Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Da er mensen komt hos meg har skikkelige menssmerter og har såvidt begynt. Tar dere noe mot menssmerter? Vet vi skal holde oss borte fra mye men ønsker tips....

Snakka me sykehuset i dag jeg kunne få begynne på nytt forsøk nå med en gang:) dvs sprøytestart mandag men måtte ringe inn i morgen bekrefte at det var mensen. De hadde ikke så mye tid i skille februar/mars så vi hopper i det:)

 

Nurse77: lykke til med test i morgen og anbefaler prøve sykemelding hvis det blir en neste gang, det vil nok jeg og nå neste forsøk:)

 

Gullebolle:wow så mange egg kanonbra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hei,

I dag fikk jeg telefon fra Husken, hele 22 egg er befruktet, det er definitivt ny rekord, helt vilt, trodde virkelig ikke mine egne ører da hun sa det i telefonen! Regner nok ikke med det er like mange i morgen som har delt seg riktig men hadde vært supert med noen på frys og et eller to inn:)

 

Pion ang tidligere svangerskap så hadde jeg mange styrtblødninger/kraftige blødninger, omtrent en i uken fra uke 8/9. gikk kun på progesteronstøtte lenge ved nummer 2 fordi da var det fryseforsøk. De fant aldri årsaken til mine blødninger, utrolig merkelig, men har gått på klexane begge svangerskap så det er nok noe av grunnen at jeg blødde så kraftig. Får håpe spottingen snart gir seg så det kan bli litt mindre nervepirrende for deg.

 

Skal sette inn i morgen kl 10, veldig spent på om jeg for mye overstimulert til at de vil sette inn 2 eller om jeg får lov. Har utrolig lyst å få inn 2 på ferskforsøk, da jeg kun en gang tidligere har fått gjennomføre innsett, som regel må alle fryses, og jeg vil så gjerne ha best mulig odds når jeg først får sjansen sette inn ferske egg.

 

Snowflake, jeg har vært på Haugesund fertilitetssenter tidligere og da hadde de ikke åpent på lørdager iallefall, men det er noen år siden, så kan jo ha endret seg. Har du snakket med de i dag?

Wow så fantastisk, da er du sikra mange flotte gullegg - hipp hipp hurra!!

 

Her har det skjedd litt siden i går... :huh:

Opptur med positiv test i går tidlig, til en større blødning i går kveld, omtrent som mens, friskt rødt blod (men ikke så tykt)...blæh...

 

Blødningen har fortsatt i natt og i dag. Føler det kommer litt i perioder, ikke noe særlig mensmurringer/smerter faktisk, bare litt stikking av og til rundt navleområdet.

Kjenner litt småuggenhet og kvalme tidlig på formiddag.

Tok ny g-test i dag tidlig (for nysgjerrighetens skyld, hihi) og den var enda sterkere enn i går morgen

(MEN jeg VET jo at det tar tid før hcg går ned etter en spontanabort).

Erfaringen på dette første forsøket er at egget har klart å feste seg, problemet er nok at livmoren har bestemt seg for at nå skal den "tømme seg" og så gjør den det :cry: Har nok hatt det slik noen ganger når jeg har vært tidlig gravid på egenhånd...eggløsning og festing rekker ikke å skje før spotting/blødning.

Hva kan man gjøre med dette da?!?

Er det noen som ha erfaring med Progynova, kan jo hende den forberedelsen før fryseforsøk kan fungere bedre for meg? Er lov å håpe :P

Jeg har vært hos fastlegen i dag og tatt blodprøve (hcg), og skal tilbake tirsdag mrg (på bursdagen min jo) for å ta blodprøve nr 2.

Tror nok virkelig at løpet er kjørt nå, kan jo ikke være mulig at noe klarer å holde seg fast med slik blødning, men det er greit å få det bekreftet mht hcg. Fikk beskjed om å bare ta lutinus frem til prøvesvar.

Fikk sykemelding ut neste uke, så det blir godt å komme litt over dette hjemme før man skal møte mange nysgjerrige kollegaer (og barn) om hvordan ting er med meg (jeg er jo litt på griner`n hormonelt sett om dagen, så jeg blir fort rørt og tar til tårene :fnise: )

 

Nå skal jeg være i ro i helgen, sofa og tvkos.

Jeg må bare nå forberede meg mentalt på neste prosjekt; "fryse-frø", og det kan jo bli nervepirrende nok når vi bare har 1 gullegg på frys :P

 

Riktig god helg-klem til dere flotte januardamer, det er fint å ha dere her inne, at det er noen som forstår. Jeg krysser fortsatt både fingre og tær for dere!! :tommelopp:

Så kjipt at du skulle begynne å blø håper det er forbigående..det er ikke noe gøy. Krysser fingrene for deg at det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjipt, Petra prøvedukke og Pion. Håpet i det lengste for dere. Sender dere en trøsteklem, og satser på at dere er klare for et nytt og bedre forsøk neste gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjipt, Petra prøvedukke og Pion. Håpet i det lengste for dere. Sender dere en trøsteklem, og satser på at dere er klare for et nytt og bedre forsøk neste gang. ;)

 

Tusen takk for det Malise! 

 

Ja nå er mitt fokus på neste forsøk, må vel bare vente 1 mens til tenker jeg?  :rolleyes:

Må da også være lov å utøve litt naturmetode mens vi venter  :lur: 

 

Jeg regner med at det blir frys før ev ett nytt ferskforsøk?

Vet dere om det er vanlig å bruke opp det ene egget som er på frys (OM det overlever tining)? 

Det hadde forøvrig vært spennende å prøvd kort regime istedenfor langt...er dette noe man kan ønske seg egentlig??

 

Malise: Ønsker deg ALT godt, og at den lille klamrer seg godt fast hele veien ut   :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det som forventet negativ test i dag på rugedag 12. Ingen mens i sikte, men den kommer vel plutselig.

 

Ikke gi opp og tenk positivt noen dager til!!

Det kan skje mye stigning på 2 dager  :jepp: 

Jeg hadde negativ test på dag 12, og positiv på dag 14!!

Åhh...krysser fingre og tær for deg  :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ble det som forventet negativ test i dag på rugedag 12. Ingen mens i sikte, men den kommer vel plutselig.

Ha tålmodighet Nurse77😉 den testen kan skifte retning før du aner det👍 ikke alle som har høyt hcg nivå så tidlig, og da viser det jo ikke på hjemmetestene vi har.. At du ikke har antydning til mensen, er jo også ett positivt tegn💐

Slapp av nå i helga og ta en ny test om noen dager! God helg😀☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mensen komt hos meg har skikkelige menssmerter og har såvidt begynt. Tar dere noe mot menssmerter? Vet vi skal holde oss borte fra mye men ønsker tips....

Snakka me sykehuset i dag jeg kunne få begynne på nytt forsøk nå med en gang:) dvs sprøytestart mandag men måtte ringe inn i morgen bekrefte at det var mensen. De hadde ikke så mye tid i skille februar/mars så vi hopper i det:)

 

Nurse77: lykke til med test i morgen og anbefaler prøve sykemelding hvis det blir en neste gang, det vil nok jeg og nå neste forsøk:)

 

Gullebolle:wow så mange egg kanonbra:)

Det var leit å høre Petra-prøvedokke, MEN synes det er fantastisk at du bare hopper i det med nytt forsøk👍 hvem vet, kanskje vi sees en dag i Haugesund😜

Jeg håper inderlig at jeg får EL slik at det passer m åpningstidene til klinikken, ellers er jeg fucka (beklager uttrykket). Det hadde vært sååå kjipt å vente enda lengre... Men men, vi prøver nå aktivt på egenhånd imens😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere symptomer? Jeg har! Rugedag 9 i dag, og skal teste i morgen. Jeg har ømme pupper, tisser ofte (9 ganger i går!!) og tror tappen har trukket seg oppover. Humør er fint og jeg har en veldig god magefølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er mensen komt hos meg har skikkelige menssmerter og har såvidt begynt. Tar dere noe mot menssmerter? Vet vi skal holde oss borte fra mye men ønsker tips....

Snakka me sykehuset i dag jeg kunne få begynne på nytt forsøk nå med en gang:) dvs sprøytestart mandag men måtte ringe inn i morgen bekrefte at det var mensen. De hadde ikke så mye tid i skille februar/mars så vi hopper i det:)

 

Nurse77: lykke til med test i morgen og anbefaler prøve sykemelding hvis det blir en neste gang, det vil nok jeg og nå neste forsøk:)

 

Gullebolle:wow så mange egg kanonbra:)

Det var leit å høre Petra-prøvedokke, MEN synes det er fantastisk at du bare hopper i det med nytt forsøk hvem vet, kanskje vi sees en dag i Haugesund

Jeg håper inderlig at jeg får EL slik at det passer m åpningstidene til klinikken, ellers er jeg fucka (beklager uttrykket). Det hadde vært sååå kjipt å vente enda lengre... Men men, vi prøver nå aktivt på egenhånd imens

 

Får håpe dere får satt inn før helgen da slik at det ikke blir avbrutt, men trur  de klarer å tilpasse det :-) Ja hvem vet plutselig er vi i Haugesund samtidig :-)

 

Nå har jeg snakka med dem i dag, har vert litt av et styr stakkar kontordama har fått jobba overtid i dag. Jeg glemte jo si at de måtte ordne med resepter i går så hun har stressa i dag for å finne en lege til å signere slik at hun kunne fakse det til et apotek. Men det gikk seg til og nå har jeg fått Puregon til i kveld. Eneste minuset er å skal sette sprøyta selv, typen gjorde det sist for meg for jeg klarer det ikke selv og nå er han vekke:-(  sliter litt med den, men får håpe det går seg til.

Kjenner jeg har sånn "lei meg" dag i dag, alt er bare dumt..er vel reaksjoner på alt som ikke går, får mange rare tanker.:-( :cry:

 

så nå blir det ca 10 dager på Puregon før ul, håper det blir en bra periode. Har fått høyere dose nå så håper det blir bra.

 

Lykke til videre, vi gir ikke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da er mensen komt hos meg har skikkelige menssmerter og har såvidt begynt. Tar dere noe mot menssmerter? Vet vi skal holde oss borte fra mye men ønsker tips....

Snakka me sykehuset i dag jeg kunne få begynne på nytt forsøk nå med en gang:) dvs sprøytestart mandag men måtte ringe inn i morgen bekrefte at det var mensen. De hadde ikke så mye tid i skille februar/mars så vi hopper i det:)

 

Nurse77: lykke til med test i morgen og anbefaler prøve sykemelding hvis det blir en neste gang, det vil nok jeg og nå neste forsøk:)

 

Gullebolle:wow så mange egg kanonbra:)

Det var leit å høre Petra-prøvedokke, MEN synes det er fantastisk at du bare hopper i det med nytt forsøk hvem vet, kanskje vi sees en dag i Haugesund

Jeg håper inderlig at jeg får EL slik at det passer m åpningstidene til klinikken, ellers er jeg fucka (beklager uttrykket). Det hadde vært sååå kjipt å vente enda lengre... Men men, vi prøver nå aktivt på egenhånd imens

 

Får håpe dere får satt inn før helgen da slik at det ikke blir avbrutt, men trur de klarer å tilpasse det :-) Ja hvem vet plutselig er vi i Haugesund samtidig :-)

 

Nå har jeg snakka med dem i dag, har vert litt av et styr stakkar kontordama har fått jobba overtid i dag. Jeg glemte jo si at de måtte ordne med resepter i går så hun har stressa i dag for å finne en lege til å signere slik at hun kunne fakse det til et apotek. Men det gikk seg til og nå har jeg fått Puregon til i kveld. Eneste minuset er å skal sette sprøyta selv, typen gjorde det sist for meg for jeg klarer det ikke selv og nå er han vekke:-( sliter litt med den, men får håpe det går seg til.

Kjenner jeg har sånn "lei meg" dag i dag, alt er bare dumt..er vel reaksjoner på alt som ikke går, får mange rare tanker.:-( :cry:

 

så nå blir det ca 10 dager på Puregon før ul, håper det blir en bra periode. Har fått høyere dose nå så håper det blir bra.

 

Lykke til videre, vi gir ikke opp.

 

Så flaks at du fikk reseptene i tide👍 dem får jo betalt, så de får bare belage seg for litt jobbing.. Synes rett og slett at dem også skulle jobbet i helgen..vi prøvekaniner har jo nok av annet å bekymre oss for, da trenger vi ikke stengetider å tenke på😉

 

Kan godt forstå at du er litt nedfor i dag, men du får bare prøve å lufte huet litt og komme på andre tanker.. Ta deg en tur ut eller finn på noe gøy, så får du samlet nye krefter og positiv energi til dette forsøket☀️

 

Er veldig spennende med fersk forsøk!

 

Tenker på deg, og det m sprøytene fikser du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uff, så kjipt, Petra prøvedukke og Pion. Håpet i det lengste for dere. Sender dere en trøsteklem, og satser på at dere er klare for et nytt og bedre forsøk neste gang. ;)

 

Tusen takk for det Malise! 

 

Ja nå er mitt fokus på neste forsøk, må vel bare vente 1 mens til tenker jeg?  :rolleyes:

Må da også være lov å utøve litt naturmetode mens vi venter  :lur:

 

Jeg regner med at det blir frys før ev ett nytt ferskforsøk?

Vet dere om det er vanlig å bruke opp det ene egget som er på frys (OM det overlever tining)? 

Det hadde forøvrig vært spennende å prøvd kort regime istedenfor langt...er dette noe man kan ønske seg egentlig??

 

Malise: Ønsker deg ALT godt, og at den lille klamrer seg godt fast hele veien ut   :smilorange:

 

Hvordan går det Pion, blør du enda eller? Dersom du må i gang igjen nå må du nok ha fryse egget før du kan begynne på nytt fersk forsøk.

 

Nå kom min mens i går så nå fikk jeg starte på nytt med en gang :-) flaks for ellers kunne jeg risikert å måtte vente til april, så får håpe det går nå hvis ikke blir det kanskje en liten pause? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det som forventet negativ test i dag på rugedag 12. Ingen mens i sikte, men den kommer vel plutselig.

 

Høres ikke gøy ut, men ha nå håpet litt enda, det kan bli positivt enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere symptomer? Jeg har! Rugedag 9 i dag, og skal teste i morgen. Jeg har ømme pupper, tisser ofte (9 ganger i går!!) og tror tappen har trukket seg oppover. Humør er fint og jeg har en veldig god magefølelse!

Det høres bra ut :) la det fortsette!

 

Jeg er en dag etter deg i løypa :) Jeg har også ømme pupper, men det har jeg hatt helt siden jeg begynte med lutinus, så tror det skyldes den. Må også tisse ofte og til tider stikker og strekker det litt nederst i magen, men blitt litt mindre av det synes jeg.

 

Blir spennende med test i morgen da :) Lykke til, jeg krysser fingre for deg!! Jeg fikk beskjed om å teste førstkommende fredag, 14 dager etter innsett, men spørs om jeg orker vente så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at det har vært noen positive tester her inne. Og krysser fingrene for dere som fortsatt ruger, men som ikke har testet :)

Tenker på dere som har fått negative tester - det er ikke moro og setter sine spor, men gi ikke opp! Fortsett å kjemp for det dere ønsker dere!!

 

Her sitter jeg godt plassert i sofaen hjemme med strikketøyet i fanget. Jeg ruger på to perfekte fryseegg og skal gjøre alt jeg kan for at de skal klore seg fast denne gang!! Og med dette skal jeg holde meg ute fra denne siden til etter testdato - men lykke til videre alle prøverørsdamer, heier på dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da er mensen komt hos meg har skikkelige menssmerter og har såvidt begynt. Tar dere noe mot menssmerter? Vet vi skal holde oss borte fra mye men ønsker tips....

Snakka me sykehuset i dag jeg kunne få begynne på nytt forsøk nå med en gang:) dvs sprøytestart mandag men måtte ringe inn i morgen bekrefte at det var mensen. De hadde ikke så mye tid i skille februar/mars så vi hopper i det:)

 

Nurse77: lykke til med test i morgen og anbefaler prøve sykemelding hvis det blir en neste gang, det vil nok jeg og nå neste forsøk:)

 

Gullebolle:wow så mange egg kanonbra:)

Det var leit å høre Petra-prøvedokke, MEN synes det er fantastisk at du bare hopper i det med nytt forsøk hvem vet, kanskje vi sees en dag i Haugesund

Jeg håper inderlig at jeg får EL slik at det passer m åpningstidene til klinikken, ellers er jeg fucka (beklager uttrykket). Det hadde vært sååå kjipt å vente enda lengre... Men men, vi prøver nå aktivt på egenhånd imens

 

Får håpe dere får satt inn før helgen da slik at det ikke blir avbrutt, men trur de klarer å tilpasse det :-) Ja hvem vet plutselig er vi i Haugesund samtidig :-)

 

Nå har jeg snakka med dem i dag, har vert litt av et styr stakkar kontordama har fått jobba overtid i dag. Jeg glemte jo si at de måtte ordne med resepter i går så hun har stressa i dag for å finne en lege til å signere slik at hun kunne fakse det til et apotek. Men det gikk seg til og nå har jeg fått Puregon til i kveld. Eneste minuset er å skal sette sprøyta selv, typen gjorde det sist for meg for jeg klarer det ikke selv og nå er han vekke:-( sliter litt med den, men får håpe det går seg til.

Kjenner jeg har sånn "lei meg" dag i dag, alt er bare dumt..er vel reaksjoner på alt som ikke går, får mange rare tanker.:-( :cry:

 

så nå blir det ca 10 dager på Puregon før ul, håper det blir en bra periode. Har fått høyere dose nå så håper det blir bra.

 

Lykke til videre, vi gir ikke opp.

 

Så flaks at du fikk reseptene i tide dem får jo betalt, så de får bare belage seg for litt jobbing.. Synes rett og slett at dem også skulle jobbet i helgen..vi prøvekaniner har jo nok av annet å bekymre oss for, da trenger vi ikke stengetider å tenke på

 

Kan godt forstå at du er litt nedfor i dag, men du får bare prøve å lufte huet litt og komme på andre tanker.. Ta deg en tur ut eller finn på noe gøy, så får du samlet nye krefter og positiv energi til dette forsøket☀

 

Er veldig spennende med fersk forsøk!

 

Tenker på deg, og det m sprøytene fikser du;)

 

Takk for gode tanker:-) ja var godt jeg fikk alt i tide så jeg kunne starte i dag. ja synes og de burde jobbet i dag, men forstår dem og ikke alltid kjekt jobbe helger. Men nå skulle de gå på halv fart i Hgsd i mars og så da var det ikke lett å komme inn, så måtte slå til nå skulle vi lav vær å vente for lenge. Ja vi har mye å tenke på, ikke bare lett dette her, jeg har jo ikke sagt noe rundt meg heller så alt skal liksom være hemmelig hehe.

Ikke alltid lett å holde alt hemmelig.

 

Håper det blir mange egg denne gang og noen på frys :-)

 

skal du nå finne ut når el er eller skal du på ny ul for kontroll før innsett? blir spennende høre fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at det har vært noen positive tester her inne. Og krysser fingrene for dere som fortsatt ruger, men som ikke har testet :)

Tenker på dere som har fått negative tester - det er ikke moro og setter sine spor, men gi ikke opp! Fortsett å kjemp for det dere ønsker dere!!

 

Her sitter jeg godt plassert i sofaen hjemme med strikketøyet i fanget. Jeg ruger på to perfekte fryseegg og skal gjøre alt jeg kan for at de skal klore seg fast denne gang!! Og med dette skal jeg holde meg ute fra denne siden til etter testdato - men lykke til videre alle prøverørsdamer, heier på dere :-)

 

Ønsker deg en god rugetid og nyt tiden:-) gjør alt for at de små skal ha det godt inni der og at de klorer seg fast :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå ble jeg litt sprø. Tok jo en gravi.test i morges før jeg dro på jobb som var negativ.

Av en eller idiotisk grunn tok jeg opp denne testen av søpla i kveld (why??! Man tar jo ikke ting ut av søpla!;-)) og da var den plutselig blitt positiv. Har googlet div sider opp og ned og leser at mange faktisk er gravide når de får en pos test etter tidsfristen mens mange andre ikke er det. Jeg er nok ikke gravid, men jeg fikk liksom et bittelite håp igjen. Huff, så slitsomt dette er...:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har dere symptomer? Jeg har! Rugedag 9 i dag, og skal teste i morgen. Jeg har ømme pupper, tisser ofte (9 ganger i går!!) og tror tappen har trukket seg oppover. Humør er fint og jeg har en veldig god magefølelse!

Det høres bra ut :) la det fortsette!

 

Jeg er en dag etter deg i løypa :) Jeg har også ømme pupper, men det har jeg hatt helt siden jeg begynte med lutinus, så tror det skyldes den. Må også tisse ofte og til tider stikker og strekker det litt nederst i magen, men blitt litt mindre av det synes jeg.

 

Blir spennende med test i morgen da :) Lykke til, jeg krysser fingre for deg!! Jeg fikk beskjed om å teste førstkommende fredag, 14 dager etter innsett, men spørs om jeg orker vente så lenge ;)

Ja jeg tester litt tidlig, men klarer ikke vente mer! Skal egentlig teste på torsdag. Jeg har også hatt strekkninger der nede, og har nå mensmurringer som varer i et par sek og så forsvinner igjen.. Hmm.. Og, glemte å nevne tydelig blåe blodårene på puppene! Føle definitivt masse er annerledes i kroppen.. Men er der bare lutinusen og hormonforandringer mon tro? *blirsnartgal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har dere symptomer? Jeg har! Rugedag 9 i dag, og skal teste i morgen. Jeg har ømme pupper, tisser ofte (9 ganger i går!!) og tror tappen har trukket seg oppover. Humør er fint og jeg har en veldig god magefølelse!

Det høres bra ut :) la det fortsette!

 

Jeg er en dag etter deg i løypa :) Jeg har også ømme pupper, men det har jeg hatt helt siden jeg begynte med lutinus, så tror det skyldes den. Må også tisse ofte og til tider stikker og strekker det litt nederst i magen, men blitt litt mindre av det synes jeg.

 

Blir spennende med test i morgen da :) Lykke til, jeg krysser fingre for deg!! Jeg fikk beskjed om å teste førstkommende fredag, 14 dager etter innsett, men spørs om jeg orker vente så lenge ;)

Ja jeg tester litt tidlig, men klarer ikke vente mer! Skal egentlig teste på torsdag. Jeg har også hatt strekkninger der nede, og har nå mensmurringer som varer i et par sek og så forsvinner igjen.. Hmm.. Og, glemte å nevne tydelig blåe blodårene på puppene! Føle definitivt masse er annerledes i kroppen.. Men er der bare lutinusen og hormonforandringer mon tro? *blirsnartgal*

Jeg har vært gravid to ganger og begge gangene fikk jeg tydelige blodårer på brystet. Nå har jeg det egentlig hele tiden så stoler ikke på det lengre, men som sagt det var et positivt tegn de to gangene jeg faktisk var gravid!

Lykke til med testing!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Hei igjen, ja fikk selv en falsk positiv veldig svak da, etter jeg tok opp av søpla en gang, men min venninne var gravid da hun gjorde det samme, var bare tidlig:) Så krysser fingrene for deg!

 

I dag fikk vi satt inn 2 helt perfekte egg så nå skal det ruges, fått testdato fredag 7.Februar. Mitt resultat var det beste de hadde hatt på flere år på Hausken sa Jon i dag, fikk 10 egg av kvalitet A, helt perfekte, skjelden han så mange gode egg, og to i kvalitet B. Så nå er 2 satt inn og hele 10 perfekte på frys:) Jeg føler meg så rolig denne gangen og tenker at om ikke det var ett av gulleggene som ble satt inn denne gangen, så ligger det mest sannsynlig i fryseren:)

 

Men håper inderlig testen lyser positivt mot meg om et par uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå ble jeg litt sprø. Tok jo en gravi.test i morges før jeg dro på jobb som var negativ.

Av en eller idiotisk grunn tok jeg opp denne testen av søpla i kveld (why??! Man tar jo ikke ting ut av søpla!;-)) og da var den plutselig blitt positiv. Har googlet div sider opp og ned og leser at mange faktisk er gravide når de får en pos test etter tidsfristen mens mange andre ikke er det. Jeg er nok ikke gravid, men jeg fikk liksom et bittelite håp igjen. Huff, så slitsomt dette er...:-/

Du bør nok ta en test i morgen tidlig igjen,det ville jeg gjort :-)En vet jo aldri blir spennende dette her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, ja fikk selv en falsk positiv veldig svak da, etter jeg tok opp av søpla en gang, men min venninne var gravid da hun gjorde det samme, var bare tidlig:) Så krysser fingrene for deg!

 

I dag fikk vi satt inn 2 helt perfekte egg så nå skal det ruges, fått testdato fredag 7.Februar. Mitt resultat var det beste de hadde hatt på flere år på Hausken sa Jon i dag, fikk 10 egg av kvalitet A, helt perfekte, skjelden han så mange gode egg, og to i kvalitet B. Så nå er 2 satt inn og hele 10 perfekte på frys:) Jeg føler meg så rolig denne gangen og tenker at om ikke det var ett av gulleggene som ble satt inn denne gangen, så ligger det mest sannsynlig i fryseren:)

 

Men håper inderlig testen lyser positivt mot meg om et par uker:)

 

Så bra du fikk så mange befrukta, godt å ha noen på frys om det ikke skulle gå nå, men krysser fingrene for deg at de sitter :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Herregud, nå ble jeg litt sprø. Tok jo en gravi.test i morges før jeg dro på jobb som var negativ.

Av en eller idiotisk grunn tok jeg opp denne testen av søpla i kveld (why??! Man tar jo ikke ting ut av søpla!;-)) og da var den plutselig blitt positiv. Har googlet div sider opp og ned og leser at mange faktisk er gravide når de får en pos test etter tidsfristen mens mange andre ikke er det. Jeg er nok ikke gravid, men jeg fikk liksom et bittelite håp igjen. Huff, så slitsomt dette er...:-/

Du bør nok ta en test i morgen tidlig igjen,det ville jeg gjort :-)En vet jo aldri blir spennende dette her:-)

Har ikke flere tester, faktisk!! Så må vente til mandag morgen (får kjøpe i morgen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...