Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen idag med gutten min. Og spurte ang første svangerskap,men hu ville ikke ha meg der før uke 10... Æsj så kjedelig :( heldig du A_K :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare bestilt time, fikk ikke noe spørsmål om hva det gjaldt;-) men var like tidlig forrige gang, legen min sa at hun likte å ha en tidlig samtale. Også er det det med fødeplass her i Oslo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, AK, husker det var sånn sist. Søkte du på Ullevål eller? Når har du termin igjen? Huff fikk skikkelig magebesvær i dag, gjorde så vondt at jeg holdt på å svime av. Skikkelig mageknip bare nederst i magen. Et øyeblikk tenkte jeg at jeg holdt på å miste, var liksom nedi der det var vondt, og skikkelig og. Men det ga seg når jeg fikk vært skikkelig på do, så var vel bare pga treg mage... ble litt redd da!

Ja ble Ullevål. Synes det gikk fint sist, og synes pasienthotellet er bra. Har termin ca 6 juni tror jeg, vet vel ikke helt før ultralyd. Er 5 uker presis i dag. Tenkte å bestille UL til ca uke 7 el 8. Bare for å få konstatert liv. Jeg har også mye vondt i magen, og oppblåst! Var slik sist også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Tørr jeg melde meg inn her? Tester positivt nå etter 1pp! Helt utrolig! Termin i midten av juni! Kjekt å se at det var så stor aktivitet her inne:D Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Tørr jeg melde meg inn her? Tester positivt nå etter 1pp! Helt utrolig! Termin i midten av juni! Kjekt å se at det var så stor aktivitet her inne:D Gratulerer alle sammen!

Gratulerer og velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bote megler, he he:-)

Haha fantastisk autocorrect.. Skulle stå bite negler!!! Ler meg skakk.... Bote megler liksom, hva skjer med dert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee!


Min mann & jeg har barn på hver vår side fra tidligere forhold, ergo 5 jenter.


 


I går tittet jeg på "menskalenderen" min, trodde i mine tanker at jeg skulle ha mensen 4. okt.  


Tenkte jo mine vonde pupper var tegn på mensen, som det bruker sånn ca. 1 uke før forventet mens.....


Men i følge min "menskalender" skulle jeg hatt mensen allerede søndag....


 


Da måtte jeg si til min mann: "Aldri......aldri at jeg har vært over dato med mensen"!


 


Så i dag!!!


Viste testen jeg tok i ettermiddag positivt  :D 


Jeg dingler med beina, og er i lykkerus  :D 


 


:) Gratulerer til dere andre som bærer juni 2014-barn  :) 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som har fått rask legetime. Forrige graviditet hadde jeg tilfeldigvis bestilt legetime den dagen jeg testet positivt, veldig deilig å få bekrefta graviditeten og tatt blodprøver etc om nødvendig tidlig. Prøvde idag bestille time hos fastlege, men nei, måtte pent vente til uke 12 gitt! Hm, kanskje vurdere en privat UL etterhvert uansett...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som har fått rask legetime. Forrige graviditet hadde jeg tilfeldigvis bestilt legetime den dagen jeg testet positivt, veldig deilig å få bekrefta graviditeten og tatt blodprøver etc om nødvendig tidlig. Prøvde idag bestille time hos fastlege, men nei, måtte pent vente til uke 12 gitt! Hm, kanskje vurdere en privat UL etterhvert uansett... :)

Har tilfeldigvis legetime om 12 dager, også sykehustime i november grunnet medisinbruk. Slik at da får jeg jo smettet inn min nyhet ;) Medisinbruken gjør at jeg er heldig på en side, får mange xtra ultralyder helt fra tidlig svangerskapsuke, og god oppfølging :)  Er så pirrende å vente ukesvis på legetime........god forståelse til dere som opplever dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei pokker der kom en hemoroide. Så ekkelt og ikke minst vondt. Hvorfor kan ikke gravide bruke scheriproct (?) ??? Alcos anal gjør ikke underverker.

 

Gratulerer alle dere gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel ikke til å gjøre all verdens hos legen så tidlig antar jeg. Bare en prat og få bestilt fødeplass. Forrige gang . Tok jeg hcg prøver, vet ikke om jeg orker det nå. Håper å få tidlig ultralyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei pokker der kom en hemoroide. Så ekkelt og ikke minst vondt. Hvorfor kan ikke gravide bruke scheriproct (?) ??? Alcos anal gjør ikke underverker.

Gratulerer alle dere gravide

 

 

Da er vi to! Det er så vondt det! Kan ikke gravide bruke sheriproct? Ups...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på juni 2014 gruppa her :) Hadde eggløsning 13. og 14. september og testet første positive fredag som var. Gleder meg til dette svangerskapet. Alt var så nytt med førstemann, så nå skal jeg bare nyte dette svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg. Ikm i dag og svak positiv billigtest i går og positiv cb i dag Så termin i midten av juni. Ingen symptomer så langt, og forventer egentlig heller ingen da jeg ikke hadde noen de to forrige svangerskapene heller. Rart d der assa, har man symptomer vil man ikke ha de, og har man ingen symptomer så ønsker man seg noen

Jeg kjenner også at d er leeeenge til første kontroll og kommer til å bestille tidlig ul i uke 12.

Noen som vet hva kriteriene er for å få tidlig ul gjennom legen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!!

Trudde eg hadde hatt mens i september. (2dagar) Stussa ikkje over at det var svært lite blødninger då det er ganske normalt for meg. Men positive eggløysingstestar 10 dagar på rad og et råd herfrå om å ta nok ein ny graviditetstest førte til to positive i dag!!

Det forklarer ein del. Har reagert på at eg har større utslag i ledda, ømme niplar, smerter ved nysing, kvalme like etter matinntak og potte tett nase. Trudde eg bare var forkjøla og at det ikkje ville slippe taket.

GravidAppen seie 5+6 og termin 1.juni :-)

 

Krysse fingrane for oss alle sammen og håpe at alt går bra framover!!

 

Merkelig å tenka praktisk rundt dette. Trur eg trenge nåken daga på meg før eg klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig bra gjeng dette! Finnes det en oversikt på juni-jentene et eller annet sted på forumet, eller burde vi ha laget det med termin og sykehus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er no oversikt. Har plukket opp hvor noen av oss holder til men ikke mer. En herlig gjeng her inne og mange har fulgt hverandre gjennom noen sykluser. Skulle ønske noen bodde i vestfold hehe for d hadde vært gøy å følge noen her også. Lett å bli litt "alene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...