Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har den tissinga tatt helt av.. Er sikker på at jeg har tissa 30 ganger i dag! I morgen skal jeg til legen, skjer vel ikke så mye der men blir kjekt allikevel. Husker at det ble veldig "virkelig" etter første legetime forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Nøtterøy :)

(men bor i en annen by, ca 2.7 mil sørover)

åh :) hadde vært kos å bli kjent :) ingen gravide her haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den tissinga tatt helt av.. Er sikker på at jeg har tissa 30 ganger i dag! I morgen skal jeg til legen, skjer vel ikke så mye der men blir kjekt allikevel. Husker at det ble veldig "virkelig" etter første legetime forrige gang :)

tisser flere ganger i timen. Haha. Heldig som skal til lege. Må vente til uke 10 ca, men 8 dager til ul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Skikkelig negativ og nedfor idag. Våknet til brun utflod, har vært veldig lite, men nok til å skremme meg. Synes kvalmen er helt borte og. Og jammen er jeg mindre oppblåst idag og. Føler meg mindre gravid. Er så redd noe er galt!!!! Tør nesten ikke gå på do i redsel for at det har begynt å blø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skikkelig negativ og nedfor idag. Våknet til brun utflod, har vært veldig lite, men nok til å skremme meg. Synes kvalmen er helt borte og. Og jammen er jeg mindre oppblåst idag og. Føler meg mindre gravid. Er så redd noe er galt!!!! Tør nesten ikke gå på do i redsel for at det har begynt å blø...

Det hjelper ikke kroppen din om du er bekymret og uttafor. Bestill deg en time til lege i morgen tidlig. På blodprøver mener jeg de kan se om stigningen av hcg er normal, og kanskje du får time til UL. I mellomtiden må du bare prøve å holde hodet oppe. Ta deg en god kopp te og tenk positive tanker. Om det skulle være at du mister, i værste værste fall, så er det ofte kroppen som rydder opp om noe er galt. :o) Det er en mager trøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ak, ikke bekymre deg! Jeg fossblødde i uke 8 med første.. og alle symptomene forsvant. Men nope. Aly var ok!!! Ta en ul, men ikke gå og bekymre deg. Det blir ikke bedre. Vi heier på deg. Symptomene mine går også opp og ned!!! Det er nok normalt. Pg mange blør eller spotter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig AK, gå til legen og finn ut av det så du slipper å ha det sånn! Vet hvordan det er, er skikkelig trasig! Men hvis du ikke har smerter, og det heller ikke har kommet mer, er det jo godt nytt :) Klem til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå har den tissinga tatt helt av.. Er sikker på at jeg har tissa 30 ganger i dag! I morgen skal jeg til legen, skjer vel ikke så mye der men blir kjekt allikevel. Husker at det ble veldig "virkelig" etter første legetime forrige gang :)

tisser flere ganger i timen. Haha. Heldig som skal til lege. Må vente til uke 10 ca, men 8 dager til ul!!

 

Hvor langt er du på vei når du tar ul da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Nå har den tissinga tatt helt av.. Er sikker på at jeg har tissa 30 ganger i dag! I morgen skal jeg til legen, skjer vel ikke så mye der men blir kjekt allikevel. Husker at det ble veldig "virkelig" etter første legetime forrige gang :)

tisser flere ganger i timen. Haha. Heldig som skal til lege. Må vente til uke 10 ca, men 8 dager til ul!!

Hvor langt er du på vei når du tar ul da?

bare 6+4. Skullr vente men tok det på bursdagen min. Han jeg går til er ekspert og gått til han tidligere enn dette mef begge barna, og utrolig hva han får frem på bildet. Må bare betrygge meg om at det ikke er blighted ovum igjen. Eller at det i det hele tatt lever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hvordan hår det, AK?

Takk som spør:) ingen rar utflod idag og kjempevonde melonpupper!! Motet er tilbake! Litt kvalm er jeg og! Merker at stress, jobb, tidlige morgenen og lite søvn trigget kvalmen. Har slappet masse sv i helgen, sikkert derfor færre symptomer og plager. Håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut :) Hvis det bare var bittelitt og en gang kan det jo ha vært hva som helst da, sikkert ikke noe farlig! I dag har jeg vært hos legen og fått det grønne skjemaet og bestilt fødeplass:) Og nå har jeg bestilt tidlig ul om to uker, da er jeg 7+2. Orker ikke vente helt til uke 12, sånn som jeg har vurdert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt røyksug her og. Går overraskende greit, men sånn som i dag da jeg har sittet og jobbet med skoleting kunne jeg gjerne hatt en røykepause ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt lyst på røyk da. Erstatningen er mat. Blir nok god og rund denne gangen og...

Slutta du ved positiv test? Jeg tok et par røyk den dagen, så var det slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer dere igjennom jobbdagen når dere er trette og kvalme? Jeg pendler til jobb, ca 45 min en vei. Har ei på snart 3 år som også krever sitt. Det er tøft! I tillegg klør jeg som en gal p armer, ben, brystkassen og øverst på rygg/skuldrer. Blir gal snart!

 

Kvalmen var først skikkelig ille i dag heldigvis, men varte nesten helt frem til middag! Heldigvis er mannen og snuppa på høstferie hos svigerfar denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre alt er bra med deg ak.. :)

Takk for omtanke:) idag har jeg bestilt ul privat til neste onsdag. Da er jeg akkurat 7 uker. Synes det er greit å finne ut om det er liv laga så jeg kan senke skuldrene, eller evt starte på nytt. Håper alt er som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...