Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg har skjønt kan man løfte det man er vant til fra før men ikje begynne med nye, tunge løft. Etterhvert må man jo ta hensyn til at det blir et press på livmora, når magen blir stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit ikke hva grensa er:)) men jeg har handla endel jeg altså,bare husk på å løfte riktig,første gang for meg det her så prøver bare å leve mest mulig som normalt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å tenke på alle som ville gitt hva som helst for en graviditet og barn idet panikken tok meg i dag med en positiv test i hånden. 

Det burde ikke kommet som så sjokk da vi har en 1 1/2åring og vet jo godt hvordan han ble til:) 

Men her holder det tydeligvis å nærmest vaske undertøyet sammen så var ikke heeelt klar enda:) 

 

Følte den overnatulige luktesansen slo meg og jeg var sulten heletiden i helgen. Hmm... mensen skulle jeg vel hatt på fredag eller lørdag. 

 

Forløpig Resultat. 3 positive tester og Termin 8.Juni 2014:)

 

Flere som får ca 2 år imellom barna??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal blodfortynnende hjelpe ? Man tar vel ikke det sånn uten videre? Aldri hørt om...

Så bra fossefall!! Du kan jo bestille en tidlig UL da, som så mange andre, inkludert meg selv, gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt nervøs for at jeg har så lite symtomer. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Det er jo tidlig da, 4+2, men synes at jeg hadde masse menssmerter og ømme pupper sist på denne tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin cirka 2-4 juni (ikke vært hos lege ennå), gravid etter inseminasjonsforsøk nr 2 på ivf-kl. Symptomene kom allerede etter en uke og positiv test 11-12 dager etter el. Symptomene har vært trøtt, ømme pupper, tisser ofte, verking i livmoren og varm. Går på hormonkur i tillegg, så noen symptomer skyldes kanskje det.

Det har nok ikke gått helt opp for meg ennå, selvom det er en uke siden jeg testet positivt. Er selvfølgelig veldig glad, men glemmer nesten bort at jeg er gravid og tar ingen spesielle hensyn i hverdagen, bortsett fra tar folat og unngår alkohol etc. Men jeg jobber, trener, løfter og stresser som vanlig :P

Har ikke fortalt om graviditeten til noen og planlegger å holde det hemmelig så lenge som mulig denne gangen (forrige gang ringte jeg til alle jeg kjenner med positiv test i hånda :lol: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin cirka 2-4 juni (ikke vært hos lege ennå), gravid etter inseminasjonsforsøk nr 2 på ivf-kl. Symptomene kom allerede etter en uke og positiv test 11-12 dager etter el. Symptomene har vært trøtt, ømme pupper, tisser ofte, verking i livmoren og varm. Går på hormonkur i tillegg, så noen symptomer skyldes kanskje det.

Det har nok ikke gått helt opp for meg ennå, selvom det er en uke siden jeg testet positivt. Er selvfølgelig veldig glad, men glemmer nesten bort at jeg er gravid og tar ingen spesielle hensyn i hverdagen, bortsett fra tar folat og unngår alkohol etc. Men jeg jobber, trener, løfter og stresser som vanlig :P

Har ikke fortalt om graviditeten til noen og planlegger å holde det hemmelig så lenge som mulig denne gangen (forrige gang ringte jeg til alle jeg kjenner med positiv test i hånda :lol: !

Termin den 1 juni her, og går også på IVF klinikken:) Fått time til UL den 11 oktober og gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg forsiktig inn her. Positive graviditetstester som har blitt sterkere og sterkere de siste tre dagene. Skal ta blodprøve på Riksen i morgen (dette er 2 ICSI søskenforsøk), så føler jeg først kan juble i morgen.

Termin ca 12 juni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen:-) Seriøst, andre som heller ikke merker noe symptomer? Innbilte meg at puppene var litt ømme i helga, merker ikke noe til det. Stikker i lysken av og til, det er det eneste jeg kjenner. Husker at jeg fikk ømme pupper tidlig forrige gang. Huff, disse bekymringene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bekymre deg krumelur  :) Tja,, lett å si, ikke lett å gjøre. De ømme puppene er litt oppskrytt ( haha) Jeg har litt tunge, ømme pupper i ny og ne..

Tisser jo ganske ofte. Mensmurringer og stikkinger. suuuuuulten.. "må ha ting" liksom..

 

Trøtt, alvorlig.. Og svimmel når jeg reiser meg. Men bortstt fra det, ikke mye... Vel.. Når jeg ramser opp så virker det jo som jeg har masse.. Men føler meg egentlig fin i toppen. Det er bare bekkenet og ryggen som ødelegger. Men ikke NOE antydning til kvalme osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bekymre deg, jeg kan ikke huske at jeg merket noe som helst forrige gang jeg var gravid. Var vel ikke før jeg begynte å få litt synlig mage i uke 18 at jeg var helt sikker på at jeg virkelig var gravid. Så jeg er nesten bekymret for at jeg har symptomer så tidlig denne gangen, om det er noe galt eller om det er mer enn en... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa jaggu positivt idag!!!!

Hadde IKM igår. Brukte Clearblue-test med ukesindikator, og vips poppa det opp Gravid og 2-3 uker:):) Så da blir det - hvis alt går bra - junibaby her også!;) ...har ikke helt skjønt det ennå tror jeg, enda vi har en herlig liten fyr på straks to år fra før...!

 

Har forøvrig ikke merket en ting, annet enn ømme bryster som jeg jo pleier å ha når det nærmer seg mensen, og at mensen ikke kom igår, så har ikke tørt å håpe før testen var der...:) Sitter på jobben og bare smågliser for meg selv...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa jaggu positivt idag!!!!

Hadde IKM igår. Brukte Clearblue-test med ukesindikator, og vips poppa det opp Gravid og 2-3 uker:) :) Så da blir det - hvis alt går bra - junibaby her også! ;) ...har ikke helt skjønt det ennå tror jeg, enda vi har en herlig liten fyr på straks to år fra før...!

 

Har forøvrig ikke merket en ting, annet enn ømme bryster som jeg jo pleier å ha når det nærmer seg mensen, og at mensen ikke kom igår, så har ikke tørt å håpe før testen var der... :) Sitter på jobben og bare smågliser for meg selv... :)

Gratulerer så mye :D

artig å få 2+3 da, vi andre fikk bare 1+2- hehe.. :D når har du termin da? :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Testa jaggu positivt idag!!!!

Hadde IKM igår. Brukte Clearblue-test med ukesindikator, og vips poppa det opp Gravid og 2-3 uker:) :) Så da blir det - hvis alt går bra - junibaby her også! ;) ...har ikke helt skjønt det ennå tror jeg, enda vi har en herlig liten fyr på straks to år fra før...!

 

Har forøvrig ikke merket en ting, annet enn ømme bryster som jeg jo pleier å ha når det nærmer seg mensen, og at mensen ikke kom igår, så har ikke tørt å håpe før testen var der... :) Sitter på jobben og bare smågliser for meg selv... :)

Gratulerer så mye :D

artig å få 2+3 da, vi andre fikk bare 1+2- hehe.. :D når har du termin da? :) lykke til

 

 

Ifølge terminkalkulatoren her på sidene: 13 juni:) Veldig fin timing dette synes jeg, passe tid før sommeren (spare opp ferien da man går ut i permisjon før:) og i goood tid til barnehagefristen hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så mye vits i å bekymre seg da. Kjøpt en sånn CB med ukesindikator jeg også nå, så håper jeg den viser det den skal. Tenkte jeg skulle bekymre meg mindre denne gangen, men jeg er akkurat like stressa som sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg virker mer avslappet enn dere, selv om det jammen ikke er tilfelle sånn egentlig.. Har da tatt min del med tester og hele pakka, men det går som det går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flytter jeg hele meg inn her! Tok blodprøve i dag og den var veldig positiv med HCG på 156 som er ganske høyt. Spurte sykepleier om dette kunne bety tvillinger, men det er ikke sikkert. Fikk jo satt inn to egg...

Kjenner nå lett stikking i puppene og en lett ømhet i magen. Ellers bittelitt kvalm i perioder.

Noen flere IVF´ere her? Termin er ca 12 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Symptomer i fleng. Kvalm, svimmel, ekstremt trøtt og sliten og ufokusert, sulten, oppblåst så det ser ut som jeg er 4 mnd på vei..... Jeg har også begynt å roe meg nå, nimmelim. Det går som det går! Legetime i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...