Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

 

Mensen skulle komme i dag, men i stedet fikk jeg positiv test. Hvordan skriver jeg meg på den lista?

Gratulerer, håper alt går bra og at spiren sitter! :D

Kan jeg spørre deg om du har hatt noen symptoner? Og hva? Jeg kjenner ikke noe nemlig, men tror ikke jeg har hatt tr, så lever i håpet ennå. Ikm er vel egentlig i dag.

 

Skal jeg teste meg selv om jeg ikke kjenner noe? Hva tenker dere andre?!

 

 

Hadde vært stas om dette går bra. Litt erfaring fra før, så alt stemmer foreløbig. Jeg har vært trett, men utover det merker jeg ikke noe, men det gjorde jeg ikke på de to andre svangerskapene mine før litt lengre ut i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Mensen skulle komme i dag, men i stedet fikk jeg positiv test. Hvordan skriver jeg meg på den lista?

 

Gratulerer, håper alt går bra og at spiren sitter! :D

Kan jeg spørre deg om du har hatt noen symptoner? Og hva? Jeg kjenner ikke noe nemlig, men tror ikke jeg har hatt tr, så lever i håpet ennå. Ikm er vel egentlig i dag.

Skal jeg teste meg selv om jeg ikke kjenner noe? Hva tenker dere andre?!

 

Hadde vært stas om dette går bra. Litt erfaring fra før, så alt stemmer foreløbig. Jeg har vært trett, men utover det merker jeg ikke noe, men det gjorde jeg ikke på de to andre svangerskapene mine før litt lengre ut i :)

Spennende! Hmm. da skal jeg kjøpe en test på onsdsg, for har ikke noe liggende (og rekker ikke apoteket før). Er jo trøtt om kveldene, men det er bare været tror jeg, og høsten. For mannen er like dan! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende for alle med positiv test :) skulle hatt mensen i går, men har ikke kommet, tok en test i dag og man kan skimte en strek!!! Men får ta en til i morra, mannen min sier han ikke ser den, men jeg tror kanskje det er en svak svak strek der!!! Og jeg som tok meg et glass vin i går siden testen i går var helt hvit!!! Hjelp!!! Men er jo ikke sikkert da.... Noen som har kjøpt test i syden? Funket de på samme måte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Mensen skulle komme i dag, men i stedet fikk jeg positiv test. Hvordan skriver jeg meg på den lista?

Gratulerer, håper alt går bra og at spiren sitter! :D

Kan jeg spørre deg om du har hatt noen symptoner? Og hva? Jeg kjenner ikke noe nemlig, men tror ikke jeg har hatt tr, så lever i håpet ennå. Ikm er vel egentlig i dag.

Skal jeg teste meg selv om jeg ikke kjenner noe? Hva tenker dere andre?!

 

Hadde vært stas om dette går bra. Litt erfaring fra før, så alt stemmer foreløbig. Jeg har vært trett, men utover det merker jeg ikke noe, men det gjorde jeg ikke på de to andre svangerskapene mine før litt lengre ut i :)

Spennende! Hmm. da skal jeg kjøpe en test på onsdsg, for har ikke noe liggende (og rekker ikke apoteket før). Er jo trøtt om kveldene, men det er bare været tror jeg, og høsten. For mannen er like dan! ;)

 

kan kjøpe test på vanlig matbutikk også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR i dag.. Kjedelig! Tror vi prøver en pp til, så blir det muligens en pause... Lykke til og gratulerer til dere med positiv. Kanskje noen av oss "sees" på ikm uke 51? Blir det da tro?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i gruppe IKM 50, men det er regnet ut fra 26 dagers syklus som det var denne gang, blir nok å se i IKM 51 også.

 

Lykke til alle som fortsatt kam håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom TR i dag.. Kjedelig! Tror vi prøver en pp til, så blir det muligens en pause... Lykke til og gratulerer til dere med positiv. Kanskje noen av oss "sees" på ikm uke 51? Blir det da tro? :P

 

Jepp, vi "sees" på IKM uke 51 ;) Hihi! 

Er såååå teit dette, men jeg er veldig stresset ang. barnehageplass :( I min kommune er det stappfullt og føder man ikke før 31.august  blir det å gå i ulønnet permisjon helt til neste august. Ikke finnes det en eneste dagmamma i området heller (naboene våre har søkt i aviser, på nett, på Facebook osv i 8 mnd uten napp). Så hvis det klaffer i neste PP (eller senere) blir det veldig mange måneder å gå i ulønnet permisjon. Og man kan liksom ikke bare slutte å prøve pga dette heller, man vet jo aldri hvor lang tid det tar før det klaffer... Noen andre som tenker sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får prøve igjen om noen dager kanskje Veslaa_87?! Jeg hadde faktisk en del mens murringer i natt.. men håper ikke tr er på vei! :( Merker ikke så mye nå så.. må jo håpe fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tak i en clearblue og jammen sto det embrazada 1-2 :) og det betyr at jeg er gravid :) :)

Åh så bra! Da håper jeg spiren holder seg der!

Blitt mer usikker på meg selv i dag, grunnet litt mensmuringer. Men ingen andre tegn til tr, så krysser fingrene noen dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i en clearblue og jammen sto det embrazada 1-2 :) og det betyr at jeg er gravid :) :)

Hurra for deg! Nyt ferie i varmen og starten på noe nytt og stort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tr for min del.. tross mensmurringer i hele går. Begynner jo å håpe litt mer da. Selv om den plutselig kan dukke opp. Men har hatt litt tynt slim i trusa i dag. Hva tror dere?! Ikm var ca. på onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hadde litt sånn dagen før jeg testa positiv :) test i morra tidlig ;):)

Ja tror nesten jrg må gjøre det om det ikke skjer noe mer i natt! ;) Har en rfsu liggende.

Har du noen flere symptomer nå da? Eller er det litt tidlig? Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ømme bryst bare, tisser ofte og er sulten og kvalm om hverandre! Ellers ikke noe :)

Jeg tok en cb test i dag tidlig.. og guess what?! Den er positiv!! :D :D

Vet ikke helt hva jeg skal tro å tenke nå egentlig! Håper bare at det kommer til å gå bra! Hadde jo denne blødningen over noen dager for en ukes tid siden, så er veldig nervøs for det. Så får bestille en legetime til uka tror jeg, å høre litt. Har du vært hos legen? Eller når skal du? Hvor tidlig gjør man det? Mange nye spørsmål som har dukket opp gitt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Fru86!!! :D Har vært spent på testen din, så dette var koselige nyheter! 

Håper resten av oss med negative tester denne mnd kan følge etter deg snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting jeg jenter. Har tatt cb digital i går, og den viste 3+? Noen andre som har lignende erfaringer. Hadde jo IKM på torsdag så dette betyr at jeg må ha blitt bedfruktet over en uke før, men vet jo når el test var positiv. Gosh, er det tvillinger på vei? I følge pakningsvedlegg var dette en forklaring. Har jo to fra før så tvillinger høres litt uoverkommelig ut. Selv om jeg er superglad for å være gravid!!! 😂❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...