Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Termin iflg terminkalkultoren er 3. juni. Fikk fin rød strek på testen i dag:-)

Hva om vi lager en tråd under juni 2014? Har postet et innlegg der allerede.

Har dere noen symptomer enda? Jeg er bare veldig trøtt og sliter skikkelig med å komme meg opp om morgenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!! Hiver meg med her! 

Jeg har IKM neste uke, altså 26.sept. Er såååå spent.... Har en gutt på 2,5 år og hadde en SA i mndskiftet mai/juni :-( Tenkte ta testen ca tirsdagen jeg da... Men dagene går så seint. Hvis den er positiv har jeg termin 6.juni! 

 

Jeg har IKM ca 25sep. Har kjopt to tester i dag, og tenkte og ta den forste paa fredag! Spennende. Gratulerer til dere begge! :) Jeg har isaafall termin den 10 juni :D

 

1pp

 

 

Jeg har IKM ca 25sep. Har kjopt to tester i dag, og tenkte og ta den forste paa fredag! Spennende. Gratulerer til dere begge! :) Jeg har isaafall termin den 10 juni :D

 

1pp

Hei! Jeg har IKM ca 26. sept... Nå er jeg spent! Har du tatt test i dag? :-)

Jeg klarte ikke å vente til lørdag så, når jeg tok  testene så var de negative. Etter at jeg fikk de negative, så har jeg nesten angst for å teste igjen, hehe.. Så har ikke testet på nytt. Men, ikm er i morgen, og jeg føler ikke at den kommer i morgen! :D såå det er jo bra. Vet ikke når jeg skal teste igjen jeg :P 

 

Har du testet ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Hvilken terminkalkulator bruker dere for å finne termin? Det er jo flere forskjellige på nett og de gir litt ulike datoer. Noen har med syklusdager, andre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde j vært deg Helene hadde j kjøpt en for leeeeenge siden!!!! Hihi

Testet den 19 og da ble den negativ, å d var siste stesten jeg hadde. tenkte at jeg like gjerne kunne vente en uke til jeg testet neste gang for og være sikker på resultatet. Er lei av at de er negative :P brukte opp 10 billig stimler på  litt under 2 månder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde j vært deg Helene hadde j kjøpt en for leeeeenge siden!!!! Hihi

Testet den 19 og da ble den negativ, å d var siste stesten jeg hadde. tenkte at jeg like gjerne kunne vente en uke til jeg testet neste gang for og være sikker på resultatet. Er lei av at de er negative :P brukte opp 10 billig stimler på  litt under 2 månder :P

 

Samme som meg da :P 

 

Døds lei av de negative jeg også. Men, i morgen så skal egentlig mensen komme. Men, jeg føler ikke at den er på vei. Føler meg litt for "hoven" og "lukket" til at det kommer noe mensen i morgen. 

 

Krysser fingrene for meg selv og alle andre som venter i spenning! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk positiv CB test i går en stark + og beregnet termin 3 juni. 

 

Nå har jeg sett her inne er to tråder med juni 2013, og det er bare bra, he he he får masse info. 

 

Da kan jeg bare kose meg med  babyen og alt som hører med. Blir spennende å følge dere !!!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv CB test i går en stark + og beregnet termin 3 juni. 

 

Nå har jeg sett her inne er to tråder med juni 2013, og det er bare bra, he he he får masse info. 

 

Da kan jeg bare kose meg med  babyen og alt som hører med. Blir spennende å følge dere !!!!!!! 

gratulerer :) så gøy og høre, håper vi blir flere med samme besked å gi frammover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her:-) kommer fra assistert forumet, men vi fiksa selv:-)))! Venta mens 22 sept, og positiv cb digital tirsdag 24:-) forventa termin 3-4 juni, sjekka 2 plasser på nett, 2 ulike datoer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Melder meg inn her jeg også. Hadde IKM 24 september, men fikk tb allerede på lørdag. Termin ser ut til å bli 3/4 juni på meg også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ser kanskje ut til at jeg kommer inn her etterhvert. Fikk en veldig svak skyggestrek på cb i dag. Det kan selvsagt være kjemisk, så jeg venter etpar dager før jeg jubler høyt.. :)

Termin blir i såfall rundt 12. juni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1 i dag, det betyr vel at jeg er i uke 5!? Ømme bryster, tisser ofte, sulten og fysen, vondt i korsryggen, stikkinger i livmor og i skjeden, konstant tett i nesen, har hatt små bølger m kvalme, men lite enda. Men magen er ustabil og mye luft. Er også trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ak da stiller vi likt. Du er en dag lenger enn meg da. Tisser ofte,oppblåst så det holder. Veldig løs mage. Sulten (nestem hele tiden) og fysen(helst på junk..flott..) litt ømme pupper. Heldigvis ikke kvalme,bare hvis jeg er sulten. Bekkensmerter allerede dessverre. Stikking og litt murring. .

 

og ja.. livredd hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+4, er forferdelig trøtt, veldig ømme brystvorter, småkvalm og menslignende murringer i magen. Har også hatt litt vondt helt nederst i korseryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ringt lege og fått time allerede neste uke! De ville ha meg inn raskere enn vanlig pga alder. Det vanlige er time mellom uke 8-12 sa hun. Tror jeg skal vente med å bestille time til ul etter legetimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...