Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Snakk om å overanalyserer da... Nå har nuppene/kvisene begynt å forsvinne og da tenker jeg automatisk at dette gikk nok ikke veien du gitt..! Kjenner absolutt ingen verdens ting i magen, null murring, null stikking, null nada nothing. Aaah! Hadde vært typisk om kroppen faktisk IKKE er i rute etter spontanaborten nå heller :( Forbanna frustrerende! :( Håper dere andre får det til da! Blir morsomt å høre om testing fremover :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som skal teste i morgen? Jeg har IK; mandag og har de siste dagene hatt litt murringer. Vet ikke om jeg skal teste i helgen eller ha is i magen….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å overanalyserer da... Nå har nuppene/kvisene begynt å forsvinne og da tenker jeg automatisk at dette gikk nok ikke veien du gitt..! Kjenner absolutt ingen verdens ting i magen, null murring, null stikking, null nada nothing. Aaah! Hadde vært typisk om kroppen faktisk IKKE er i rute etter spontanaborten nå heller :( Forbanna frustrerende! :( Håper dere andre får det til da! Blir morsomt å høre om testing fremover :) :)

Kanskje kroppen trenger litt ekstra tid på å hente seg inn og gjøre seg klar igjen, men krysser fingrene for at nuppene betyr noe positivt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig vondt i korsryggen i kveld, og en del murringer i magen - så blir ikke overraska hvis TR kommer tidlig denne men, men håper det betyr noe helt annet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fru frøken. Du er ikke gravid da? El test kan teste positivt nærme termin.... Krysser fingre. Er selv så sliten at jeg tenker at enten er jeg preggie ellers er jeg helt utslitt fra jobb. Kan jo lure på hva jeg håper på.

Det er det jeg ville teste egentlig... men så tok jeg en EL-test først i tilfelle, for om den var positiv, så ville det si at jeg enten var gravid eller hadde EL... på en måte vinn, vinn. Siden den var positiv så turte jeg å ta en gtest også, men den var ikke positiv på noen måte hehe ;)

 

Håper det er flere som får positiv neste uke her inne! :D

 

Hold oss oppdatert da... Om du likevel skulle vise seg årbok positivsnart...! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Fru frøken. Du er ikke gravid da? El test kan teste positivt nærme termin.... Krysser fingre. Er selv så sliten at jeg tenker at enten er jeg preggie ellers er jeg helt utslitt fra jobb. Kan jo lure på hva jeg håper på.

Det er det jeg ville teste egentlig... men så tok jeg en EL-test først i tilfelle, for om den var positiv, så ville det si at jeg enten var gravid eller hadde EL... på en måte vinn, vinn. Siden den var positiv så turte jeg å ta en gtest også, men den var ikke positiv på noen måte hehe ;)

 

Håper det er flere som får positiv neste uke her inne! :D

 

Hold oss oppdatert da... Om du likevel skulle vise seg årbok positivsnart...!

 

 

Tester forhåpentligvis positiv like etter dere. :) Kommer nok til å rope jippi her inne den dagen jeg får positiv. :) ... føler at jeg har ventet en stund på barn, selv om vi ikke har prøvd før nå. Så glad for å endelig prøve, men samtidig skummelt og, er så mye som kan skje, eller ikke skje.

 

Heier på dere mens jeg venter. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke til IKM. Har ingen symptomer, og skal ikke teste! Nå har jeg tatt helg og skal nyte en blodig biff og et glass rødvin (også kan jeg jo håpe på at det er siste middag av det slager på lenge ) god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen altså. Tok en test i dag tidlig. Klarte ikke vente. Den var selvfølgelig negativ... Prøver nå å bare innstille meg på at mensen kommer. Men så vil en liksom leve litt i håpet også. Ærh. Nå skal jeg ikke teste mer. Nå skal jeg bare venter på mensen som sikkert kommer på mandag. Trodde virkelig det var noe denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Nok en morgen med blødning (mørk). :( Kan ikke forstå at dette er mensen, men heller ikke hva annet det kan være??! :( Men jeg gjør som dere, lever i håpet å skal tester på ikm. Uansett! Jeg vil ha positiv! Ikke en tullete kropp :( *æsj*

Men jeg heier på resten av dere! Og venter i spenning på hva som skjer her inne til uka ;)

God helg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra nå av blir det ingen mer testing før ikm. Har en test hjemme nå som jeg kjøpte i går. Skal be mannen hjemme den så jeg ikke vet hvor den er. Så får den bare ligge der til jeg forhåpentligvis en gang ikke får mensen...

Dette blir en kjip helg og en kjip uke.

Skal prøve på en pausemåned eller to nå. Men det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Nok en morgen med blødning (mørk). :( Kan ikke forstå at dette er mensen, men heller ikke hva annet det kan være??! :( Men jeg gjør som dere, lever i håpet å skal tester på ikm. Uansett! Jeg vil ha positiv! Ikke en tullete kropp :( *æsj*

Men jeg heier på resten av dere! Og venter i spenning på hva som skjer her inne til uka ;)

God helg alle!

Uff så frustrerende!! Hvor mange dager har du hatt det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Nok en morgen med blødning (mørk). :( Kan ikke forstå at dette er mensen, men heller ikke hva annet det kan være??! :( Men jeg gjør som dere, lever i håpet å skal tester på ikm. Uansett! Jeg vil ha positiv! Ikke en tullete kropp :( *æsj*

Men jeg heier på resten av dere! Og venter i spenning på hva som skjer her inne til uka ;)

God helg alle!

Uff så frustrerende!! Hvor mange dager har du hatt det nå?

Veldig!! Det startet så vidt den 12. :( Kan bare ikke skjønne at det skal være mensen altså. For lite og for kort syklus til det synes jeg (første dag i sist mens var jo 22.okt) Jaja, gudene vet! Får se hvordan det er til uken. Så kanskje jeg bestiller meg en time til lege/gyn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sikkert greit med en legetime hvis det fortsetter. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med hva det er. Vi får prøve å slappe av i helgen!! Men det er jo ikke så lett midt oppi alt dette. Tenkte jeg må ha masse å gjøre i helgen og holde meg opptatt og gjøre kjekke ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å fylle helgen med julekalender, julegaver, bryllupsalbum, ut å spise, kino tur, baking og være med venner. Prøver å bare holde hodet opptatt med andre ting. Må da egentlig fortsette med dette en stund hvis jeg skal klare å ta en "pausemåned".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Idag er det murringer i mage og korsrygg samt ømme pupper, så jeg tør ikke teste. Regner med tr kommer i løpet av helga….

 

Sokkedyret: Så kjipt, men ikke alltid g-test slår ut før ikm. Hold motet oppe (selv om du sikkert får det rådet hele tiden). Fyll november og desember med adventsting og mye sosialt, plutslig så sitter spiren. Her trengte vi knapt å prøve på nr 1 og nr 2, de kom nesten av seg selv. Nummer tre ser derimot ut til å la vente på seg… Jeg har egentlig ikke dårlig tid, men er så teit at jeg stresser pga barnehagefristen (i-landsproblemer much").

 

Jeg kjenner deg ikke, men ut fra hvordan du skriver, så tror jeg du blir en fantastisk mor når spiren sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå takk for det MillaCamilla :-) Jeg håper det. Jeg vet i hvert fall at jeg blir veldig glad når jeg får en liten en og har da hatt god tid til å forberede meg.

 

Må bare si en ting som også er sykt slitsomt for meg i disse graviditetsløse måneder! Som om det ikke var nok å være lei seg for å ikke klare det selv så jobber jeg i barnevernet og bruker dagene på å hjelpe folk som gjerne aldri burde blitt gravid. Og de har gjerne mange barn også. Blir såå frustrert når jeg ikke får og andre får mange og bare forsømmer, mishandler og ødelegger barna sine. Kan ikke heller jeg få den lille spiren. Verden er så utrolig urettferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold motet oppe sokkedyret! Heier på deg ;)

 

Men nå kaster jeg inn håndkle for min egen del. Må jo være mensen jeg ha fått, bare at den er heeelt difus og fri for smerter??! (hvilket jeg ALDRI har opplevd med 11år med mensen).

Men jeg kjøper en test i helga forde, og tar den på tirsdag ;)

Så håper jeg det går bedre for dere til uka!! Spennende å følge med på dere.

Om det ikke gikk nå (hvilket jeg har konkludert med) så må vi vente noen måneder med å prøve igjen. For vi skal i bryllup til nær familie neste år og kan ikke ha termin da :( (min mann vil ikke det så).

 

Så kl 16.00 i dag tar jeg helg og i morgen blir det en god middag og et glass vin med gode venner! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ramla jeg ned trappa med nevøen min på 3 år på armen... Gikk veldig bra, men er både gul og blå bak... :sEr det noen som vet om dette kan ødelegge en evt spire?

Endret av Moli24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ramla jeg ned trappa med nevøen min på 3 år på armen... Gikk veldig bra, men er både gul og blå bak... :sEr det noen som vet om dette kan ødelegge en evt spire?

Uff hørtes ikke godt ut. Så vidt jeg vet/tror så kan det ikke ødelegge en spire så tidlig. Jeg vil tro at den er så liten og ligger så langt inne i kroppen godt isolert av alt det du har inni der. Hvis du falt så voldsomt at det skal ødelegge en liten spire så tror jeg du hadde ødelagt andre ting i kroppen også. Er ikke det logisk...? Er det jeg tenker i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I går ramla jeg ned trappa med nevøen min på 3 år på armen... Gikk veldig bra, men er både gul og blå bak... :sEr det noen som vet om dette kan ødelegge en evt spire?

Uff hørtes ikke godt ut. Så vidt jeg vet/tror så kan det ikke ødelegge en spire så tidlig. Jeg vil tro at den er så liten og ligger så langt inne i kroppen godt isolert av alt det du har inni der. Hvis du falt så voldsomt at det skal ødelegge en liten spire så tror jeg du hadde ødelagt andre ting i kroppen også. Er ikke det logisk...? Er det jeg tenker i hvert fall.

Du har nok rett!! Bare håper så inderlig at spiren skal sitte denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ramla jeg ned trappa med nevøen min på 3 år på armen... Gikk veldig bra, men er både gul og blå bak... :sEr det noen som vet om dette kan ødelegge en evt spire?

.

 

Spiren ligger godt beskyttet lenge inni magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...