Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Forrige gang gikk jeg bare til legen. Har en super fastlege og var fornøyd med det. Siden sist har jeg flytta, og i tillegg jobber jeg nå bare dagtid. Helsestasjonen ligger mye nærmere i forhold til jobb. Så tenker det blir annahver denne gangen. Skal til legen igjen i uke 10 for blodprøver og sånt, tenker jeg prøver å få time mellom der og ordinær UL hos jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter! Her har kvalmen virkelig kommet for fullt!!! Hvordan er det med dere? Det lukter hjemmekontor neste uke.... Er jo helt forferdelig å sitte på jobb med den kvalmen!! Ha en fin dag, dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ja! Uff, ikke kjekt å være kvalm. Du er heldig som har mulighet for hjemmekontor. Våknet i dag og følte meg vertfall ikke gravid. Formen på topp. Skummelt hvordan det forandre seg fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kvalme her!:) bank i bordet. Blir bare uggen om det går lenge mellom hvert måltid. Gleder meg alvorlig til ul om 4dager... å se om noe lever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, ikke kvalm men litt uggen når det er lenge siden jeg har spist. Oh såå trøtt... er i å praksis nå, kjipt å være så trøtt, er jo redd for at de skal tro jeg er helt uengasjert! Var ikke kvelm sist, så håper det ikke blir noe d æ rlig denne gangen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Jippi, jeg kan melde meg inn her jeg og!! Har termin den 18 juni etter foreløpige beregninger :).

Jeg er bare i uke fire enda så symptomene har ikke kommet skikkelig. Jeg synes dagene snegler seg avgårde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut idag at jeg er gravid og er litt usikker på termindato ennå siden jeg ikke er helt sikker på hvor langt på vei jeg er, men første dag i siste mens var 11.9,13. Har to barn fra før..jente på 10 og gutt på 3,så dette blir spennende! Det er min samboers første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut idag at jeg er gravid og er litt usikker på termindato ennå siden jeg ikke er helt sikker på hvor langt på vei jeg er, men første dag i siste mens var 11.9,13. Har to barn fra før..jente på 10 og gutt på 3,så dette blir spennende! Det er min samboers første barn :)

Jeg er veldig kvalm og brystvortene gjør vondt bare man såvidt er borti dem. Har og stikninger i underlivet og murringer,troddde derfor først mensen var på vei, men intiusjonen sa noe annet. Heldigvis :) er trøtt og svimlete hele tiden,må ikke reise meg for kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut idag at jeg er gravid og er litt usikker på termindato ennå siden jeg ikke er helt sikker på hvor langt på vei jeg er, men første dag i siste mens var 11.9,13. Har to barn fra før..jente på 10 og gutt på 3,så dette blir spennende! Det er min samboers første barn :)

Gratulerer til deg og!

 

I følge terminkalkulatoren her på bim så blir det rundt den 20. hvis du har 28 dagers syklus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fant ut idag at jeg er gravid og er litt usikker på termindato ennå siden jeg ikke er helt sikker på hvor langt på vei jeg er, men første dag i siste mens var 11.9,13. Har to barn fra før..jente på 10 og gutt på 3,så dette blir spennende! Det er min samboers første barn :)

 

Gratulerer til deg og!

 

I følge terminkalkulatoren her på bim så blir det rundt den 20. hvis du har 28 dagers syklus :)

Gratulerer så masse til deg og alle andre også :) Jeg hadde 28 dagers syklus tidligere, men de siste månedene har den endret seg til ca 21 dager, så da ble termindato ca 13. juni,men blir spennende å se hva UL forteller oss :) i forrige svangerskap endret de termin fra min som var 12. august til. UL som var 1. august, men da poden kom viste det seg at min var korrekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Fant ut idag at jeg er gravid og er litt usikker på termindato ennå siden jeg ikke er helt sikker på hvor langt på vei jeg er, men første dag i siste mens var 11.9,13. Har to barn fra før..jente på 10 og gutt på 3,så dette blir spennende! Det er min samboers første barn :)

Gratulerer til deg og!

 

I følge terminkalkulatoren her på bim så blir det rundt den 20. hvis du har 28 dagers syklus :)

Gratulerer så masse til deg og alle andre også :) Jeg hadde 28 dagers syklus tidligere, men de siste månedene har den endret seg til ca 21 dager, så da ble termindato ca 13. juni,men blir spennende å se hva UL forteller oss :) i forrige svangerskap endret de termin fra min som var 12. august til. UL som var 1. august, men da poden kom viste det seg at min var korrekt :)

 

Ja, jeg har mer tro på at egen termin er riktig :) Sånn har det vært for kusina mi også, hun fikk babyen sin før ultralydtermin men det stemte bedre med hennes egen. Når man har vært prøver har man god oversikt som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimmelim, hvilken uke er du i når du skal på tidlig ultralyd?

 

Jeg vil også, men jeg har ikke bestemt meg for hvilken uke som er best enda. Tenker kanskje å vente til uke 6 eller 7, at det er lettest for gynekologen å si noe sikkert da. Jeg får også komme til ultralyd på sykehus i uke 12, siden det ikke gikk så bra sist jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til privat når jeg er 6+4. Det falt litt automatisk den datoen da jeg har bursdag hehe.. hadde like tidlig med de andre også. Går til en som er utrolig dyktig. Spesialist. Håper bare alt er bra ...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4 var lurt! Jeg tror jeg skal satse på det jeg og. Alt er bare bra i de fleste tilfeller tenker jeg, men det er veldig greit å få bekrefta det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pyridoksim (vitamin b6) fra legen, tar 3 ganger om dagen. Det hjelper litt foreløpig iallfall!

 

Skal på ultralyd om 2 uker, da er jeg 8+6 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :)

 

Jeg fant ut at jeg var gravid - for aller første gang - for snart to uker siden. HURRA! :wub:

 

Har termin 2. juni og skal på en tidlig ultralyd når jeg er 7 + 5, det vil si om bare en liten uke. Håper håper håper at det er et lite, bankende hjerte inne i magen! Er også litt spent på om det kan være flere inne i magen ettersom jeg gikk på en Pergotime-kur da jeg ble gravid. Legekontroll skal jeg ikke til før jeg er 10 + 4. 

 

Gratulerer til alle dere andre som venter en herlig overraskelse i juni!!! :)  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå merker jeg at det har blitt en rutine i kvalmen, har dere det? Det begynner sånn 09:30 med kvalme, småkramper i magen og generelt uggen, det varer frem til lunsj. Så er det ganske bra helt til jeg begynner på hjemturen fra jobb ved 4-tida og frem til middag. Siste runde begynner ved 20.00-tida med veldig sterk kvalme så jeg brekker meg, dette varer til jeg legger meg. Dette kommer nesten på samme klokkeslett hver dag, helt sprøtt. Det har kanskje med at jeg begynner å bli sulten? Men ikke det på kvelden for da er det jo ikke så lenge siden jeg har spist...

 

Håper ikke dette varer mange ukene... :-(

 

Er kvalmen deres sånn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...