Gå til innhold

IKM UKE 47


Babyglede2014

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn her som førstegangsprøver  :) Litt ustabile sykluser, men tror jeg havner i uke 47. Prøver å innstille meg på at det kan ta en stund, men håper jo så klart på full klaff med en gang  ;) Mye aktivitet her nå om dagen, hihi  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg ikke er helt ferdig med TR enda(lurer på hvor lenge dette skal vare), flytter jeg meg til fredag den 22... merker jeg blir utolmodig på å få satt i gang og lage bebi ^_^ hihi

Når har du IKM girasol?

 

 

** IKM uke 47 **

 

Mandag 18.11
MillaCamilla

Tirsdag 19.11
Babyglede2014
Camilla
Mamma&Storebror
mama foodie

Onsdag 20.11
Moli24
Mrs-impatient

Torsdag 21.11
AHENG


Fredag 22.11
Corneliuss
Fru.Frøken(pp2)

Lørdag 23.11
Hjartevenn

Søndag 24.11


Gravid

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til girasol :)

 

** IKM uke 47 **

 

Mandag 18.11
MillaCamilla

Tirsdag 19.11
Babyglede2014
Camilla
Mamma&Storebror
mama foodie

girasol

Onsdag 20.11
Moli24
Mrs-impatient

Torsdag 21.11
AHENG

Fredag 22.11
Corneliuss
Fru.Frøken(pp2)

Lørdag 23.11
Hjartevenn

Søndag 24.11


Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til girasol :)

 

** IKM uke 47 **

 

Mandag 18.11

MillaCamilla

 

Tirsdag 19.11

Babyglede2014

Camilla

Mamma&Storebror

mama foodie

girasol

 

Onsdag 20.11

Moli24

Mrs-impatient

 

Torsdag 21.11

AHENG

 

Fredag 22.11

Corneliuss

Fru.Frøken(pp2)

 

Lørdag 23.11

Hjartevenn

 

Søndag 24.11

 

 

Gravid

Hei fru frøken!

Håper helgen har vært bra! 😄 Ser at sokkedyret ikke er med. Kan du legge henne til også? Får ikke gjort det fra mobilen. Gleder meg til ny prøving. Fra i dag og frem til neste søndag er muligheten størst for meg om jeg har beregnet rett. Krysser fingre. Søndagsklem fra meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Legger til girasol :)** IKM uke 47 **Mandag 18.11

MillaCamillaTirsdag 19.11

Babyglede2014

Camilla

Mamma&Storebror

mama foodie

girasolOnsdag 20.11

Moli24

Mrs-impatientTorsdag 21.11

 

Tar du med meg også? Mandag 18 ;)

AHENGFredag 22.11

Corneliuss

Fru.Frøken(pp2)Lørdag 23.11

HjartevennSøndag 24.11Gravid

Hei fru frøken!

Håper helgen har vært bra! Ser at sokkedyret ikke er med. Kan du legge henne til også? Får ikke gjort det fra mobilen. Gleder meg til ny prøving. Fra i dag og frem til neste søndag er muligheten størst for meg om jeg har beregnet rett. Krysser fingre. Søndagsklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La til Sokkedyret og Etterlengtet;) :) Håper det klaffer for alle denne mnd.! Bli spennende! :D

 

** IKM uke 47 **

 

Mandag 18.11
MillaCamilla
Sokkedyret

Etterlengtet:)

 

Tirsdag 19.11
Babyglede2014
Camilla
Mamma&Storebror
mama foodie

girasol

Onsdag 20.11
Moli24
Mrs-impatient

Torsdag 21.11
AHENG

Fredag 22.11
Corneliuss
Fru.Frøken

Lørdag 23.11
Hjartevenn

Søndag 24.11


Gravid

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :)

 

** IKM uke 47 **

 

Mandag 18.11
MillaCamilla
Sokkedyret

Etterlengtet:)

 

Tirsdag 19.11
Babyglede2014
Camilla
Mamma&Storebror
mama foodie

girasol

Onsdag 20.11
Moli24
Mrs-impatient

Torsdag 21.11
AHENG

Fredag 22.11
Corneliuss
Fru.Frøken(2pp)

Lørdag 23.11
Hjartevenn

Søndag 24.11
Flintstone28(2pp)

Gravid

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, fru frøken! Ser vi kommer til å sitte spente samtidig. ❤❤❤

 

Ja :) så morro, blir veldig spennende! Spesielt siden planen denne mnd. er å ikke teste etter EL, får ikke lov til å ta en gtest før etter IKM heller... ;)

Så strategien er regelmessig sex, og å følge med på kroppen. :ph34r:

Hva er din plan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru frøken!

 

The plan;

- sex annenhver dag (startet fredag og frem til mandag om en uke)

- kun begrenset testing el (mest for gøy) har ikke testet hver dag

- Gtest først etter IKM dato

 

Lurer egentlig på om forrige pp (min første) var et lite frø, men at kroppen fikset opp i noe som ikke var levedyktig. Vet jo ikke, men fikk tr veldig plutselig og tidlig. Blødde lengre og "annerledes" enn vanlig. Satser på mer lykke denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru frøken!

 

The plan;

- sex annenhver dag (startet fredag og frem til mandag om en uke)

- kun begrenset testing el (mest for gøy) har ikke testet hver dag

- Gtest først etter IKM dato

 

Lurer egentlig på om forrige pp (min første) var et lite frø, men at kroppen fikset opp i noe som ikke var levedyktig. Vet jo ikke, men fikk tr veldig plutselig og tidlig. Blødde lengre og "annerledes" enn vanlig. Satser på mer lykke denne gangen.

 

Liker ikke om du mistet er frø. :/ Men planen er veldig lik min, minus El-test, har lyst til å gjøre det litt mer avslappet.. men må bruke litt krefter på sex da hehe ;)

Lurer på kroppen selv, har hatt småblødning i 7 dager med ganske mye smerter, så friskt blod i 3 dager.. håper det er over nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja det høres ut som vi har mange likhetstrekk både på dag, forrige periode, mulige frø og The plan. 😊 La inn aksjer nå i kveld. Mannen snorker mens jeg ikke får sove 😉

 

Håper vi har heller med oss! Har du barn fra før? Jeg har to og de har kommet lett. Men har jo blitt eldre siden sist... 😳 Håper det går like lett som før! Da burde det i så fall slå inn denne mnd.

 

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM dagen før dere fru frøken og corneliuss. Og hadde også en litt rar TR denne gangen. The plan hørtes fornuftig ut, har ikke mange EL tester så får ikke testet stort, og bare 2 billigtester for graviditet. Må begynne å legge inn aksjer i kveld, huset har vært fullt av folk i hele helga,med det er denne uka det er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe merker at jeg er litt "uerfaren" med tanke på å prøve å lage barn! Har alltid vært veldig opptatt av hvordan jeg IKKE skal bli gravid ;) Har lest meg opp og ned på nett, og har for første gang lagt merke til endringen i utflod/livmorsekret. Hadde eggløsningsslim både på fredag og lørdag, og vi har kost oss hver dag siden onsdag! Får bare krysse fingre :) Morsomt å lese om hvordan dere opplever prøvinga (selv om jeg er ganske dårlig selv til å skrive her inne)! Masse lykke til skjønne damer :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syns og det er litt kjekt å lese hvordan andre føler prøvingen på kroppen , og hvordan en legger opp ting ;) jeg for min del skulle ikke prøve, skulle ikke bli hektet på dette;( hihi, lettere sagt enn gjort;) har nok el nå, etter test og smerter. Vi har prøvd en del , har hatt 6 aborter, 2 sene, flere operasjoner på hjerteformet livmor, har hatt noen år med opphold, men er igang igjen. Har svak livmorhals, så må sy på en cerclage( strikk) utpå livmoren i uke 10., hvis jeg da blir gravid;) sjo og hei, bare litt om meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så satt vi her og ventet igjen da... Haff. Venter, håper, bekymrer, stresser, føler og kjenner etter... Tiden kan ikke gå fort nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så satt vi her og ventet igjen da... Haff. Venter, håper, bekymrer, stresser, føler og kjenner etter... Tiden kan ikke gå fort nok!

Uff ja det blir mye kjenning etter, drømmer og håp;) håper det klaffer for oss alle denne perioden;)

Nå er min el over, fikk sterk strek i går og nå lys igjen, godt vi var effektive hele helgen;)

Tester du sokkedyret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syns og det er litt kjekt å lese hvordan andre føler prøvingen på kroppen , og hvordan en legger opp ting ;) jeg for min del skulle ikke prøve, skulle ikke bli hektet på dette;( hihi, lettere sagt enn gjort;) har nok el nå, etter test og smerter. Vi har prøvd en del , har hatt 6 aborter, 2 sene, flere operasjoner på hjerteformet livmor, har hatt noen år med opphold, men er igang igjen. Har svak livmorhals, så må sy på en cerclage( strikk) utpå livmoren i uke 10., hvis jeg da blir gravid;) sjo og hei, bare litt om meg;)

Åh gurimalla..! Så utrolig slitsomt og trist dette må ha vært for deg og mannen din!! :( Krysser fingrene for deg (beina kan jeg ikke krysse, da blir det ingen baby på meg, thihi ;) )

 

Har ikke testet eggløsning i det hele tatt og jeg kan ikke begynne med det heller.. Blir helt tullerusk av sånne tester jeg..! Blir så stressa. Etter 17 år på prevensjon så er det kanskje på tide at jeg blir "kjent" med kroppen min igjen også, så vi får bare prøve oss frem uten hjelpemidler i første omgang! Dette er første prøveperiode etter spontanaborten min, så har ikke helt troa på at det skal gå. Men aldri si aldri :)

 

Sokkedyret: Tiden går faktisk ikke i det hele tatt.. Den står helt i ro. Haaaaffffffff! Det er jo 15,5 dager til 20.november. Aaaaaaaalt for lenge!!! Baaah! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tester. Men tror det var noe rart med testene mine denne måneden (gått ut på dato eller noe???) var så svak kontrollstrek på alle. Men jeg fikk da noen positive tester og kroppen har sagt eggløsning i helgen så håper det stemmer. Nå har jeg brukt opp alle testene. Blir kanskje en runde til i kveld for sikkerhets skyld.

Nå sitter jeg her med roibosteen min og håper på et underverk. Heia heia lille spire!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja det høres ut som vi har mange likhetstrekk både på dag, forrige periode, mulige frø og The plan. La inn aksjer nå i kveld. Mannen snorker mens jeg ikke får sove

 

Håper vi har heller med oss! Har du barn fra før? Jeg har to og de har kommet lett. Men har jo blitt eldre siden sist... Håper det går like lett som før! Da burde det i så fall slå inn denne mnd.

 

Nattaklem

 

Her prøves det på første avkom :babysmokk: veldig spennende! ..og er jo bare i 2 pp foreløpig, men så var det denne blødningen,. kanskje over i dag. Håper på å få sendt inn noen soldater straks, regner jo med EL i løpet av uka.

 

Heia alle sammen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...