Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var egget på plass!!!! NÅ skal det gå bra! En-to-tre-fire-fem-på det sjette skal det skje!;-)

Åhh så spennende!!

Masse lykke til i rugetiden :D

Dette skal gå veien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter UL i dag fikk jeg time for uthenting på onsdag :)

 

Godt å være i gang med neste fase!

Så bra!!

Nå kommer det til å gå fort fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var egget på plass!!!! NÅ skal det gå bra! En-to-tre-fire-fem-på det sjette skal det skje!;-)

 

Enig med deg! På det sjette skal det skje :) Nå venter jeg på eggløsning og så blir det innsett en gang i neste uke forhåpentligvis.. 

 

Krysser fingrene for alle rugerne her inne - måtte det blir mange førjulsgaver! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Nå nærmer det seg onsdag og UL kontroll, spent på å se om eggene har begynt å røre på seg, satt just min 7.sprøyte med menopur:) Gratulerer alle dere som ruger, gleder meg til å komme etter! håper på uttak/innsett i slutten av neste uke om jeg skulle være heldig. Nå er det 3 sprøyter daglig i magen, Menopur, orgalutran og klexane, magen ser ganske mishandlet ut allerede med alle de små blåveisene her og der- Gleder meg utrolig masse til å bli ferdig med dette, og forhåpentligvis blir denne tråden full av gode nyheter fremover:)

 

Tvitvi alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som spör :-) UL ktr i dag viste litt for tynn livmorslimhinne forelöpig, men skal öke Progynova-dosen fra i dag, starte med Lutinus på lördag og vente på tlf fra Haugesund mandag. Sannsynligvis innsett neste tirsdag. Passer meg helt utmerket.

Spennende med dere som har hatt innsett, ser fram til oppdateringer! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går sakte ja.. Har skikkelig oppblåst mage. Det har jeg hatt under begge de tidligere forsøkene også. Det ene ble jeg gravid (MA i uke 10) og i det andre hvor jeg ikke ble gravid. Har skrevet ned symptomer underveis begge gangene, så jeg har litt å sammenligne med... Da jeg ble gravid merket jeg ikke så mye før jeg plutselig kjente kvalme en kveld. Også var jeg mer sliten enn det mislykkede. Så tar det som et godt tegn at jeg ikke orker gjøre noe særlig. ;) Kan bli gal av å analysere kroppen slik. Men er jo så spent! Tenker jeg tar en test på lørdag morgen. Skal ta blodprøve mandag igjen.. Lykke til med ultralyder, uttak og innsett. Vet godt hvor slitsomt det er med alle disse ultralydene og sprøytedagene. Ha en fin dag uansett hvor du er i løypa! Hilsen superrugeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går sakte ja.. Har skikkelig oppblåst mage. Det har jeg hatt under begge de tidligere forsøkene også. Det ene ble jeg gravid (MA i uke 10) og i det andre hvor jeg ikke ble gravid. Har skrevet ned symptomer underveis begge gangene, så jeg har litt å sammenligne med... Da jeg ble gravid merket jeg ikke så mye før jeg plutselig kjente kvalme en kveld. Også var jeg mer sliten enn det mislykkede. Så tar det som et godt tegn at jeg ikke orker gjøre noe særlig. ;) Kan bli gal av å analysere kroppen slik. Men er jo så spent! Tenker jeg tar en test på lørdag morgen. Skal ta blodprøve mandag igjen.. Lykke til med ultralyder, uttak og innsett. Vet godt hvor slitsomt det er med alle disse ultralydene og sprøytedagene. Ha en fin dag uansett hvor du er i løypa! Hilsen superrugeren ;)

Ja man kan bli gal av å analysere alt man kjenner i kroppen sin! Jeg har også noen symptomer jeg har kjent på de to positive forsøkene jeg har hatt: en meget kraftig stikning på dag 4. Har hatt stikninger på de negative forsøkene også, men ikke så kraftig og markert som på de positive. Så vi får se mot slutten av uka... (Er på rugedag 1 i dag..;-))

Det blir spennende med test på lørdag, Malise! Er du på rugedag 12 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her har det begynt å skje ting! Så spennende jenter! :-) Gratulerer til dere som har blitt rugere! Spennende!;-) krysser fingrene for dere alle sammen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her har det begynt å skje ting! Så spennende jenter! :-) Gratulerer til dere som har blitt rugere! Spennende!;-) krysser fingrene for dere alle sammen;-)

Takk, Lovise!

Hvordan går det med deg? Langt på vei nå? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dagene går sakte ja.. Har skikkelig oppblåst mage. Det har jeg hatt under begge de tidligere forsøkene også. Det ene ble jeg gravid (MA i uke 10) og i det andre hvor jeg ikke ble gravid. Har skrevet ned symptomer underveis begge gangene, så jeg har litt å sammenligne med... Da jeg ble gravid merket jeg ikke så mye før jeg plutselig kjente kvalme en kveld. Også var jeg mer sliten enn det mislykkede. Så tar det som et godt tegn at jeg ikke orker gjøre noe særlig. ;) Kan bli gal av å analysere kroppen slik. Men er jo så spent! Tenker jeg tar en test på lørdag morgen. Skal ta blodprøve mandag igjen.. Lykke til med ultralyder, uttak og innsett. Vet godt hvor slitsomt det er med alle disse ultralydene og sprøytedagene. Ha en fin dag uansett hvor du er i løypa! Hilsen superrugeren ;)

Ja man kan bli gal av å analysere alt man kjenner i kroppen sin! Jeg har også noen symptomer jeg har kjent på de to positive forsøkene jeg har hatt: en meget kraftig stikning på dag 4. Har hatt stikninger på de negative forsøkene også, men ikke så kraftig og markert som på de positive. Så vi får se mot slutten av uka... (Er på rugedag 1 i dag..;-))

Det blir spennende med test på lørdag, Malise! Er du på rugedag 12 da?

Er litt usikker på hvordan jeg skal regne rugedagene. Men hvis jeg regner rugedag 1 som første dag etter innsett, er lørdag rd 10. Og blodprøvedagen blir da rd 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre hvordan dere har det:) har hatt en travel dag og stressa mye håper ikke det slår ut negativt. Begynner kjenne meg litt hard nederst i magen og litt lignende tegn på som før tr litt murring i ryggen. Ellers veldig ømme bryster. Blir gal av og vente.....hehe. er det for tidlig og teste i helgen på rd 8 elle 9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på dette med når man kan/bør teste selv også., faren med å teste for tidlig er jo å få falsk positiv, en såkalt kjemisk graviditet hvor embryoet bare sneier borti livmorveggen. Også kan visst EL-sprøyta sitte i i opptil 10 dager og gi falsk positiv. Og, det er veldig kjipt å teste tidlig og få negativ.. Som kanskje ville ha blitt positiv om man ventet en dag eller to. Får se om jeg klarer å vente til lørdag.. Puh! Alt man skal gruble på i disse rugetider.. Man blir jo ikke noe mer eller mindre gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malise: du får prøve å holde ut til lørdag iallefall! Kjedelig å få falsk positiv fordi man tester for tidlig.

Jeg har et par ganger fått mensen på rugedag 10, og rakk ikke å teste engang. Følte meg liksom snytt for en graviditetstest, hvis du skjønner. Men uansett er det jo kjedelig å måtte se en negativ...

Håper tiden går fort til lørdag!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant blir litt gal av å tenke for mye:) vil jo helst vite det med en gang:) får nok være litt tålmodige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant blir litt gal av å tenke for mye:) vil jo helst vite det med en gang:) får nok være litt tålmodige:)

Jeg er helt enig, dagene sniker seg sakte avgårde her også....

Det er lurt å ha noe å se frem til på agendaen hver dag, heng med venner og vær sosial!

Gå på kafe, skitur, kino, spis ute, bowle, besøk noen du ikke har sett på lenge +++ :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei fant litt spor av rødt i dagmorges og var lit brunaktig på lutinuspinnen håper ikke ikke tr kommer nå så tidlig slik som sist. Krysser fingrene at det kun er en liten festeblødning. Kjenner veldige (mens?)murring i magen...

Kan det være et godt tegn?

 

Sant det Pion greit ha litt planer disse dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei fant litt spor av rødt i dagmorges og var lit brunaktig på lutinuspinnen håper ikke ikke tr kommer nå så tidlig slik som sist. Krysser fingrene at det kun er en liten festeblødning. Kjenner veldige (mens?)murring i magen...

Kan det være et godt tegn?

 

Sant det Pion greit ha litt planer disse dagene:)

Hm...tror det kanskje er litt vanlig med litt småblødning av progesteron? 

En venninne sa at hun også har det og alt er sjekket opp ok i hennes tilfelle.

 

Huff jeg har ikke gode råd å gi mht murringer men trodde det også er mange som har, er jo mye som skjer nedi der vet du.

 

Jeg er dessverre førstegangsreis selv, så kan jo ikke si noe sikkert, men jeg krysser fingre og tær for at det roer seg ned.. 

 

Hvilken rugedag er du på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter UL i dag fikk jeg time for uthenting på onsdag :)

 

Godt å være i gang med neste fase!

Lykke til i dag, håper de finner gullegget +++!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Etter UL i dag fikk jeg time for uthenting på onsdag :)

 

Godt å være i gang med neste fase!

Lykke til i dag, håper de finner gullegget +++!!!
Tusen takk!!

 

De fant 9 egg, og det var flere enn jeg hadde trodd, så jeg er veldig happy nå :) Håper at ett av de er gullegget ja :) Hadde selvfølgelig vært bra å få noen på frys også, men det tar vi som en bonus :)

 

Innsett på fredag hvis jeg ikke hører noe fra sykehuset før det :)

 

Hvordan går det med deg da? Bortsett fra at tiden går alt for sakte ;)

Endret av TaraLaili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...