Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har selv bestilt time til uke 8 :) Vil være 100% sikker på at de kan finne hjertet! :D

Har vært småkvalm, mer sånn at jeg kan få brekninger men kaster ikke opp, reagerer spesielt på morgenen, HATER smaken av tannkrem! Har vond korsrygg, veldig tørr hud man kan se det skikkelig på ansiktet.Er sulten hele tiden !!Og ja , stakkars mannen min , har skikkelig humørsvigninger ... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nokk ikke noe juni baby for meg :( Her meldte tanta seg på overtid før jeg rakk og teste. Så satser på neste månde. Masse lykke til alle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5 i dag, termin 2. Juni

Skal til legen når jeg er 8+6, har bedd om at han tar ultralyd da. Hadde en MA før vi fikk jenta vår, og en SA før denne graviditeten, så ha planer om ultralyd både sa og i uke 12-13 for å vær sikker!

 

Er litt slappere enn vanlig, tusser ofte, veldig tørst og sulten, kvalm om jeg blir sulten. Heldigvis for mannen er jeg ikkje humørsyk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hvilken av gruppene jeg faktisk tilhører. Tror jeg har termin 30 mai. Men det kan jo fort bli juni bebis også. Jeg har ingen symptomer. "frisk og rask"

Jeg er 28 år, bor i Oslo. Venter barn nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ! Jeg er 4+4 i dag, har vondt i korsryggen og menslignende muringer, Ikke noe mer. Hadde kanskje forventet sterkere symptomer men det er sikkert tidlig.

 

Jeg tar tran, tablett med vitaminer og mineraler, biotin C+ ( mister masse hår og den tabletten hjelper veldig).

og til slutt B vitamin. Alle disse tablettene hjelpe meg og babyen som vokser friske og burte fra alle sykdommene. Vet ikke hvordan hadde jeg klart meg på jobb uten dem.

 

Har ikke sagt til noen enda ikke mannen min heler :D  ha ha ha og vet dere hva han har ikke market noe, tenker å la det vare. Skal se når han finne det halo så litte kunnskap om graviditet han har. Også jeg vil ikke si til han for da  klarer han ikke holde, og da vet hele familien. 

 

:( Da kan jeg ikke gå til legen enda eller kanskje gå alene. Of nå surrer hode mitt fælt.

 

Vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg og mister mykje hår!! trasig. så kanksej eg skal prøva biotin C+?

 

Skal på ultralyd 6+6. Har mista to før, så vil følga med underveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak positiv CB i dag! Ikm i dag/ i morgen. Håper dette går veien! :)

 

Jeg har også mista mye hår.. Skal prøve biotin C+ jeg og tenker jeg, verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg er 4+4 i dag, har vondt i korsryggen og menslignende muringer, Ikke noe mer. Hadde kanskje forventet sterkere symptomer men det er sikkert tidlig.

 

Jeg tar tran, tablett med vitaminer og mineraler, biotin C+ ( mister masse hår og den tabletten hjelper veldig).

og til slutt B vitamin. Alle disse tablettene hjelpe meg og babyen som vokser friske og burte fra alle sykdommene. Vet ikke hvordan hadde jeg klart meg på jobb uten dem.

 

Har ikke sagt til noen enda ikke mannen min heler :D  ha ha ha og vet dere hva han har ikke market noe, tenker å la det vare. Skal se når han finne det halo så litte kunnskap om graviditet han har. Også jeg vil ikke si til han for da  klarer han ikke holde, og da vet hele familien. 

 

:( Da kan jeg ikke gå til legen enda eller kanskje gå alene. Of nå surrer hode mitt fælt.

 

Vi får se

Nå skrev jeg feil mente borte.

 

Dere som vil prøve Biotin C plus: mister du mye hår gjør noe med det. Kropen går gjennom store forandringer og trenger noe ekstra. Biotin bidrar til vedlikehold av normalt hår.C-vitamin bidrar til normal kollagendannelse for normalt fungerende hud.

Lykke til jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn hee... testa svakt positivt i går med cb+, IKM er i dag. Regnermed at streken var svak fordi det var før IKM og ikke morgenurin. Tenker åvta en ny i mårra tidlig. Dette er eegentlig første pp, fordi forrige mnd fikn vi ikke prøvd den helga jeg hadde eggløsning. Tror jeg ringer lege på mandag selv om det er tidlig. Lønner seg å søke tidlig om fødeplass når man bor i Oslo! Særlig når man har termin på sommeren. Foreløpig dato er 9. juni, håper den klorer seg fast. Ikke noe symptomer å snakke om, bittelitt ømme pupper og murringer nederst i magen. Og har vært unormalt sliten etter jobb de siste par dagene. Har en gutt fra før på 21 mnd, hadde et enkelt svangerskap med ham forutenom ryggsmerter.

Endret av Krumelur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper jeg kan melde meg inn her. jeg og mann min satser på nr 3. krysser fingra for at spiren har satt seg.

 

har hatt noen symptomer, som kvalme, trøtt, vondt i ryggen, nakken, veldig vondt i hode, stikking i magen ( helt nederst) itillegg har jeg hatt humør svigninger som en jojo.

 

litt tidlig å teste, er 3uker nå, så krysser fingra for neste uke. sitter spiren og alt går som jeg håper og krysser fingre for vil termin være 17. juni.

 

prøver å ikke håpe for mye, eller tenke så mye på det, men det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg, svak positiv CB plus og billigstrimmel i dag. IKM er på tirsdag, tror jeg, har ikke stålkontroll på syklusene mine. Har planer om å rive i en CB digital etterhvert, men tør ikke helt ennå. Er så redd for at det skal stå "ikke gravid". Hihi  ;)

 

Har mensmurringer og pupper som kjennes ut som de har planer om å sprenge, og er liiivredd! Forrige graviditet endte i MA, så jeg kommer til å gå med skuldrene trukket opp over ørene til jul, minst. Krysser fingrene både for meg selv og for dere andre  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som skal ha tidlig ul? Forrige gang fikk jeg henvisning i uke 8 og 12, pga to tidligere SA. Denne gangen spørs det om jeg ikke må betale det selv, og da tenker jeg at det kanskje må bli med én, det er jo ganske dyrt. Lurer da på hva som er best. Veldig deilig å få konstantert at det er liv tidlig, samtidig er det jo mer å se i uke 12 og det er greit å vite at alt er OK før man sprer nyheten... Noen tanker? Vil helst gjøre begge deler kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J har bestilt. Ble 6+4 for d er på bursdagen min, hehe.. Han er spesialist og man ser mye. J vet d kan ende opp som en dårlig bursdag men j trenger å se et hjerte.... J trenger å se liv.dyrt, ja sykt..men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster 1200-1300 utfra det jeg kan se. Bare å google tidlig ultralyd så kommer det opp masse forslag. Er vel anbefalt å være syv uker iallfall, for å være sikker på å finne noe. Er ikke så mye å se, bare en bitteliten bønne, men man får se at hjertet slår! Jeg tror jeg venter til jeg har vært hos legen, man vet jo aldri, kan jo hende jeg kan få en henvisning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her koster det 1000, og han er spesialist. Var der i uke 5 med første og d var viltfor bildet viser en tydelig baby bønne. Så.. gleder meg kjempe masse.. men.. gruer meg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...