Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Tusen hjertelig takk for svar Petra-prövedokke :-) Du fikk svart på alt jeg lurte på, ja ;-) Dette er förste forsöket mitt også. Har ingen barn fra för. Har blitt gravid etter pergotime to ganger, men mistet begge gangene i uke 9-10 dessverre.

Vet ikke om Haugesund lar meg velge 1 eller 2 , litt usikker hva jeg bör gjöre hvis jeg får valget. Håper uansett ETT egg ovelever opptininga... Har ingen bivirkninger av Progynovaen. Krysser fingra for tlf fra Haugesund til deg i morra, ser fram til oppdatering :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off så leit TrudeSagen håper det kan klaffe for deg og nå da. Jeg har gått på 5 pergokurer selv og det hjalp ikke for meg:( de tar vel et og et egg å setter inn hos deg hvis du ikke får velge? Vet ikke hvorfor de fryser to og to for oss som ikke har fra før om det for at vi skal ha bedre sjangs?

 

Nå ringte klinikken det ble ikke tining i dag de måtte tine i morgen tidlig så skulle ringe inn kl 10. Så må vi evt reise opp da med en gang hvis det ser bra ut:) ekstra venting og pining dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Kan de bare gjöre om på planene sånn helt uten videre? Utrolig kjipt når man befinner seg et stykke unna og venter på beskjed... Jaja, håper du får en positiv beskjed i morra og kan reise, selv om det blir på kort varsel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis kan de vist gjøre det men de får bare ta i mot meg når jeg kommer for inn skal de i morgen:) går jo fort litt tid bor jo ikke rett ved siden av liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pion; det går veldig bra. Ikke noe problemer med å sette dem, og heller ingen bivirkninger:-) La det fortsette sier jeg bare:-D

 

Trudesagen; dette skal nok gå bra! Og lykke til den 13. Det er dagen jeg skal ha uttak, hvis alt ser bra ut på UL den 10. Begynner å nærme seg nå:-))

Hvordan går det med deg TaraLaili, er formen bra?

Klar for UL i mrg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra, kjenner litt press/strekk nederst i magen, men det er vel bare bra for da er det vel aktivitet i eggstokkene :-)

 

Veldig klar for UL i morgen. Har vært klar lenge jeg, hehe :-) Håper veldig at de er klare for uthenting på mandag!

 

Men hvordan gikk det med deg på tirsdag? Og ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er bra, kjenner litt press/strekk nederst i magen, men det er vel bare bra for da er det vel aktivitet i eggstokkene :-)

 

Veldig klar for UL i morgen. Har vært klar lenge jeg, hehe :-) Håper veldig at de er klare for uthenting på mandag!

 

Men hvordan gikk det med deg på tirsdag? Og ellers?

hehe men da er du nok veldig klar for uthenting tenker jeg :D

 

Vi var på uthenting på tirsdag, og jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet da det bare var tre poser som var modne og egg i kun to av dem. Vi var forespeilet flere eggposer på sist UL, men slik er kroppen :P

Må innrømme at jeg ble litt skuffet og lei meg da....

Spenningen mht om de to eggene skulle bli befruktet til i går, var rimelig høy, jeg sov dårlig hehe.

Gleden var stor da de ringte fra labben og sa at begge eggene er befruktet!!! Mannens svømmere var det visst ingenting å si på  :bond: 

 

I dag var begge eggene helt perfekte, firedelte som de skal være på dag 2 og av like bra kvalitet.

VI har derfor i dag satt inn det ene embryoet og fikk fryst ned det andre :D

Vi er bare sååååå heldige!  :duskedame: 

Nå håper jeg virkelig at lillegull klamrer seg fast, det blir superspennende dager fremover.

Jeg tar langhelg nå men satser på jobb som normalt til mandag.

 

Krysser fingre for at du får ut fine egg og at januar skal bli en fruktbar måned for alle her inne  :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hurraaaaaaaaa 😃🎉

 

Jeg er SÅ glad på dine vegne!! Bra kvalitet på dere begge da😄 Spiller ingen rolle om det bare var to egg når resultatet ble så bra😄 Gratulerer så langt😊 og lykke til videre. Krysser alt som krysses kan for at lillegull klorer seg fast😄

Kos deg med langhelg!

 

 

Har aldri vært så glad i januar, men håper nå for oss alle, at dette skal bli supermåneden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hurraaaaaaaaa

 

Jeg er SÅ glad på dine vegne!! Bra kvalitet på dere begge da Spiller ingen rolle om det bare var to egg når resultatet ble så bra Gratulerer så langt og lykke til videre. Krysser alt som krysses kan for at lillegull klorer seg fast

Kos deg med langhelg!

 

 

Har aldri vært så glad i januar, men håper nå for oss alle, at dette skal bli supermåneden

 

Tusen takk :D Håper ikke vår porsjon flaks er brukt opp!

X i taket og bank i bordet  :P 

Masse lykke til imrg, hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første UL ferdig, og det var sånn passe ok resultat.  :closedeyes: Hadde to eggposer på ene eggstokken som var ok størrelse på, og på den andre var det 4 stk, de var mellom 12-17 mm, tror jeg han sa. I tillegg var det flere små, men de var uten betydning skjønte jeg. Er litt lettet over at det var noe der i det hele tatt - er jo så spennende dette, og nå har jeg jo sett at medisineringen har gitt resultater!! 

 

Må gå på sprøyter i helgen, og så er det ny UL på mandag, og kanskje uttak på onsdag eller torsdag. :) 

 

God helg alle sammen :goodbye:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første UL ferdig, og det var sånn passe ok resultat.  :closedeyes: Hadde to eggposer på ene eggstokken som var ok størrelse på, og på den andre var det 4 stk, de var mellom 12-17 mm, tror jeg han sa. I tillegg var det flere små, men de var uten betydning skjønte jeg. Er litt lettet over at det var noe der i det hele tatt - er jo så spennende dette, og nå har jeg jo sett at medisineringen har gitt resultater!! 

 

Må gå på sprøyter i helgen, og så er det ny UL på mandag, og kanskje uttak på onsdag eller torsdag. :)

 

God helg alle sammen :goodbye:  

Dette går fint, da får du nok ut flere egg skal du se :D

Skal du gått litt ned på dosen eller skal du ta den samme?

Det blir spennende å følge deg!!

En riktig god helg til deg også  :nigo: 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er første UL ferdig, og det var sånn passe ok resultat.  :closedeyes: Hadde to eggposer på ene eggstokken som var ok størrelse på, og på den andre var det 4 stk, de var mellom 12-17 mm, tror jeg han sa. I tillegg var det flere små, men de var uten betydning skjønte jeg. Er litt lettet over at det var noe der i det hele tatt - er jo så spennende dette, og nå har jeg jo sett at medisineringen har gitt resultater!! 

 

Må gå på sprøyter i helgen, og så er det ny UL på mandag, og kanskje uttak på onsdag eller torsdag. :)

 

God helg alle sammen :goodbye:  

Dette går fint, da får du nok ut flere egg skal du se :D

Skal du gått litt ned på dosen eller skal du ta den samme?

Det blir spennende å følge deg!!

En riktig god helg til deg også  :nigo: 

 

 

 

 

Jepp, det håper jeg også :rolleyes:  

De kjører på med samme dose, 225 ie, for som legen sa så er jeg "godt voksen" i denne sammenhengen, og trenger såpass dose :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da er første UL ferdig, og det var sånn passe ok resultat.  :closedeyes: Hadde to eggposer på ene eggstokken som var ok størrelse på, og på den andre var det 4 stk, de var mellom 12-17 mm, tror jeg han sa. I tillegg var det flere små, men de var uten betydning skjønte jeg. Er litt lettet over at det var noe der i det hele tatt - er jo så spennende dette, og nå har jeg jo sett at medisineringen har gitt resultater!! 

 

Må gå på sprøyter i helgen, og så er det ny UL på mandag, og kanskje uttak på onsdag eller torsdag. :)

 

God helg alle sammen :goodbye:  

Dette går fint, da får du nok ut flere egg skal du se :D

Skal du gått litt ned på dosen eller skal du ta den samme?

Det blir spennende å følge deg!!

En riktig god helg til deg også  :nigo: 

 

 

 

 

Jepp, det håper jeg også :rolleyes:  

De kjører på med samme dose, 225 ie, for som legen sa så er jeg "godt voksen" i denne sammenhengen, og trenger såpass dose :sprettoy:

 

He he ok, dette blir bra!

I mitt tilfelle gikk jeg ned til 150 ie de siste 3 dagene før eggløsningssprøyta skulle settes...(og det passet meg helt perfekt siden det var akkurat det jeg hadde igjen av medisiner)

Legen mente vel at jeg var nok stimulert, selv om det ikke var mange posene på uttaket...

Jeg kjenner også den kommentaren ang "godt voksen" hihihi  :fnise: 

 

Masse lykke til!!!

Endret av Pion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere som ruger Pion:)

 

Da har jeg vert til innsett i dag og fått inn to fine befrukta egg:) så nå er det bare å ruge i vei:) håper inderlig de finner ei fine grop å grave seg ned i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere som ruger Pion:)

 

Da har jeg vert til innsett i dag og fått inn to fine befrukta egg:) så nå er det bare å ruge i vei:) håper inderlig de finner ei fine grop å grave seg ned i:)

Takk og hipp hurra og gratulerer for to inn, dere er jammen tøffe!!

 

Ønsker deg en finfin rugeperiode, så satser vi på at de holder godt fast  :smilorange: 

Dette MÅ gå veien for januardamene!!??

 

Det er veldig koselig å følge dere her inne!!

Endret av Pion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei januardamer. Melder meg på denne tråden etter å fulgt dere litt. Jeg er igang med mitt 3. og sannsynligvis siste IVF forsøk. Jeg føler at så mye står på spill denne runden, og jeg har prøvd å holde meg unna BIM, for ikke å bli helt hekta. Men nå klarer jeg ikke holde meg unna lenger.

Jeg hadde uttak på mandag 6.1. og på onsdag fikk jeg satt inn to embryo. Fikk nesten sjokk da de på tirsdag spurte meg om jeg ville sette inn ett eller to. Trodde ikke jeg skulle få det valget. Men valgte altså to, og håper at det høyner oddsene. Selv om jeg synes tanken på tvillinger er skremmende, men også en fin tanke.. Etter å ha prøvd i mange år.

Det skal bli spennende å følge med på denne tråden framover. Tiden som ruger, går så uendelig sakte. Puh, for en spenning. Lykke til, alleihopa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulere som ruger Pion:)

 

Da har jeg vert til innsett i dag og fått inn to fine befrukta egg:) så nå er det bare å ruge i vei:) håper inderlig de finner ei fine grop å grave seg ned i:)

Takk og hipp hurra og gratulerer for to inn, dere er jammen tøffe!!

 

Ønsker deg en finfin rugeperiode, så satser vi på at de holder godt fast :smilorange:

Dette MÅ gå veien for januardamene!!??

 

Det er veldig koselig å følge dere her inne!!

Takk for det:) ja fikk beskjed hvis vi ikke vil ha begge så hiver de det andre da er det like greit å få på plass begge. Kunne godt tenkt meg tvillinger og så krysser fingrene at de klarer seg:)

 

Hvordan går det hos deg kjenner du noe?

 

Ja dette må bare gå veien for oss januardamer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei januardamer. Melder meg på denne tråden etter å fulgt dere litt. Jeg er igang med mitt 3. og sannsynligvis siste IVF forsøk. Jeg føler at så mye står på spill denne runden, og jeg har prøvd å holde meg unna BIM, for ikke å bli helt hekta. Men nå klarer jeg ikke holde meg unna lenger.

Jeg hadde uttak på mandag 6.1. og på onsdag fikk jeg satt inn to embryo. Fikk nesten sjokk da de på tirsdag spurte meg om jeg ville sette inn ett eller to. Trodde ikke jeg skulle få det valget. Men valgte altså to, og håper at det høyner oddsene. Selv om jeg synes tanken på tvillinger er skremmende, men også en fin tanke.. Etter å ha prøvd i mange år.

Det skal bli spennende å følge med på denne tråden framover. Tiden som ruger, går så uendelig sakte. Puh, for en spenning. Lykke til, alleihopa!

Velkomen Malise, håper det går veien for deg denne gang:)spennende at du og ruger på to:) har du barn fra før? Jeg har ikke men håper det går veien for oss januardamer :) lykke til i rugetiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulere som ruger Pion:)

 

Da har jeg vert til innsett i dag og fått inn to fine befrukta egg:) så nå er det bare å ruge i vei:) håper inderlig de finner ei fine grop å grave seg ned i:)

Takk og hipp hurra og gratulerer for to inn, dere er jammen tøffe!!

 

Ønsker deg en finfin rugeperiode, så satser vi på at de holder godt fast :smilorange:

Dette MÅ gå veien for januardamene!!??

 

Det er veldig koselig å følge dere her inne!!

Takk for det:) ja fikk beskjed hvis vi ikke vil ha begge så hiver de det andre da er det like greit å få på plass begge. Kunne godt tenkt meg tvillinger og så krysser fingrene at de klarer seg:)

 

Hvordan går det hos deg kjenner du noe?

 

Ja dette må bare gå veien for oss januardamer:)

 

Ja da hadde jeg også satt inn to :D

 

Joda her går det bra, dagen i går var det bare toalettbesøking (ikke oppkast) og kvalme...skikkelig dårlig hehe. Sov mye og var mye i ro på soffaen :-/ Jeg tror det var noe jeg spiste på torsdag, kyllingpasta...ugh

 

I dag er jeg mye bedre, så jeg og mannen skal en tur ut og røre på oss nå :D

Ellers kjenner jeg fint lite, føler meg oppblåst i magen, og jeg er litt stiv nederst i ryggen men er sikkert pga all sofasliting i går heheh.

Ikke noe såre pupper (det hadde jeg når jeg var gravid for snart 3 år siden), men det er vel kanskje noe som kommer etterhvert om man blir gravid?

Nå er det bare å håpe at mini kan klore seg fast!! XXX

 

Merker du noe da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsthilsener, :) Ja, jeg er så heldig at jeg har et barn fra før, jente på fem år. ( laget på vanlig vis ;)) Vi har prøvd på en til i snart 4 år. Har en historie med flere SA, Ex.u og MA, så føler det er mye som skal klaffe.

Vi fikk tilbud om å sette inn to fordi det er vårt siste forsøk, jeg er snart 37 år og de vil vel øke sjansene. Gøy at du også har fått satt inn to, Petra prøvedukke. :)

Jeg føler meg sulten, sliten og trøtt om dagen, og oppblåst i magen på kveldene. Men dette er vel vanlige bivirkninger av progesteronen. Hvordan føler dere dere? Jobber dere fullt? Jeg er 50% sykemeldt fram til vi ser hvordan dette går. Har en meget aktiv jobbhverdag, så trenger litt kortere arbeidsdager.

Fortsatt god ruging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

tulere som ruger Pion:)

 

Da har jeg vert til innsett i dag og fått inn to fine befrukta egg:) så nå er det bare å ruge i vei:) håper inderlig de finner ei fine grop å grave seg ned i:)

Takk og hipp hurra og gratulerer for to inn, dere er jammen tøffe!!

 

Ønsker deg en finfin rugeperiode, så satser vi på at de holder godt fast :smilorange:

Dette MÅ gå veien for januardamene!!??

 

Det er veldig koselig å følge dere her inne!!

Takk for det:) ja fikk beskjed hvis vi ikke vil ha begge så hiver de det andre da er det like greit å få på plass begge. Kunne godt tenkt meg tvillinger og så krysser fingrene at de klarer seg:)

 

Hvordan går det hos deg kjenner du noe?

 

Ja dette må bare gå veien for oss januardamer:)

Ja da hadde jeg også satt inn to :D

 

Joda her går det bra, dagen i går var det bare toalettbesøking (ikke oppkast) og kvalme...skikkelig dårlig hehe. Sov mye og var mye i ro på soffaen :-/ Jeg tror det var noe jeg spiste på torsdag, kyllingpasta...ugh

 

I dag er jeg mye bedre, så jeg og mannen skal en tur ut og røre på oss nå :D

Ellers kjenner jeg fint lite, føler meg oppblåst i magen, og jeg er litt stiv nederst i ryggen men er sikkert pga all sofasliting i går heheh.

Ikke noe såre pupper (det hadde jeg når jeg var gravid for snart 3 år siden), men det er vel kanskje noe som kommer etterhvert om man blir gravid?

Nå er det bare å håpe at mini kan klore seg fast!! XXX

 

Merker du noe da?

Godt de er bedre da:) Nei merker lite enda er øm i brystene men det har jeg hatt hele uken. Ellers litt trøtt men ikke noe mer. det er nok tidlig enda så vi får bare nyte det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsthilsener, :) Ja, jeg er så heldig at jeg har et barn fra før, jente på fem år. ( laget på vanlig vis ;)) Vi har prøvd på en til i snart 4 år. Har en historie med flere SA, Ex.u og MA, så føler det er mye som skal klaffe.

Vi fikk tilbud om å sette inn to fordi det er vårt siste forsøk, jeg er snart 37 år og de vil vel øke sjansene. Gøy at du også har fått satt inn to, Petra prøvedukke. :)

Jeg føler meg sulten, sliten og trøtt om dagen, og oppblåst i magen på kveldene. Men dette er vel vanlige bivirkninger av progesteronen. Hvordan føler dere dere? Jobber dere fullt? Jeg er 50% sykemeldt fram til vi ser hvordan dette går. Har en meget aktiv jobbhverdag, så trenger litt kortere arbeidsdager.

Fortsatt god ruging!

Kjenner ikke noe enda føler meg lite gravid:( håper det kommer noen tegn etterhvert..prøver gå litt tur og potle litt. Skal jobbe som normalt har kontorjobb så ikke så mye fysisk anstrengelse. Har ømebryst men det har vært over en uke så er nok progynovaen. Får smøre oss med tålmodighet:) fortsatt god rugetid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det innsett i morgen kl 13.20.:-) Juhu. Regner med rugetiden går relativt greit. Skal jobbe som vanlig (bortsett fra i morgen) så da går tida fort.

Lykke til alle andre rugere!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...