Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne måneden har jeg EL ca på bursdagen min... tror jeg vet hva jeg skal ønske meg når jeg blåser ut lysene på kaken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten usikker på når jeg har IKM denne måneden siden syklusen har variert med 8 dager de siste to månedene. Merker meg når EL er (etter tester og symptomer) og så regner jeg med IKM er 2 uker etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det klaffer denne mnd blir det termin på bursdagen min 3 august

 

Da blir set i så fall termin samme dag for oss to ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynner igrunn tr? Gikk 4 dager over forventet ikm sist periode, og fikk litt brunt, men ikke noe mer, to dager etter meldte tr seg som vanlig,, teller jeg fra første det første " blodspor" eller fra jeg fikk den som vanlig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, damer 😊

Kan noen være så snille å føre meg opp? IKM 23.novemer og 2PP.

Håper det blir mange positive tester her inne i November 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller ned til jeg er ferdig med mensen. Vil i gang med lillenurk-prosjektet! 😊 Håper på i morgen. Startet fredag, men jeg pleier ikke ha så lange perioder. 😊 Utålmodig! Kjenner jeg skulle ha vært mange andre steder enn på jobb akkurat i dag. Trenger litt oppmuntring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar på med denne prøvingen, Corneliuss 😊 Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men den kampen er jo tapt før jeg har kommet i gang.

 

Har liksom ventet så lenge på denne tiden, og koser meg veldig! Men, samtidig er det utrolig slitsomt at man ikke klarer å fokusere på så mye annet.

 

Forrige PP ble vi litt "kastet inn i", da mannen bestemte seg noen dager før eggløsning 😊 Så satser på at en skikkelig periode nå vil hjelpe! Merker det hjelper utrolig på sexlysten dette her.. He, he.

 

La dette være vår måned, jenter! Tidlig august hadde vært magisk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på butikken og kjøpt grapefrukt juice og rooibos te. Satser på at det skal klaffe nå! TR er ferdig og el testene klare i skapet til neste mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan butikk har grapefrukt juice???? hva er det egentli bra for?

 

jeg fikk el-tester i posten i dag, så det blir spennende!!! :D

 

Tror dette blir siste mnd med prøving.. jeg studerer på universitet og hadde veldig lyst å få et barn i sommerferien.......meeen det går jo ikke alltid som planlagt. Krysser fingrer for augustbaby, selvom jeg nesten ikke tørr å ha for store forventninger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke hva det et godt for, men tror den skulle gjøre noe med slimproduksjonen eller noe, slik at svømmerne får bedre svømmekår. Har kjøpt på meny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede før vi har begynt å prøve denne måneden begynt å forberede meg på at det ikke blir noe denne måneden. Jeg blir så skuffet hver gang når jeg får opp forhåpningene så denne måneden satser jeg på null forhåpninger eller forventninger. Satser på mye fokus på jobb og andre ting og så får det bare gå sin gang. Men det går jo litt opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en viss usikkerhet kan jeg vel melde meg inn her jeg også. Etter grovberegningen regner jeg med IKM mellom 16 og 19, så da kan vi vel si 19. Men syklusen er ustabil, så sikker er jeg ikke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert lurt sokkedyret. Ikke fordi jeg ikke tror det går, men fordi man kan bli litt for opphengt. 😊 Ønsker deg all lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede før vi har begynt å prøve denne måneden begynt å forberede meg på at det ikke blir noe denne måneden. Jeg blir så skuffet hver gang når jeg får opp forhåpningene så denne måneden satser jeg på null forhåpninger eller forventninger. Satser på mye fokus på jobb og andre ting og så får det bare gå sin gang. Men det går jo litt opp og ned.

Jeg tenker det samme hver pp, men når ikm nærmer seg så kommer forventningene av seg selv. Selv de gangene jeg har bommet helt på EL så tenker jeg det kan jo hende. Tenk positivt, selv om du ikke vil ha forventninger. Vi gjør ihvertfall det vi kan, så får det skje når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Melder meg inn her jeg også :) Regner med at IKM er på plass den 19, med mindre det klaffer denne gangen. Starter med å ønske alle lykke til med en gang! :D *drysser masse babystøv*  ps: la til flere på lista, mangler den noen nå?

 

Mandag 18.11

MillaCamilla

 

Tirsdag 19.11

Babyglede2014

Camilla

Mamma&Storebror

Fru.Frøken

mama foodie

 

Onsdag 20.11

Moli24

 

Torsdag 21.11

AHENG

 

 

Fredag 22.11

 

 

Lørdag 23.11

 

 

Søndag 24.11

 
 
Gravid
Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal tørre å bli med her jeg også..? Ja, legg meg til på onsdag 20.nov :)

 

Mistet for 10 uker siden, syklusen er ute å kjører men gynekologen trodde ved siste UL at jeg var i syklusdag 1 eller 2. Det var 18.okt, og da skal jeg egentlig ha TR på besøk 19-20.nov! Motivasjonen til mannen er stor merker jeg, haha han er klar som ett egg når som helst! 

 

Lykke til alle sammen :)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dere til jeg :)

 

Mandag 18.11

MillaCamilla

 

Tirsdag 19.11

Babyglede2014

Camilla

Mamma&Storebror

Fru.Frøken

mama foodie

 

Onsdag 20.11

Moli24

Mrs-impatient

 

Torsdag 21.11

AHENG

 

 

Fredag 22.11

Corneliuss

 

 

Lørdag 23.11

 

 

Søndag 24.11

 
 
Gravid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å skrive meg opp jeg 😊 La dette bli måneden!

 

Mandag 18.11

MillaCamilla

 

Tirsdag 19.11

Babyglede2014

Camilla

Mamma&Storebror

Fru.Frøken

mama foodie

 

Onsdag 20.11

Moli24

Mrs-impatient

 

Torsdag 21.11

AHENG

 

 

Fredag 22.11

Corneliuss

 

 

Lørdag 23.11

Hjartevenn

 

Søndag 24.11

 

 

Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...