Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle

Så utrolig leit Snowflake, skjønner godt du er lei deg:( Sender en stor klem din vei, og håper de får plass til deg på neste mens! Ventingen er alltid det kjipeste oppi alt dette, og for en berg og dalbane.

Kom deg til polet ja, vin og litt godis hjelper alltid. Selv må jeg alltid kjøpe røyk og sjokolade etter negativt forsøk:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig leit Snowflake, skjønner godt du er lei deg:( Sender en stor klem din vei, og håper de får plass til deg på neste mens! Ventingen er alltid det kjipeste oppi alt dette, og for en berg og dalbane.

Kom deg til polet ja, vin og litt godis hjelper alltid. Selv må jeg alltid kjøpe røyk og sjokolade etter negativt forsøk:/

Takk Gullebolle😉 nå har jeg handla meg en god hvitvin og 1kg reker, så her skal det nytes.. Får bare kose meg frem til neste gang, og se det som en bonus å kunne være sosial med venner i mellomtiden.

 

Som du sier er ventetia d verste som finnes... Er utolmodig av natur, så dette er rene torturen😜

 

Vi får bare peise på, på vanlig måte frem til neste gang.. Hehe💐

 

Håper du har det bra! Har du kommet deg litt? Eller leker du sykepleier enda?

 

God helg til deg😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Hehe, ja dere må prøve å kose dere med vin, reker og naturmetoden:) Selv har jeg brukt ventetiden til å jobbe endel og være mer sosial jeg og. Har ikke hatt forsøk siden september fordi vi måtte spare, så også følte det var veldig lenge å vente, men vips så var detjanuar. Tiden går fortere om man har litt å henge fingrene i. Ble utskrevet fra sykehuset i går, mye bedre i formen men fortsatt veldig stor mage, ser virkelig så gravid ut at jeg er redd noen skal spørre. Så jeg holder meg innendørs noen dager til:)

 

Rugedag 6 nå, og tiden snegler seg avgårde, håper bare ikke overstimuleringen og den dårlige magen min har hatt negativ innvirkning på at de skulle feste seg. Krysser fingrene! Hvis ikke joiner jeg vel deg igjen i mars med fryseforsøk hvis ikke:) 

Endret av Gullebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Søren og.. Blir ingen tur til Haugesund i dag;( ingen overlevde tininga. Er sååå lei meg nå.

Neiiiiiii :sad:

det var jo IKKE slik det skulle gå med de flotte januarjentene!!! :sur:

SÅ trist å høre at de ikke overlevde.

Jeg skjønner så godt at du er lei deg nå, en varm godklem sendes til deg :klem:

 

Fikk du snakket med dem noe om veien videre?

 

Håper virkelig at du blir tatt vare på fremover med god mat, drikke og mye kjærlighet!

Når kommer mannen din hjem?

Takk Pion, det varma dette var virkelig ett slag i trynet

 

Dem sa at legen ville sende meg en ny plan for neste ferskforsøk, men at dette nok ikke ble før etter påsken... Skulle uansett ringe dem ved neste TR, så skulle dem prøve så godt dem kunne å skvise meg inn.

 

Nå blir det en tur på polet tror jeg, skal kose oss med mat og vin fremover mannen var like skuffa som meg, så det blir godt å få ham hjem i dag eller morra

 

Er så synd å måtte forlate Januarjentene på dennne måten, men kommer nok til å følge dere litt til

 

Ønsker deg all lykke på jord, og håper du nyter graviditeten fremover!!

 

Stor klem fra stavanger

 

Å nei så synd at de ikke overlevde tiningen :-( forstår deg godt nå at du er kjempeleie føler med deg. Dere får prøve snakke litt om det og få det på avstand etter hvert. Vet  hvordan det er. Kjøp deg noe godt ja og kos dere masse fremover :-)Prøv å ikke tenk for mye og lev livet litt til neste forsøk. Forstod på dem i Haugesund at det var ikke lett få til noe nå før påske, så kanskje vi havner i samme gruppe etter påske om vi ikke lykkes nå med fersk forsøket vårt. Uansett lykke til i fremtiden :-) Unner deg masse hell og lykke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Skrev tidligere her inne at jeg ikke skulle inn hit mer før testdag, men akkurat nå var jeg så nyskjerrig at jeg måtte inn å titte - ikke mye selvkontroll med andre ord!)

 

Innom å ser til dere jenter :) Trasig å lese om flere negative tester og egg som ikke overlevde, men gi ikke opp!

Her er jeg kommet meg til rugedag 8/14dpo med mine to fryseegg og krysser fortsatt fingrene. Enda lenge til testdag som er 11.februar, og jeg tror jeg skal klare å la være å teste før hvis ikke jeg begynner å blø. Jeg har enda ingen symptomer forutenom små mensmurringer de siste fire dagene, men det kan jo være lutinusen som arbeider litt :)

Ihvertfall lykke til videre både dere som må begynne på scratch igjen, dere som ruger og dere som har testet positivt allerede. Krysser fingrene for alle og enhver av dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Årh denne rugetiden er virkelig tortur for psyken. analyserer alle tegn og er så ubeskrivelig spent. Hjelper ikke at så mange vet om forsøket så vi får forventninger fra de rundt oss i tillegg.

Jeg håper så intenst og inderlig at minst et av disse små frøene de satt inn har festet seg. I dag har jeg vært utrolig trøtt og sovet mye, men er jo veldig tidlig å kjenne det enda, har som regel vært det eneste symptomet som har vært ulikt fra forsøk med positivt utfall. Men da har jeg som regel kjent det før  RD 11 ca, og ikke på RD 8-9. Huff prøver å slappe av og ikke tenke på det men når jeg har vært så dårlig og ikke kunne jobbe så blir det dessverre for mye tid til å gruble og kjenne etter. Skal bli utrolig godt å få overstått testing på torsdag eller fredag! Jobb igjen i morgen og det skal bli deilig, selv om formen fremdeles ikke er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årh denne rugetiden er virkelig tortur for psyken. analyserer alle tegn og er så ubeskrivelig spent. Hjelper ikke at så mange vet om forsøket så vi får forventninger fra de rundt oss i tillegg.

Jeg håper så intenst og inderlig at minst et av disse små frøene de satt inn har festet seg. I dag har jeg vært utrolig trøtt og sovet mye, men er jo veldig tidlig å kjenne det enda, har som regel vært det eneste symptomet som har vært ulikt fra forsøk med positivt utfall. Men da har jeg som regel kjent det før RD 11 ca, og ikke på RD 8-9. Huff prøver å slappe av og ikke tenke på det men når jeg har vært så dårlig og ikke kunne jobbe så blir det dessverre for mye tid til å gruble og kjenne etter. Skal bli utrolig godt å få overstått testing på torsdag eller fredag! Jobb igjen i morgen og det skal bli deilig, selv om formen fremdeles ikke er god.

Huff, ja du beskrev det godt: tortur for psyken!

Det kan være utrolig slitsomt i rugetiden. Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Det hadde vært greit å bare skru av tankene i rugetiden;-)

Ønsker deg masse lykke til!! Det er bra at formen din har kommet seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Skrev tidligere her inne at jeg ikke skulle inn hit mer før testdag, men akkurat nå var jeg så nyskjerrig at jeg måtte inn å titte - ikke mye selvkontroll med andre ord!)

 

Innom å ser til dere jenter :) Trasig å lese om flere negative tester og egg som ikke overlevde, men gi ikke opp!

Her er jeg kommet meg til rugedag 8/14dpo med mine to fryseegg og krysser fortsatt fingrene. Enda lenge til testdag som er 11.februar, og jeg tror jeg skal klare å la være å teste før hvis ikke jeg begynner å blø. Jeg har enda ingen symptomer forutenom små mensmurringer de siste fire dagene, men det kan jo være lutinusen som arbeider litt :)

Ihvertfall lykke til videre både dere som må begynne på scratch igjen, dere som ruger og dere som har testet positivt allerede. Krysser fingrene for alle og enhver av dere! :)

Kjekt å høre fra deg er en spennende tid men det var utrulig lenge du skulle gå før du skal teste? Jeg har som regel fått testing på rd 12.

Krysser fingrene for deg at alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Årh denne rugetiden er virkelig tortur for psyken. analyserer alle tegn og er så ubeskrivelig spent. Hjelper ikke at så mange vet om forsøket så vi får forventninger fra de rundt oss i tillegg.

Jeg håper så intenst og inderlig at minst et av disse små frøene de sat t inn har festet seg. I dag har jeg vært utrolig trøtt og sovet mye, men er jo veldig tidlig å kjenne det enda, har som regel vært det eneste symptomet som har vært ulikt fra forsøk med positivt utfall. Men da har jeg som regel kjent det før RD 11 ca, og ikke på RD 8-9. Huff prøver å slappe av og ikke tenke på det men når jeg har vært så dårlig og ikke kunne jobbe så blir det dessverre for mye tid til å gruble og kjenne etter. Skal bli utrolig godt å få overstått testing på torsdag eller fredag! Jobb igjen i morgen og det skal bli deilig, selv om formen fremdeles ikke er god.

Huff, ja du beskrev det godt: tortur for psyken!

Det kan være utrolig slitsomt i rugetiden. Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Det hadde vært greit å bare skru av tankene i rugetiden;-)

Ønsker deg masse lykke til!! Det er bra at formen din har kommet seg noe.

Kjenner meg og igjen det blir mye grubling og venting ihåp om at alt skal gå bra:) håper alt går bra for deg og at formen er bedre:)Lykke til når testdato kommer:)

 

Er selv igang med et nytt fersk forsøk og håper jeg får ut mange egg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Alt for tidlig, jeg vet, aldri testet så tidlig før, rugedag 9, nå rett etter jobb, kom tidenes svakeste strek fram! Merket at jeg i dag var verre i overstimuleringen og fikk mistanker om at kanskje noe hadde festet seg. Streken var så svak at jeg såvidt kunne se den, men den kom raskt frem, mannen så den og:) JUHUUU, så er det bare å håpe at testene blir sterkere og at dette ikke er en kjemisk, selv om jeg aldri har opplevd det.før. Har aldri hatt spesielt høy hcg tidlig, og alltid svake tester på rd 12/13, så nå må jeg jo gruble på om det er en eller to og!

 

Kryss fingrene for sterkere tester de neste dagene! Jubler forsiktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for tidlig, jeg vet, aldri testet så tidlig før, rugedag 9, nå rett etter jobb, kom tidenes svakeste strek fram! Merket at jeg i dag var verre i overstimuleringen og fikk mistanker om at kanskje noe hadde festet seg. Streken var så svak at jeg såvidt kunne se den, men den kom raskt frem, mannen så den og:) JUHUUU, så er det bare å håpe at testene blir sterkere og at dette ikke er en kjemisk, selv om jeg aldri har opplevd det.før. Har aldri hatt spesielt høy hcg tidlig, og alltid svake tester på rd 12/13, så nå må jeg jo gruble på om det er en eller to og!

 

Kryss fingrene for sterkere tester de neste dagene! Jubler forsiktig!

Jeg hvisker et forsiktig: hurra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for tidlig, jeg vet, aldri testet så tidlig før, rugedag 9, nå rett etter jobb, kom tidenes svakeste strek fram! Merket at jeg i dag var verre i overstimuleringen og fikk mistanker om at kanskje noe hadde festet seg. Streken var så svak at jeg såvidt kunne se den, men den kom raskt frem, mannen så den og:) JUHUUU, så er det bare å håpe at testene blir sterkere og at dette ikke er en kjemisk, selv om jeg aldri har opplevd det.før. Har aldri hatt spesielt høy hcg tidlig, og alltid svake tester på rd 12/13, så nå må jeg jo gruble på om det er en eller to og!

 

Kryss fingrene for sterkere tester de neste dagene! Jubler forsiktig!

Åhh så fantastisk spennende da!!!

Håper at testene blir sterkere og sterkere ettersom dagene går, jeg heier på deg  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

(Skrev tidligere her inne at jeg ikke skulle inn hit mer før testdag, men akkurat nå var jeg så nyskjerrig at jeg måtte inn å titte - ikke mye selvkontroll med andre ord!)

 

Innom å ser til dere jenter :) Trasig å lese om flere negative tester og egg som ikke overlevde, men gi ikke opp!

Her er jeg kommet meg til rugedag 8/14dpo med mine to fryseegg og krysser fortsatt fingrene. Enda lenge til testdag som er 11.februar, og jeg tror jeg skal klare å la være å teste før hvis ikke jeg begynner å blø. Jeg har enda ingen symptomer forutenom små mensmurringer de siste fire dagene, men det kan jo være lutinusen som arbeider litt :)

Ihvertfall lykke til videre både dere som må begynne på scratch igjen, dere som ruger og dere som har testet positivt allerede. Krysser fingrene for alle og enhver av dere! :)

Kjekt å høre fra deg er en spennende tid men det var utrulig lenge du skulle gå før du skal teste? Jeg har som regel fått testing på rd 12.

Krysser fingrene for deg at alt går bra:)

 

Holder til i Tromsø og har etter det siste uttaket (både ved innsett av ferskegg og fryseegg) fått sånn blodprøveark som skal tas tre uker innsett ved hvert forsøk, kan det ha noe med at jeg har egg som har vært dyrket til blastocyster i fem og seks dager ? 

Eller at jeg har lang syklus til vanlig (ligger på rundt 33-35dagers sykluser) ? Ikke vet jeg. Men man går jo her å håper i det lengste at det skal gå bra etter så mange forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Gullebolle! Jeg testet også svakt positiv på rugedag 9. :)

Testet igjen rd 12 og 14 og den ble heldigvis sterkere for hver test. Nå er jeg 6+1. Rugetiden var forferdelig, men jeg synes jammen ikke denne tida etterpå er lett heller. Klarer ikke helt å glede meg. Har mistet i sa flere ganger før, og MA sist, i uke 10. Synes at ukene går langsomt og klarer ikke tenke på annet. Neste delmål er tidlig ultralyd den 12.2. Masse til lykke videre, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen, har ikke testet i dag, kom på sykehuset igjen tidlig i morgentimene i dag igjen, ingen tvil om at jeg er gravid iallefall slik som overstimuleringen har eskalert. Ingen tapping foreløpig med er veldig dårlig og syntes virkelig dette er utrolig kjipt. Hater sykehus, blir skikkelig deppa av å være her, iallfall når jeg ikke aner om jeg bli noen dager eller uker:/  I morgen skulle jeg være med min snart 1.klassing på innskriving på skolen, hadde gledet oss begge to, en stor milepæl som går i vasken, heldigvis er mannen med da, men blir lei meg over at jeg ikke får vært med de nå i hverdagen, savner de allerede.

 

En litt deppa hilsen fra meg i sykesenga! Selv om jeg såklart er lykkelig en liten spire eller to vokser der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke holde meg ute av denne siden. Litt for enkelt å bare falle innom for å se hvordag det går og for å lese om noen har samme symptomer som meg.

Rugedag 13 idag og det har kommet litt lyserosa blod ut sammen med utfloden i natt og i formiddag. (Beklager beskrivelsen!) Ikke mye, men nok til at jeg i mitt hode allerede planlegger neste ferskforsøk..! Tørr ikke teste da jeg er redd for resultatet. Har testdag med blodprøve tirsdag 11.februar så håper denne småblødningen stopper. Evt. at det er det ene egget som går til grunne da jeg satt inn to egg - håper håper :)

 

Måtte bare få ut litt tanker da jeg ikke har så lyst å innblande mannen i tankene mine enda da det er han som tar de negative testene verst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut herfra etter at mensen kom for fullt i natt og testen lyste "ikke gravid" mot oss i natt kl. 5. :(

Kjenner det tærer litt på motet og særlig siden mannen har vært så bastant hele veien at dette var siste gang vi satt inn egg. Ihvertfall nå må jeg overtale han slik at vi kan gå i gang i mars eller april med nytt ferskforsøk.

 

Lykke til videre alle januarjentene! Uansett hvor veiene deres fører! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gullebolle fantastisk for deg:)

Hubro: så trist at mensen kom:( det er veldig trist synes jeg og hver gang. Håper dere får snakket litt ut om det og at du får han på gli til et til forsøk?:) det er ikke helt lett dette ser jeg å få det til å klaffe....

Ønsker deg masse lykke til og håper dere kommer igang igjen etterhvert:) klem til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut herfra etter at mensen kom for fullt i natt og testen lyste "ikke gravid" mot oss i natt kl. 5. :(

Kjenner det tærer litt på motet og særlig siden mannen har vært så bastant hele veien at dette var siste gang vi satt inn egg. Ihvertfall nå må jeg overtale han slik at vi kan gå i gang i mars eller april med nytt ferskforsøk.

 

Lykke til videre alle januarjentene! Uansett hvor veiene deres fører! :)

Så leit å høre Hubro :-( er ganske deppa selv..skulle hatt innsett av fryseegg sist fredag, men så overlevde dem ikke tininga. Ett slag i trynet, etter negativt ICSI forsøk i November :cry:

 

Nå må jeg gjennom alt på nytt, og man vet jo aldri hva utfallet blir mtp uttak og hva som blir befruktet.....MEN jeg lever med håpet, og det synes jeg du og skal gjøre. Det er vel det eneste ingen kan ta fra oss, og som hjelper meg gjennom den tunge tiden...med venting.

 

Gjerne vi møtes i neste gruppe :-) Tvitvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da melder jeg meg ut herfra etter at mensen kom for fullt i natt og testen lyste "ikke gravid" mot oss i natt kl. 5. :(

Kjenner det tærer litt på motet og særlig siden mannen har vært så bastant hele veien at dette var siste gang vi satt inn egg. Ihvertfall nå må jeg overtale han slik at vi kan gå i gang i mars eller april med nytt ferskforsøk.

 

Lykke til videre alle januarjentene! Uansett hvor veiene deres fører! :)

Så leit å høre Hubro :-( er ganske deppa selv..skulle hatt innsett av fryseegg sist fredag, men så overlevde dem ikke tininga. Ett slag i trynet, etter negativt ICSI forsøk i November :cry:

 

Nå må jeg gjennom alt på nytt, og man vet jo aldri hva utfallet blir mtp uttak og hva som blir befruktet.....MEN jeg lever med håpet, og det synes jeg du og skal gjøre. Det er vel det eneste ingen kan ta fra oss, og som hjelper meg gjennom den tunge tiden...med venting.

 

Gjerne vi møtes i neste gruppe :-) Tvitvi...

 

Ja håpet er det ingen som kan ta fra oss. Har snakket litt med mannen nå på formiddagen å det ser ut til at jeg kanskje har klart å overtale ham til enda et forsøk. Vi har nå hatt 6 innsett og jeg ser det sliter på ham, men jeg mener at en gang må det jo bli vår tur også! Vi har vært heldige med både egg og sæd de to foregående forsøkene så den biten er jeg ikke redd for. Det som er hos oss er at eggene ikke vil feste seg :/

   

Håper vi møtes i neste gruppe og kan følge hverandre og at det blir vår måned - tvi tvi :) 

Nyt tiden fram mot neste forsøk Snowflake! En klem sendes din vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gullebolle fantastisk for deg:)

Hubro: så trist at mensen kom:( det er veldig trist synes jeg og hver gang. Håper dere får snakket litt ut om det og at du får han på gli til et til forsøk? :) det er ikke helt lett dette ser jeg å få det til å klaffe....

Ønsker deg masse lykke til og håper dere kommer igang igjen etterhvert:) klem til deg:)

Takk for omtanken Petra-prøvedokke! Vi har vel nesten alle vært i denne situasjonen vi som holder på i dette gamet.. Ihvertfall er mannen litt på gli så det blir vel til at jeg ringer klinikken og hører om vi kan starte opp igjen på neste mens. For har ikke så lyst til at det skal gå så lang tid! 

  Klem sendes din vei og ønsker deg en fin februar videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut herfra etter at mensen kom for fullt i natt og testen lyste "ikke gravid" mot oss i natt kl. 5. :(

Kjenner det tærer litt på motet og særlig siden mannen har vært så bastant hele veien at dette var siste gang vi satt inn egg. Ihvertfall nå må jeg overtale han slik at vi kan gå i gang i mars eller april med nytt ferskforsøk.

 

Lykke til videre alle januarjentene! Uansett hvor veiene deres fører! :)

Huffameg, dette var jammen trist lesning  :cry:

Kan ikke forestille meg hvor tungt det er akkurat nå for dere..

 

Husk å ta godt vare på hverandre i tiden fremover, håper virkelig at dere blir enige om å starte på et nytt forsøk fort og at dere snart lykkes med en liten spire  :tommelopp:

 

Klem fra meg  :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer gullebolle fantastisk for deg:)

Hubro: så trist at mensen kom:( det er veldig trist synes jeg og hver gang. Håper dere får snakket litt ut om det og at du får han på gli til et til forsøk? :) det er ikke helt lett dette ser jeg å få det til å klaffe....

Ønsker deg masse lykke til og håper dere kommer igang igjen etterhvert:) klem til deg:)

Takk for omtanken Petra-prøvedokke! Vi har vel nesten alle vært i denne situasjonen vi som holder på i dette gamet.. Ihvertfall er mannen litt på gli så det blir vel til at jeg ringer klinikken og hører om vi kan starte opp igjen på neste mens. For har ikke så lyst til at det skal gå så lang tid!

Klem sendes din vei og ønsker deg en fin februar videre :)

Så bra at dere vil prøve litt til:)lykke til håper det går denne gang:) er selv igang med nytt forsøk og uttak er på mandag så håper det blir mange egg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer gullebolle fantastisk for deg:)

Hubro: så trist at mensen kom:( det er veldig trist synes jeg og hver gang. Håper dere får snakket litt ut om det og at du får han på gli til et til forsøk? :) det er ikke helt lett dette ser jeg å få det til å klaffe....

Ønsker deg masse lykke til og håper dere kommer igang igjen etterhvert:) klem til deg:)

Takk for omtanken Petra-prøvedokke! Vi har vel nesten alle vært i denne situasjonen vi som holder på i dette gamet.. Ihvertfall er mannen litt på gli så det blir vel til at jeg ringer klinikken og hører om vi kan starte opp igjen på neste mens. For har ikke så lyst til at det skal gå så lang tid!

Klem sendes din vei og ønsker deg en fin februar videre :)

Så bra at dere vil prøve litt til:)lykke til håper det går denne gang:) er selv igang med nytt forsøk og uttak er på mandag så håper det blir mange egg:)

 

Lykke til på mandag! Krysser alle fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Gratulerer gullebolle fantastisk for deg:)

Hubro: så trist at mensen kom:( det er veldig trist synes jeg og hver gang. Håper dere får snakket litt ut om det og at du får han på gli til et til forsøk? :) det er ikke helt lett dette ser jeg å få det til å klaffe....

Ønsker deg masse lykke til og håper dere kommer igang igjen etterhvert:) klem til deg:)

Takk for omtanken Petra-prøvedokke! Vi har vel nesten alle vært i denne situasjonen vi som holder på i dette gamet.. Ihvertfall er mannen litt på gli så det blir vel til at jeg ringer klinikken og hører om vi kan starte opp igjen på neste mens. For har ikke så lyst til at det skal gå så lang tid!

Klem sendes din vei og ønsker deg en fin februar videre :)

Så bra at dere vil prøve litt til:)lykke til håper det går denne gang:) er selv igang med nytt forsøk og uttak er på mandag så håper det blir mange egg:)

Lykke til på mandag! Krysser alle fingrene for deg :)

Tusen takk håper det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...