Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Velkommen inn fjong :) ingen kvalme her.bare i ny og ne. Skulle nesten ønske jeg merket mer. Blir nr 3 dette også :)

Deilig det også. Sånn hadde jeg det med de to første, bortsett fra en del kvalme med nr 2.. men det gikk over i uke 13 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null symptomer her i gården, og da kommer selvfølgelig den velkjente "kanskje jeg ikke er gravid likevel"? snikende. Men testen viser fortsatt positiv da. Hater denne ventetida til man skal til legen første gang og første ul. Det er så innmari lenge til!

Har forresten termin 15. juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte SEA BAND tirsdag  1 okt. og hjalp frem til i dag. Er 6 uker på vei og veldig kvalm, føler at jeg må kaste opp hvert øyeblikk. Hvorfor virker ikke sea band lenge????????? OOOOOfffff er lei kvalmen. Spiser ofte også så det er ikke på grunn av det. Noe råd for meg please :(  :o  :rolleyes:  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke så oppmuntrende. Men de sier at kvalme er bra i svangerskapet. Selvfølgelig varierer dette. Men.. j hadde vært glad for litt. Men bare litt. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Gratulerer til alle sammen! :) Moro å se så mange som skal ha barn i juni. Jeg tok en test,nei to tester i går. Begge var positive!! Jippi. Men er dere som meg veldig redde? Er så redd for at noe skal gå galt,prøver å ikke tenke så mye på det men det dukker stadig opp.. Hvis alt går bra,så har jeg termin rundt 13 juni. Når fikk dere time hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste her er redde ja :) det er vanlig med legetimr mellom 8-12 uker tror jeg. Hos oss er det vanlig i uke 10. Men skal på privat tidlig ul bare for å se at det eksisterer noe inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Madde86! Jeg var veldig redd med førstemann, mindre nå (muligens det ikke har gått helt opp for meg at jeg er gravid enda nå da... ;)). Fikk legetime i uke 11. Første legetime skal normalt være mellom uke 8-12. Ser at du har samme termin som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal av den forstoppelsen her altså!! Det tar på. Flere av dere som er svimle? Når jeg reiser meg så går det ruuuundt. Blir å kjøpe gravidbukse her snart. Veldig snart. Går i tights.. vi snakker 4mnd mage her hehe.. så flaut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Da vil jeg ringe til legen på mandag å bestille time til uke 8 eller noe da kanskje. :) Tror enda ikke det har gått opp for meg,trodde aldri det skulle skje så fort som første mnd etter pille slutt. Har dere fått noen plager da allerede? Jeg er bare veldig trøtt, og går på do veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal av den forstoppelsen her altså!! Det tar på. Flere av dere som er svimle? Når jeg reiser meg så går det ruuuundt. Blir å kjøpe gravidbukse her snart. Veldig snart. Går i tights.. vi snakker 4mnd mage her hehe.. så flaut

Det må være lov til å like det! For det med 4mnd mage er her også! Er 4uker påvei men ser ut som 4mnd! Buksene passer IKKE!! Var da ganske tynn for ca 4uker siden... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh en hel liste madde!

forstoppelse. Hemoroide (flott). Trøtt!! Må ha cola m isklumper;) kvalme om jeg ikke spiser ofte. Men ey, vil spise hele tiden! Sliten. Bekkenproblemer allerede :( oppblåst, jeg er svær plutselig.tisser masse.

.

kommer ikke på mer nå. Heh.. :)

ikke kvalm enda da heldigvis (?)

 

hvor holder du til madde? Ser vi er like gamle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh en hel liste madde!

forstoppelse. Hemoroide (flott). Trøtt!! Må ha cola m isklumper;) kvalme om jeg ikke spiser ofte. Men ey, vil spise hele tiden! Sliten. Bekkenproblemer allerede :( oppblåst, jeg er svær plutselig.tisser masse.

.

kommer ikke på mer nå. Heh.. :)

ikke kvalm enda da heldigvis (?)

hvor holder du til madde? Ser vi er like gamle

 

 

Ingen kvalme til nå,bare litt svimmel til tider. Så er heldig sånn,men er jo forsatt veldig tidlig så ting kan jo forandre seg. Jeg holder til på det blide sørlandet! :)Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forvirret av de ulike beregningsmåtene på termindato. Legen min har regnet termin 13 juni, mens noen terminkalkulatorer beregner 12 juni og andre 9 juni.. Hvilken terminberegning bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet svakt positivt i dag etter en mystisk, knallsterk el-test. Foreløpig termin blir 21.Juni :) Har følt meg uggen noen dager nå. Trøtt og kvalm med skikkelige mensensmerter av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig slitsomt ut ens! Jeg kan godt ta over litt av kvalmen din jeg assa Sånn at jeg liksom bare føler at d er noe der. Er som sagt veldig bekymret for at d likevel ikke er noe der iom at jeg ikke har ett eneste symptom. Må nok se til å få legetime i uke 8 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svak positiv på mandag og har legetime om et par uker. Jeg har nesten ingen symptomer annet enn lett ømme bryster og svimmelhet når jeg reiser meg. Dette er min første og jeg blir alenemor. Synes det er litt skummelt å ikke ha noe kvalme når jeg leser at det er valgbloggen rundt nå. Er 7 uker på vei. Men det er vel vanlig det og:) har en spennende tid i møte hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt inn og har donor,så fikk vite det veldig tidlig...så ventetiden er helt.gruuuuusom :/ nå venter jeg på svar ifra AHUS om tidlig UL,legen har sendt søknad for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn her. Fikk positiv CB og CB-D i går.. Litt av et sjokk for jeg har nettopp sluttet på p-pilla. Termin er trolig i 18-19 juni, så er 3u +6 i dag.. Har vært utrolig trøtt, hatt hodepine, tissetrengt, litt ømme bryster og mensmurring i flere dager. Testet tidlig, så blir en lang ventetid, men håper selvsagt på det beste.

 

Dette blir mitt første svangerskap så alt er nytt, spennende og skummelt. Men er glad det finnes forum som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...