Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei damer, ville berre sei hei :) her er testen veldig sterk, tok ein til etter nokon dagar opphald, he he. Svimmel og trøtt,elles lite symptomer. Glad me har denne tråden :) håpar alle har det fint. Klem frå meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde første legetime idag, og ble henvist til riksen for tidlig ultralyd.

Fastlegen driver også med ultralyd, og fikk se en liten plommesekk i magen perfekt med størrelse 5+0. Han klarte ikke sjekke alt jeg trenger å sjekke, så ble henvisning i tillegg. Var koselig å se at alt ser ut som det er som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren at jeg ikke bor i Vestfold lengre:/ men er i Vestfold en gang i mnd ca:)) termin 5 juni her:))

Ja det var synd, jeg har termin 7juni, men får ks så jeg får den jo litt tidligere iallfall...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere enn meg som har skikkelig hetetokter, og frysninger om hverandre? Himmel, bare å gå på brast og fikse meg, så kommer jeg ut svettende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som har skikkelig hetetokter, og frysninger om hverandre? Himmel, bare å gå på brast og fikse meg, så kommer jeg ut svettende....

Frysninger og hetetokter og emosjonell som en jojo. Ene øyeblikket er jeg kjempesint på alt og alle (tar det heldigvis ikke ut annet enn to irritasjonsmomenter på kjæresten  :wub: ). I mitt forrige svangerskap gikk jeg alene gravid og husker det som det beste av de to første... Håper ikke hormonnivået stiger i forhold til mann og kjæreste  ;) . Da hadde jeg ingen å ta det ut på så det var det mest harmoniske og lykkeligste sv.skap. Håper dette blir sånn etterhvert :rolleyes:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg. Sitter her og er oppblåst så det holder, og ser ut som fire mnd på vei, umulig å skjule.. Shit. D neste som mangler er at jeg må late som jeg er lengre på vei haha..

 

Suuuulten, og alvorlig tørst på iskald cola, og bare det. Sunn som søren jeg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fikk jeg alvorlig lyst til å ommøblere og kaste unna masse på rommet til dattra for jeg blir hissig når jeg ser det. Haha.. Det var bare det å gjøre d da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lite symptomer fortsatt. Bare at jeg må opp å tisse om natta, at jeg er dritt irritert på samboeren for småting og at jeg fryser om kvelden, litt sånn feber-aktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel noe med fordøyelsen å gjøre? Nå har jeg ikke vært på do på to dager, vanligvis er jeg minst en gang om dagen.. . Husker at jeg var sånn sist og, og at det alltid var verst på kvelden. . Går vel over når gravidmagen kommer, he he;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det er et symptom å omorganisere nimmelim?

Jeg har nemlig akkurat ryddet kjøkkenskapene min. Det har jeg gjort sånn ca aldri før! Men i dag orket jeg bare ikke se på de lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det tror jeg kan være. For jeg er egentlig litt sånn "jaja gi faen". Men idag har jeg trosset bekkenet skikkelig og rommet hennes ble ferdig. Men fortsatt ikke fornøyd. Haha. Skulle helst allerede startet med baby sitt rom. Det blir desverre litt for sykt. Til og med for meg. Haha..

(Men har lyst da)

oppblåstheten er visst noe med hormonene. Vi har tross alt såpass mye hormoner i kroppen som vi skal ha hele svangerskapet. J er 4 mnd på vei( tror folk) og den forsvinner ikke før gravid magen kommer. Og den kommer tidlig med meg. I know ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei alle kommende juni 2014-mødre :)


 


Vi er jo "bare" uker på vei, og for oss er det jo lykken uansett  :) 


Det jeg lurer på er om dere har noen symptomer allerede?


 


Jeg har voksende pupper så det holder :D Og litt vondt i hodet. Er snart 5 uker på vei.


 


Mitt 4-barn, slik at med de 2 første var det lik start med i svangerskapet. Trøtt, over do-skåla, tisserunder m.m


Nr. 3 var helt annerledes, ingen slike symptomer. Alle 3 er jenter.


Så nå lurer jeg veldig på hvordan dette kommer til å bli fremover..... ;) 


Har hatt bekkenløsning med alle 3 forrige svangerskapene  :( 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer jaja gi faen nå jeg da.... Gidder ingenting... Orker ikke heller. Men spise, det orker jeg. Skikkelig mye og. Hele dagen lang... I dag smakte plutselig ikke kaffen godt mer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser ofte og har litt ømme og større pupper

Så klør jeg nye sinnsykt på overarmene og leggene, blir gal !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter <3 Gratulerer så mye til dere alle. Jeg har IKM i dag eller i morgen, og har testet positivt med billigtest for to dager siden. Jeg har termin 18 juni ca :-) Er 4 uker i morgen. Elsker det. Er foreløpig kvalm på og av i løpet av dagen, veeldig svimmel, stikking i underlivet og sånne ligamenter som strekkes.. vondt. Men jeg elsker det :D Dette er 3. mann for meg. Har en jente som blir 7 år i feb og en gutt som er 2 år og 3 mnd. :-) Jeg og mannen min er så klar for nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...