Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner å kjenner etter symptomer..! men det hjelper ikke gitt. Kan være jeg kjenner en bitte liten "varm/brennende" følelse innimellom, samme sted jeg har kjent el tidligere,, kan det være noe?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år, ingen barn fra før og er i 11 PP. Bor i Oslo.

Så hyggelig å komme tilbake til masse aktivitet og så mye å lese. Har vært på Color fantasy til Kiel i to dager. Det var godt å få tankene litt vekk fra prøving. Hvordan går det med alle dere vakre damer? :strix: Gleder meg til neste uke, selvom EL var kjempe sein og tror egentlig etter SA i sept at syklusen er her klussete. Vi får være positive alle sammen. :wub: masse positiv energi til dere alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går så sakte!! Prøver så hardt å ikke tenke på det men det er vanskelig! Argh!

Må passe på å ha litt planer denne uken i hvert fall. Men tiden går sakte når jeg har kontortid på jobb. Klarer å koble ut mens jeg skriver effektivt men så kobler jeg ut i 2 sekunder og da er jeg tilbake. Haff. Heia heia!! Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til meg selv at jeg skal slutte å sitte på forumet fordi jeg skal tenke på andre ting og sånn, men klarer det aldri =P Blir helt hekta når en først er i gang. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å være aktiv ja :)

Fortsatt murringer i magen i dag, og i hele kveld har det vært som stikkinger nederst på høyre side ... hm... kan det være noe??? Hadde tenkt at jeg ikke skulle kjenne så mye etter disse symptomene, men... Glad jeg kan dele litt her inne  :bond:  så jeg forhåpentligvis kan fortsette å fungere der ute i verden, hihi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Splitting kan absolutt være et tegn :) kan være en "festeblødning" :) spennende :) har endel symptomer, men er usikker på om det er mest ønsketenkning:) men har i hvertfall halsbrann, mensmurringer, hodepine, skiftende avføring og følsomme bryster.... Men føler meg faktisk mer opplagt enn på lenge, så veit ikke helt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med symptomer. :)

 

Lurer litt på om jeg har forsinket EL denne mnd.. har ikke merket noe på kroppen enda.

Noen som har erfaring med tappetafsing her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Splitting kan absolutt være et tegn :) kan være en "festeblødning" :) spennende :) har endel symptomer, men er usikker på om det er mest ønsketenkning:) men har i hvertfall halsbrann, mensmurringer, hodepine, skiftende avføring og følsomme bryster.... Men føler meg faktisk mer opplagt enn på lenge, så veit ikke helt jeg :)

Jeg får krysse fingrene å håpe det er et godt tegn ;)

Men så spennende med deg da! Det hørtes da ut som mange gode tegn! Hvert fall i forhold til hva jeg har lest andre steder her. Når har du ikm? Eller når skal du teste deg?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med symptomer. :)

 

Lurer litt på om jeg har forsinket EL denne mnd.. har ikke merket noe på kroppen enda.

Noen som har erfaring med tappetafsing her inne?

Null erfaring! Men lurer på det samme selv egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om kroppen min spiller et puss med meg nå..! Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg nupper/bittesmå kviser bak skuldra/innover mot ryggen ca 1-2 uker før jeg testet positivt og nå har jeg fått det samme igjen!! OJ! Enten så er det "mensen-hormoner" eller så er jeg faktisk gravid igjen..! Tørr ikke teste før tidligst lørdag. Det er mange dager til lørdag..  :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru86. Vet ikke helt hvordan jeg svarer rett under meldinga jeg da :) men har ikm 19, og reiser til syden den 17, så tenkte egentlig å teste den 18, men tida går så altfor sakte :( du da, når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru86. Vet ikke helt hvordan jeg svarer rett under meldinga jeg da :) men har ikm 19, og reiser til syden den 17, så tenkte egentlig å teste den 18, men tida går så altfor sakte :( du da, når skal du teste?

Tenkte å vente til den 18. med å teste. Om ikke tr dukker opp før den tid. Kjenner jo ikke noe annet :(

Men i dag har jeg hatt tykt og mørkebrunt slim ("gammelt" blod). Hva kan det bety?! Anyone?!

 

Under hvert innlegg står det "svar", nede til høyre. Da svarer man hver enkelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om kroppen min spiller et puss med meg nå..! Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg nupper/bittesmå kviser bak skuldra/innover mot ryggen ca 1-2 uker før jeg testet positivt og nå har jeg fått det samme igjen!! OJ! Enten så er det "mensen-hormoner" eller så er jeg faktisk gravid igjen..! Tørr ikke teste før tidligst lørdag. Det er mange dager til lørdag..  :lete:

Ojoj!! Det virker da veldog lovende! Da er det lenge til lørdag ja ;) Hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fru86. Vet ikke helt hvordan jeg svarer rett under meldinga jeg da :) men har ikm 19, og reiser til syden den 17, så tenkte egentlig å teste den 18, men tida går så altfor sakte :( du da, når skal du teste?

Tenkte å vente til den 18. med å teste. Om ikke tr dukker opp før den tid. Kjenner jo ikke noe annet :(

Men i dag har jeg hatt tykt og mørkebrunt slim ("gammelt" blod). Hva kan det bety?! Anyone?!

 

Under hvert innlegg står det "svar", nede til høyre. Da svarer man hver enkelt ;)

 

Hadde ingen andre symptomer annet enn disse (stygge) nuppene/kvisene på ryggen da jeg ble gravid sist, og jeg hadde faktisk flere klassiske symptomer da jeg IKKE var gravid (ømme pupper, litt småkvalm osv). 

 

Hm... Tykt og mørkebrunt slim kan være utflod med litt gammelt blod i seg. Eller festeblødning :) Eller begynnelse på en "ekte" TR. Det var stor forskjell på mine TR'er på p-piller og uten! Krysser fingrene for at det er festeblødning :)

 

LENGE til lørdag ja! Hehe får bare holde ut så godt jeg kan..! Bare så irriterende at det er fryktelig lite å gjøre på jobb akkurat denne uka, og da løper tankene løpsk! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fru86. Vet ikke helt hvordan jeg svarer rett under meldinga jeg da :) men har ikm 19, og reiser til syden den 17, så tenkte egentlig å teste den 18, men tida går så altfor sakte :( du da, når skal du teste?

Tenkte å vente til den 18. med å teste. Om ikke tr dukker opp før den tid. Kjenner jo ikke noe annet :(

Men i dag har jeg hatt tykt og mørkebrunt slim ("gammelt" blod). Hva kan det bety?! Anyone?!

Under hvert innlegg står det "svar", nede til høyre. Da svarer man hver enkelt ;)

Tror jeg skjønte hvordan man gjør det nå :) kan som sagt være en festeblødning. Så spennende :) i dag virker det som jeg er skikkelig sjøl helt nederst i magen, stikker litt lissom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Nå på siste dobesøk fikk jeg lys rosa blødning på papiret! Hva betyr detta da?! Var ikke noe i trusa, men kun når jeg tørket...

Er dette for mye info forresten? Har ikke sagt til noen at vi prøver, så skriver alle bekymringer å tanker ned her for dere ;)

 

Men Veslaa-87, du må jo teste positivt snart?! ;) Høres litt ut som andre har beskrevet tidligere før positiv test. Ikke at jeg skal få opp forventningene dine men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Nå på siste dobesøk fikk jeg lys rosa blødning på papiret! Hva betyr detta da?! Var ikke noe i trusa, men kun når jeg tørket...

Er dette for mye info forresten? Har ikke sagt til noen at vi prøver, så skriver alle bekymringer å tanker ned her for dere ;)

 

Men Veslaa-87, du må jo teste positivt snart?! ;) Høres litt ut som andre har beskrevet tidligere før positiv test. Ikke at jeg skal få opp forventningene dine men ;)

 

Hehe ikke for mye info for min del ;) Hvis det du beskriver hadde skjedd med meg så hadde jeg vært ganske sikker på at TR var i anmarsj dessverre. MEN det er min kropp og syklus! Søren så vanskelig å tolke kroppen altså!!  :huh:  Skal ikke være lett..! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten blødning kan jo være alt fra EL, festeblødning, TR eller sår.. om du vet akkuratt når du har hatt EL  så vet du også når du skal ha TR i hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja kroppen er ikke lett å forstå seg på! Også er dette første syklus uten prevensjon på 10 pr, så sånn sett har jeg jo NULL peiling på hvordan den fungerer ;)

Men om jeg har 28dagers syklus, skal jeg ikke få tr før 18./19. Men har lest om andre her som har hatt kortere men.. synes jo det er litt tidlig forde.

Også har jeg jo fortsatt denne varme/"brennende" følelsen til tider nå om dagen, som jeg ikke vet hva er. På samme sted som jeg kjenner el.

Denna kroppen altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...