Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Så kjedelig å være sist i uken... He he. Kommer til å være så spent!!! 😄😄😄 nå er jeg ferdig med tr i kveld! Starter prøvingen i dag om mannen kommer hjem fra jobbmøte før jeg har sovnet! Viktig å være tidlig på'n! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker å starte med el-tester i morgen og så får vi se når det blir. Har det veldig travelt på jobb om dagen så jeg rekker egentlig nesten ikke å tenke på dette engang. Men det er jo litt deilig for det har vært altfor mye tid til å tenke på det de siste månedene. Har jo blitt helt gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje TR er over for denne gang.. merkeligste TR jeg har vært med på, men sånt skjer vel hehe. :P

Usikker på om jeg skal teste for EL eller bare ha sex annenhver dag.. er jo veldig greit å vite når EL har vært riktignok.. men føler jeg blir så opphengt i det, og ikke koser meg med prøvinga, kan jo nyte det litt også liksom... prevansjonsfriheten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje TR er over for denne gang.. merkeligste TR jeg har vært med på, men sånt skjer vel hehe. :P

Usikker på om jeg skal teste for EL eller bare ha sex annenhver dag.. er jo veldig greit å vite når EL har vært riktignok.. men føler jeg blir så opphengt i det, og ikke koser meg med prøvinga, kan jo nyte det litt også liksom... prevansjonsfriheten :lol:

Enig, men er litt gøy å vite også. 😊 hm, et av livets små dilemmaer.

 

Sokkedyret, vet hvordan det kjennes. Burde jobbet hver (!) kveld, litt sliten nå kjenner jeg. Drømmer om juleferie allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle havnet i begynnelsen av uken, blir så spennende

 

Hvilken cd er du på sokkedyret, jeg er på cd 13. Jeg har jo kjempe lang syklus på 32 dager, er litt usikker på når jeg skal begynne å teste for EL. Når begynner dere andre å teste for EL?

 

Det er vel bare å kose seg sengekos.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp  :D     sengekos.gif 

Begynner å teste allerede i kveld jeg, vil gjerne vite når jeg har EL,

veldig greit å vite når jeg kan forvente TR.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hadde kort syklus (24 dager?) sist. Så begynte med test i går. Har ikke testet ennå i dag. Var første pp sist mnd, så vet vel egentlig ikke hvordan syklus jeg vanligvis har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 6, tok en EL test i kveld. Den ga tydelig strek men ikke like sterk som kontrollatreken. Hva betyr det? Jeg har aldri! Er testen noen ganger helt hvit? Er eggløsning på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 6, tok en EL test i kveld. Den ga tydelig strek men ikke like sterk som kontrollatreken. Hva betyr det? Jeg har aldri! Er testen noen ganger helt hvit? Er eggløsning på vei?

Tester bare med cb sin digitale så vet ikke? Men er ikke du dag 7, aheng? Trodde nemlig jeg var dag 6? Har dagen etter deg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg har bommet totalt på dagene... trodde jeg hadde el i går, men i dag har jeg hatt stikninger i livmora og nå kjenner jeg på murringer her jeg ligger og (selvsagt)ikke får sove. Jeg har lite oversikt over syklusen nå, og kan med stor sannsynlighet ha bommet på el-dato i mitt hode. Jeg håper faktisk det, for da kan jeg kanskje glede meg til en ikm om ikke så altfor lenge :-) vanvittig oppblåst også. Hmm blir det en spennende måned i november nå tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med mens i dag, min og var skikkelig merkelig denne måneden! La inn litt aksjer i kveld - og planlegger å gjøre det i tide og utide fremover 😜

 

Er så koselig, for mannen er så gira! Jippi 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er på dag 6, tok en EL test i kveld. Den ga tydelig strek men ikke like sterk som kontrollatreken. Hva betyr det? Jeg har aldri! Er testen noen ganger helt hvit? Er eggløsning på vei?

Tester bare med cb sin digitale så vet ikke? Men er ikke du dag 7, aheng? Trodde nemlig jeg var dag 6? Har dagen etter deg. 😊

Jeg er på dag 7 i dag mener jeg. Dag 1 var jo fredag 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var samme som meg det. 😄 Men blir ikke da IKM på fredag da? Eller har du lengre sykluser? Eller er det jeg som teller feil? Betyr selvsagt ingenting men vil bare vite om jeg tenker feil på egen syklus. Kompliserte greier dette... 😜😲😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe veldig peil på dette jeg corneliuss, men jeg regner dag 1 som den 25 og når jeg teller 28 dager frem så kommer jeg til 21. Er ikke dette riktig? Er forresten litt usikker på hvor lang syklus jeg har. Spennende om vi har lik syklus da,;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da ser jeg hvor det skiller. Jeg har tenkt at det er 28 dager i en syklus. Derfor tok jeg dag 29 som IKM. Altså dagen jeg skal ha mensen. Men jeg vet heller ikke helt hva som er rett. Og jeg er som deg. Har bare hatt en pp og da varte den bare i 24 dager. Men kan jo hende at neste periode blir superlang. Med mindre jeg er heldig å bli gravid da selvsagt... 😊 Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke å teste likevel.. TR ikke over enda tydeligvis. Trodde det hadde stoppet helt for kjente ikke noe, men i går kveld kom det litt igjen, og i her jeg sitter har jeg og kjenner det kniper. Blæ.. er ikke vant med TR over fem dager.

Men den blir vel superlang om det blør så lite som det har gjort.. kanskje ferdig til uka hehe. :P

Om noen teller fra den dagen det blør skikkelig, hva gjør dere om det aldri blør skikkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å kunne vite at jeg gravid av å kjenne på symptomer! Jeg er jo trøtt, kvalm, hormonell og veldig tissetrengt HELE tiden!! Blir gal. Hvordan skal det bli når jeg blir gravid?!?! =S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått lagt inn aksjer. I går ble det krangling i stedenfor Elsking. Skikkelig slitne og da ble en filleting litt større enn nødvendig. Men glad vi har hatt en bedre kveld i dag 😄😄😄 er ikke så ofte vi krangler så ble litt sliten (enda mer) av hele greia. Håper alle får en fin helg! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi i gang. Er på fjellet med snø ute og fyr i peisen. Kjenner at nå har planen min om ingen forventinger gått litt i vasken allerede =P Men det hjelper at jeg har mye annet å tenke på nå i hvert fall. Har også fått tilbud om ny jobb, årsvikariat med gode sjanser for fast stilling. Så nå er til og med det greit. Håper håper at dette er måneden :-) Da blir det en gøy gave i første luken på mannens julekalender =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere;) nå nærmer det seg eggløsning her hos meg, litt slim og murring, regner med jeg har el mandag, har aldri prøvd de el testene, men har fått de i hus, når begynner jeg å teste? Kjører på med kos hele helgen uansett;) god helg til alle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt, Sokkedyret 😄 Det blir så spennende å se hvordan det går med oss alle!

 

Denne tolmodigheten min kunne dere fått kjøpt billig av meg! Hi, hi.. Har hvertfall fått lagt inn godt med aksjer så langt - så krysser alt for at det kanskje vil klaffe denne måneden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere;) nå nærmer det seg eggløsning her hos meg, litt slim og murring, regner med jeg har el mandag, har aldri prøvd de el testene, men har fått de i hus, når begynner jeg å teste? Kjører på med kos hele helgen uansett;) god helg til alle;)

Jeg pleier å starte testingen omtrent når el-slimet kommer. Noen dager før jeg forventer at den skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei dere;) nå nærmer det seg eggløsning her hos meg, litt slim og murring, regner med jeg har el mandag, har aldri prøvd de el testene, men har fått de i hus, når begynner jeg å teste? Kjører på med kos hele helgen uansett;) god helg til alle;)

Jeg pleier å starte testingen omtrent når el-slimet kommer. Noen dager før jeg forventer at den skal være.

Jeg testet to streker på el test idag, men de var ikke kanon sterke, men like begge to, regner med el er rundt hjørne ja;) blir kos fremover ;) var faktisk kjekt å se en pos test, etter sist periode med 5 neg tester etter ikm;( hihi;) god lørdagskos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...