Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Hvordan kommer dere igjennom jobbdagen når dere er trette og kvalme? Jeg pendler til jobb, ca 45 min en vei. Har ei på snart 3 år som også krever sitt. Det er tøft! I tillegg klør jeg som en gal p armer, ben, brystkassen og øverst på rygg/skuldrer. Blir gal snart!

 

Kvalmen var først skikkelig ille i dag heldigvis, men varte nesten helt frem til middag! Heldigvis er mannen og snuppa på høstferie hos svigerfar denne uken.[/quote

 

Hei:) det er en utfordring! For min del går det greit foreløpig siden kvalmen er veldig svak. Det verste er at jeg er så trøtt og sliten! I mitt forrige sv skap jobbet jeg på hjemmekontor de verste dagene. Var veldig greit å slippe å møte folk noen dager. Er liksom ekstra tøft når man i tillegg skal holde graviditeten hemmelig også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig bra ut :) Hvis det bare var bittelitt og en gang kan det jo ha vært hva som helst da, sikkert ikke noe farlig! I dag har jeg vært hos legen og fått det grønne skjemaet og bestilt fødeplass:) Og nå har jeg bestilt tidlig ul om to uker, da er jeg 7+2. Orker ikke vente helt til uke 12, sånn som jeg har vurdert!

Hvor i Oslo tar du privat ul? Jeg tar på Balderklinikken, men vet ikke om det er bra el ei. Synes det var ok der sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei:) det er en utfordring! For min del går det greit foreløpig siden kvalmen er veldig svak. Det verste er at jeg er så trøtt og sliten! I mitt forrige sv skap jobbet jeg på hjemmekontor de verste dagene. Var veldig greit å slippe å møte folk noen dager. Er liksom ekstra tøft når man i tillegg skal holde graviditeten hemmelig også!:)

 

Er det som er litt av problemet siden jeg har en jobb hvor jeg sitter i ekspedisjonen på sykehus og i tillegg tar telefonen, skal jo være blid og se ordentlig ut hver dag:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte på Majorstuaklinikken. Egentlig helt tilfeldig etter litt googling. Koster 1300. Hva koster det på Balderklinikken?Tenker at det ikke er så nøye heller, vil bare se at det er liv. Ikke så mye å se så tidlig uansett. Forrige gang fikk jeg henvisning, nå måtte jeg bare bestille et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt dyrt, men verdt det for sjelefreden ;) Hvis alt er OK kommer jeg ikke til å ta flere ul før ordinær tenker jeg. Nei skal om akkurat to uker, da er jeg 7+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig mensmurringer de siste par dagene, så er tydelig at det skjer noe nedi der ;) Ellers begynner puppene å bli ømme og samboeren å gå meg på nervene....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til første legesjekk i dag. Spennende, så mange spørsmål! I tillegg er symptomene ganske fremtredende med mye mensmurring, ømme bryster, kvalme og tretthet.. Skjønner ikke let hvordan jeg skal mestre ukene frem mot "sikkerhet" i uke 12 uten å fortelle familie og arbeidsplass.. Aah, men får nå bare se hvordan ting utvikler seg. Er 4 +2 i dag bare, kjennes ut som en evighet å vente.. Andre som føler samme frustrasjon? Vet ikke om jeg skal glede meg eller vente litt meg å la lykkerusen sprute over??

Håper legen kan gi meg noen betryggende ord og råd i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bekreftet igår at jeg er gravid:): Jippi!!!! Tror termin er rundt 17.juni. Har ei jente fra før som blir 3 i slutten av juni, så juni er vår måned håper jeg! Vi har allerede sagt det til foreldre, søsken og beste venner, vi er helt elendig til å holde ting hemmelig..:/ Men jeg tenker hvis det skulle gå galt, så gjør det ikke noe om de vet det. Men kommer til å bli hardt å vente med å fortelle resten av verden:b Kjenner litt murring og har fått utrolig mye kviser på haka, men ellers ingen symptomer. Jeg er super lykkelig, men klarer heller ikke helt å slippe gleden helt løst. Det hjelper å ha vært på første legesjekk og fått ORDENTLIG bekreftet at jeg er gravid ;) Lykke til alle sammen, spennende tid vi går i møte:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gorine :):) utrolig hvor mange følelser man får etter å ha fått bekreftet det ! Her ere et ikke legitime før i uke 10.. Dramatisk lenge til hehe, men å ul om 6 dager... Himmel. Dagene kan ikke gå raskt nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt ul også, det blir den 23 oktober når jeg er midt i uke 9. Det blir fint å få en bekreftelse. Det gjør det litt lettere å fortelle venner og de på jobben. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt ul også, det blir den 23 oktober når jeg er midt i uke 9. Det blir fint å få en bekreftelse. Det gjør det litt lettere å fortelle venner og de på jobben. :-)

 

Jeg skal også ha ul 23. oktober. Er superspent på om det er en eller to som lurer inne i magen.

Eller...tror vel egentlig det er to. Har tre barn fra før og har aldri vært plaget med kvalme eller trøtthet eller noe annet for den slags skyld.

 

Denne gangen er jeg så innmari trøtt at det nesten er et problem å kjøre frem og tilbake til jobb (35 min hver vei). I tillegg er jeg ikke kval slik at jeg kaster opp, men bare generelt sett litt uggen.

 

Er nok to små troll inne i magen som lager litt bøll sammen, ja B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da joiner jeg også denne gruppen etter positiv test i dag :)

har satt inn 2 egg ved IVF, og har termin midten av juni :) litt usikker på mellom 17 og 19 juni pga IVF.

så får man bare håpe at de søte små holder seg der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) ja, er på tide at noen av oss flytter over hit :) håper resten kommer etter snart

hvordan går det med deg og den lille da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle dere "nye" og velkommen:-) Her begynner jeg å få en snikende følelse av at jeg ikke slipper like billig unna kvalmen som sist... Kvalm i går kveld og kvalm til mårran i dag. Var på lukter. Kan være tilfeldig da, får bare se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj ikke gøy krumelur.. Kvalme er ikke moro. Ikke her i gården, annet enn når set er lenge siden jeg har spist. Men er så slapp at gode Gud gi meg styrke til å shina hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ille da, klarer fint å fungere. Men forrige gang var jeg ikke det spltt kvalm, så hadde håpt å slippe unna nå også. Kviser har jeg også fått, og en herlig oppblåst mage... begynner iallfall å føle meg litt gravid:-) har lydt til å si det til alle! I mårra kommer mora mi på besøk nordfra, gleder meg til å fortelle henne det. Hadde nok sagt det på tlf allerede hvis det ikke hadde vært for at hun skulle komme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilie, her går det bra:-) er 6+2 i dag. Fått sykemld for å stresse ned, livredd for å miste etter alle ivf nedturene.. Vi skal på tidlig ul 21 okt for se at alt er ok med spiren. Så spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har veldig murringer i magen? Føler mensen er rett rundt hjørnet, men det kan den jo ikke være for jeg tok clear blu med ukeindikator igår som sa Gravid 1-2 uker... Håper flere har det som meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...