første gang var det litt lyselysebrunt på truseinnlegget (beklager detaljer). Eller det vil si, jeg hadde en antydning på rd 2-3, men det var bare med den ene dråpen lyserosa.

 

Ugh..jeg føler definitivt at mensen er på vei, har hodepine og er uggen/kvalm i dag :sad:

Jeg er på rugedag 11...tenkte å ta en test i mrg tidlig (rd 12) er det for tidlig tror dere?

 

Krysser fingre og tær for dere alle her inne!

Håper det samme jeg og at det kan være reaksjoner på lutinus:)

 

Kjenner meg litt igjen i det du skriver har og sovet ringt de siste nettene og drømt mye rart.

Håper det bare er forbigående med den lysebrune flekken, tenker om det er mensen så pleier jo det være mer "ferskt rødt blod" eller?

Hehe ja det kan jo diskuteres hvor langt den skal inn den pinnen håper det går over med det vonde at ikke tr kommer.

 

Jeg skal teste på rd 12 så håper det viser noe. Er det ikke vanlig teste rundt da? Uansett lykke til, må det gå godt for oss:)

Hvordan går det, Petra-prøvedokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt spottinger enda men kjenner mens smerter i magen i dag så trur den kommer i løpet av dagen:( er på rd 11 så må nok teste i morgen tidlig uansett. Hvordan går det med deg Nurse77?

 

Pion har du testet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt spottinger enda men kjenner mens smerter i magen i dag så trur den kommer i løpet av dagen:( er på rd 11 så må nok teste i morgen tidlig uansett. Hvordan går det med deg Nurse77?

 

Skjønner du er pessimistisk, men håpet er vel ikke ute enda. Håper virkelig du blir overrasket i morgen!😃

 

Jeg er på rugedag 8 og synes tida går saaaakte. Mitt eneste "symptom" er ømme bryst (eller dvs litt prikking/sitring) men det er jo typisk bivirkning av Crinone, MEN jeg kan ikke huske å ha hatt det så tydelig ved de negative forsøkene. Så er bittelitt optimistisk, men samtidig så er jeg mest forberedt på negativ test. Har jo hatt fem negative forsøk på rad, så begynner å bli vant med neg test/mensen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt spottinger enda men kjenner mens smerter i magen i dag så trur den kommer i løpet av dagen:( er på rd 11 så må nok teste i morgen tidlig uansett. Hvordan går det med deg Nurse77?

 

Pion har du testet i dag?

 

Hei damer,

 

ja jeg testet en blendahvit i dag tidlig, rugedag 12...

Så føler vel at løpet er kjørt for min del...takk gud for at vi har 1 lite gullegg på frys...

Men det er jo tross alt mitt første forsøk, så skal ikke si noe....mange av dere her inne har jo vært gjennom SÅ mye mer...

 

Er ganske så kvalm og uggen i dag.

Spottingen fortsetter, det er ikke mye som fosser...det er noen flekker som er litt sånn ferskenfarget.

Kom ut et par små "koagulert blod/slimhinne" klumper? (Beklager for detaljer altså).

Gudene vet hva som skjer... men det må da være mens??

Jeg er en typisk spotter noen dager før mensen kommer, det har vært slik siste året egentlig (noe som jeg tror også er grunnen til at egg aldri fester seg hos meg...virker som mensen setter igang før egg rekker å feste seg inni der).

 

Har ikke noe særlig menssmerter, litt øm i mage og rygg...ingen tegn til såre pupper.

 

Det jeg tenker nå er at jeg tar testen på torsdag som sykehuset sa, men skal vel et mirakel til for at jeg plutselig tester positivt om 2 dager, hehe  :fnise:

 

Jeg har bare en lutinus igjen som skal taes kl 15 i dag.

Jeg har mer på resepten, så lurer faktisk på om jeg skal ta turen på apoteket og få en ny pk, slik at jeg kan ta en i kveld, og 3 stk i løpet av i mrg (med andre ord fortsette som nå) frem til ny test foreligger torsdag mrg.

 

Noen av dere som har formening om dette?

Noen her som trapper ned lutinus?

 

Skulle det bli et fryseforsøk får jeg jo kanskje benyttet Lutinusen da...

 

Krysser fingre for alle dere januardamer!!!!! :tommelopp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har litt spottinger enda men kjenner mens smerter i magen i dag så trur den kommer i løpet av dagen:( er på rd 11 så må nok teste i morgen tidlig uansett. Hvordan går det med deg Nurse77?

 

Pion har du testet i dag?

 

Hei damer,

 

ja jeg testet en blendahvit i dag tidlig, rugedag 12...

Så føler vel at løpet er kjørt for min del...takk gud for at vi har 1 lite gullegg på frys...

Men det er jo tross alt mitt første forsøk, så skal ikke si noe....mange av dere her inne har jo vært gjennom SÅ mye mer...

 

Er ganske så kvalm og uggen i dag.

Spottingen fortsetter, det er ikke mye som fosser...det er noen flekker som er litt sånn ferskenfarget.

Kom ut et par små "koagulert blod/slimhinne" klumper? (Beklager for detaljer altså).

Gudene vet hva som skjer... men det må da være mens??

Jeg er en typisk spotter noen dager før mensen kommer, det har vært slik siste året egentlig (noe som jeg tror også er grunnen til at egg aldri fester seg hos meg...virker som mensen setter igang før egg rekker å feste seg inni der).

 

Har ikke noe særlig menssmerter, litt øm i mage og rygg...ingen tegn til såre pupper.

 

Det jeg tenker nå er at jeg tar testen på torsdag som sykehuset sa, men skal vel et mirakel til for at jeg plutselig tester positivt om 2 dager, hehe  :fnise:

 

Jeg har bare en lutinus igjen som skal taes kl 15 i dag.

Jeg har mer på resepten, så lurer faktisk på om jeg skal ta turen på apoteket og få en ny pk, slik at jeg kan ta en i kveld, og 3 stk i løpet av i mrg (med andre ord fortsette som nå) frem til ny test foreligger torsdag mrg.

 

Noen av dere som har formening om dette?

Noen her som trapper ned lutinus?

 

Skulle det bli et fryseforsøk får jeg jo kanskje benyttet Lutinusen da...

 

Krysser fingre for alle dere januardamer!!!!! :tommelopp:

 

Ikke gi opp riktig ennå.  :fy_fy:  Jeg har fått beskjed om at man kan få en blødning i tiden rundt mens, men likevel være gravid, så "hang in there". Ta ny test på torsdag, og ja, jeg ville hentet ut mer lutinus slik at du tar det frem til nytt testresultat. :klem:

 

 

Hvordan går det med dere andre? 

Endret av TaraLaili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pion og Petra-prøvedokke:  Som TaraLaili sier...ikke gi opp enda :lete:  det finnes mange som har opplevd spotting og selv litt "større" blødninger, og fremdeles testet positivt. I tillegg er det mulig å ha lavt nivå av HCG, slik at en graviditet ikke fanges opp av kjøpetestene. Så jeg ville holdt håpet oppe og heller ventet til blodprøven :tommelopp: Så ville jeg nok ha fortsatt med lutinus, det skader jo ikke (så vidt jeg vet). Jeg gjorde i hvertfall det, helt til jeg hadde hatt mensen i 2-3 dager...haha...det er jo lov å håpe!

 

Har startet med Clearblue EL monitoren min i dag, så nå skal jeg se om den er å stole på...skal jo på UL nå på fredag, så skal jeg se om eggløsningen min er på samme tid som monitoren sier. Venter spent på Fructus Femina flasken fra danmark, så den tester jeg ut denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Se her har det begynt å skje ting! Så spennende jenter! :-) Gratulerer til dere som har blitt rugere! Spennende!;-) krysser fingrene for dere alle sammen;-)

Takk, Lovise!

Hvordan går det med deg? Langt på vei nå? :-)

Jo det går veldig fint enda! :-) er 7+6 i dag! :-) var på tidlig ul i går og så ei lita spire på 1cm med bankende hjerte! Fantastisk følelse! Første gang de 5 gangene jeg har vært gravid at vi har fått sett d:-) så nå håper vi bare den holder seg der så lenge som den skal!:-)
Å, så fantastisk!!!!! :-))) Når dere har sett et bankende hjerte er det vel ganske stor sannsynlighet for at det kan gå bra?

Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte! Nyt gravid-tiden:-) Er du i god form forresten?

Takk:-)

Ja de sier det er 90% sjangs for at det går bra etter man har sett et bankende hjerte, men de 10 igjenværende prosentene er der jo...! Får god oppfølging, så skal på ny ul onsdag om to uker:-) er faktisk veldig fin i formen! Litt trøtt og litt kvalm fra ettermiddagene og utover, men ellers i fin form:-) nå krysser jeg bare fingrene får at dere kommer etter hele gjengen:-) heier sååå på dere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har litt spottinger enda men kjenner mens smerter i magen i dag så trur den kommer i løpet av dagen:( er på rd 11 så må nok teste i morgen tidlig uansett. Hvordan går det med deg Nurse77?

 

Pion har du testet i dag?

 

Hei damer,

 

ja jeg testet en blendahvit i dag tidlig, rugedag 12...

Så føler vel at løpet er kjørt for min del...takk gud for at vi har 1 lite gullegg på frys...

Men det er jo tross alt mitt første forsøk, så skal ikke si noe....mange av dere her inne har jo vært gjennom SÅ mye mer...

 

Er ganske så kvalm og uggen i dag.

Spottingen fortsetter, det er ikke mye som fosser...det er noen flekker som er litt sånn ferskenfarget.

Kom ut et par små "koagulert blod/slimhinne" klumper? (Beklager for detaljer altså).

Gudene vet hva som skjer... men det må da være mens??

Jeg er en typisk spotter noen dager før mensen kommer, det har vært slik siste året egentlig (noe som jeg tror også er grunnen til at egg aldri fester seg hos meg...virker som mensen setter igang før egg rekker å feste seg inni der).

 

Har ikke noe særlig menssmerter, litt øm i mage og rygg...ingen tegn til såre pupper.

 

Det jeg tenker nå er at jeg tar testen på torsdag som sykehuset sa, men skal vel et mirakel til for at jeg plutselig tester positivt om 2 dager, hehe  :fnise:

 

Jeg har bare en lutinus igjen som skal taes kl 15 i dag.

Jeg har mer på resepten, så lurer faktisk på om jeg skal ta turen på apoteket og få en ny pk, slik at jeg kan ta en i kveld, og 3 stk i løpet av i mrg (med andre ord fortsette som nå) frem til ny test foreligger torsdag mrg.

 

Noen av dere som har formening om dette?

Noen her som trapper ned lutinus?

 

Skulle det bli et fryseforsøk får jeg jo kanskje benyttet Lutinusen da...

 

Krysser fingre for alle dere januardamer!!!!! :tommelopp:

 

Ikke gi opp riktig ennå.  :fy_fy:  Jeg har fått beskjed om at man kan få en blødning i tiden rundt mens, men likevel være gravid, så "hang in there". Ta ny test på torsdag, og ja, jeg ville hentet ut mer lutinus slik at du tar det frem til nytt testresultat. :klem:

 

 

Hvordan går det med dere andre? 

 

Takk for støttende ord, vil jo så gjerne klamre seg til håpet vet dere :P 

Jeg har henta mer Lutinus, så tar det til torsdag, som er testdag... he he det er jo lov å håpe ;) 

 

:tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt spottinger enda men kjenner mens smerter i magen i dag så trur den kommer i løpet av dagen:( er på rd 11 så må nok teste i morgen tidlig uansett. Hvordan går det med deg Nurse77?

 

Pion har du testet i dag?

Hvordan går det med deg Petra-prøvedokke,

har det roet seg med spottingen hos deg, merker du noe mer smerter?

 

Krysser alt jeg har av fingrer og tær!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese om dere og vår iver etter å få positiv test:) har lest meg litt opp på nettet at vi kan få positiv opp til en uke etter test dag dersom mensen ikke kommer. Så det er håp for oss:)

Jeg hadde veldig magekrampe tidlig i dag med litt spotting virka som mensen kom men nå virker det som kroppen har funnet en slags indre ro. Det hele er litt merkelig:) lite rødbrunt i ettermiddag. Har vert å trent og tok litt i for regner med at jeg ikke er gravid men det er aldri godt å vite?

 

Blir testing i morgen tidlig på rd 12. Jeg har kun fått beskjed om å ta hjemmetest men ser flere av dere skal ta blodprøve. Er det klinikken som anbefaler det?

 

Pion: jeg krysser fingrene for deg og håper testen blir positiv at bare kroppen din som reagerer tregt. Bra du fortsatte på lutinus det ville jeg og gjort:) heier på deg jeg.

 

Lykke til alle som skal teste de nermeste dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese om dere og vår iver etter å få positiv test:) har lest meg litt opp på nettet at vi kan få positiv opp til en uke etter test dag dersom mensen ikke kommer. Så det er håp for oss:)

Jeg hadde veldig magekrampe tidlig i dag med litt spotting virka som mensen kom men nå virker det som kroppen har funnet en slags indre ro. Det hele er litt merkelig:) lite rødbrunt i ettermiddag. Har vert å trent og tok litt i for regner med at jeg ikke er gravid men det er aldri godt å vite?

 

Blir testing i morgen tidlig på rd 12. Jeg har kun fått beskjed om å ta hjemmetest men ser flere av dere skal ta blodprøve. Er det klinikken som anbefaler det?

 

Pion: jeg krysser fingrene for deg og håper testen blir positiv at bare kroppen din som reagerer tregt. Bra du fortsatte på lutinus det ville jeg og gjort:) heier på deg jeg.

 

Lykke til alle som skal teste de nermeste dagene:)

 

Lykke til med testing :)

 

Jeg skal også bare ta hjemmetest, ikke blodprøve, og ringe inn resultatet til St. Olav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at noen både har gjennomgått fryseforsøk og fersk innsett :-)  Så da lurer jeg på om dere har erfaring...er nemlig noe jeg har tenkt på. Dersom mitt kommende fryseforsøk ikke får ett positivt utfall, er det da mulig å starte på nytt fersk forsøk med en gang? Husker at jeg startet på spray noen dager etter mensen, så da bør jo det være mulig? Hehe..keeping all options open :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt test og den var ganske så hvit ingen ekstra streker:( mensen er heller ikke kommet men håpet er vel kanskje ute:(

Hadde en kjekk drøm i natt da, at eg var gravid...men viser seg å ikke stemme nå.

Så nå venter jeg på tlf fra sykehuset eller så ringer jeg selv. Lurer på når jeg kan starte på igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at noen både har gjennomgått fryseforsøk og fersk innsett :-) Så da lurer jeg på om dere har erfaring...er nemlig noe jeg har tenkt på. Dersom mitt kommende fryseforsøk ikke får ett positivt utfall, er det da mulig å starte på nytt fersk forsøk med en gang? Husker at jeg startet på spray noen dager etter mensen, så da bør jo det være mulig? Hehe..keeping all options open :tommelopp:

Jeg er og litt spent på det har jo hatt fryseforsøk nå. Etter mislykket fersk forsøk kunne jeg starte på fryseforsøk med en gang dvs ved neste mens. Så nå lurer jeg på om jeg kan starte i februar eller må vente til mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med hvit test, Petra prøvedukke. Men, så lenge ikke mensen kommer, er det håp. Test i såfall igjen om noen dager. Angående å gå rett på ferskforsøk etter frys tror jeg kommer an på klinikken. Noen steder er det flere måneders ventetid, men man kan jo være heldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med hvit test, Petra prøvedukke. Men, så lenge ikke mensen kommer, er det håp. Test i såfall igjen om noen dager. Angående å gå rett på ferskforsøk etter frys tror jeg kommer an på klinikken. Noen steder er det flere måneders ventetid, men man kan jo være heldig. :)

Ja håper i det lengste jeg at mensen ikke dukker opp:)

 

Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjedelig med hvit test, Petra prøvedukke. Men, så lenge ikke mensen kommer, er det håp. Test i såfall igjen om noen dager. Angående å gå rett på ferskforsøk etter frys tror jeg kommer an på klinikken. Noen steder er det flere måneders ventetid, men man kan jo være heldig. :)

Ja håper i det lengste jeg at mensen ikke dukker opp:)

Går det bra med deg?

Takk, det går bra med meg, bank i bordet!

Testet igjen idag, for tredje gang, bare for å se en enda sterkere test.. Og det ble det. Føler meg litt testegal, men nå er jeg fornøyd.. Testet på rd 9, 12 og 14!

Jeg skal ringe riksen i morgen og få bekreftet graviditeten og få time til ultralyd. Veldig spent, og prøver å slappe av. Sist jeg var gravid mistet jeg i MA i uke 10, så merker at jeg tar en dag om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så kjedelig med hvit test, Petra prøvedukke. Men, så lenge ikke mensen kommer, er det håp. Test i såfall igjen om noen dager. Angående å gå rett på ferskforsøk etter frys tror jeg kommer an på klinikken. Noen steder er det flere måneders ventetid, men man kan jo være heldig. :)

Ja håper i det lengste jeg at mensen ikke dukker opp:)

Går det bra med deg?

Takk, det går bra med meg, bank i bordet!

Testet igjen idag, for tredje gang, bare for å se en enda sterkere test.. Og det ble det. Føler meg litt testegal, men nå er jeg fornøyd.. Testet på rd 9, 12 og 14!

Jeg skal ringe riksen i morgen og få bekreftet graviditeten og få time til ultralyd. Veldig spent, og prøver å slappe av. Sist jeg var gravid mistet jeg i MA i uke 10, så merker at jeg tar en dag om gangen.

så kjekt at testen bare blir sterkere:) krysser fingrene for at det går bra hele veien nå:)

 

Snakka med sykehuset i Haugesund nå og det var kanskje muliget for at jeg kunne begynne på nytt forsøk nå så snart mensen kom. Først skulle legen se på journalen om han ville gjøre forandringer i medisineringen? Så venter i spenning hva som skjer og om vi vil hoppe rett i det?

Endret av Petra-prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

så kjekt at testen bare blir sterkere:) krysser fingrene for at det går bra hele veien nå :)

 

Snakka med sykehuset i Haugesund nå og det var kanskje muliget for at jeg kunne begynne på nytt forsøk nå så snart mensen kom. Først skulle legen se på journalen om han ville gjøre forandringer i medisineringen? Så venter i spenning hva som skjer og om vi vil hoppe rett i det?

 

Jeg krysser fingrene for deg og Petra-prøvedokke, og er sikkert like spent på deg hva utfallet ditt blir :-) Hadde jo vært deilig å startet på nytt fersk forsøk ved første mensen, da slipper du den vanskelige ventetiden. Venting kan jeg svært dårlig :fnise: Har du gått på kort eller langt regime tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjedelig med hvit test, Petra prøvedukke. Men, så lenge ikke mensen kommer, er det håp. Test i såfall igjen om noen dager. Angående å gå rett på ferskforsøk etter frys tror jeg kommer an på klinikken. Noen steder er det flere måneders ventetid, men man kan jo være heldig. :)

Ja håper i det lengste jeg at mensen ikke dukker opp:)

 

Går det bra med deg?

 

Hvillken rugedag er du på da, det kan jo være litt tidlig som de andre sier?

Er det noe mer spotting hos deg?

Krysser fingre for at mensen ikke dukker opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt test og den var ganske så hvit ingen ekstra streker:( mensen er heller ikke kommet men håpet er vel kanskje ute:(

Hadde en kjekk drøm i natt da, at eg var gravid...men viser seg å ikke stemme nå.

Så nå venter jeg på tlf fra sykehuset eller så ringer jeg selv. Lurer på når jeg kan starte på igjen...

Det var kjedelig, Petra-prøvedokke... Men du var vel forberedt på det.

Har du fått snakket m sykehuset ang oppstart?

 

I dag har det kommet rosa Crinone-rester hos meg... Blæ. Tror nok at løpet er kjørt. (Vet at man kan få rosa Crinone-rester selv om man er gravid, men tror allikevel ikke at dette har gått bra.)

Tenkte egentlig å teste i morgen el fredag, men ikke sikkert det blir nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

så kjekt at testen bare blir sterkere:) krysser fingrene for at det går bra hele veien nå :)

 

Snakka med sykehuset i Haugesund nå og det var kanskje muliget for at jeg kunne begynne på nytt forsøk nå så snart mensen kom. Først skulle legen se på journalen om han ville gjøre forandringer i medisineringen? Så venter i spenning hva som skjer og om vi vil hoppe rett i det?

 

Jeg krysser fingrene for deg og Petra-prøvedokke, og er sikkert like spent på deg hva utfallet ditt blir :-) Hadde jo vært deilig å startet på nytt fersk forsøk ved første mensen, da slipper du den vanskelige ventetiden. Venting kan jeg svært dårlig :fnise: Har du gått på kort eller langt regime tidligere?

Ja det er jo nok venting med dette....skulle ringe når mensen kom så får vi se hva legen sier og om de har tid? Har gått på kort regime trur det blir det igjen. Det rareste er at det plutselig kom masse blod tidligere men nå er det stoppa så jeg blir bare mer og mer forvirra hehe. Sykepleieren sa mensen normalt kom når en slutter på lutinusen. Så kanskje jeg får ta en runde me typen stakkar han har ikke fått på lenge før tr kommer om hun kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pion: er på rd 12 i dag så burde vel vise noe snart om det skulle gå godt? Svarte litt utfyllende svar ovenfor:) fortsatt leker kroppen med meg:) snakk om å bli forvirra:)

 

Nurse77: skal ringe dem når mensen kommer skikkelig hvis den kommer?:) off så dumt at du og får litt rosa, kjenner ikke til crinone jeg dessverre. Men hvor i løypa er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...