Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh kanskje jeg skulle bestilt legetime også? Har ikke yenkt tanken hehe.

Jeg også ser ut som 4 mnd på vei. Litt frustrerende for jeg kjenner det igjen. Starter som kjempe oppblåst og går rett over til baby mage. I uke 11 ca. Standard. . Heldigvis ikke kvalme her enda men uggen om jeg ikke spiser.. spiser ofte nå!! Vil spise.. tja hele tiden haha.

Legger meg kl 9 på kvelden hver dag.. allerede da har jeg sovnet flere ganger men fy søren så mye drømmer og tull på natta. Gleder meg til ul... bortsett fra bekkenet har jeg ikke noe plager... nesten så man ønsker kvalme bare for bevis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente det begynte å koke en smule under topplokket i dag da jeg skulle lage middag, med en sutrete unge som sto og dro i meg... mulig det er noe hormoner i sving ja...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben ;) de to rundt meg kan få meg til å.. eksplodere. Haha og nå har største begynt å rase på minste.. doh.. hu er som 14..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ettermiddagenne er seige i utgangspunktet synes jeg. Er først ferdig så det er jeg som henter i bh og lager middag.. en utfordring med sulten og grinete unge og man selv er sliten i tillegg. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid meg her på ettermiddagen og det er en prøvelse. Gubben er ikke hjemme før etter 6. Maten står klar og vi er bare på vent.. bah!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer fra graviditet til graviditet. Tror du kan finne noen tabeller hvis du googler.. Dreiv på med det sist jeg var gravid. Det som betyr noe er hvordan det stiger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel. . J måtte legge meg nå.. er stuptrøtt!!! Likblek i ansiktet, svimmel og trøtt så jeg nesten bikker... shit.. skal dette vare helt til uke 12??? Kommer til å sove i 7 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger på her jeg også. Har vært tilbakeholden med å skrive noe i tilfelle det ikke var sant, men er vel bare å innse at man er gravid.

Termin 7 juni ser det ut som.

 

Føler også jeg har lite symptomer i forhold til forrige gang. Men jeg hadde kanskje bare bedre tid til å kjenne etter.

 

Føler jeg sitter inne med verdens største hemmelighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her. Termin 9 juni. Fra før har vi to jenter på snart tre og fem år. Litt blødning tidligere, men graviditetstesten jeg tok i dag var mye mer positiv enn i går ettermiddag så da håper jeg det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag to, og jeg tror fortsatt ikke jeg skjønner det helt!

 

Men er uvant svimmel, er det et vanlig tegn da? Lite lyst til å svime av på jobben liksom, får kanskje et lite forklaringsproblem da...Vel katta er vel snart ute av sekken uansett, da vi skal på en jobbtur til utlandet neste helg og når de da ser jeg ikke drikker...hehe:) Tror ikke det er noen vits å dra en penicilinkur-løgn engang:)

 

En skulle tro jeg huska mye fra forrige runde for litt over to år siden, men dengang ei! Når bestille legetime, hva var det jeg ikke kunne spise igjen...osv:)

 

Så gøy med så mange junispirer, koselig! Tror det kan bli en veldig fin tid å få småttis på igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 2008 osv så var det veldig aktivt med barn i magen treff i området man bodde, og det var igrunn veldig kos, men det har jeg ikke sett noe til på evigheter.. Kjipt, igrunn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, AK, husker det var sånn sist. Søkte du på Ullevål eller? Når har du termin igjen? Huff fikk skikkelig magebesvær i dag, gjorde så vondt at jeg holdt på å svime av. Skikkelig mageknip bare nederst i magen. Et øyeblikk tenkte jeg at jeg holdt på å miste, var liksom nedi der det var vondt, og skikkelig og. Men det ga seg når jeg fikk vært skikkelig på do, så var vel bare pga treg mage... ble litt redd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...