Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Starter en tråd for oss som venetr junigull :)

 

venter TR på søndag neste uke. men fik en svak positiv test i går :D

 

 

så vist testen er rett så har jeg termin 3 juni <3



Anonymous poster hash: 84772...bc3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har IKM ca 25sep. Har kjopt to tester i dag, og tenkte og ta den forste paa fredag! Spennende. Gratulerer til dere begge! :) Jeg har isaafall termin den 10 juni :D

 

1pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, noen som har faatt noen symptomer ? Jeg kjenner kunn stikking i livmor. Og har ikke noe annet. Saa haaper det er et tegn paa at det er en mini baby inni der og ikke bare gjor seg klar til mens eller noe.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner nesten ingenting og det er unormalt for meg som vanligvis er plaget med skikkelig PMS;-) Kanskje litt såre pupper ellers så jeg at det hadde dukket opp noen småkviser i dag:/ Men thats it:)  De 4 andre gangene jeg ikke ble gravid (er inseminert) kjente jeg masse,- murret i livmoren, super vondt i korsryggen og ømme pupper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja symptomer ja.. vel er kanon øm på brystvortene å  mye kvalm å går litt oftere pådo en vanlig :) (å har plutselig laus mage 24/7 som eg har hatt med de 2 andre også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var jeg som starta denne tråden men av en eller annen grunn ble delagret som anonym :S men uansett venter mens på lørdag nå,men fik svak positiv test nå i helga<3

så er testen rett har jeg termin 3 juni :D

 

sitter å tripper å vil teste ijen nå. men har bare en test ijen, å har bestilt tester påebay men ANER ikke hvor lang tid de tar før jeg får dem :)

Endret av mamma-prins-prinsesse<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah ja,, jeg holder paa og dor her. Og itillegg saa er jeg hjemme alene saa, har ingen som kan distrahere meg litt eller :P hehe For sambo kommer ikke hjem for paa lordag kveld..  

 

Ja,ja,ja..

 

Jeg haaper virkelig at det klaffer denne mnd eller i "vaerstefall" neste mnd. Jeg blir saa oppslukt i aa fole paa alt eller ingenting. Ogsaa har jeg blit barnimagen avhengi. Heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jeg som starta denne tråden men av en eller annen grunn ble delagret som anonym :S men uansett venter mens på lørdag nå,men fik svak positiv test nå i helga<3

så er testen rett har jeg termin 3 juni :D

 

sitter å tripper å vil teste ijen nå. men har bare en test ijen, å har bestilt tester påebay men ANER ikke hvor lang tid de tar før jeg får dem :)

fikk du positiv test en uke før ikm? wow...!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

var jeg som starta denne tråden men av en eller annen grunn ble delagret som anonym :S men uansett venter mens på lørdag nå,men fik svak positiv test nå i helga<3

så er testen rett har jeg termin 3 juni :D

 

sitter å tripper å vil teste ijen nå. men har bare en test ijen, å har bestilt tester påebay men ANER ikke hvor lang tid de tar før jeg får dem :)

fikk du positiv test en uke før ikm? wow...!! :D

 

ja helt utrolig :o brukte en son clearblue pluss.. VENTET MENS ER 22 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker stadig opp nye symptomer nå...mensmurringer, flere småkviser, vondt i eggstokker når jeg nyser og sååååå trøtt!!!!!zzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en svak positiv i dag, venter mens på lørdag. Da blir termin 2. Juni tror jeg! Håper sann det går,vær prøvd i over 1 år nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!! Hiver meg med her! 

Jeg har IKM neste uke, altså 26.sept. Er såååå spent.... Har en gutt på 2,5 år og hadde en SA i mndskiftet mai/juni :-( Tenkte ta testen ca tirsdagen jeg da... Men dagene går så seint. Hvis den er positiv har jeg termin 6.juni! 

 

Jeg har IKM ca 25sep. Har kjopt to tester i dag, og tenkte og ta den forste paa fredag! Spennende. Gratulerer til dere begge! :) Jeg har isaafall termin den 10 juni :D

 

1pp

 

 

Jeg har IKM ca 25sep. Har kjopt to tester i dag, og tenkte og ta den forste paa fredag! Spennende. Gratulerer til dere begge! :) Jeg har isaafall termin den 10 juni :D

 

1pp

Hei! Jeg har IKM ca 26. sept... Nå er jeg spent! Har du tatt test i dag? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper jeg blir med i denne gruppa. Mensen er en uke for sen, har bestilt test og venter på at den skal komme i posten. Er veldig spent :) er i 2 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...