Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 her og prøver spent på først.

Og nå er denna symptom jakten i gang da.. siden jeg tror at ikm er ca.18./19. Men aner jo ikke hvor mange dager syklusen er så. Og kjenner jo ikke noe nå så. Annet enn litt mer følsomme brystvorter, og det er "vanlig" denne perioden jeg skjønt, fram til mens? Hadde ikke det når jeg gikk på prev. men

 

Dere da? Når er deres ikm igjen, og begynner dere å kjenne noe? Hvor tidlig kkenner man symptoner? Dere med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm mandag 18, har ikke kjent noe, hadde pos el test sist søndag, fikk en del mensmurring i går, så startet med engang å drømme og håpe;( men pleier å få litt murring mellom el og ikm;) så får bare vente og se;) blir jeg ikke denne perioden hopper vi nok over en periode, vi skal på elton John 14. Des;) og juletiden orker jeg ikke gå slik og vente og håpe;) håper det klaffer denne gang da;) noen som kjenner noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm mandag 18, har ikke kjent noe, hadde pos el test sist søndag, fikk en del mensmurring i går, så startet med engang å drømme og håpe;( men pleier å få litt murring mellom el og ikm;) så får bare vente og se;) blir jeg ikke denne perioden hopper vi nok over en periode, vi skal på elton John 14. Des;) og juletiden orker jeg ikke gå slik og vente og håpe;) håper det klaffer denne gang da;) noen som kjenner noe?

Da er vi ca på samme tid tror jeg.

Hadde en abelse mensmurringer i dag morres, men det forsvant.

Om det ikke blir noe spire nå på første forsøk må vi vente en måned eller to. For neste august skal vi i bryllup til nær familie, og da vil ikke mannen risikere at vi har termin den mnd. Skjønner jo det så.. men ønsker å håper det går på første forøsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikm mandag 18, har ikke kjent noe, hadde pos el test sist søndag, fikk en del mensmurring i går, så startet med engang å drømme og håpe;( men pleier å få litt murring mellom el og ikm;) så får bare vente og se;) blir jeg ikke denne perioden hopper vi nok over en periode, vi skal på elton John 14. Des;) og juletiden orker jeg ikke gå slik og vente og håpe;) håper det klaffer denne gang da;) noen som kjenner noe?

Da er vi ca på samme tid tror jeg.

Hadde en abelse mensmurringer i dag morres, men det forsvant.

Om det ikke blir noe spire nå på første forsøk må vi vente en måned eller to. For neste august skal vi i bryllup til nær familie, og da vil ikke mannen risikere at vi har termin den mnd. Skjønner jo det så.. men ønsker å håper det går på første forøsk ;)

 

 

Kjekt å ta følge fru 86;) blir kjekt når vi nærmer oss ikm;)

litt spesiell dag i dag kjenner vi, farsdag ;) skulle så ønske jeg og en liten "tass"kunne hoppet opp i sengen med tegning og frokost ;) kanskje neste år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm 18 eller 19, har murringer nederst i magen, og dette pleier jeg ikke å ha... Ellers følsomme brystvorter, men det har jeg som regel på denne tida :) spennende og frustrerende dager :) men reiser til syden den 17, så denne måneden er det litt at jeg er litt roligere egentlig :) hjelper å ha litt annet å glede seg til også :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33, bor Østlandet og håper på nr 3. Dette er 3. prøveperiode etter vi sluttet med prevansjon. Har null symptomer what so ever, så tviler på det gikk denne måneden… IKM er 19/11 og jeg håper håper håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er en oversikt fra 3. november, nye må skrive seg på:)

 

IKM uke 47 **

Mandag 18.11
MillaCamilla

Tirsdag 19.11
Babyglede2014
Camilla
Mamma&Storebror
mama foodie
girasol

Onsdag 20.11
Moli24
Mrs-impatient

Torsdag 21.11
AHENG

Fredag 22.11
Corneliuss
Fru.Frøken(pp2)

Lørdag 23.11
Hjartevenn

Søndag 24.11


Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM uke 47 **

Mandag 18.11
MillaCamilla

Sokkedyret

Tirsdag 19.11
Babyglede2014
Camilla
Mamma&Storebror
mama foodie
girasol

Onsdag 20.11
Moli24
Mrs-impatient

Torsdag 21.11
AHENG

Fredag 22.11
Corneliuss
Fru.Frøken(pp2)

Lørdag 23.11
Hjartevenn

Søndag 24.11


Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 47 **

Mandag 18.11
MillaCamilla

Sokkedyret

Tirsdag 19.11
Babyglede2014
Camilla
Mamma&Storebror
mama foodie
girasol

Veslaa_87

Onsdag 20.11
Moli24
Mrs-impatient

Torsdag 21.11
AHENG

Fredag 22.11
Corneliuss
Fru.Frøken(pp2)

Lørdag 23.11
Hjartevenn

Søndag 24.11


Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokkedyret, da er vi først i løypa i testeinfernoet:) Huff, jeg gruer meg.

 

Er visst det. Uff ja jeg også!! Er like skummelt hver måned.

Jeg tror kanskje ikm er til helgen for EL var litt tidligere enn jeg trodde den skulle være. På søndag er det to  uker siden EL så.. æææ blir gal av å vente!! Har bare en billigtest igjen så jeg hadde tenkt å vente med å teste til etter ikm... får se om jeg klarer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer i magen litt til og fra i dag - krysser fingrene for at det betyr at noe spesielt skjer :D Det har vel skjedd før også, men det var det med å drive og kjenne etter da... 

Blir veldig spennende å følge med neste uke uansett! 

Jeg skal (heldigvis) ikke være hjemme neste helg, så da blir tankene opptatt med andre ting stort sett, og ingen tilgjengelige tester for tidlig   :fnise:  Er litt utålmodig av meg - har følelsen av at jeg ikke er den eneste her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he! Ja, det med utålmodigheten er jeg ganske sikker på at du har rett i ja. 😉 Ha en fabelaktig kveld, jenter! Snart er det en ny travel uke. Gulp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg 1 billigtest og en cb så det er bare å vente til IKM før jeg tester, helst litt lengre for de testene er så dyre så vil helst ikke kjøpe flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for spennende! Håper - håper - håper at mange er inne får to streker denne måneden.

 

Jeg er forresten 22 år 😊 Enig med Aheng, hadde vært morsomt å kunne møttes.. Har venninner som vet at vi prøver, men blir liksom ikke det samme som noen som sitter i samme båt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil skrive opp meg også? Litt usikker om det er 18. eller 19. men heller mot 19. ;)

Åh.. har så lyst til at det skal gå! Men er jo første forsøk så.Som flere av drre sier her.. den neste uka blir lang! For ikke å snakke om følsom, med tanke på at jeg prøver å kjenne etter hvert symptom jeg har lest om! ;)

Veldig spent på dere andre også! Skriv gjerne opp hvert "symptom" som kommer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer i magen litt til og fra i dag - krysser fingrene for at det betyr at noe spesielt skjer :D Det har vel skjedd før også, men det var det med å drive og kjenne etter da...

Blir veldig spennende å følge med neste uke uansett!

Jeg skal (heldigvis) ikke være hjemme neste helg, så da blir tankene opptatt med andre ting stort sett, og ingen tilgjengelige tester for tidlig :fnise: Er litt utålmodig av meg - har følelsen av at jeg ikke er den eneste her?

Nei det er du ikke! De neste dagene håper jeg flyr forbi.. men de gjør sikkert ikke det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli spennende for noen her inne nå skjønner jeg. :) Selv tester jeg ikke denne gangen.. men har ikke merket noe tegn til EL foreløpig. Kan hende jeg ikke merker noe heller, vet aldri. Har kost oss flere ganger denne uka i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...