Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Henger meg også på gratulasjonene :)

 

Har vært på innsett i dag, og 7 av 9 egg var blitt befruktet :) Utrolig god følelse! Ett inn, fire på frys og to skulle dyrkes til mandag, for så å bli fryst :)

 

Skal nyte denne godfølelsen før bekymringene om det fester seg osv. setter inn ;)

 

God helg :)

Åå så flott med så mange gullegg på frys :D

Gratulerer så masse som ruger!!!

God helg  :smilorange: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg på gratulasjonsbølgen Malise:) ååå så gøy gratulere så mye:) får håpe begge to klamrer seg fast:)

 

Stor fare for at jeg kommer til å teste i helgen jeg og er på rd 7 nå og så spent:) begynner bli litt forkjøla og følte meg litt kvalm til lunsj idag håper det er gode tegn:)ellers veldig trøtt om kveldene om det er et tegn eller ikke?

He he jeg ser den ang testing  :D

 

Jeg er på rd 8, har ikke kjent noe særlig hittil, men i dag har det vært noe antydning til litt stikking og menslignende smerter der nede...hva det betyr får jo tiden vise  :ler:

 

Kanskje jeg også tester over helgen...hehe   :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hiver meg på gratulasjonsbølgen Malise:) ååå så gøy gratulere så mye:) får håpe begge to klamrer seg fast:)

 

Stor fare for at jeg kommer til å teste i helgen jeg og er på rd 7 nå og så spent:) begynner bli litt forkjøla og følte meg litt kvalm til lunsj idag håper det er gode tegn:)ellers veldig trøtt om kveldene om det er et tegn eller ikke?

He he jeg ser den ang testing :D

 

Jeg er på rd 8, har ikke kjent noe særlig hittil, men i dag har det vært noe antydning til litt stikking og menslignende smerter der nede...hva det betyr får jo tiden vise :ler:

 

Kanskje jeg også tester over helgen...hehe :wink:

Ja det nermer seg nå for oss:) spennende tid, godt det er helg kjenner jeg trenger å slappe av litt:) så får vi se hvor lenge vi klare holde oss:) håper det er gode tegn for deg jeg har og hatt mens murring symptomer et par dage nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går saaaakte..., rugedag 5 her. Er trøtt og har ømme bryster (som er klassiske Crinone-symptomer). I tillegg har jeg kjent litt murringer på høye side av magen og kjente at jeg hadde ømfintlige brystvorter da jeg dusjet i dag. Måtte snu meg litt så vannet ikke rant rett på de. Det siste har jeg ikke hatt før på hverken positive eller negative forsøk (kun når jeg har vært gravid, litt uti 1.trim riktignok:-))

Er det andre som har hatt slike ømfintlige brystvorter?

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går saaaakte..., rugedag 5 her. Er trøtt og har ømme bryster (som er klassiske Crinone-symptomer). I tillegg har jeg kjent litt murringer på høye side av magen og kjente at jeg hadde ømfintlige brystvorter da jeg dusjet i dag. Måtte snu meg litt så vannet ikke rant rett på de. Det siste har jeg ikke hatt før på hverken positive eller negative forsøk (kun når jeg har vært gravid, litt uti 1.trim riktignok:-))

Er det andre som har hatt slike ømfintlige brystvorter?

 

Hvordan går det med dere andre?

Ja enig tida går såå sakte er så spent. Er på rd 8 i dag. Er trøtt selv og har super ømme bryster og ja de er ganske ømme på vorta til tider, typen vil jo helst ta på de men jeg klarer ikke la han få lov hehe. Kjenner mens lignende murringer imagen jeg og. Har ikke vert i form i dag blitt trøtt med en gang jeg skulle gjøre noe. Håper det er gode tegn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei der kom det noe rødt:( først kom det kun litt nå er det litt mer er kun lysebrun/rosa aktig men ikke gøy:(

Hvis dette går gale slik det ser ut hvordan sjekker de om begge eggene ikke klarte seg? Må jeg på ul? Eller vil det slå ut på en graviditetstest test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist gang da jeg hadde mitt første ICSI forsøk hadde jeg utrolig ømme bryster, vanskelig å dusje uten å få vondt på brystvortene og ett mareritt å få på BH'en😜 etter innsettet forsvant dette gradvis.. Og på rugedag 9 fikk jeg desverre besøk av tante rød😞 denne gang er det jo fryseforsøk i naturlig syklus, så nå tar jeg all slags vitaminer, omega 3 og alt d andre som anbefales for gravide eller planleggere.. Og jammen har jeg også bestilt meg en flaske fructus femina ( babyklister). 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei der kom det noe rødt:( først kom det kun litt nå er det litt mer er kun lysebrun/rosa aktig men ikke gøy:(

Hvis dette går gale slik det ser ut hvordan sjekker de om begge eggene ikke klarte seg? Må jeg på ul? Eller vil det slå ut på en graviditetstest test?

Huff, så kjipt...

Dersom det ene egget klarer seg vil du jo få positiv graviditetstest/blodprøve. Hvilken rugedag er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ånei der kom det noe rødt:( først kom det kun litt nå er det litt mer er kun lysebrun/rosa aktig men ikke gøy:(

Hvis dette går gale slik det ser ut hvordan sjekker de om begge eggene ikke klarte seg? Må jeg på ul? Eller vil det slå ut på en graviditetstest test?

Huff, så kjipt...

Dersom det ene egget klarer seg vil du jo få positiv graviditetstest/blodprøve. Hvilken rugedag er du på?

Ja veldig kjiipt:( Er på rugedag 9 er fortsatt veldig lite som kommer men føler tr er på vei.... Skal teste på onsdag så er jo lov å håpe at en klarer seg hvertfall:)

Fikk og en veldig kvalmebølge over meg i dag morges når jeg skulle spise frokost ikke godt å si hva det var. Dumt når det blir slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang da jeg hadde mitt første ICSI forsøk hadde jeg utrolig ømme bryster, vanskelig å dusje uten å få vondt på brystvortene og ett mareritt å få på BH'en😜 etter innsettet forsvant dette gradvis.. Og på rugedag 9 fikk. jeg desverre besøk av tante rød😞 denne gang er det jo fryseforsøk i naturlig syklus, så nå tar jeg all slags vitaminer, omega 3 og alt d andre som anbefales for gravide eller planleggere.. Og jammen har jeg også bestilt meg en flaske fructus femina ( babyklister). 😳

Slik har jeg det nå, komt noen blødninger i dag på rd 9:( så håpet er ute for dette fryseforsøket... Gikk du på progynova?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet er jo ikke ute, bare ikke tenk sånn😳 det er ganske vanlig med litt blødninger etter innsett og på rugedagene, så ikke sikkert at det er mensen! Hos meg var det veldig tydelig at det var mensen.. Allerede på rugedag 5-6 kjennte jeg at mensen kunne være på vei..etter 30 år kjenner jeg den såpass😜 jeg gikk først på synarela spray, så puregon sprøyter, så ovitrelle eggløsningssprøyte og så lutinus vag.tabletter etter uttak - frem til positiv/negativ test. Nå skal jeg på naturlig syklus, så tar ingen preparater nu.. Skal på UL på fredag og finne ut når dem kan sette inn eskimoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant kan jo gå godt prøver derfor å bruke lutinusen selv om det kan bli litt griseri:) kom noen små svarte prikker ellers fortsatt litt svak blødning så vet ikke hvordan det går enda (beklage litt detaljer). Vi hører og til Haugesund og bor litt sør for Stavanger. Vårt første fryseforsøk me 2 eskimoer:) håpte det skulle g greit nå. Hvor mange forsøk har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant kan jo gå godt prøver derfor å bruke lutinusen selv om det kan bli litt griseri:) kom noen små svarte prikker ellers fortsatt litt svak blødning så vet ikke hvordan det går enda (beklage litt detaljer). Vi hører og til Haugesund og bor litt sør for Stavanger. Vårt første fryseforsøk me 2 eskimoer:) håpte det skulle g greit nå. Hvor mange forsøk har dere?

Blir mye griseri ja, menmen.. Haha. Jeg har til nå kun hatt ett uttak og ICSI innsett, og skal nå få mitt første fryseforsøk. Har to på frys, så håper de overlever opptining og at dem putter begge inn👍 og at min eggløsning klaffer med innsettdato. Haugesund har jo ikke "åpen" i helgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt med blødninger, Petra prøvedukke. Men, du har jo satt inn to, så kanskje du likevel er gravid. Har du testet? Var det ikke flere som skulle teste over helga?

Jeg testet på fredag, rugedag 9, og fikk svakt positiv. Klarte ikke juble helt, da jeg har hørt om kjemisk og falsk positiv. Men idag er det rd 12 og blodprøvedagen. Testen ble mye sterkere. Det må da være et godt tegn?!

Håper det er flere som tester positivt snart. Flere med testeplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :regn:  ny uke, nye muligheter :-)

 

Malise:   Til lykke med positiv test....gleder meg med deg! Du får jo avklart den 100 % i dag på blodprøven...så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Snowflake at de overlever tining det gjorde mine så har god tro jeg:) de får det nok til å klaffe for deg:)

 

Gratulere så mye igjen Malise kjekt at du fikk sterkere test nå:) dette va kjekt:) blir kjekt få det avklart i dag:)

Jeg har selv testet i helgå og i dag men det slo ikke ut er på rd 10 nå og det er kun tidvis det er rødbrunt utflod, men kjennes ut som tr kommer men krysser fingrene for at det kan gå godt og:) lever i håpet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra-prøvedokke:  Tok du en eggløsningssprøyte i forkant av innsettet av fryste embr?

                               

Hvordan går det med deg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra-prøvedokke: Tok du en eggløsningssprøyte i forkant av innsettet av fryste embr?

 

Hvordan går det med deg i dag?

Nei tok ikke eggløsningssprøyte nå i fryseforsøket. Våknet i dag med litt rødbrunt i truså men fikk ikke noe på lutinuspinnen i dag så det er litt merkelig alt synes jeg:) tok test for løye men blenda hvit den..

 

Lure jo fælt om jeg kan være gravid men at en har falt fra eller er tr på vei? Pleier ikke spotte så sjelden når tr er på vei heller.. men kun to dager til testdag nå så håper på positivt svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gratulerer så masse til Malise, SÅ stas med positiv test!!  :rolleyes: 

Petra-prøvedokke, jeg håper at spottingen din bare er bivirkinger av Lutinusen..

 

Så litt status herfra;
i går begynte jeg å få litt mensenmurringer, vondt i magen rett og slett. Det var litt ubehagelig å sette inn innføringspinnen med Lutinus, føltes litt "trangt" og ømt på en måte... Hvor langt oppi skal man liksom stappe den??

 

Jeg sover veldig urolig og oppstykket om nettene, det har jeg gjort omtrent hele veien. Drømmer mye rart, takk gud for at jeg ikke skal på jobb denne uken!

 

Våknet med menssmurring i dag, og for første gang var det litt lyselysebrunt på truseinnlegget (beklager detaljer). Eller det vil si, jeg hadde en antydning på rd 2-3, men det var bare med den ene dråpen lyserosa.

 

Ugh..jeg føler definitivt at mensen er på vei, har hodepine og er uggen/kvalm i dag  :sad: 
Jeg er på rugedag 11...tenkte å ta en test i mrg tidlig (rd 12) er det for tidlig tror dere?

 

Krysser fingre og tær for dere alle her inne! 

Endret av Pion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gratulerer så masse til Malise, SÅ stas med positiv test!! :rolleyes:

 

Petra-prøvedokke, jeg håper at spottingen din bare er bivirkinger av Lutinusen..

 

Så litt status herfra;

i går begynte jeg å få litt mensenmurringer, vondt i magen rett og slett. Det var litt ubehagelig å sette inn innføringspinnen med Lutinus, føltes litt "trangt" og ømt på en måte... Hvor langt oppi skal man liksom stappe den??

 

Jeg sover veldig urolig og oppstykket om nettene, det har jeg gjort omtrent hele veien. Drømmer mye rart, takk gud for at jeg ikke skal på jobb denne uken!

 

Våknet med menssmurring i dag, og for første gang var det litt lyselysebrunt på truseinnlegget (beklager detaljer). Eller det vil si, jeg hadde en antydning på rd 2-3, men det var bare med den ene dråpen lyserosa.

 

Ugh..jeg føler definitivt at mensen er på vei, har hodepine og er uggen/kvalm i dag :sad:

Jeg er på rugedag 11...tenkte å ta en test i mrg tidlig (rd 12) er det for tidlig tror dere?

 

Krysser fingre og tær for dere alle her inne!

Håper det samme jeg og at det kan være reaksjoner på lutinus:)

 

Kjenner meg litt igjen i det du skriver har og sovet ringt de siste nettene og drømt mye rart.

Håper det bare er forbigående med den lysebrune flekken, tenker om det er mensen så pleier jo det være mer "ferskt rødt blod" eller?

Hehe ja det kan jo diskuteres hvor langt den skal inn den pinnen håper det går over med det vonde at ikke tr kommer.

 

Jeg skal teste på rd 12 så håper det viser noe. Er det ikke vanlig teste rundt da? Uansett lykke til, må det gå godt for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gratulerer så masse til Malise, SÅ stas med positiv test!!  :rolleyes: 

 

Petra-prøvedokke, jeg håper at spottingen din bare er bivirkinger av Lutinusen..

 

Så litt status herfra;

i går begynte jeg å få litt mensenmurringer, vondt i magen rett og slett. Det var litt ubehagelig å sette inn innføringspinnen med Lutinus, føltes litt "trangt" og ømt på en måte... Hvor langt oppi skal man liksom stappe den??

 

Jeg sover veldig urolig og oppstykket om nettene, det har jeg gjort omtrent hele veien. Drømmer mye rart, takk gud for at jeg ikke skal på jobb denne uken!

 

Våknet med menssmurring i dag, og for første gang var det litt lyselysebrunt på truseinnlegget (beklager detaljer). Eller det vil si, jeg hadde en antydning på rd 2-3, men det var bare med den ene dråpen lyserosa.

 

Ugh..jeg føler definitivt at mensen er på vei, har hodepine og er uggen/kvalm i dag  :sad: 

Jeg er på rugedag 11...tenkte å ta en test i mrg tidlig (rd 12) er det for tidlig tror dere?

 

Krysser fingre og tær for dere alle her inne! 

 

Jeg testet klart positivt på rd9. Hadde helt klart svidd av en test innen nå hvis jeg var i din situasjon. (Men jeg eier ikke tålmodighet...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Gratulerer så masse med positiv test Malise, spennende med så mange som skal teste de neste dagene:)

Her var jeg på UL i dag, og eggene har vokst seg fine, så det blir uttak på torsdag og innsett på lørdag om alt går etter planen:) Håper å få innsett med ferske egg denne gangen og at jeg ikke blir overstimulert, hadde 14+ egg på hver eggstokk så det var iallefall færre enn sist, så det lover jo godt. Er så utrolig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med positiv test Malise, spennende med så mange som skal teste de neste dagene:)

Her var jeg på UL i dag, og eggene har vokst seg fine, så det blir uttak på torsdag og innsett på lørdag om alt går etter planen:) Håper å få innsett med ferske egg denne gangen og at jeg ikke blir overstimulert, hadde 14+ egg på hver eggstokk så det var iallefall færre enn sist, så det lover jo godt. Er så utrolig spent!

Åh så spennende uke dette blir!

Ønsker deg lykke til med uttak på torsdag  :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Tusen takk Pion:) Ja veldig spennende uke! Lykke til alle sammen:) Januar/Februar må bare bli full av positive tester, det har vi jammen meg fortjent;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...