Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Positiv test på tirsdag, blir stadig sterkere! Huttetu, snart tobarnsmamma!! :) gratulerer til dere andre også, her begynner jeg og kjenne det på kroppen faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ingenting jeg jenter. Har tatt cb digital i går, og den viste 3+? Noen andre som har lignende erfaringer. Hadde jo IKM på torsdag så dette betyr at jeg må ha blitt bedfruktet over en uke før, men vet jo når el test var positiv. Gosh, er det tvillinger på vei? I følge pakningsvedlegg var dette en forklaring. Har jo to fra før så tvillinger høres litt uoverkommelig ut. Selv om jeg er superglad for å være gravid!!! ❤

Kan du har vært gravid allerede da du testet for EL? Har skjønt at testen kan vise positiv på EL når man egentlig er gravid? Og er det tvillinger så klarer du nok det også :D Gratulerer med positiv test hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gitarsol tanken har slått meg, men tok tidligere gtest uten at den slo ut så det stemmer heller ikke. Ja ja, man får ta det som kommer. Skal prøve å få sjekket med ul så snart jeg kan, så slippe jeg å bekymre meg. Er det ikke det ene så er det det andre. Grattis til alle som er gravide. Krysser fingre for snarlig inntreden på 1. Tri til alle som fikk tr. Heia! Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle med positiv test 😊

 

Her har tanta ikke ankommet, men har heller ikke tatt noen test. Skal til legen i morgen, så sjekker eventuelt da 😊 Håååper!

 

Ha en super søndag alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle med positiv test 😊

 

Her har tanta ikke ankommet, men har heller ikke tatt noen test. Skal til legen i morgen, så sjekker eventuelt da 😊 Håååper!

 

Ha en super søndag alle!

 

Gratulerer! Det må da være et godt tegn. En hel uke på overtid! Klem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så mye til alle med positiv test 😊

 

Her har tanta ikke ankommet, men har heller ikke tatt noen test. Skal til legen i morgen, så sjekker eventuelt da 😊 Håååper!

 

Ha en super søndag alle!

Gratulerer! Det må da være et godt tegn. En hel uke på overtid! Klem ❤

Skulle gjerne vært en uke på overtid, Corneliuss, men er nok bare en dag 😊 Allikevel, tusen takk for lykkeønskninger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer til dere som har testet postivt:-) bare lurer på en ting. Veslaa, hadde ikke du også mistet en eggleder? Hvor mange pp har du brukt på å bli gravid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Tok en hjemmetest tidligere i dag, hvor jeg mente jeg svakt kunne skimte en positiv strek. Den forsvant dog etterhvert. Hos lege tok de kun ny urintest som i følge den sure dama på labben var negativ. Ingen av testene bør tatt med morgenurin.

 

Er nå to dager over, og det har jeg ikke vært siden jeg sluttet på p-pillene. Kjenner håpet bygger seg opp, og vil ha bekreftelsen en grav.test gir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak strek over IKM og negativ hos legen heller kanskje mot at du har hatt noe på gang som kanskje har endt med kjemisk? Evt. At du har sen hcg stigning, men siden du er 2 dager over IKM så burde jo testene hos legen vise deg ja?

 

Hm.. Kjedelig å gå og vente :( Håper du får positiv test!

 

Anonymous poster hash: 1d93e...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene hos legen har jo lavere sensitivitet enn mange av de man kan få kjøpt, så ingen grunn til at dette skulle være kjemisk?

Jeg har to barn og aldri fått positivt på ikm. Har man effektive nyrer kan alt hcg brytes ned i en uke eller to før det kommer til urinen.

 

Anonymous poster hash: 06b50...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos legen var det jo ikke test, men urin.

Uansett lykke til! Håper det ikke er kjemisk, men at el kom senere enn antatt eller at du produserer hcg tregt:kr

 

Anonymous poster hash: 1d93e...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos legen var det jo ikke test, men urin.

Uansett lykke til! Håper det ikke er kjemisk, men at el kom senere enn antatt eller at du produserer hcg tregt:kr

 

Anonymous poster hash: 1d93e...c71

Ja nettopp, urintest både hjemme og hos legen. De hos legen er dårligere/har som regel lavere sensitivitet enn de man kjøper selv.

 

Anonymous poster hash: 06b50...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare fortelle at jeg fikk gravid på CB digital i sta :)

Veldig spennende og rart, masse lykke til alle her inne, gravide eller snart gravide. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare fortelle at jeg fikk gravid på CB digital i sta :)

Veldig spennende og rart, masse lykke til alle her inne, gravide eller snart gravide. :)

gratulerer til deg!!! Håper vi kan følge etter deg snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer fru frøken. Jeg har blitt skikkelig glad i rooibos teen, den er jo en god erstatning til kaffe, så den drikkes så krysser jegfingre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...