Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Pion: er på rd 12 i dag så burde vel vise noe snart om det skulle gå godt? Svarte litt utfyllende svar ovenfor:) fortsatt leker kroppen med meg:) snakk om å bli forvirra:)

 

Nurse77: skal ringe dem når mensen kommer skikkelig hvis den kommer? :) off så dumt at du og får litt rosa, kjenner ikke til crinone jeg dessverre. Men hvor i løypa er du nå?

Ja, det var det samme som meg når jeg testa i går, rimelig hvit test.

Men som mange skrev til meg, så lenge du ikke har fått mensen er det jo et lite håp?? 

Har du slutta med Lutinus nå?

 

Du fikk vel beskjed om å teste 14 dager etter innsett (det fikk jeg på sykehuset), så da får vi krysse fingrene til i mrg ;)

Det er lov å håpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pion: er på rd 12 i dag så burde vel vise noe snart om det skulle gå godt? Svarte litt utfyllende svar ovenfor:) fortsatt leker kroppen med meg:) snakk om å bli forvirra:)

 

Nurse77: skal ringe dem når mensen kommer skikkelig hvis den kommer?:) off så dumt at du og får litt rosa, kjenner ikke til crinone jeg dessverre. Men hvor i løypa er du nå?

Rugedag 9... Fikk mensen på rugedag 11 sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her på rugedag 10. Det er jo tidlig, men mtp rosa Crinone-rester som kom i går så skjønner jeg at dette ikke har gått vår vei.

 

Jeg tilhører forresten Medicus i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med sykehuset i Haugesund nå og det var kanskje muliget for at jeg kunne begynne på nytt forsøk nå så snart mensen kom. Først skulle legen se på journalen om han ville gjøre forandringer i medisineringen? Så venter i spenning hva som skjer og om vi vil hoppe rett i det?

 

Mmmhh....det er jo ikke alle som er så heldige med å slippe ventetid på disse klinikkene, så jeg tror jeg ville ha hoppa rett i det. Har hørt at noen har stengt om sommeren, så håper jeg ikke kommer i den posisjonen en dag :sukk: Har du fått tatt en blodprøve? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurse77: jeg testa hvitt på rd 12...det er mye som kan skje enda, krysser fingre og tær for deg nå!!

 

I natt har jeg hatt en del mensmurring, og jeg kjente tydelige menssmerter og følte blødningen.

Jeg var definitivt så sikker på at det var mensen, så orket faktisk ikke stå opp og ta lutinus kl 7 som vanlig.

Sov litt lenger og sto opp iltt over kl. 8 og følte at her er mensen på plass ja, litt mer rødbrun spotting.
MEN tok testen som planlagt. 

 

Jeg ble rimelig satt ut når det kom frem en svak positiv test :huh: 

En helt klart tydelig strek (ikke like sterk som teststreken, men en synlig strek).

Ugh...ble ikke mindre kvalm og uggen da, dette er vel ikke mulig?? Kroppen må være helt ute av kurs hehe..

 

Spottingen fortsetter jo, så er spent på hvordan dette skal gå dagene fremover.

Det spørs om spottingen er fra irriterte slimhinner i skjeden (pga lutinus) eller om det kommer fra livmoren...

Nå er det sofatjeneste i håp om at det roer seg litt.
Skal ringe sykehuset i dag og gi beskjed, så får jeg bare ta en ny test igjen i mrg...
Huff...at de to siste ukene skulle bli SÅ spennende hadde jeg ikke trodd!?!?

 

Hang in there damer, det er håp i hengande snøre!!!!!  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nurse77: jeg testa hvitt på rd 12...det er mye som kan skje enda, krysser fingre og tær for deg nå!!

 

I natt har jeg hatt en del mensmurring, og jeg kjente tydelige menssmerter og følte blødningen.

Jeg var definitivt så sikker på at det var mensen, så orket faktisk ikke stå opp og ta lutinus kl 7 som vanlig.

Sov litt lenger og sto opp iltt over kl. 8 og følte at her er mensen på plass ja, litt mer rødbrun spotting.

MEN tok testen som planlagt.

 

Jeg ble rimelig satt ut når det kom frem en svak positiv test :huh:

En helt klart tydelig strek (ikke like sterk som teststreken, men en synlig strek).

Ugh...ble ikke mindre kvalm og uggen da, dette er vel ikke mulig?? Kroppen må være helt ute av kurs hehe..

 

Spottingen fortsetter jo, så er spent på hvordan dette skal gå dagene fremover.

Det spørs om spottingen er fra irriterte slimhinner i skjeden (pga lutinus) eller om det kommer fra livmoren...

Nå er det sofatjeneste i håp om at det roer seg litt.

Skal ringe sykehuset i dag og gi beskjed, så får jeg bare ta en ny test igjen i mrg...

Huff...at de to siste ukene skulle bli SÅ spennende hadde jeg ikke trodd!?!?

 

Hang in there damer, det er håp i hengande snøre!!!!! :tommelopp:

What?!!! Så fantastisk!!! (Jeg ble jo positiv på egen vegne her nå..;-))

Gratulerer, du er jo gravid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nurse77: jeg testa hvitt på rd 12...det er mye som kan skje enda, krysser fingre og tær for deg nå!!

 

I natt har jeg hatt en del mensmurring, og jeg kjente tydelige menssmerter og følte blødningen.

Jeg var definitivt så sikker på at det var mensen, så orket faktisk ikke stå opp og ta lutinus kl 7 som vanlig.

Sov litt lenger og sto opp iltt over kl. 8 og følte at her er mensen på plass ja, litt mer rødbrun spotting.

MEN tok testen som planlagt.

 

Jeg ble rimelig satt ut når det kom frem en svak positiv test :huh:

En helt klart tydelig strek (ikke like sterk som teststreken, men en synlig strek).

Ugh...ble ikke mindre kvalm og uggen da, dette er vel ikke mulig?? Kroppen må være helt ute av kurs hehe..

 

Spottingen fortsetter jo, så er spent på hvordan dette skal gå dagene fremover.

Det spørs om spottingen er fra irriterte slimhinner i skjeden (pga lutinus) eller om det kommer fra livmoren...

Nå er det sofatjeneste i håp om at det roer seg litt.

Skal ringe sykehuset i dag og gi beskjed, så får jeg bare ta en ny test igjen i mrg...

Huff...at de to siste ukene skulle bli SÅ spennende hadde jeg ikke trodd!?!?

 

Hang in there damer, det er håp i hengande snøre!!!!! :tommelopp:

What?!!! Så fantastisk!!! (Jeg ble jo positiv på egen vegne her nå..;-))

Gratulerer, du er jo gravid!!!

 

Ja ikke sant?

Det er bare å tenke positivt nå altså, alt kan skje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nurse77: jeg testa hvitt på rd 12...det er mye som kan skje enda, krysser fingre og tær for deg nå!!

 

I natt har jeg hatt en del mensmurring, og jeg kjente tydelige menssmerter og følte blødningen.

Jeg var definitivt så sikker på at det var mensen, så orket faktisk ikke stå opp og ta lutinus kl 7 som vanlig.

Sov litt lenger og sto opp iltt over kl. 8 og følte at her er mensen på plass ja, litt mer rødbrun spotting.

MEN tok testen som planlagt.

 

Jeg ble rimelig satt ut når det kom frem en svak positiv test :huh:

En helt klart tydelig strek (ikke like sterk som teststreken, men en synlig strek).

Ugh...ble ikke mindre kvalm og uggen da, dette er vel ikke mulig?? Kroppen må være helt ute av kurs hehe..

 

Spottingen fortsetter jo, så er spent på hvordan dette skal gå dagene fremover.

Det spørs om spottingen er fra irriterte slimhinner i skjeden (pga lutinus) eller om det kommer fra livmoren...

Nå er det sofatjeneste i håp om at det roer seg litt.

Skal ringe sykehuset i dag og gi beskjed, så får jeg bare ta en ny test igjen i mrg...

Huff...at de to siste ukene skulle bli SÅ spennende hadde jeg ikke trodd!?!?

 

Hang in there damer, det er håp i hengande snøre!!!!! :tommelopp:

What?!!! Så fantastisk!!! (Jeg ble jo positiv på egen vegne her nå..;-))

Gratulerer, du er jo gravid!!!

 

Ja ikke sant?

Det er bare å tenke positivt nå altså, alt kan skje :D

 

 Åhh herregud Pion - at det er mulig :-) Wow...er helt i ekstase nå, håper det nurket har klort seg fast og bare leker med deg. Er spent på hva sykehuset sier...kanskje jeg skulle sendt deg noen tester..hehe, fikk bestillingen min i posten i går - som dere ser på profilbildet :-) 25 tester..hihi...

 

Krysser fingrene for deg videre, dette var jo helt awesome :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pion! :). hurra!

Nå må du komme deg til lege og få målt hcg. Så spennende da!

 

Tusen tusen takk TaraLaili, Snowflake_83, Nurse77, Malise;

 

det er jo bare litt for spennende fortsatt dette her,

men jeg krysser fingre og tær for at lillefrø kniper seg fast!

Tar en ny test i mrg tenker jeg  :P Er jo litt trasig med den spottingen og hvordan den vil utvikle seg....

 

Ullevål nevnte ikke noe om blodprøve/hcg, jeg fikk bare tid til ul i slutten av februar.

Skjer det noe før den tid, så må jeg bare ta kontakt sa de...

Så da må jeg nok bare slappe av og la naturen gå sin gang  :fnise:  

Men fra helt blank test på tirsdag og til rimelig sterk i dag, så er det nok en grei stigning i hcg`en...

 

Sender all verdens gode vibber til alle dere januardamer   :strix:

Endret av Pion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer Pion! :). hurra!

Nå må du komme deg til lege og få målt hcg. Så spennende da!

Tusen tusen takk TaraLaili, Snowflake_83, Nurse77, Malise;

 

det er jo bare litt for spennende fortsatt dette her,

men jeg krysser fingre og tær for at lillefrø kniper seg fast!

Tar en ny test i mrg tenker jeg :P Er jo litt trasig med den spottingen og hvordan den vil utvikle seg....

 

Ullevål nevnte ikke noe om blodprøve/hcg, jeg fikk bare tid til ul i slutten av februar.

Skjer det noe før den tid, så må jeg bare ta kontakt sa de...

Så da må jeg nok bare slappe av og la naturen gå sin gang :fnise:

Men fra helt blank test på tirsdag og til rimelig sterk i dag, så er det nok en grei stigning i hcg`en...

 

Sender all verdens gode vibber til alle dere januardamer :strix:

På St.Olav er det heller ikke vanlig med blodprøve for å måle hcg.

Åh, gratulerer igjen!:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner på meg at denne måneden er vår måned....blir virkelig glad når jeg hører at dere har positive resultater, det gir meg ett pust av håp :pls:  hehe...i morra skal jeg på UL og forhåpentlig innsett neste uke en gang, er så spent at jeg nesten ikke klarer å fokusere på jobben innimellom. Vil bare komme igang og ruge igjen :nigo: bare jeg klarer å snike til meg en fridag, har jo ikke fortalt dette her til noen på jobben...så jeg skal egentlig til "tannlegen" i morra :grinele:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på meg at denne måneden er vår måned....blir virkelig glad når jeg hører at dere har positive resultater, det gir meg ett pust av håp :pls:  hehe...i morra skal jeg på UL og forhåpentlig innsett neste uke en gang, er så spent at jeg nesten ikke klarer å fokusere på jobben innimellom. Vil bare komme igang og ruge igjen :nigo: bare jeg klarer å snike til meg en fridag, har jo ikke fortalt dette her til noen på jobben...så jeg skal egentlig til "tannlegen" i morra :grinele:  

Masse lykke til med Ul og insett :D

Det blir så innmari spennende å følge med på alle her fremover  :tommelopp: 

 

Jeg skjønner deg så godt ang det med fokus med fokus på jobb!

Jeg har vært sykemeldt siste 2 ukene, jeg har en fysisk og psykisk travel jobb, og med min uregelmessige søvn siste tiden og tidligere forhøyet blodtrykk, har fastlegen frarådet meg jobb nå i starten.

 

He he tannlegetime er ikke så dumt da ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Gratulerer Pion, dette er jo fantastisk! Husker selv når jeg ble gravid med førstemann så hadde jeg kun en hcg på 39 hele 17 dager etter befruktning, testen på rd 14 var veldig svak. Men her er det en herlig gutt som blir skolegutt til høsten som ble det nydelige resultatet:)Seøv blødde jeg mye frem til uke 15/16 begge svangerskapene, og alt gikk fint selv om det var en veldig belastning mens det stod på.

 

I dag tidlig hadde jeg uttak på Hausken, fikk ut 24 egg, så her var det storfangst:) Skal ringe i morgen for å høre hvor mange som er blitt befruktet. Uttaket var forferdelig, fikk store dose smertestillende, og uttaket måtte tas over 2 ganger, med påfyll av lokalbedøvelse og morfin nesespray halveis. Nå ar jeg ligget på hotellrommet i hele dag, føler meg mishandlet innvendig, problemer med å gå å sitte. Men hva gjør man ikke for å få barn:) Tror også jeg slipper unna kraftig overstimulering denne gangen, føler meg mye bedre enn tidligere forsøk. Så spent på morgendagen:) Håper at mange er blitt befruktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pion, dette er jo fantastisk! Husker selv når jeg ble gravid med førstemann så hadde jeg kun en hcg på 39 hele 17 dager etter befruktning, testen på rd 14 var veldig svak. Men her er det en herlig gutt som blir skolegutt til høsten som ble det nydelige resultatet:)Seøv blødde jeg mye frem til uke 15/16 begge svangerskapene, og alt gikk fint selv om det var en veldig belastning mens det stod på.I dag tidlig hadde jeg uttak på Hausken, fikk ut 24 egg, så her var det storfangst:) Skal ringe i morgen for å høre hvor mange som er blitt befruktet. Uttaket var forferdelig, fikk store dose smertestillende, og uttaket måtte tas over 2 ganger, med påfyll av lokalbedøvelse og morfin nesespray halveis. Nå ar jeg ligget på hotellrommet i hele dag, føler meg mishandlet innvendig, problemer med å gå å sitte. Men hva gjør man ikke for å få barn:) Tror også jeg slipper unna kraftig overstimulering denne gangen, føler meg mye bedre enn tidligere forsøk. Så spent på morgendagen:) Håper at mange er blitt befruktet!

Gratulerer med en gedigen fangst!!:-)

Håper befruktningen også går bra.

 

Ha en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pion, dette er jo fantastisk! Husker selv når jeg ble gravid med førstemann så hadde jeg kun en hcg på 39 hele 17 dager etter befruktning, testen på rd 14 var veldig svak. Men her er det en herlig gutt som blir skolegutt til høsten som ble det nydelige resultatet:)Seøv blødde jeg mye frem til uke 15/16 begge svangerskapene, og alt gikk fint selv om det var en veldig belastning mens det stod på. I dag tidlig hadde jeg uttak på Hausken, fikk ut 24 egg, så her var det storfangst:) Skal ringe i morgen for å høre hvor mange som er blitt befruktet. Uttaket var forferdelig, fikk store dose smertestillende, og uttaket måtte tas over 2 ganger, med påfyll av lokalbedøvelse og morfin nesespray halveis. Nå ar jeg ligget på hotellrommet i hele dag, føler meg mishandlet innvendig, problemer med å gå å sitte. Men hva gjør man ikke for å få barn:) Tror også jeg slipper unna kraftig overstimulering denne gangen, føler meg mye bedre enn tidligere forsøk. Så spent på morgendagen:) Håper at mange er blitt befruktet!

Gratulerer, så fantastisk!!

Så mange egg ut er jo bare utrolig bra  :P 

Gikk du på progesteron-støtte lenge med førstemannn, var det noen av grunne til at du spotta/blødde?

Det er det som uroer meg litt, men får tenke positivt, og at det er lutinusen som er grunnen til det...

 

Krysser fingre og tær for mange befruktede gullegg i mrg!!!

SÅ spennende å følge med  :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her har det skjedd mye siden sist:) har ikke hatt tid å vert inne i hele dag.

 

Gratulere Sååå mye Pion dette va så kjekt å høre og gir oss andre ekstra håp:) utrulig at det ble positivt nå:) nå må du bare ruge i vei:) satser på spottingen avtar:)

 

Snowflake: lykke til på ul i mårå håper det ser bra ut og at det blir uttak over helgen:)

 

Fantastisk Gullebolle så mange egg håper mange blir befrukta:)

 

Litt om min situasjon til slutt. Har fortsatt ikke fått mensen slutta jo på lutinus i går er på rd 13 i dag og ikke hatt noe spotting i dag kor rart syns eg... Fikk kun beskjed om å teste på rd 12 men ser jo når du Pion tester pos på rd14 så er det fortsatt håp:) har en test igjen til i morgen som skal tas:) så lever enda i håpet....hehe

 

Håper jeg fikk med meg alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med masse egg, gullebolle!

Og fortsatt er det mye spenning i gruppa. Venter spent på dere som skal teste framover. Selv har jeg ikke turt å gå inn til 1.trimester, tryggest her inne.. Idag er det en uke siden jeg fikk den første svake testen, så burde egentlig slappe av, men er redd for å "melde" meg inn og så måtte forlate grupper om jeg mister. Har dessverre opplevd det for mange ganger. Det skulle ha vært en gruppe for gravide IVF'ere synes jeg.

Holder meg uansett her og følger med dere!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 11 nå... Hadde litt rosa Crinone-rester på onsdag, men har ikke hatt noe siden. Negativ test i går. Tester i morgen igjen dersom ikke mensen har dukket opp før det.

 

Dersom dette forsøket går i vasken, vurderer jeg å be om sykemelding etter neste innsett. Har hatt mange negative innsett nå og føler jeg må gjøre noe annerledes. Jobber på sykehjem og der er det jo full rulle med gåing, ståing og løfting. Det skal vel ikke ha noe å si, men det er vel verdt å prøve å ta det med ro kanskje.

Ha en fin fredag! Jeg har arbeidshelg, så tiden vil fly;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å sjekka eggposene, og vil mest sannsynlig få eggløsning på høyre side denne gang :fnise: Iflg legen mente han at jeg gjerne ville få positiv EL test på tirsdag eller onsdag, så da er jeg super redd for at innsett burde vært i helgen da.

 

Noen som har erfaringer med Haugesund - Helse Fonna? Om dem jobber på lørdager?  Så kjipt å måtte avlyse innsettet og vente en hel mnd til, og da også håpe om å treffe på ukedagene.....hvorfor kan de ikke bare gi meg en eggløsningssprøyte? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Hei,

I dag fikk jeg telefon fra Husken, hele 22 egg er befruktet, det er definitivt ny rekord, helt vilt, trodde virkelig ikke mine egne ører da hun sa det i telefonen! Regner nok ikke med det er like mange i morgen som har delt seg riktig men hadde vært supert med noen på frys og et eller to inn:) 

 

Pion ang tidligere svangerskap så hadde jeg mange styrtblødninger/kraftige blødninger, omtrent en i uken fra uke 8/9. gikk kun på progesteronstøtte lenge ved nummer 2  fordi da var det fryseforsøk. De fant aldri årsaken til mine blødninger, utrolig merkelig, men har gått på klexane begge svangerskap så det er nok noe av grunnen at jeg blødde så kraftig. Får håpe spottingen snart gir seg så det kan bli litt mindre nervepirrende for deg. 

 

Skal sette inn i morgen kl 10, veldig spent på om jeg for mye overstimulert til at de vil sette inn 2 eller om jeg får lov. Har utrolig lyst å få inn 2 på ferskforsøk, da jeg kun en gang tidligere har fått gjennomføre innsett, som regel må alle fryses, og jeg vil så gjerne ha best mulig odds når jeg først får sjansen sette inn ferske egg.

 

Snowflake, jeg har vært på Haugesund fertilitetssenter tidligere og da hadde de ikke åpent på lørdager iallefall, men det er noen år siden, så kan jo ha endret seg. Har du snakket med de i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

I dag fikk jeg telefon fra Husken, hele 22 egg er befruktet, det er definitivt ny rekord, helt vilt, trodde virkelig ikke mine egne ører da hun sa det i telefonen! Regner nok ikke med det er like mange i morgen som har delt seg riktig men hadde vært supert med noen på frys og et eller to inn:) 

 

Pion ang tidligere svangerskap så hadde jeg mange styrtblødninger/kraftige blødninger, omtrent en i uken fra uke 8/9. gikk kun på progesteronstøtte lenge ved nummer 2  fordi da var det fryseforsøk. De fant aldri årsaken til mine blødninger, utrolig merkelig, men har gått på klexane begge svangerskap så det er nok noe av grunnen at jeg blødde så kraftig. Får håpe spottingen snart gir seg så det kan bli litt mindre nervepirrende for deg. 

 

Skal sette inn i morgen kl 10, veldig spent på om jeg for mye overstimulert til at de vil sette inn 2 eller om jeg får lov. Har utrolig lyst å få inn 2 på ferskforsøk, da jeg kun en gang tidligere har fått gjennomføre innsett, som regel må alle fryses, og jeg vil så gjerne ha best mulig odds når jeg først får sjansen sette inn ferske egg.

 

Snowflake, jeg har vært på Haugesund fertilitetssenter tidligere og da hadde de ikke åpent på lørdager iallefall, men det er noen år siden, så kan jo ha endret seg. Har du snakket med de i dag?

Wow så fantastisk, da er du sikra mange flotte gullegg - hipp hipp hurra!!

 

Her har det skjedd litt siden i går...  :huh: 

Opptur med positiv test i går tidlig, til en større blødning i går kveld, omtrent som mens, friskt rødt blod (men ikke så tykt)...blæh...

 

Blødningen har fortsatt i natt og i dag. Føler det kommer litt i perioder, ikke noe særlig mensmurringer/smerter faktisk, bare litt stikking av og til rundt navleområdet.

Kjenner litt småuggenhet og kvalme tidlig på formiddag. 

Tok ny g-test i dag tidlig (for nysgjerrighetens skyld, hihi) og den var enda sterkere enn i går morgen

(MEN jeg VET jo at det tar tid før hcg går ned etter en spontanabort).

Erfaringen på dette første forsøket er at egget har klart å feste seg, problemet er nok at livmoren har bestemt seg for at nå skal den "tømme seg" og så gjør den det  :cry:  Har nok hatt det slik noen ganger når jeg har vært tidlig gravid på egenhånd...eggløsning og festing rekker ikke å skje før spotting/blødning.

Hva kan man gjøre med dette da?!?

Er det noen som ha erfaring med Progynova, kan jo hende den forberedelsen før fryseforsøk kan fungere bedre for meg? Er lov å håpe :P  

Jeg har vært hos fastlegen i dag og tatt blodprøve (hcg), og skal tilbake tirsdag mrg (på bursdagen min jo) for å ta blodprøve nr 2.

Tror nok virkelig at løpet er kjørt nå, kan jo ikke være mulig at noe klarer å holde seg fast med slik blødning, men det er greit å få det bekreftet mht hcg. Fikk beskjed om å bare ta lutinus frem til prøvesvar.

Fikk sykemelding ut neste uke, så det blir godt å komme litt over dette hjemme før man skal møte mange nysgjerrige kollegaer (og barn) om hvordan ting er med meg (jeg er jo litt på griner`n hormonelt sett om dagen, så jeg blir fort rørt og tar til tårene  :fnise: )

 

Nå skal jeg være i ro i helgen, sofa og tvkos.

Jeg må bare nå forberede meg mentalt på neste prosjekt; "fryse-frø", og det kan jo bli nervepirrende nok når vi bare har 1 gullegg på frys  :P 

 

Riktig god helg-klem til dere flotte januardamer, det er fint å ha dere her inne, at det er noen som forstår. Jeg krysser fortsatt både fingre og tær for dere!!  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 11 nå... Hadde litt rosa Crinone-rester på onsdag, men har ikke hatt noe siden. Negativ test i går. Tester i morgen igjen dersom ikke mensen har dukket opp før det.

 

Dersom dette forsøket går i vasken, vurderer jeg å be om sykemelding etter neste innsett. Har hatt mange negative innsett nå og føler jeg må gjøre noe annerledes. Jobber på sykehjem og der er det jo full rulle med gåing, ståing og løfting. Det skal vel ikke ha noe å si, men det er vel verdt å prøve å ta det med ro kanskje.

Ha en fin fredag! Jeg har arbeidshelg, så tiden vil fly;-)

Hmm...Tror de rosa restene er helt normalt, bare prøve å slappe av og tenk positive tanker..

Testen din i mrg kan fort bli positiv skjønner du, slik det var hos meg  :smilorange:

 

Jeg har vært sykemeldt siden jeg satte inn, og det har vært veldig godt å bare roe ned og slappe av.

Du har jo også et tungt yrke, så det vil legen din helt sikkert forstå.

Har du ikke prøvd det før, så synes jeg absolutt at du skal gjøre det!!

Ikke la noe være uprøvd  :rolleyes: 

 

Håper virkelig på at du får positiv test i mrg jeg, XXX for det!!!  :tommelopp:

Endret av Pion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...