Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til i morgen, nimmelim! Nå kjenner jeg at jeg kunne ønske at jeg hadde bestilt UL tidligere, hihi.

Snart bikker jeg 6 uker jeg også, snart halvveis til den magiske 12-ukersgrensa!

 

I dag har kvalmen kommet snikende også, håper det fortsetter med bare kvelds-kvalme.. Har planer om å holde det hemmelig på jobb en god stund til, så håper jeg slipper å snikspy på do en gang i timen  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur: koselig at du "spør" etter meg :) eg har hatt influensa, og har løse forferdelig slapp, difor lite lyd i meg :) går fint. Er kvalm, brekker meg,men kjem ikkje noko. Håpar alt er bra med den vesle og at den overlevde influensa! Tok ikkje paracet eller noko. Krumelur, me har mista to kvar, denne gongen skal det gå bra,flott du er over veke 6.

 

Nimmelin, masse lykke til i morgon! Eg skal på tirsdag!

 

Klem til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff Lilla ikke noe kjekt mrd influensa! Tror nok den lille tåler det altså, men slitsomt for deg. Husk at det er bedre å ta paracet enn å gå med høy feber! Lykke til på UL i mårra da. Du må fortelle oss hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk..... har panikk her. Føler hele verden gikk under nå. Er kjempe redd. Det var først litt mye på papiret, men svakere og svakere.. aldri hatt en sa før, kan man miste slik uten smerter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre så kan man det, nimmelim.

Men vi krysser fingrene for at det går bra. Lykke til på ul.

Håper du får se flotte hjerteslag.

 

Ofte kan det være litt såre slimhinner som gjør at du får rosa på papiret ved toalettbesøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at denne bursdagen blir grusom.... sitter bare og griner. Aldri blødd slik før. Alt har vært helt normalt.. det var ikke store mengden. Og har sluttet nå. Men har litt sånn mensenmurring i magen. Etter dette. Vet ikke om det er pga jeg ble stressa eller at jeg mister babyen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre har jeg ingen baby mer.. jeg bare griner.. det var nok en gang blighted ovum. Blodet var igrunn ikke i forbindelse med dette, og kroppen tror fortsatt jeg er gravid så nå skal jeg opp på sykehuset for hcg prøver. Og på onsdag. Håper kroppen ordner opp selv.. kjempe fin bursdag. Sitter boms alene og.. dette er bare grusomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist! Vet ikke hva jeg skal si... ikke det svaret du skulle få! Håper du har noen som kan ta vare på deg i dag. Varm klem ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forferdelig trist å høre! Og jeg vet det er en veldig mager trøst at det er kroppen som rydder opp i noe som ikkke ville ha blitt en levedyktig baby...... Jeg håper som krumelur at du har dine kjære i nærheten som kan ta vare på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Er boms alene. ..hele fuckings dagen. Jeg dør inni meg. Dramatisk høres det sikkert ut, men slik føler jeg meg.. jeg mistet noe jeg allerede hadde blitt glad i.. jeg sliter skikkelig nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så rart er at alt har vært helt normalt. Helt til idag... dagen for sjekk er også dagen kroppen vil rydde opp. Blør mer nå.. middels mens smerter..

 

jeg fatter det ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir utrolig lei seg i den situasjonen ja, selv om det ikke var rare greiene som var der. Det er alle forventningene, håpene og drømmene som dør.. føler sånn med deg nå! Og vi som skulle følge hverandre i mange mnd! Hva er grunnen til at man får BO, vet du det? Så urettferdig at du må oppleve det to ganger. .!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...