Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Hallo damer :) hvordan går det med alle det ute?

Jeg har fortsatt mye stikkinger nederst i magen, vondt i koraryggen og er sliten, men de andre symptomene jeg hadde tidligere i uka er borte, så stygt redd for at tanta kommer når den skal :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null symptomer! Men jeg har tenkt i dag på alle som skriver om mens murringer. Jeg vet da sannelig ikke hva det er, enten så har jeg aldri kjent etter, ellers sågar jeg det ikke. Har da heller ikke hatt mens på over 2,5 år og før det bare små blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null symptomer! Men jeg har tenkt i dag på alle som skriver om mens murringer. Jeg vet da sannelig ikke hva det er, enten så har jeg aldri kjent etter, ellers sågar jeg det ikke. Har da heller ikke hatt mens på over 2,5 år og før det bare små blødninger.

Hei aheng!

Hvorfor har du ikke hatt mensen på 2,5 år? Her er det vel litt tidlig med murringer uansett da jeg ikke har IKM før 21. Krysser fingre for noen positive tester her snart! 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Null symptomer! Men jeg har tenkt i dag på alle som skriver om mens murringer. Jeg vet da sannelig ikke hva det er, enten så har jeg aldri kjent etter, ellers sågar jeg det ikke. Har da heller ikke hatt mens på over 2,5 år og før det bare små blødninger.

Hei aheng!

Hvorfor har du ikke hatt mensen på 2,5 år? Her er det vel litt tidlig med murringer uansett da jeg ikke har IKM før 21. Krysser fingre for noen positive tester her snart! 😍😍😍

Har også IKM 21 :)

Ikke hatt TR pga graviditet, og etter fødsel begynte jeg på p-sprøyte. Fikk ikke TR tilbake før en god stund etter at jeg tok siste p sprøyte i februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm vi har hatt sex i kveld, og etter det kommer set noe lyse lyserosa i trusa.... Hva er det for noe?

 

Kanskje du har fått en rift eller sår av sexen. Opplevde samme selv forrige mnd. virka som om jeg ble mer ømtålig i slimhinnene i etterkant av EL: Det var i hvertfall lys rosa etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen min gjemt den siste G-testen langt bort så nå er det ingen mer testing før mensen eventuelt er flere dager forsinket... Tror det er bedre. Er ikke sunt å teste så mye. Får helt angst av å se flere negative tester nå. Har en plan om å slappe litt mer av nå men vi får se hvordan det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen min gjemt den siste G-testen langt bort så nå er det ingen mer testing før mensen eventuelt er flere dager forsinket... Tror det er bedre. Er ikke sunt å teste så mye. Får helt angst av å se flere negative tester nå. Har en plan om å slappe litt mer av nå men vi får se hvordan det går

Høres ut som en god ide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare ønske dere i uke 47 lykke til med testing i uka som kommer! Er flere her jeg var i gruppe mer forrige mnd, så må jo følge med på hvordan det går med dere! :) Hilsen Lulusen, uke 48 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske dere i uke 47 lykke til med testing i uka som kommer! Er flere her jeg var i gruppe mer forrige mnd, så må jo følge med på hvordan det går med dere! :) Hilsen Lulusen, uke 48 :)

Takk for det lulusen, sniktitter litt innom dere i uke 48 også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt endring i syklus denne mnd, så er på dpo 14 idag.... og testet på morgenurin i går - blendahvit!

Men for å mentalt avslutte syklusen tok jeg en titt på strimmelen fra i går tidlig før jeg la meg i går, og der var det plutselig en strek... røsket opp en CB+ og tisset på med kveldsurin... tror dere ikke den var positiv da  :strix:  Men med min tidligere historie så er vi avmålt forventningsfulle... men det er definitivt en spire der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer mamma&storebror!

 

Jeg greide ikke holde meg lenger og tok en test når jeg sto opp i dag og der var det en svak svak strek, tør ikke helt å tro det. Forrige måned var den definitivt blendahvit, så er veldig lykkelig over den lille svake streken-så får vi håpe og tro den blir sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr;( jaja da koser jeg meg med vin i kveld og tar en pause til etter jul;) håper tr holder seg borte hos dere andre;) god kniben fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Spennende! Gratulerer så mye dere to! Håper det går bra videre og at spiren sitter :D

Og så kjedelig etterlengtet.

Jeg har fortsatt ikke fått ordentlig tr, (tror jeg) selv om jeg har blødd et par ganger når jeg har gått på do. Så om det ikke skjer noe fra eller til de neste to dagene, tester jeg på tirsdag.

Om tr kommer skikkelig, blir det noen måneder pause her også, som deg Etterlengtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom mensen her også. Faen altså. Det skal visst aldri bli noe baby på oss :-( Skal prøve å ta litt pause til over jul jeg også. Lykke til til resten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vil bare ønske dere i uke 47 lykke til med testing i uka som kommer! Er flere her jeg var i gruppe mer forrige mnd, så må jo følge med på hvordan det går med dere! :) Hilsen Lulusen, uke 48 :)

Takk for det lulusen, sniktitter litt innom dere i uke 48 også ;)

Og jeg har gjort det samme! 😊

 

Er det noen av dere som er hormonelle? Jeg er sinna som en furie kjenner eg. Lurer på om det er pms, gravid eller bare sliten av mye jobbing i det siste. Event kombi av flere? God lørdag og klem til alle fine 47 jenter! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AHENG: det var ømme pupper som gjorde at jeg fikk mistanke tidligere i uka her, for det har jeg nesten aldri ellers. Når det i tillegg kom en del stikninger, så turte jeg å teste. 

 

Sokkedyret og Etterlenget: så kjedelig. Jeg heier på dere, håper ønskespiren snart sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHENG: det var ømme pupper som gjorde at jeg fikk mistanke tidligere i uka her, for det har jeg nesten aldri ellers. Når det i tillegg kom en del stikninger, så turte jeg å teste.

 

Sokkedyret og Etterlenget: så kjedelig. Jeg heier på dere, håper ønskespiren snart sitter!

Hmmm ja, jeg pleier jo aldri å ha ømme pupper ( som jeg tenker over i allefall). Ikke IKM før torsdag og har bare en test så her blir det ikke noe testing !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke holde meg, men nå ønsker jeg nesten ikke at jeg gjorde det for det er en svak stripe der. Veldig svak, svak altså! Er jeg preggie??? Et forsiktig hurra herfra... Burde selvsagt tatt morgenurin, men ble så ivrig når dere andre testet... he he. Har egentlig ikke IKM før torsdag men tror el var en gang mellom 5. Og 7. Nov. Dette er jo nesten får spennende!!! 😊😊😊 krysser fingre for både meg selv og dere andre!! Nå må jeg finne en måte å fortelle mannen selv om vi har gjester til i morgen. Knis! Venter kanskje til jeg har tatt ny test i morgen - om jeg klarer! ❤

 

Så mye for løfte om å vente til IKM... Sammen med deg aheng. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...