Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Ja da begynner vi på nytt denne måneden og krysser alt som kan krysses.

 

Fikk TR på besøk idag, med 32 dagers syklus så havner jeg på 19 nov. Da er det 11 pp denne gangen, får håpe jeg ikke havner over et år.

 

Mandag 18.11

 

 

Tirsdag 19.11

Babyglede2014

 

 

Onsdag 20.11

 

 

Torsdag 21.11

 

 

Fredag 22.11

 

 

Lørdag 23.11

 

 

Søndag 24.11

 

 

 

Lykke til alle sammen, får håpe dette er mnd for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Havnet visst her jeg også. Skuffet, lei og forbanna. Jeg er så lei og så sliten nå. Jeg er så redd. Går helt i dass hver måned når jeg får mensen. Er nå på 7. pp. Vet ikke nøyaktig hvilken dag jeg har ikm for syklusen har begynt å tulle seg litt.

Nå begynner mannen på sink tabletter og skal slutte med kaffe. Jeg skal drikke mer roibos te og fortsette å stå på hodet etter sex. Tenkte å prøve å spare litt opp og så kjøre på ved positiv el test. Har også bestilt legetime for å ta blodprøver og sjekke det som kan sjekkes hos fastlegen. Nå håper jeg virkelig det skjer noe snart for jeg orker snart ikke mer. Dette er så utrolig slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaawww det går nok bra, dette er mnd for oss sokkedyret. Du må ikke miste håpet, det var en mnd da jeg var helt sikker på at jeg var gravid og ble helt knust da TR kom. Etter det bestemte jeg meg for ikke å tro noe som helst før jeg ser en en positiv test. Forrige mnd så fikk jeg jo positiv test, og var helt i hundre, til jeg begynte å spotte. Det var så vondt fysisk og psykisk når jeg  begynte å blø.

 

Jeg tror jeg er i 11 pp, jeg sluttet med p piller i aug ifjor, men så tenker jeg at det tar vel noen mnd for kroppen å bli kvitt de hormonene. Nå har det gått alt for lang tid føler jeg så jeg har bestilt time hos gyn jeg også. Jeg trodde at jeg var den eneste med så lang syklus at jeg havnet her. Etter SA i sep tenkte jeg kanskje syklusen kommer til å bli klussete men den kom på dagen riktig. Jeg tenkte jeg også skulle prøve ut den teen, leste om det på forrige ikm. Hvor kjøpte du den? Tenkte også å prøve grapefrukt juicen som noen tipset om. 

 

Det er så rart hvordan man kan føle andres smerte,uten å kjenne dem engang.

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig med svar. Går rundt her på jobben og prøver å se normal og bli ut men egentlig vil jeg bare legge meg ned rope og grine.

Jeg prøver også å ikke få forhåpninger hver gang men det er så vanskelig.

 

Jeg skal møte noen venninner i kveld og hun ene er gravid og har nå fått litt mage. Hun begynte å prøve litt før meg og ble gravid på andre forsøk. Jeg går rundt og er så sint på henne for at hun er gravid og ikke jeg. Vet ikke en gang om jeg orker å møte henne. Hun er egentlig en av mine beste venninner men det er så vanskelig og sitte der og snakke om graviditeten og baby og det er alt jeg ønsker meg men jeg får det bare ikke. Prøver å bestemme meg for om jeg skal orke å møte henne og sitte der og late som at alt er greit. Begynner å bli veldig sliten av å late som om alt er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, du burde dra det er deilig å komme seg ut. Det er jo bare noen timer, de kan vel ikke snakke om det hele tiden. jeg har en på jobben som har termin nå i desember. De prøvde ikke engang, det bare skjedde. Jeg må se henne 8 timer 5 dager i uken. Får dårlig samvittighet nå jeg tenker sånn, for hun er jo så god og søt.

Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre, så du skulle føle deg bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med jeg hører til her , begynte med litt brun utflod søndag men ble ikke mer enn det, men idag meldte tr seg for fult!! Blir også fustrert, teller jeg fra søndag eller idag? Vi startet for 8 år siden, mistet 5 ganger, 2 i uke 16. Har ventet 4 år på gullet vårt fra Columbia, men det tar sin tid;( kjenner godt igjen fustrasjonen på alle rundt ja;( håper denne måneden klaffer for oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et barn på snart 5 fra før, men han var liksom ikke helt planlagt.... derfor er d første gang vi nå prøver, og begynner nå på 4pp. skal prøve ut el-tester denne gangen å se om det kan gjøre det lettere... venter foresten TR i morgen, men vet at jeg ikke er gravid, testa i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Melder meg inn her. Tante rød kom dessverre 22/10. IKM november blir da 18/11. Lykke til alle sammen!

 

 

Mandag 18.11

MillaCamilla

 

Tirsdag 19.11

Babyglede2014

 

 

Onsdag 20.11

 

 

Torsdag 21.11

 

 

Fredag 22.11

 

 

Lørdag 23.11

 

 

Søndag 24.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Moli24, MillaCamilla og Camilla. Får vi krysse fingrene for oss alle, og håpe at det går vår vei denne måneden.


 


Mandag 18.11


MillaCamilla


 


Tirsdag 19.11


Babyglede2014


 


 


Onsdag 20.11


Moli24


 


Torsdag 21.11


 


 


Fredag 22.11


 


 


Lørdag 23.11


 


 


Søndag 24.11


 

 

Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann damer!

 

Hiver meg på denne gruppa jeg... Fører deg på lista Camilla!

 

Mandag 18.11

MillaCamilla

 

Tirsdag 19.11

Babyglede2014

Camilla

Mamma&Storebror


 

Onsdag 20.11

Moli24

 

Torsdag 21.11

 

 

Fredag 22.11

 

 

Lørdag 23.11

 

 

Søndag 24.11

 
 
Gravid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med her. IKM 21 tror jeg. Skal kjøpe den rooibos teen og grapefrukt juice over helga. Jeg brukte forresten EL tester denne mnd, men fikk bare svakere strek enn teatstreken. Testet en gang om dagen i en uke og hver test hadde tydelig strek men aldri like sterk. Burde man teste oftere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med her. IKM 21 tror jeg. Skal kjøpe den rooibos teen og grapefrukt juice over helga. Jeg brukte forresten EL tester denne mnd, men fikk bare svakere strek enn teatstreken. Testet en gang om dagen i en uke og hver test hadde tydelig strek men aldri like sterk. Burde man teste oftere?

 

Jeg tester til jeg får en svak strek og så tester jeg litt oftere etter det.. noen ganger har streken bare vært helt tydelig på en test og da har jeg testet tre ganger på en dag... så bare å teste! Vi begynner på innsatsen ved første strek... da er eggløsning rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med her. IKM 21 tror jeg. Skal kjøpe den rooibos teen og grapefrukt juice over helga. Jeg brukte forresten EL tester denne mnd, men fikk bare svakere strek enn teatstreken. Testet en gang om dagen i en uke og hver test hadde tydelig strek men aldri like sterk. Burde man teste oftere?

Jeg har også vært og kjøpt rooibos te og grapefrukt juice. Føler noen ganger at det er så mye å holde styr på. Bestilte også babyklister, EL tester Graviditets tester.

Denne måneden prøver jeg alt på en gang.. hihi, så får jeg håpe noe av det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her :) Begynner å prøve nå i neste uke, IKM 22.. Har ei lita jente på 10 månder fra før :) Tok oss nesten 2 år å bli gravid med lilletuppa, så veldig spent nå når jeg nylig har vært igjennom en graviditet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 "Babyklister" blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den.  Legemidlet er blitt framstilt etter anvisninger fra filosofen og åndsforskeren Rudolf Steiner. ... Legemidlet, i litt forskjellige fortynninger og sammensetninger, har altså vært anvendt siden 1925 og har hjulpet mange. I 1988 begynte Urtica-klinikken å fremstille dette middel i Danmark og har i de etterfølgende år fått mange positive tilbakemeldinger. Bl.a. har flere gravide kvinner i en tilstand med truende abort på sykehus fått målt morkakens tilstand før og etter inntakelse av Berberis fruktus comp. I alle tilfellene har disse prøver vist en forbedret tilstand av morkaken allerede etter få dagers inntakelse av Berberis fruktus comp. Anvendelse: 1) Til gravide hvor det er oppstått en fare for abort 2) Forebyggende til gravide som tidligere har abortert en eller flere ganger 3) I forbindelse med eggtransplantasjon hvor det hjelper til med at befruktede egg lettere kan sette seg fast på livmorveggen. Inntakelse: 1) Ved oppstått abortfare: 50 dråper i et glass vann drikkes slurkvis i løpet av dagen. Denne dose kan fortsette i noen dager til bedring er inntrådt. Deretter tas 10 dråper 3 ganger daglig i litt vann, 10-15 min før maten. Denne dosering fortsettes i 1-2-3 måneder. 2) Abortforebyggelse: 10 dråper 3 ganger daglig i litt vann før maten. Kvinner som tidligere har abortert bør starte på midlet så snart graviditet er konstantert, eller så snart det er mistanke/håp om graviditet. 3) I forbindelse med eggtransplantasjon: et par dager før tilbakesetting av egg starter kvinnen på inntakelse av Berberis fructus comp. Inntakelsen fortsettes inntil graviditet er konstantert, eventuelt lengre hvis det er mistanke om at det kan oppstå abort eller abortfare. 10 dråper 3 ganger daglig i litt vann før maten. Bivirkninger: Dette er et homøopatisk legemiddel som er sterkt fortynnet. Begge innholdsstoffer er fortynnet til D4 = en fortynning på 1:10 000. I denne fortynningen er det absolutt ingen fare for forgiftning eller bivirkninger hverken på kvinnen eller fosteret. Det skal bemerkes at noen deler av berberisplanten er giftig, men berberisplantens røde frukt som er brukt i dette preparatet er ikke giftig. Oppbevaring: Legemidlet behøver ikke stå i kjøleskap. Det kan oppbevares i temperaturer fra 0-30 oC. Sterk varme og direkte solbestråling bør unngås. Det anbefales at legemidlet ikke oppbevares i nærheten av elektriske felter: mobiltelefoner, sparepærer, sterkstrømkabler mm. Holdbarhet: Holdbarheten er 3 år

 

Bare kopierte over det jeg fant av info. Hadde SA i forrige mnd, så tenkte skulle prøve alt for å forhindre at det skal skje igjen.Jeg leste om det og bestilte det i tilfelle jeg får en positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er rooibos te og grapefrukt juice bra for???

 

er det noen som har brukt el-tester fra billigtester/tostreker.no ??? har bestilt der i fra, har aldri prøvd el-test, hvordan funker d ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyklister er et homeopatisk middel, altså rent vann til flere hundre tusen kroner literen. Uttynnet 1:10.000...

 

Anonymous poster hash: 06b50...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her. Tante rød kom dessverre 22/10. IKM november blir da 18/11. Lykke til alle sammen!

 

Mandag 18.11

MillaCamilla

Tirsdag 19.11

Babyglede2014

 

Onsdag 20.11

 

Torsdag 21.11

 

Fredag 22.11 Corneliuss

 

Lørdag 23.11

 

Søndag 24.11

.

 

 

Så plutselig at det allerede lå en tråd på denne uken her. Lagde litt kaos i sta da jeg overså og opprettet ny for IKM 47. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...