Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått positiv EL test, så da håper jeg på innsett av eskimo på fredag. Bank i bordet, så sant dem tiner bra ringer haugesund i morra og sjekker kapasitet..

Åhh så spennende!!

Krysser fingre og tær for at det går bra for deg denne gangen :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Så innmari synd å høre da :cry:

Men jammen godt å vite at du har 2 egg på frys iallefall!!

Jeg har også begynt å forberede meg på ny runde, men vet ikke hva man får tilbud om?

Får man velge om man vil bruke det ene egget som er på frys (vi har kun 1 på frys :P ) eller kan man velge nytt ferskforsøk? Kan man få ønske kort eller lang regime selv?

 

Vi må bare fortsatt se fremover og tenke på at det går mot vår, jeg har lest at det kan være lettere å bli gravid når det går mot lysere tider?!

Jeg velger å tro på det :tommelopp:

Hvordan går det her Pion? Har du fått mensen? Eller snakka med klinikken ?

Jeg trur nok du må ta fryse egget før nytt fersk forsøk mener å ha hørt det..

Ja jeg begynt å blø friskt blod rd 14 sent på kvelden (torsdag).

Jeg tok ny g-test rd 15 på morgenen, som var om mulig sterkere enn rd14, men det hjelper ikke når blødningen fortsatte frem til i går, søndag...

Nå har blødningen stoppet opp, bare noe brun utflod av og til, har fått litt ømme pupper og fortsatt litt kvalm/uggen på formiddag, men det er nok vanlig mht mens.

 

Jeg var hos fastlegen på fredag og tok blodprøve(hcg, skal tilbake dit i mrg og ta blodprøve nr 2.

Tenker å ta en g-test også i mrg tidlig, bare for å se etter at streken er svakere...

 

Ugh...jeg hadde jo litt andre ønsker for bursdagen min i mrg, enn å dra avgårde for å ta blodprøve pga ev tidlig sa....men men...slik er livet!

Vi får tenke positivt og fremover!!

 

Ok, da får vi gå på med friskt mot mht fryseforsøk.

Tenkte kanskje man fikk tilbud om nytt fersk pga høy alder, er vel lurt å hamstre de eggene man kan få? :fnise:

 

Hvordan er det med deg Petra-prøvedokke, formen bra?

Det er mye vi skal gjennom men jeg føler jo det er en sjangs enda for deg at du fortsatt er gravid siden blødningen stoppa nå. Ville og tatt ny g-test i morgen kanskje får du verdens beste bursdagsgave? :)

 

Om du må bruke neste fryse egg og det heller ikke går kan du nok hoppe rett på fersk forsøk dersom du får lov og de har tid:) enig vi må bare bruke de gode eggene vi kan få. Uansett ønsker deg lykke til i morgen gleder meg å høre at alt ser bra ut:)

 

Jeg er i gang med nytt fersk forsøk og på sprøytedag 3 skal på ul neste mandag for å se hvordan det liger an. Håper mange egg blir klare så vi får ut en del.. har stor matlyst for tiden ikke bra:( hehe ellers fin form foreløpig:)

 

Jeg har vel en følelse på at det ikke har gått bra, spotter litt igjen her...

Etter første ivf forsøk har jeg jammen erfart at kroppen er rar av alle hormonene :sprettoy:

 

Tok en g-test i går kveld, og den var ikke blitt svakere enda, den var tvert imot blitt sterkere siden fredag mrg..det kan kanskje skyldes at det fortsatt er rester inni der?!

Jammen begynt å få litt ømme pupper og, heheh...men det har jeg av og til når jeg har mensen ;)

Blodprøven jeg tok fredag mrg viste en hcg på 198.

Da var jeg på rugedag 15, men det sier meg ikke så mye egentlig...?!

 

Jeg får vite svar på dagens hcg-prøve på torsdag.

Det passer fint å få vite resultatet før lørdag, for da skal jeg ha jentebursdag.

Regner med at jeg (dessverre) feirer med et glass champagne i glasset... lenge siden sist nå! 

 

Ønsker deg masse lykke til med ferskforsøk, det blir så spennende å høre hvordan det går med deg fremover!

Bare spis og kose deg, håper at formen din holder seg bra tross sprøytene  :P

Tusen takk for bursdagshilsen  :smilorange:

 

Å så spennende dette er, jeg tror du er gravid enda jeg da så hold ut kun 2 dager til torsdag og svar :-)) har jo hørt at det går an å spotte litt selv om vi er gravid og siden g-testen er positive enda og ikke minst sterkere vil jeg nok ta det som et godt tegn:-))

 

Kan nok være du må ha alkoholfri champagne hehe. Vet de rundt deg at du har forsøk nå, husker ikke om du har snakt noe om det? Håper du har hatt en fin bursdag uansett:-))

 

Jeg har ikke sagt noe til noen enda så det er litt stress og måtte finne på ting som en slags unnskyldning...men nå skal jeg trene og nyte livet før uttak det gruer jeg meg til, var vondt sist gang:-( foreløpig så går alt greit hvertfall. Jeg skal jammen bestille blodprøve jeg og denne gang for å se hvordan hcg'en min ser ut.

 

Ha en fin bursdag videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått positiv EL test, så da håper jeg på innsett av eskimo på fredag. Bank i bordet, så sant dem tiner bra ringer haugesund i morra og sjekker kapasitet..

Så bra, blir spennende å høre får nok tid på fredag da:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Har du hatt ferskforsøk? Hva slags blodprøve skal du ta?
.

 

Nei, det er fryseforsøk. Klinikken pleier å måle Hcg i blodet på dag 14 for å evt påvise graviditet. (Ikke alle klinikker gjør dette).

Hvordan går det med deg, har du fått noe svar fra klinikken på blodprøven?

Ja, og den var på 6, dvs egget hadde nok i utgangspunktet festet seg (hurra for det:-)), men deretter "løsnet" eller hva man nå skal si. Fikk jo negativ test i går og mensen kom i dag, så ingen tvil om at jeg ikke er gravid. Men nesten litt moro at jeg nesten var blitt det!;-)

 

Det blir nytt fryseforsøk i denne syklusen. Innsett om ca 14 dager. :-)) Hu hei hvor det går!

 

Gratulerer med dagen, Pion!

 

 

 Det er dumt når det ikke vil feste seg, men er vel ikke så mye å gjøre..det var ikke riktig tid nå tydeligvis.

 

så flott at du får nytt fryseforsøk denne syklus, det var akkurat slik som meg det nå, starter rett på fersk forsøk:-) det er bare å hoppe i det. Måtte ha venta til april/mai hvis ikke.

Tipper vi skal ha innsett nok så likt vi da:)får vite mer på ul på mandag jeg, blir kjekt å følge deg videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg endelig fått positiv EL test, så da håper jeg på innsett av eskimo på fredag. Bank i bordet, så sant dem tiner bra ringer haugesund i morra og sjekker kapasitet..

Så bra, blir spennende å høre får nok tid på fredag da:-))

 

Da har jeg ringt Haugesund..og det blir tining på fredags morning, og innsett senere på dagen hvis dem overlever tininga :tommelopp:  Tok en EL test igjen i dag morges og den var negativ, så da må jeg jo ha ett veldig lite vindu med LH økning?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lovet meg selv ikke å teste før fredag, som er 14 dager etter innsett, og den dagen St. Olav ba meg teste. Men så greide jeg ikke holde meg. Tenkte at på rugedag 12, i dag, kunne jeg få resultat hvis jeg var gravid. Testen var så hvit som den kunne blitt, og jeg ble selvfølgelig skuffet. Ble forbannet på meg selv for at jeg ikke greide vente! :angry: 

 

Andre symptomer også i dag; på morgenen kjente jeg stor forskjell på puppene, de har vært veldig ømme frem til jeg la meg i går, men når jeg stod opp i dag var det nesten ikke antydning til ømhet i det hele tatt. Utover dagen i dag har jeg kjent menssmerter, og har også hatt bittelitt rosa utflod. Begynnende spotting og mens kanskje? Menssmertene har tatt seg opp og jeg kjenner de hele tiden. Vet at det kan være falsk alarm, men har egentlig mistet troen. Jeg skal selvfølgelig teste på fredag uansett, men ser ikke frem til det, slik jeg gjorde før dette tullet her.

 

Har jo vært innstilt på at det ikke skulle gå første gang, men en blir jo skuffet likevel… :cry: Bra jeg skal på jentefest i helga, så jeg får noe annet å tenke på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Da har jeg endelig fått positiv EL test, så da håper jeg på innsett av eskimo på fredag. Bank i bordet, så sant dem tiner bra ringer haugesund i morra og sjekker kapasitet..

Så bra, blir spennende å høre får nok tid på fredag da:-))

Da har jeg ringt Haugesund..og det blir tining på fredags morning, og innsett senere på dagen hvis dem overlever tininga :tommelopp: Tok en EL test igjen i dag morges og den var negativ, så da må jeg jo ha ett veldig lite vindu med LH økning?!

Så bra krysser fingrene for deg i morgen:) satser på de overlever:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da har jeg endelig fått positiv EL test, så da håper jeg på innsett av eskimo på fredag. Bank i bordet, så sant dem tiner bra ringer haugesund i morra og sjekker kapasitet..

Så bra, blir spennende å høre får nok tid på fredag da:-))
Da har jeg ringt Haugesund..og det blir tining på fredags morning, og innsett senere på dagen hvis dem overlever tininga :tommelopp: Tok en EL test igjen i dag morges og den var negativ, så da må jeg jo ha ett veldig lite vindu med LH økning?!

Så bra krysser fingrene for deg i morgen:) satser på de overlever:)

Takk for det Petra-prøvedokke :smilorange:

 

Jeg er så spent for morradagen..og grugleder meg til telefon fra dem i morgen, og høre om dem lever.

Nå har jeg tatt Fructus Femina (babyklister) den siste uka, så håper at det klaffer denne gang.. :jepp:

 

Hadde planer om å bare ta det med ro i helgen, sånn at det fester seg skikkeligt...men ahr også hørt at man skal holde seg i mosjon, da det øker blodomløpet der nede....noen tanker rundt det? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lovet meg selv ikke å teste før fredag, som er 14 dager etter innsett, og den dagen St. Olav ba meg teste. Men så greide jeg ikke holde meg. Tenkte at på rugedag 12, i dag, kunne jeg få resultat hvis jeg var gravid. Testen var så hvit som den kunne blitt, og jeg ble selvfølgelig skuffet. Ble forbannet på meg selv for at jeg ikke greide vente! :angry:

 

Andre symptomer også i dag; på morgenen kjente jeg stor forskjell på puppene, de har vært veldig ømme frem til jeg la meg i går, men når jeg stod opp i dag var det nesten ikke antydning til ømhet i det hele tatt. Utover dagen i dag har jeg kjent menssmerter, og har også hatt bittelitt rosa utflod. Begynnende spotting og mens kanskje? Menssmertene har tatt seg opp og jeg kjenner de hele tiden. Vet at det kan være falsk alarm, men har egentlig mistet troen. Jeg skal selvfølgelig teste på fredag uansett, men ser ikke frem til det, slik jeg gjorde før dette tullet her.

 

Har jo vært innstilt på at det ikke skulle gå første gang, men en blir jo skuffet likevel… :cry: Bra jeg skal på jentefest i helga, så jeg får noe annet å tenke på :)

Ikke gi opp helt enda TaraLaili, det er et par dager igjen vet du :lur: 

 

Det ble ikke svakt positiv før på rd14 hos meg, så testen var helt hvit på rd12..

Jeg krysser fingre for deg  :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg endelig fått positiv EL test, så da håper jeg på innsett av eskimo på fredag. Bank i bordet, så sant dem tiner bra ringer haugesund i morra og sjekker kapasitet..

Så bra, blir spennende å høre får nok tid på fredag da:-))

 

Da har jeg ringt Haugesund..og det blir tining på fredags morning, og innsett senere på dagen hvis dem overlever tininga :tommelopp:  Tok en EL test igjen i dag morges og den var negativ, så da må jeg jo ha ett veldig lite vindu med LH økning?!

 

Håper at alt går veien denne gangen, jeg heier på deg!!

:tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Så innmari synd å høre da :cry:

Men jammen godt å vite at du har 2 egg på frys iallefall!!

Jeg har også begynt å forberede meg på ny runde, men vet ikke hva man får tilbud om?

Får man velge om man vil bruke det ene egget som er på frys (vi har kun 1 på frys :P ) eller kan man velge nytt ferskforsøk? Kan man få ønske kort eller lang regime selv?

 

Vi må bare fortsatt se fremover og tenke på at det går mot vår, jeg har lest at det kan være lettere å bli gravid når det går mot lysere tider?!

Jeg velger å tro på det :tommelopp:

Hvordan går det her Pion? Har du fått mensen? Eller snakka med klinikken ?

Jeg trur nok du må ta fryse egget før nytt fersk forsøk mener å ha hørt det..

Ja jeg begynt å blø friskt blod rd 14 sent på kvelden (torsdag).

Jeg tok ny g-test rd 15 på morgenen, som var om mulig sterkere enn rd14, men det hjelper ikke når blødningen fortsatte frem til i går, søndag...

Nå har blødningen stoppet opp, bare noe brun utflod av og til, har fått litt ømme pupper og fortsatt litt kvalm/uggen på formiddag, men det er nok vanlig mht mens.

 

Jeg var hos fastlegen på fredag og tok blodprøve(hcg, skal tilbake dit i mrg og ta blodprøve nr 2.

Tenker å ta en g-test også i mrg tidlig, bare for å se etter at streken er svakere...

 

Ugh...jeg hadde jo litt andre ønsker for bursdagen min i mrg, enn å dra avgårde for å ta blodprøve pga ev tidlig sa....men men...slik er livet!

Vi får tenke positivt og fremover!!

 

Ok, da får vi gå på med friskt mot mht fryseforsøk.

Tenkte kanskje man fikk tilbud om nytt fersk pga høy alder, er vel lurt å hamstre de eggene man kan få? :fnise:

 

Hvordan er det med deg Petra-prøvedokke, formen bra?

Det er mye vi skal gjennom men jeg føler jo det er en sjangs enda for deg at du fortsatt er gravid siden blødningen stoppa nå. Ville og tatt ny g-test i morgen kanskje får du verdens beste bursdagsgave? :)

 

Om du må bruke neste fryse egg og det heller ikke går kan du nok hoppe rett på fersk forsøk dersom du får lov og de har tid:) enig vi må bare bruke de gode eggene vi kan få. Uansett ønsker deg lykke til i morgen gleder meg å høre at alt ser bra ut:)

 

Jeg er i gang med nytt fersk forsøk og på sprøytedag 3 skal på ul neste mandag for å se hvordan det liger an. Håper mange egg blir klare så vi får ut en del.. har stor matlyst for tiden ikke bra:( hehe ellers fin form foreløpig:)

 

Jeg har vel en følelse på at det ikke har gått bra, spotter litt igjen her...

Etter første ivf forsøk har jeg jammen erfart at kroppen er rar av alle hormonene :sprettoy:

 

Tok en g-test i går kveld, og den var ikke blitt svakere enda, den var tvert imot blitt sterkere siden fredag mrg..det kan kanskje skyldes at det fortsatt er rester inni der?!

Jammen begynt å få litt ømme pupper og, heheh...men det har jeg av og til når jeg har mensen ;)

Blodprøven jeg tok fredag mrg viste en hcg på 198.

Da var jeg på rugedag 15, men det sier meg ikke så mye egentlig...?!

 

Jeg får vite svar på dagens hcg-prøve på torsdag.

Det passer fint å få vite resultatet før lørdag, for da skal jeg ha jentebursdag.

Regner med at jeg (dessverre) feirer med et glass champagne i glasset... lenge siden sist nå! 

 

Ønsker deg masse lykke til med ferskforsøk, det blir så spennende å høre hvordan det går med deg fremover!

Bare spis og kose deg, håper at formen din holder seg bra tross sprøytene  :P

Tusen takk for bursdagshilsen  :smilorange:

 

Å så spennende dette er, jeg tror du er gravid enda jeg da så hold ut kun 2 dager til torsdag og svar :-)) har jo hørt at det går an å spotte litt selv om vi er gravid og siden g-testen er positive enda og ikke minst sterkere vil jeg nok ta det som et godt tegn:-))

 

Kan nok være du må ha alkoholfri champagne hehe. Vet de rundt deg at du har forsøk nå, husker ikke om du har snakt noe om det? Håper du har hatt en fin bursdag uansett:-))

 

Jeg har ikke sagt noe til noen enda så det er litt stress og måtte finne på ting som en slags unnskyldning...men nå skal jeg trene og nyte livet før uttak det gruer jeg meg til, var vondt sist gang:-( foreløpig så går alt greit hvertfall. Jeg skal jammen bestille blodprøve jeg og denne gang for å se hvordan hcg'en min ser ut.

 

Ha en fin bursdag videre:-)

 

Petra-prøvedokke:

 

Da skjer de rareste ting her hos meg...

Ringte inn i dag og fikk til min store overraskelse vite at hcg har steget fra 198 den 24.1 til 1200 den 28.1  :blink: 

"En fin stigning" sa legesekretær... 

"Ja?" sa jeg...

Jeg ble lettere satt ut kan du si, siden jeg fortsatt spotter/blør en del, og har gjort det mer eller mindre siden 20.1. Er det mulig at noe som helst klarer å klamre seg fast inni der?! 

Ikke skjønner jeg mye nå iallefall... VI får se hvor lenge det varer  :P 

Jeg har fått beskjed om å fortsatt ta det med ro (fikk utvidet sykemeldingen min frem til ul den 10.2).

Skal måle hcg et par ganger til før den tid, bare for å følge litt ekstra med (pga spottingen).

Merker nå mer til sårhet/ømme bryster, bittelitt kvalm/uggen på morgenen, og litt mer trøtthet  :sleeping:

Sånn...det var status herfra  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pion:

 

Yohooooooooooooooooo....du må jo bare være gravid :fnise:  :tommelopp:  :tommelopp:  pass på deg selv og hold oss oppdaterte..hehe, her er vi så spente på hverandres utvikling - det synes jeg er koselig.

 

Det er kjekt å kunne dele slikt med andre her inne, jeg for min del har ikke sagt noe til noen...så det er tøft å holde det hemmelig. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde lovet meg selv ikke å teste før fredag, som er 14 dager etter innsett, og den dagen St. Olav ba meg teste. Men så greide jeg ikke holde meg. Tenkte at på rugedag 12, i dag, kunne jeg få resultat hvis jeg var gravid. Testen var så hvit som den kunne blitt, og jeg ble selvfølgelig skuffet. Ble forbannet på meg selv for at jeg ikke greide vente! :angry:

 

Andre symptomer også i dag; på morgenen kjente jeg stor forskjell på puppene, de har vært veldig ømme frem til jeg la meg i går, men når jeg stod opp i dag var det nesten ikke antydning til ømhet i det hele tatt. Utover dagen i dag har jeg kjent menssmerter, og har også hatt bittelitt rosa utflod. Begynnende spotting og mens kanskje? Menssmertene har tatt seg opp og jeg kjenner de hele tiden. Vet at det kan være falsk alarm, men har egentlig mistet troen. Jeg skal selvfølgelig teste på fredag uansett, men ser ikke frem til det, slik jeg gjorde før dette tullet her.

 

Har jo vært innstilt på at det ikke skulle gå første gang, men en blir jo skuffet likevel… :cry: Bra jeg skal på jentefest i helga, så jeg får noe annet å tenke på :)

Ikke gi opp helt enda TaraLaili, det er et par dager igjen vet du :lur:

 

Det ble ikke svakt positiv før på rd14 hos meg, så testen var helt hvit på rd12..

Jeg krysser fingre for deg  :tommelopp:

 

 

Tusen takk for det :) Men jeg har nå fått mensen for fullt, så regner dette som et mislykket forsøk. Ringer inn resultatet i morgen, etter en dobbeltsjekk med CB-test først selvfølgelig. Får forhåpentligvis da høre hva som skal skje videre. 

 

Men gratulerer til deg med strålende målinger på hcg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

Da har jeg endelig fått positiv EL test, så da håper jeg på innsett av eskimo på fredag. Bank i bordet, så sant dem tiner bra ringer haugesund i morra og sjekker kapasitet..

Så bra, blir spennende å høre får nok tid på fredag da:-))
Da har jeg ringt Haugesund..og det blir tining på fredags morning, og innsett senere på dagen hvis dem overlever tininga :tommelopp: Tok en EL test igjen i dag morges og den var negativ, så da må jeg jo ha ett veldig lite vindu med LH økning?!
Så bra krysser fingrene for deg i morgen:) satser på de overlever:)
Takk for det Petra-prøvedokke :smilorange:

 

Jeg er så spent for morradagen..og grugleder meg til telefon fra dem i morgen, og høre om dem lever.

Nå har jeg tatt Fructus Femina (babyklister) den siste uka, så håper at det klaffer denne gang.. :jepp:

 

Hadde planer om å bare ta det med ro i helgen, sånn at det fester seg skikkeligt...men ahr også hørt at man skal holde seg i mosjon, da det øker blodomløpet der nede....noen tanker rundt det? :sukk:

Det går nok bra skal du se:) jeg holdt meg en del i ro de første 4 dagene med fryseforsøket men gikk vel en tur så hadde jeg vel litt mer bevegelse og trente rolig etterhvert. Det gikk ikke godt uansett så vil holde meg litt mer i ro denne gang trur jeg:) de sier jo du skal leve som normalt så du må føle litt på det selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da har jeg endelig fått positiv EL test, så da håper jeg på innsett av eskimo på fredag. Bank i bordet, så sant dem tiner bra ringer haugesund i morra og sjekker kapasitet..

Så bra, blir spennende å høre får nok tid på fredag da:-))
Da har jeg ringt Haugesund..og det blir tining på fredags morning, og innsett senere på dagen hvis dem overlever tininga :tommelopp: Tok en EL test igjen i dag morges og den var negativ, så da må jeg jo ha ett veldig lite vindu med LH økning?!

Så bra krysser fingrene for deg i morgen:) satser på de overlever:)

Takk for det Petra-prøvedokke :smilorange:

 

Jeg er så spent for morradagen..og grugleder meg til telefon fra dem i morgen, og høre om dem lever.

Nå har jeg tatt Fructus Femina (babyklister) den siste uka, så håper at det klaffer denne gang.. :jepp:

 

Hadde planer om å bare ta det med ro i helgen, sånn at det fester seg skikkeligt...men ahr også hørt at man skal holde seg i mosjon, da det øker blodomløpet der nede....noen tanker rundt det? :sukk:

 

 

Lykke til i morgen :) Håper virkelig at de overlever tining - noe de helt sikkert gjør :) Hold oss oppdatert da :wink:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TaraLaili og Petra-prøvedokke:   takk for råd & lykkeønsker :nigo: holder dere oppdaterte i løpet av morradagen.

 

Bor i Stavanger og må kjøre opp til Haugesund alene denne gangen, mannen måtte på en jobbreise..og fikk ikke slippe fra. Jaja, kankje jeg kan ta en tur innom Amanda senteret denne gangen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pion:

 

Yohooooooooooooooooo....du må jo bare være gravid :fnise:  :tommelopp:  :tommelopp:  pass på deg selv og hold oss oppdaterte..hehe, her er vi så spente på hverandres utvikling - det synes jeg er koselig.

 

Det er kjekt å kunne dele slikt med andre her inne, jeg for min del har ikke sagt noe til noen...så det er tøft å holde det hemmelig. :skratte:

Hi hi ja sant?

Det kommer 4 venninne på lørdag og skal feire bursdagen min, så da blir det nok alkoholfrie drinker ;)

3 av dem vet om dette forsøket, og hun siste veet at vi jobber med saken...så det er mulig at de kommer til å bli et lite samtaletema...

Mine nærmeste venninner vet om dette, ledelse på jobb og nærmeste kollegaer (men ikke våre foreldre/svigerforeldre), de trenger ikke denne spenningen som vi har nå :P

Tror vi venter med å slippe den store jubelen løs til etter ev uke 12...

 

Klemmer  :laugh:

Endret av Pion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Så innmari synd å høre da :cry:

Men jammen godt å vite at du har 2 egg på frys iallefall!!

Jeg har også begynt å forberede meg på ny runde, men vet ikke hva man får tilbud om?

Får man velge om man vil bruke det ene egget som er på frys (vi har kun 1 på frys :P ) eller kan man velge nytt ferskforsøk? Kan man få ønske kort eller lang regime selv?

 

Vi må bare fortsatt se fremover og tenke på at det går mot vår, jeg har lest at det kan være lettere å bli gravid når det går mot lysere tider?!

Jeg velger å tro på det :tommelopp:

Hvordan går det her Pion? Har du fått mensen? Eller snakka med klinikken ?

Jeg trur nok du må ta fryse egget før nytt fersk forsøk mener å ha hørt det..

Ja jeg begynt å blø friskt blod rd 14 sent på kvelden (torsdag).

Jeg tok ny g-test rd 15 på morgenen, som var om mulig sterkere enn rd14, men det hjelper ikke når blødningen fortsatte frem til i går, søndag...

Nå har blødningen stoppet opp, bare noe brun utflod av og til, har fått litt ømme pupper og fortsatt litt kvalm/uggen på formiddag, men det er nok vanlig mht mens.

 

Jeg var hos fastlegen på fredag og tok blodprøve(hcg, skal tilbake dit i mrg og ta blodprøve nr 2.

Tenker å ta en g-test også i mrg tidlig, bare for å se etter at streken er svakere...

 

Ugh...jeg hadde jo litt andre ønsker for bursdagen min i mrg, enn å dra avgårde for å ta blodprøve pga ev tidlig sa....men men...slik er livet!

Vi får tenke positivt og fremover!!

 

Ok, da får vi gå på med friskt mot mht fryseforsøk.

Tenkte kanskje man fikk tilbud om nytt fersk pga høy alder, er vel lurt å hamstre de eggene man kan få? :fnise:

 

Hvordan er det med deg Petra-prøvedokke, formen bra?

Det er mye vi skal gjennom men jeg føler jo det er en sjangs enda for deg at du fortsatt er gravid siden blødningen stoppa nå. Ville og tatt ny g-test i morgen kanskje får du verdens beste bursdagsgave? :)

 

Om du må bruke neste fryse egg og det heller ikke går kan du nok hoppe rett på fersk forsøk dersom du får lov og de har tid:) enig vi må bare bruke de gode eggene vi kan få. Uansett ønsker deg lykke til i morgen gleder meg å høre at alt ser bra ut:)

 

Jeg er i gang med nytt fersk forsøk og på sprøytedag 3 skal på ul neste mandag for å se hvordan det liger an. Håper mange egg blir klare så vi får ut en del.. har stor matlyst for tiden ikke bra:( hehe ellers fin form foreløpig:)

Jeg har vel en følelse på at det ikke har gått bra, spotter litt igjen her...

Etter første ivf forsøk har jeg jammen erfart at kroppen er rar av alle hormonene :sprettoy:

 

Tok en g-test i går kveld, og den var ikke blitt svakere enda, den var tvert imot blitt sterkere siden fredag mrg..det kan kanskje skyldes at det fortsatt er rester inni der?!

Jammen begynt å få litt ømme pupper og, heheh...men det har jeg av og til når jeg har mensen ;)

Blodprøven jeg tok fredag mrg viste en hcg på 198.

Da var jeg på rugedag 15, men det sier meg ikke så mye egentlig...?!

 

Jeg får vite svar på dagens hcg-prøve på torsdag.

Det passer fint å få vite resultatet før lørdag, for da skal jeg ha jentebursdag.

Regner med at jeg (dessverre) feirer med et glass champagne i glasset... lenge siden sist nå!

 

Ønsker deg masse lykke til med ferskforsøk, det blir så spennende å høre hvordan det går med deg fremover!

Bare spis og kose deg, håper at formen din holder seg bra tross sprøytene :P

Tusen takk for bursdagshilsen :smilorange:

Å så spennende dette er, jeg tror du er gravid enda jeg da så hold ut kun 2 dager til torsdag og svar :-)) har jo hørt at det går an å spotte litt selv om vi er gravid og siden g-testen er positive enda og ikke minst sterkere vil jeg nok ta det som et godt tegn:-))

 

Kan nok være du må ha alkoholfri champagne hehe. Vet de rundt deg at du har forsøk nå, husker ikke om du har snakt noe om det? Håper du har hatt en fin bursdag uansett:-))

 

Jeg har ikke sagt noe til noen enda så det er litt stress og måtte finne på ting som en slags unnskyldning...men nå skal jeg trene og nyte livet før uttak det gruer jeg meg til, var vondt sist gang:-( foreløpig så går alt greit hvertfall. Jeg skal jammen bestille blodprøve jeg og denne gang for å se hvordan hcg'en min ser ut.

 

Ha en fin bursdag videre:-)

Petra-prøvedokke:

 

Da skjer de rareste ting her hos meg...

Ringte inn i dag og fikk til min store overraskelse vite at hcg har steget fra 198 den 24.1 til 1200 den 28.1 :blink:

"En fin stigning" sa legesekretær...

"Ja?" sa jeg...

Jeg ble lettere satt ut kan du si, siden jeg fortsatt spotter/blør en del, og har gjort det mer eller mindre siden 20.1. Er det mulig at noe som helst klarer å klamre seg fast inni der?!

Ikke skjønner jeg mye nå iallefall... VI får se hvor lenge det varer :P

Jeg har fått beskjed om å fortsatt ta det med ro (fikk utvidet sykemeldingen min frem til ul den 10.2).

Skal måle hcg et par ganger til før den tid, bare for å følge litt ekstra med (pga spottingen).

Merker nå mer til sårhet/ømme bryster, bittelitt kvalm/uggen på morgenen, og litt mer trøtthet :sleeping:

Sånn...det var status herfra :rolleyes:

wow såååå bra:) du er jo gravid da:) nyt tiden og slapp av så avtar kanskje spottingen og etterhvert:) det er så kjekt å høre at hcg har steget.:) du får nyte tanken at du faktisk er gravid:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TaraLaili og Petra-prøvedokke: takk for råd & lykkeønsker :nigo: holder dere oppdaterte i løpet av morradagen.

 

Bor i Stavanger og må kjøre opp til Haugesund alene denne gangen, mannen måtte på en jobbreise..og fikk ikke slippe fra. Jaja, kankje jeg kan ta en tur innom Amanda senteret denne gangen :bolledeig:

Gleder oss å høre:) synd du må reise alene men det går nok godt det og, jeg pleier og reise innom Amandasenteret når jeg er i form:) lykke til og kos deg på shopping etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det jeg egentlig visste blitt bekreftet. Testen var negativ :( Forlater dermed denne gruppen - takk for følget. Det har vært godt å "snakke" med dere :) Forhåpentligvis blir det fryseforsøk i mars.

 

Til alle dere som har testet positivt; gratulerer og lykke til videre :)

Til dere som er rugere, men ennå ikke testet; jeg krysser alt jeg har for positive tester :) og lykke til til dere også!

 

Ønsker alle en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det jeg egentlig visste blitt bekreftet. Testen var negativ :( Forlater dermed denne gruppen - takk for følget. Det har vært godt å "snakke" med dere :) Forhåpentligvis blir det fryseforsøk i mars.

 

Til alle dere som har testet positivt; gratulerer og lykke til videre :)

Til dere som er rugere, men ennå ikke testet; jeg krysser alt jeg har for positive tester :) og lykke til til dere også!

 

Ønsker alle en god helg :)

Dette var virkelig leit å høre TaraLaili, håpte på at det skulle dukke opp en strek hos deg...

Godklem til deg  :hug:

 

Så bra at du har eskimoene klar, selv om jeg skjønner at det er en mager trøst akkurat nå...

 

Ønsker deg masse lykke til med neste forsøk :tommelopp: 

Nå må du nyte god mat og drikke, og husk at dagene fremover mot mars flyr fort, vi går mot lysere tider og vår  :smilyblomst: Jeg har hørt at man blir lettere gravid i vårmånedene  :wink:

 

Tusen takk for følget og mange lykkeønsker til deg fra meg  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren og.. Blir ingen tur til Haugesund i dag;( ingen overlevde tininga. Er sååå lei meg nå.

Neiiiiiii  :sad:

det var jo IKKE slik det skulle gå med de flotte januarjentene!!!  :sur: 

SÅ trist å høre at de ikke overlevde.

Jeg skjønner så godt at du er lei deg nå, en varm godklem sendes til deg  :klem:

 

Fikk du snakket med dem noe om veien videre?

 

Håper virkelig at du blir tatt vare på fremover med god mat, drikke og mye kjærlighet!

Når kommer mannen din hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Søren og.. Blir ingen tur til Haugesund i dag;( ingen overlevde tininga. Er sååå lei meg nå.

Neiiiiiii :sad:

det var jo IKKE slik det skulle gå med de flotte januarjentene!!! :sur:

SÅ trist å høre at de ikke overlevde.

Jeg skjønner så godt at du er lei deg nå, en varm godklem sendes til deg :klem:

 

Fikk du snakket med dem noe om veien videre?

 

Håper virkelig at du blir tatt vare på fremover med god mat, drikke og mye kjærlighet!

Når kommer mannen din hjem?

Takk Pion, det varma😉 dette var virkelig ett slag i trynet😓

 

Dem sa at legen ville sende meg en ny plan for neste ferskforsøk, men at dette nok ikke ble før etter påsken... Skulle uansett ringe dem ved neste TR, så skulle dem prøve så godt dem kunne å skvise meg inn.

 

Nå blir det en tur på polet tror jeg, skal kose oss med mat og vin fremover😜 mannen var like skuffa som meg, så det blir godt å få ham hjem i dag eller morra👍

 

Er så synd å måtte forlate Januarjentene på dennne måten, men kommer nok til å følge dere litt til😉

 

Ønsker deg all lykke på jord, og håper du nyter graviditeten fremover!!

 

Stor klem fra stavanger😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Søren og.. Blir ingen tur til Haugesund i dag;( ingen overlevde tininga. Er sååå lei meg nå.

Neiiiiiii :sad:

det var jo IKKE slik det skulle gå med de flotte januarjentene!!! :sur:

SÅ trist å høre at de ikke overlevde.

Jeg skjønner så godt at du er lei deg nå, en varm godklem sendes til deg :klem:

 

Fikk du snakket med dem noe om veien videre?

 

Håper virkelig at du blir tatt vare på fremover med god mat, drikke og mye kjærlighet!

Når kommer mannen din hjem?

Takk Pion, det varma dette var virkelig ett slag i trynet

 

Dem sa at legen ville sende meg en ny plan for neste ferskforsøk, men at dette nok ikke ble før etter påsken... Skulle uansett ringe dem ved neste TR, så skulle dem prøve så godt dem kunne å skvise meg inn.

 

Nå blir det en tur på polet tror jeg, skal kose oss med mat og vin fremover mannen var like skuffa som meg, så det blir godt å få ham hjem i dag eller morra

 

Er så synd å måtte forlate Januarjentene på dennne måten, men kommer nok til å følge dere litt til

 

Ønsker deg all lykke på jord, og håper du nyter graviditeten fremover!!

 

Stor klem fra stavanger

 

Åhh håper virkelig at de klarer å skvise deg inn fort fort fort!!

 

Ja, nå synes jeg du skal ta en tur på polet og kjøp inn god vin og spis masse "nei"-mat  :P 

Plei deg selv, gå til frisør, ta en tur på spa, kjøp deg noe nytt og gjør egenting! Skjem bort deg selv!

Det er viktig å kose seg og gjøre hyggelige ting sammen med din kjære mann, ta godt vare på hverandre og kjærligheten!! 

 

Koselig at du vil følge litt med oss, vi har en laaang vei fremover og det er nok en stund til vi tør å slippe jubelen løs her... det er trasig å leve med denne spottingen, men, men... håpet vårt kan ingen ta fra oss  :tommelopp:

 

Med ønske om alt godt fremover til dere, jeg er sikker på at dere vil lykkes og at spiren sitter snart  :jepp:

 

Stor klem tilbake fra Oslo  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...