Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Om det klaffet denne måneden og termin er som forutsatt får jeg verdens beste 30 års gave ;( men, ingen symptomer og gått på antibiotika så på en måte er det greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har slutta å "leite" etter symptomer.. Har sååå mange gang trodd jeg var gravid pga forskjellige symptomer, men nei..... Så psyken spiller en stor rolle her!:/

 

Prøver å slappe litt mer av nå og ikke tenke så mye på det.. Men er veldig spent! Samtidig som jeg egentli ikke tørr å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått svar på blodprøvene og de var normal =) Litt lavt jernlager så jeg skal starte på jerntabletter..

Greit å vite at alt ser greit ut foreløpig da =)

Jeg kjenner ganske mye nå men det kan jo også være TR så jeg prøver å forholde meg rolig... ikke lett..

Men det nærmer seg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene Sokkedyret!!! Godt at prøvene var fine hvertfall :) 

 

Hadde planlagt å ikke ha noen forhåpninger siden vi akkurat har begynt prøving, men toget har gått.. Stikkinger og mensmurringer mandag kveld og tirsdag morgen. Og i dag har magen vært helt på tur med "menskramper" og vondt i korsryggen og kjempeoppblåst. Og noe lys rosa på papiret da jeg var på do, en gang i går og en gang i dag... Kan være tidlig TR, eller at vi spiste hot indisk i går?... Men nå er jeg kjempespent på testing hvis det ikke blir mer som ligner på TR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her svinger det fort. Har hatt noen dager uten symptomer hvor herjar tenkt at jeg ikke var gravid (og vært ok med det). Men i kveld er jeg tilbake til tankene i Helgen som var; er jeg det likevel??😃😛👼

 

Stikker i lysken og kjennes ut som det ligger noe i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kjenner til det. Her er jeg på tredje dagen med mørkebrunt slim når jeg går på do (sorry beskrivelsen) og vet ikke hva jeg skal tro. Kan jo ikke være mensen, for da får jeg alltid veldig store smerter og det er jo ikke så mye. Også kjenner jeg denne "brennende" følelsen på siden der jeg pleier å kjenne el. Noen andre som kjenner noe sånt? Hva tror dere?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling Fru86! Har ikke opplevd noe sånn selv.. Kanskje en "hormonell blødning"??? Nei, jeg vet seriøst ikke. 

 

Tror kroppen min spiller meg et puss med tanke på nuppene/kvisene på ryggen, tror neppe jeg er gravid denne PP'n. Var så dum at jeg tok en test i morges, og den var selvfølgelig blendahvit :( Litt tidlig enda å teste, er 11 DPO, men det gjorde at jeg mistet håpet for denne perioden. Men da blir det masse kos på mannen i løpet av desember da, så tipper han egentlig er ganske fornøyd alikavel ;) Haha! Pluss at jeg får kost meg med vin på bursdagen min! Viktig å tenke positivt ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har merket noe tegn til EL så tok jeg en test i dag, som var så positiv som det går ann, så da blir det IKM uke 48 på meg i stede. Fjerner meg fra lista, men må følge med på dere her inne uansett.

Heia, heia :duskedame:

 

Veldig glad for at jeg slapp unda med bare en EL-test denne pp! :tommelopp:

 

** IKM uke 47 **

Mandag 18.11
MillaCamilla

Sokkedyret

Tirsdag 19.11
Babyglede2014
Camilla
Mamma&Storebror
mama foodie
girasol

Veslaa_87

Onsdag 20.11
Moli24
Mrs-impatient

Torsdag 21.11
AHENG

Fredag 22.11
Corneliuss

Lørdag 23.11
Hjartevenn

Søndag 24.11


Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å ikke tenke på graviditet i det hele tatt i dag. Det er ikke så lett når jeg har sykt mye stikking i magen!! Det blir bare mer og mer for hver dag nå. Vanskelig å konsentrere meg om jobb når det stikker alle veier nedi der. Hmmm. Aldri hatt dette før. Håper håper. Nå begynner fallhøyden å bli stor hvis mensen kommer altså, huff. Håper håper på det beste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiik!! Blir gal av dette! Er så usikker på når jeg skal teste.

 

Flere som tester positiv før IKM også.. bare fire dager til nå, om du har på mandag. :D Veldig spent på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru frøken. Du er ikke gravid da? El test kan teste positivt nærme termin.... 😊 Krysser fingre. Er selv så sliten at jeg tenker at enten er jeg preggie ellers er jeg helt utslitt fra jobb. Kan jo lure på hva jeg håper på. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også girasol :) :) siste dag på jobb før 2 uker ferie så hadde vært så morro å visst det i morra, hvis det er positivt svar da :) (jobber på en fødeavdeling så forteller det tidlig, er jo i såfall dit jeg må hvis det går galt også) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg har jo mange tester i skapet.... Har ikke målt EL, og har ikke helt like sykluser, så vet ikke helt hvor mange dager jeg er fra IKM. Spørs om ikke en test ryker her i morra da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg tester på lørdag. vet ikke om jeg klarer å vente mer, får se... kan jo prøve å vente.

har ikke sagt noe til mannen om symptomer for jeg vil ikke skape forventinger. har gjort det før og da ble vi begge så utrolig skuffet og lei. Håper på å bare kunne komme med en positiv test. Hvis ikke så var det i hvert fall bare en normal skuffelse som alle de andre månedene og ikke noe mer... uff så jeg håper nå!! forventningene er så altfor høy nå. går litt opp og ned da. Ene øyeblikket er jeg sikker på at det har skjedd og så er jeg sikker på det ikke er noe eller det er mensen som gir meg "sympromer".

Bare et par dager til nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru frøken. Du er ikke gravid da? El test kan teste positivt nærme termin.... Krysser fingre. Er selv så sliten at jeg tenker at enten er jeg preggie ellers er jeg helt utslitt fra jobb. Kan jo lure på hva jeg håper på.

 

Det er det jeg ville teste egentlig... men så tok jeg en EL-test først i tilfelle, for om den var positiv, så ville det si at jeg enten var gravid eller hadde EL... på en måte vinn, vinn. Siden den var positiv så turte jeg å ta en gtest også, men den var ikke positiv på noen måte hehe ;)

 

Håper det er flere som får positiv neste uke her inne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...