Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk en haug med strimler i posten, og hvorfor ikke bare tar n for gøy :) ikke feil å se testreken komme opp lenge før kontrollstreken og at den er sterkere :):) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, altså jeg visste jeg var gravid, :) er 5+3 med termin 7juni. Men de ble bestilt for leeenge siden og kom nå. Så why not ta en Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :) gleder meg virkelig, og når jeg så styrken på testen så ser j jo at hcg har økt. Bekymringer fra a til å.. Kan ikke huske det var slik med de forrige! Dagene går så sykt sakte i 1 trimester. Himmel....

 

Ingen i Vestfold er gravide samtidig som meg haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte SEA BAND tirsdag  1 okt. og hjalp frem til i dag. Er 6 uker på vei og veldig kvalm, føler at jeg må kaste opp hvert øyeblikk. Hvorfor virker ikke sea band lenge????????? OOOOOfffff er lei kvalmen. Spiser ofte også så det er ikke på grunn av det. Noe råd for meg please :(  :o  :rolleyes:  ;)

Det går bare en vei for meg og det er oppkast, :o oppkast :o oppkast alt jeg spiser og drikker.Nå har jeg sluttet å spise og drikke, :( hvor lenge klarer kroppen min da???? uten  :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :/ det er ikke noe allright..men er jo ikke bra og ikke spise noe i det hele tatt :/ viktig å få i seg væske ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) 

 

Jeg har termin 9 juni så blir sommerbarn på meg også =)

 

Er 5 + 1 idag og kjenner ømme bryster... Og ikkeno særlig kvalm enda, men kan sikkert komme? :P

 

Er det mange som sliter med ryggplager? Jeg har hatt så vondt i korsryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciao 12, det hørtes ikke godt ut, hvor langt på vei er du? Hvis du absolutt ikke får i deg noengang ville jeg ringt til lege i morgen og Evt blitt innlagt så du ikke tørker helt ut, det er farlig for fosteret. For lenge i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi like langt Camilla! Nå har jeg begynt å få murringer i livmora. Har lurt på hvorfor jeg ikke hadde det, og nå som jeg har det blir jeg redd noe er galt. ....sukk....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er andre også som har lite symtoner,godt ikke det bare er meg. Begynner å lure på om ikke det er noe der inne alikavel. Bare veldig trøtt,sovnet kl. 21 i går,helt ferdig.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer her også.. Får noen plutselige trøtthetsanfall innimellom bare. Men hadde det på akkurat samme måte i forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi like langt Camilla! Nå har jeg begynt å få murringer i livmora. Har lurt på hvorfor jeg ikke hadde det, og nå som jeg har det blir jeg redd noe er galt. ....sukk....!

Trenger ikke være noe galt.. du får dra til legen om du føler det er ille. Jeg har hatt litt kramper i magen men kommer sånn sjelden gang =) spent på kvalmen osv.. 

 

Håper det ikke er noe galt med graviditeten din =) Sjekk det ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å ha sånne mensaktige murringer pga at livmora utvider seg, hadde det forrige gang også. Det kjipe er at det er jo sånn det kjennes ut når man mister også. Tror ikke det er noe galt altså, er bare så nervøsffor å miste hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har en herlig gutt som blir to år over nyttår :) Men har mistet to ganger før jeg fikk han så er derfor jeg er litt hysterisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye symptomer antoine?

Massiv hodepine, akkurat som de to andre.  Savner ibux, men det kan jeg jo ikke ta.  Ellers så har jeg noe ømme frontparter, svimmel og småuggen.

 

Ikke så mye med andre ord ;).

 

Jeg skal forøvrig på UL i morgen iom at jeg blødde i forrige uke.  Blir spennende å se om jeg er gravid eller om det har vært en MA.  Har ikke hatt smerter og blødningen var liten.  Har en mann som er mye borte og to andre barn og dersom det er en MA må jeg få det ut av kroppen så jeg kan fungere optimalt igjen.  Har en god følelse da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn du?

 

 

Nei har en herlig gutt som blir to år over nyttår :) Men har mistet to ganger før jeg fikk han så er derfor jeg er litt hysterisk...

Å uff da - skjønner at du blir litt bekymret da.. :/ Satser på at det går bra :D 

 

Jeg har en fin gutt på 4,5 år =) Som gleder seg fælt til å bli storebror =) Selvom han ikke helt skjønner helt hva som skal skje - men finnes vel bøker og viktig å snakke om det som skal skje føler jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciao 12, det hørtes ikke godt ut, hvor langt på vei er du? Hvis du absolutt ikke får i deg noengang ville jeg ringt til lege i morgen og Evt blitt innlagt så du ikke tørker helt ut, det er farlig for fosteret. For lenge i hvert fall...

Hei ! jeg er 6+1 dag i dag. Har begynt å kaste opp i går kveld. Til middag i kveld spiste jeg laks. Har gått 3 timer siden middagen og føler at nå er på vei til å kaste opp igjen.

Endret av ciao12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...