Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke holde meg, men nå ønsker jeg nesten ikke at jeg gjorde det for det er en svak stripe der. Veldig svak, svak altså! Er jeg preggie??? Et forsiktig hurra herfra... Burde selvsagt tatt morgenurin, men ble så ivrig når dere andre testet... he he. Har egentlig ikke IKM før torsdag men tror el var en gang mellom 5. Og 7. Nov. Dette er jo nesten får spennende!!! 😊😊😊 krysser fingre for både meg selv og dere andre!! Nå må jeg finne en måte å fortelle mannen selv om vi har gjester til i morgen. Knis! Venter kanskje til jeg har tatt ny test i morgen - om jeg klarer! ❤

 

Så mye for løfte om å vente til IKM... Sammen med deg aheng. Klem

 

Yey, et forsiktig hurra til deg! Håper virkelig at spiren er der og blir der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg ikke har merket noe tegn til EL så tok jeg en test i dag, som var så positiv som det går ann, så da blir det IKM uke 48 på meg i stede. Fjerner meg fra lista, men må følge med på dere her inne uansett.

Heia, heia :duskedame:

 

Veldig glad for at jeg slapp unda med bare en EL-test denne pp! :tommelopp:

** IKM uke 47 **

 

Mandag 18.11

MillaCamilla

Sokkedyret

 

Tirsdag 19.11

Babyglede2014

Camilla

Mamma&Storebror

mama foodie

girasol

Veslaa_87

 

Onsdag 20.11

Moli24

Mrs-impatient

 

Torsdag 21.11

AHENG

 

Fredag 22.11

Corneliuss

 

Lørdag 23.11

Hjartevenn

 

Søndag 24.11

 

 

Gravid

Hvordan ligger vi Ann folkens? Nesten mer spent på å følge med på alle andre enn jeg er for å teste selv da det er så lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i går morrest.. Ikm er forestn onsdag, ikke tirsdag. Men uansett var den helt hvit, ikke tegn til strek.. Er kanskje tidlig, men har heller ingen symptomer så tr kommer nok denne mnd også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nye symptomer her, bortreist hele helga, og kommer ikke hjem før tirsdag kveld. Så blir ikke noe testing her før på onsdag om ikke tr kommer.

Endret av Moli24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke holde meg, men nå ønsker jeg nesten ikke at jeg gjorde det for det er en svak stripe der. Veldig svak, svak altså! Er jeg preggie??? Et forsiktig hurra herfra... Burde selvsagt tatt morgenurin, men ble så ivrig når dere andre testet... he he. Har egentlig ikke IKM før torsdag men tror el var en gang mellom 5. Og 7. Nov. Dette er jo nesten får spennende!!! krysser fingre for både meg selv og dere andre!! Nå må jeg finne en måte å fortelle mannen selv om vi har gjester til i morgen. Knis! Venter kanskje til jeg har tatt ny test i morgen - om jeg klarer! ❤

Så mye for løfte om å vente til IKM... Sammen med deg aheng. Klem

Så spennende! Sier et lite gratulerer og krysser fingrene!

Har/ har du hatt noen symptomer? Kjenner å kjenner pp min egen kropp men merker ikke så mye :( Hadde el ca. samtidig som deg tror jeg. Lever fortsatt i håpet da ;) (selv on jeg har hatt litt små blødninger, som jeg ikke tror er tr) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fru!

 

Ja vi har hatt samtidig IKM. Jeg har egentlig ikke hatt så mye symptomer. Litt trøtt og sliten pluss litt stikkning i lysken. Eller alt som normalt. Krysser fingre for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk TR i dag, 3 dager før tiden! Jaja, da blir det å ta seg ei flaske vin på 30-års dagen min alikavel :) Og det mest positive er at kroppen er i orden igjen etter spontanaborten! Gratulerer til dere med positiv test :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg usikker. (unnskynd detaljer) litt brunt på truseinnlegg i hele dag, men ikke friskt blod...... men jeg har ikke IKM før på torsdag så krysser fingre for at det ikke er TR.. SÅ lyst til å teste nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg usikker. (unnskynd detaljer) litt brunt på truseinnlegg i hele dag, men ikke friskt blod...... men jeg har ikke IKM før på torsdag så krysser fingre for at det ikke er TR.. SÅ lyst til å teste nå..

Litt samme som mitt dilemma det der! Bare at jeg har hatt det over flere dager :(

Og har ikm i morgen. Men har ingen symptomer på tr, eller annet! Så vet ikke helt hva jeg skal tro ;)

Kan være hormonell blødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg hadde jo en blødning forrige måned også, for tidlig. Den var jeg også usikker på, men det var med friskt blod... Dette er ikke lett, får bare se hvordan det arter seg. Har skikkelig vonde pupper i allefall. Har du testet fru86?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei dette er ikke lett! Hehe.. jeg har ikke testet ennå nei. Tenkte å drøye til jeg får tr, eller symptomer. Men ingen symptomer ennå nei :( Men "frykter" litt at jeg haddr tr nå de dagene med blødninger.. vi får bare vente å se ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre! Jeg må bare forte meg å tisse om morgenen, for da er det for sent å teste den dagen :) vonde pupper og stikking i magerigionene. Kjenner at jeg begynner å få opp håpet, men så var det den lille blødninger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan oppdatere listen. Har fått stadig sterkere tester så tar sjansen på å stå som gravid. Hurra! 😊 Krysser fingre for at flere har heller med seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan oppdatere listen. Har fått stadig sterkere tester så tar sjansen på å stå som gravid. Hurra! 😊 Krysser fingre for at flere har heller med seg!!!

Jeg har også fått sterkere tester og de to jeg tok idag tidlig levnet ingen tvil, hurra-nå håper jeg bare at spiren klorer seg fast😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer corneliuss og millacamilla :) håper jeg kan joine sammen med mange andre

Det håper jeg også, aheng! Heier på deg!!! Og dere andre skjønne 47 damer! 👍😍👼 klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

** IKM uke 47 **

Mandag 18.11
MillaCamilla

Sokkedyret

Tirsdag 19.11
Babyglede2014
Camilla
Mamma&Storebror
mama foodie
girasol

Veslaa_87

Onsdag 20.11
Moli24
Mrs-impatient

Torsdag 21.11
AHENG

Fredag 22.11
Corneliuss

Lørdag 23.11
Hjartevenn

Søndag 24.11


Gravid

Corneliuss
MillaCamilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få mensmurringer nå, så TR er nok rett rundt hjørnet for min del:( Men ny mulighet neste måne:)

 

Gratulerer til Corneliuss og millacamilla som har testa positivt!! Heier på dere andre;)

Og til dere som har fått tanta på besøk, lykke til i neste prøveperiode!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen skulle komme i dag, men i stedet fikk jeg positiv test. Hvordan skriver jeg meg på den lista?

Gratulerer, håper alt går bra og at spiren sitter! :D

Kan jeg spørre deg om du har hatt noen symptoner? Og hva? Jeg kjenner ikke noe nemlig, men tror ikke jeg har hatt tr, så lever i håpet ennå. Ikm er vel egentlig i dag.

 

Skal jeg teste meg selv om jeg ikke kjenner noe? Hva tenker dere andre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHENG: TR kom 2-3 dager for tidlig til meg også. Søren altså!! Men da krysser vi fingrene for at vi klarer det neste PP :) Tror gynekologen tok litt feil da han sa at jeg var på syklusdag 1 eller 2 på kontrollen etter SA'en. For første gang siden juni blør jeg friskt blod, så jeg tror jeg "friskmelder" meg selv ;) 

 

Fru86: Test hvis du har flere tester liggende :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...