Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Hei igjen, ja fikk selv en falsk positiv veldig svak da, etter jeg tok opp av søpla en gang, men min venninne var gravid da hun gjorde det samme, var bare tidlig:) Så krysser fingrene for deg!

 

I dag fikk vi satt inn 2 helt perfekte egg så nå skal det ruges, fått testdato fredag 7.Februar. Mitt resultat var det beste de hadde hatt på flere år på Hausken sa Jon i dag, fikk 10 egg av kvalitet A, helt perfekte, skjelden han så mange gode egg, og to i kvalitet B. Så nå er 2 satt inn og hele 10 perfekte på frys:) Jeg føler meg så rolig denne gangen og tenker at om ikke det var ett av gulleggene som ble satt inn denne gangen, så ligger det mest sannsynlig i fryseren:)

 

Men håper inderlig testen lyser positivt mot meg om et par uker:)

Gratulerer men mange flotte egg!! Du er sprek som setter inn 2 stk!! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen, ja fikk selv en falsk positiv veldig svak da, etter jeg tok opp av søpla en gang, men min venninne var gravid da hun gjorde det samme, var bare tidlig:) Så krysser fingrene for deg!

 

I dag fikk vi satt inn 2 helt perfekte egg så nå skal det ruges, fått testdato fredag 7.Februar. Mitt resultat var det beste de hadde hatt på flere år på Hausken sa Jon i dag, fikk 10 egg av kvalitet A, helt perfekte, skjelden han så mange gode egg, og to i kvalitet B. Så nå er 2 satt inn og hele 10 perfekte på frys:) Jeg føler meg så rolig denne gangen og tenker at om ikke det var ett av gulleggene som ble satt inn denne gangen, så ligger det mest sannsynlig i fryseren:)

 

Men håper inderlig testen lyser positivt mot meg om et par uker:)

Gratulerer med storfangsten & knallbra kvalitet... Krysser fingrene for at dem gravr seg ned og vokser seg store😉 og så har du jo flere options på frys.. Rett og slett Jackpot ☀️

 

Ønsker deg alt vel i rugetiden, så blir det spennende dager frem til testdag😉 nyt helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Tusen takk alle sammen, blir noen nervepirrende uker, er fremdeles i sjokk over eggkvaliteten, har aldri skjedd før! Lykke til alle dere andre og! Utrolig leit for dere som har fått mensen, men det jeg syntes er så fantastisk med oss IVF jenter er at vi ser fremover allerede rett etter negativ test. Vi skal nok alle lykkes før eller siden, og jeg tipper de fleste av oss henger på diverse trimesterklubber og bekkenløsningsdiskusjoner i løpet av året:) Lykke til alle som skal teste de neste dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd da, nurse77, men forhåpentligvis er du raskt igang igjen. Det fine med oss ivf-damer er at vi prøver igjen, utrolig hvilken driv man har/får på veien mot målet. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Så synd det ikke gikk for deg heller:( føle med deg men vi må ikke gi opp:) jeg fikk begynne på nytt fersk forsøk med en gang mensen kom nå etter fryseforsøket så skulle tro det var helst lettere med fryseforsøk. Håper du får lov like greit å hoppe i det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen! Jeg har testet i går og i dag (RG 10 og 11), og begge er svakt positive. Streken er tykk og rosa, men veldig svak og brukte 5 min på å komme frem. Bruker billigtester så tør ikke slippe jubelen løs før jeg får tatt en CB og en på testdagen som også er positiv. Men føler meg helt klart gravid, "bare vet det".. rar følelse. Symptomene er også sterke, blodårer på puppene, tisser ofte.. Men har også menssmerter i livmoren av og til som varer 2-10 sek og det gjør at jeg tror at løpet er kjørt, så skummelt er det.. Får bare krysse fingrene for at CB viser tydeligere resultat :-)) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

 

Så innmari synd å høre da  :cry: 

Men jammen godt å vite at du har 2 egg på frys iallefall!!

Jeg har også begynt å forberede meg på ny runde, men vet ikke hva man får tilbud om?

Får man velge om man vil bruke det ene egget som er på frys (vi har kun 1 på frys  :P ) eller kan man velge nytt ferskforsøk? Kan man få ønske kort eller lang regime selv?

 

Vi må bare fortsatt se fremover og tenke på at det går mot vår, jeg har lest at det kan være lettere å bli gravid når det går mot lysere tider?!

Jeg velger å tro på det  :tommelopp:

Endret av Pion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg har testet i går og i dag (RG 10 og 11), og begge er svakt positive. Streken er tykk og rosa, men veldig svak og brukte 5 min på å komme frem. Bruker billigtester så tør ikke slippe jubelen løs før jeg får tatt en CB og en på testdagen som også er positiv. Men føler meg helt klart gravid, "bare vet det".. rar følelse. Symptomene er også sterke, blodårer på puppene, tisser ofte.. Men har også menssmerter i livmoren av og til som varer 2-10 sek og det gjør at jeg tror at løpet er kjørt, så skummelt er det.. Får bare krysse fingrene for at CB viser tydeligere resultat :-)) 

 

Wow så gøy å lese, men da er du jo gravid  :laugh: en positiv test er en positiv test, så nå krysser jeg fingre og tær for at streken bare blir sterkere og sterkere!!  

Skjønner du vil vente litt med jubel til testedag, hihi, men dette var gode nyheter for januardamene  :nigo:

 

Jeg heier på deg  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om å starte EL testing fra i dag, men har jo allerede testet siden dag 6 i mensen  - Jeg bruker Clearblue fertilitetsmonitor. Er nå på  testdag 12 (dvs. har testet siden dag 6, så brukt 6 pinner) og er fremdeles på LAVT nivå.. håper den der duppeditten funker. Iflg legen burde jeg ha EL på tirsdag eller onsdag, og da burde den monitoren i hvert fall ha vist Høyt nivå i dag?! Mmmhh... er litt merkelig det hele. Tror jeg skal handle disse engangs EL testene, og kjøre paralellt med monitoren. EL må i hvertfall ikke krasje med helga, for da er løpet mitt kjørt for denne gang.

 

Har noen av dere andre erfaringer med CB - EL Monitor? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Så innmari synd å høre da :cry:

Men jammen godt å vite at du har 2 egg på frys iallefall!!

Jeg har også begynt å forberede meg på ny runde, men vet ikke hva man får tilbud om?

Får man velge om man vil bruke det ene egget som er på frys (vi har kun 1 på frys :P ) eller kan man velge nytt ferskforsøk? Kan man få ønske kort eller lang regime selv?

 

Vi må bare fortsatt se fremover og tenke på at det går mot vår, jeg har lest at det kan være lettere å bli gravid når det går mot lysere tider?!

Jeg velger å tro på det :tommelopp:

Hvordan går det her Pion? Har du fått mensen? Eller snakka med klinikken ?

Jeg trur nok du må ta fryse egget før nytt fersk forsøk mener å ha hørt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Så innmari synd å høre da :cry:

Men jammen godt å vite at du har 2 egg på frys iallefall!!

Jeg har også begynt å forberede meg på ny runde, men vet ikke hva man får tilbud om?

Får man velge om man vil bruke det ene egget som er på frys (vi har kun 1 på frys :P ) eller kan man velge nytt ferskforsøk? Kan man få ønske kort eller lang regime selv?

 

Vi må bare fortsatt se fremover og tenke på at det går mot vår, jeg har lest at det kan være lettere å bli gravid når det går mot lysere tider?!

Jeg velger å tro på det :tommelopp:

Hvordan går det her Pion? Har du fått mensen? Eller snakka med klinikken ?

Jeg trur nok du må ta fryse egget før nytt fersk forsøk mener å ha hørt det..

 

 

Ja jeg begynt å blø friskt blod rd 14 sent på kvelden (torsdag).

Jeg tok ny g-test rd 15 på morgenen, som var om mulig sterkere enn rd14, men det hjelper ikke når blødningen fortsatte frem til i går, søndag...

Nå har blødningen stoppet opp, bare noe brun utflod av og til, har fått litt ømme pupper og fortsatt litt kvalm/uggen på formiddag, men det er nok vanlig mht mens.

 

Jeg var hos fastlegen på fredag og tok blodprøve(hcg, skal tilbake dit i mrg og ta blodprøve nr 2.

Tenker å ta en g-test også i mrg tidlig, bare for å se etter at streken er svakere...

 

Ugh...jeg hadde jo litt andre ønsker for bursdagen min i mrg, enn å dra avgårde for å ta blodprøve pga ev tidlig sa....men men...slik er livet!

Vi får tenke positivt og fremover!!

 

Ok, da får vi gå på med friskt mot mht fryseforsøk.

Tenkte kanskje man fikk tilbud om nytt fersk pga høy alder, er vel lurt å hamstre de eggene man kan få?  :fnise: 

 

Hvordan er det med deg Petra-prøvedokke, formen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

 

Har du hatt ferskforsøk? Hva slags blodprøve skal du ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Har du hatt ferskforsøk? Hva slags blodprøve skal du ta?

.

 

Nei, det er fryseforsøk. Klinikken pleier å måle Hcg i blodet på dag 14 for å evt påvise graviditet. (Ikke alle klinikker gjør dette).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Så innmari synd å høre da :cry:

Men jammen godt å vite at du har 2 egg på frys iallefall!!

Jeg har også begynt å forberede meg på ny runde, men vet ikke hva man får tilbud om?

Får man velge om man vil bruke det ene egget som er på frys (vi har kun 1 på frys :P ) eller kan man velge nytt ferskforsøk? Kan man få ønske kort eller lang regime selv?

 

Vi må bare fortsatt se fremover og tenke på at det går mot vår, jeg har lest at det kan være lettere å bli gravid når det går mot lysere tider?!

Jeg velger å tro på det :tommelopp:

Hvordan går det her Pion? Har du fått mensen? Eller snakka med klinikken ?

Jeg trur nok du må ta fryse egget før nytt fersk forsøk mener å ha hørt det..

Ja jeg begynt å blø friskt blod rd 14 sent på kvelden (torsdag).

Jeg tok ny g-test rd 15 på morgenen, som var om mulig sterkere enn rd14, men det hjelper ikke når blødningen fortsatte frem til i går, søndag...

Nå har blødningen stoppet opp, bare noe brun utflod av og til, har fått litt ømme pupper og fortsatt litt kvalm/uggen på formiddag, men det er nok vanlig mht mens.

 

Jeg var hos fastlegen på fredag og tok blodprøve(hcg, skal tilbake dit i mrg og ta blodprøve nr 2.

Tenker å ta en g-test også i mrg tidlig, bare for å se etter at streken er svakere...

 

Ugh...jeg hadde jo litt andre ønsker for bursdagen min i mrg, enn å dra avgårde for å ta blodprøve pga ev tidlig sa....men men...slik er livet!

Vi får tenke positivt og fremover!!

 

Ok, da får vi gå på med friskt mot mht fryseforsøk.

Tenkte kanskje man fikk tilbud om nytt fersk pga høy alder, er vel lurt å hamstre de eggene man kan få? :fnise:

 

Hvordan er det med deg Petra-prøvedokke, formen bra?

Det er mye vi skal gjennom men jeg føler jo det er en sjangs enda for deg at du fortsatt er gravid siden blødningen stoppa nå. Ville og tatt ny g-test i morgen kanskje får du verdens beste bursdagsgave?:)

 

Om du må bruke neste fryse egg og det heller ikke går kan du nok hoppe rett på fersk forsøk dersom du får lov og de har tid:) enig vi må bare bruke de gode eggene vi kan få. Uansett ønsker deg lykke til i morgen gleder meg å høre at alt ser bra ut:)

 

Jeg er i gang med nytt fersk forsøk og på sprøytedag 3 skal på ul neste mandag for å se hvordan det liger an. Håper mange egg blir klare så vi får ut en del.. har stor matlyst for tiden ikke bra:( hehe ellers fin form foreløpig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Så innmari synd å høre da :cry:

Men jammen godt å vite at du har 2 egg på frys iallefall!!

Jeg har også begynt å forberede meg på ny runde, men vet ikke hva man får tilbud om?

Får man velge om man vil bruke det ene egget som er på frys (vi har kun 1 på frys :P ) eller kan man velge nytt ferskforsøk? Kan man få ønske kort eller lang regime selv?

 

Vi må bare fortsatt se fremover og tenke på at det går mot vår, jeg har lest at det kan være lettere å bli gravid når det går mot lysere tider?!

Jeg velger å tro på det :tommelopp:

Hvordan går det her Pion? Har du fått mensen? Eller snakka med klinikken ?

Jeg trur nok du må ta fryse egget før nytt fersk forsøk mener å ha hørt det..

Ja jeg begynt å blø friskt blod rd 14 sent på kvelden (torsdag).

Jeg tok ny g-test rd 15 på morgenen, som var om mulig sterkere enn rd14, men det hjelper ikke når blødningen fortsatte frem til i går, søndag...

Nå har blødningen stoppet opp, bare noe brun utflod av og til, har fått litt ømme pupper og fortsatt litt kvalm/uggen på formiddag, men det er nok vanlig mht mens.

 

Jeg var hos fastlegen på fredag og tok blodprøve(hcg, skal tilbake dit i mrg og ta blodprøve nr 2.

Tenker å ta en g-test også i mrg tidlig, bare for å se etter at streken er svakere...

 

Ugh...jeg hadde jo litt andre ønsker for bursdagen min i mrg, enn å dra avgårde for å ta blodprøve pga ev tidlig sa....men men...slik er livet!

Vi får tenke positivt og fremover!!

 

Ok, da får vi gå på med friskt mot mht fryseforsøk.

Tenkte kanskje man fikk tilbud om nytt fersk pga høy alder, er vel lurt å hamstre de eggene man kan få? :fnise:

 

Hvordan er det med deg Petra-prøvedokke, formen bra?

Det er mye vi skal gjennom men jeg føler jo det er en sjangs enda for deg at du fortsatt er gravid siden blødningen stoppa nå. Ville og tatt ny g-test i morgen kanskje får du verdens beste bursdagsgave? :)

 

Om du må bruke neste fryse egg og det heller ikke går kan du nok hoppe rett på fersk forsøk dersom du får lov og de har tid:) enig vi må bare bruke de gode eggene vi kan få. Uansett ønsker deg lykke til i morgen gleder meg å høre at alt ser bra ut:)

 

Jeg er i gang med nytt fersk forsøk og på sprøytedag 3 skal på ul neste mandag for å se hvordan det liger an. Håper mange egg blir klare så vi får ut en del.. har stor matlyst for tiden ikke bra:( hehe ellers fin form foreløpig:)

 

Jeg har vel en følelse på at det ikke har gått bra, spotter litt igjen her...

Etter første ivf forsøk har jeg jammen erfart at kroppen er rar av alle hormonene :sprettoy:

 

Tok en g-test i går kveld, og den var ikke blitt svakere enda, den var tvert imot blitt sterkere siden fredag mrg..det kan kanskje skyldes at det fortsatt er rester inni der?!

Jammen begynt å få litt ømme pupper og, heheh...men det har jeg av og til når jeg har mensen ;)

Blodprøven jeg tok fredag mrg viste en hcg på 198.

Da var jeg på rugedag 15, men det sier meg ikke så mye egentlig...?!

 

Jeg får vite svar på dagens hcg-prøve på torsdag.

Det passer fint å få vite resultatet før lørdag, for da skal jeg ha jentebursdag.

Regner med at jeg (dessverre) feirer med et glass champagne i glasset... lenge siden sist nå! 

 

Ønsker deg masse lykke til med ferskforsøk, det blir så spennende å høre hvordan det går med deg fremover!

Bare spis og kose deg, håper at formen din holder seg bra tross sprøytene  :P

Tusen takk for bursdagshilsen  :smilorange:

Endret av Pion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Har du hatt ferskforsøk? Hva slags blodprøve skal du ta?

.

 

Nei, det er fryseforsøk. Klinikken pleier å måle Hcg i blodet på dag 14 for å evt påvise graviditet. (Ikke alle klinikker gjør dette).

 

Hvordan går det med deg, har du fått noe svar fra klinikken på blodprøven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått positiv EL test, så da håper jeg på innsett av eskimo på fredag. Bank i bordet, så sant dem tiner bra 😜 ringer haugesund i morra og sjekker kapasitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Har du hatt ferskforsøk? Hva slags blodprøve skal du ta?
.

 

Nei, det er fryseforsøk. Klinikken pleier å måle Hcg i blodet på dag 14 for å evt påvise graviditet. (Ikke alle klinikker gjør dette).

Hvordan går det med deg, har du fått noe svar fra klinikken på blodprøven?

Ja, og den var på 6, dvs egget hadde nok i utgangspunktet festet seg (hurra for det:-)), men deretter "løsnet" eller hva man nå skal si. Fikk jo negativ test i går og mensen kom i dag, så ingen tvil om at jeg ikke er gravid. Men nesten litt moro at jeg nesten var blitt det!;-)

 

Det blir nytt fryseforsøk i denne syklusen. Innsett om ca 14 dager. :-)) Hu hei hvor det går!

 

Gratulerer med dagen, Pion!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Negativ test på dag 14 i dag, så nå er det bare å se fremover for nytt fryseforsøk. Har to egg igjen. Skal ta blodprøve i dag, og satser på å få avklaring om jeg kan starte i denne syklusen eller om jeg må vente til neste.

Har du hatt ferskforsøk? Hva slags blodprøve skal du ta?
.

 

Nei, det er fryseforsøk. Klinikken pleier å måle Hcg i blodet på dag 14 for å evt påvise graviditet. (Ikke alle klinikker gjør dette).

Hvordan går det med deg, har du fått noe svar fra klinikken på blodprøven?

Ja, og den var på 6, dvs egget hadde nok i utgangspunktet festet seg (hurra for det:-)), men deretter "løsnet" eller hva man nå skal si. Fikk jo negativ test i går og mensen kom i dag, så ingen tvil om at jeg ikke er gravid. Men nesten litt moro at jeg nesten var blitt det!;-)

 

Det blir nytt fryseforsøk i denne syklusen. Innsett om ca 14 dager. :-)) Hu hei hvor det går!

 

Gratulerer med dagen, Pion!

 

Ja det var nesten, da satser vi på at det fester seg godt neste gang :D

Wow bare 14 dg til neste, så bra, masse lykke til!!

 

Tusen takk for bursdagshilsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...