Gå til innhold

Over på prøverør


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

Heisann dere :) Er litt treg med oppdateringene mine, men her kommer de da :)

Det ble satt inn et fint 4 delt egg i går :) Et av de 4 de fikk ut var allerede lagt på frys :) JIPPIIIII :) Har aldri hatt egg på frys før :) Så skulle de følge med på det 3. egget, som kanskje også blir lagt på frys i morgen, dersom det deler seg videre :) I går hadde det delt seg i 2. :) Jeg er super fornøyd :) Dette ble virkelig en opptur fra de to forrige uttakene mine :) Da er det bare å håpe at spiren klamrer seg godt fast :)

 

Så godt at de var flinke med bedøvelsen Ringo79 :) Du var sikkert hos samme teamet som jeg hadde på onsdag :) De var super flinke :) Når var du på ul på onsdag? For hun legen du nevnte, minnet veldig om hun som tok ut og satte inn hos meg, har heller ikke sett henne der før :) Kjenner meg sååå igjen i det du skrev i går, hotellsengen er helt suuuper etter uttak, og først et saftig måltid, hehe :) 

 

Supert at du fikk et bra egg da elibjo :) Da er vi rugere begge to nå :) Håper virkelig at spiren sitter til oss begge to :) Krysser fingrer og ter for deg i rugetiden :) Dette er spennende og nervepirrende :) 

Masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra det har gått så fint mottivert! Har vært så spent :) så spennende at dere alle er i gang!

 

Gleder meg sånn til å komme etter dere og begynne! Sitter her og nyter et av mine siste glass med vin :) ha en fortsatt fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Småen100 :) Det blir noen spennende dager nå fremover til jeg kan ta testen. :) Gleder meg til du også er i gang, og at vi får følge deg :) Og husk at det er bare å spørre i vei uansett :)

 

Elibjo hvordan går det? Hvordan føler du deg? Håper det står bra til :)

 

Alle dere, hvordan har dere hatt det etter innsett? Jeg hadde så mye bivirkninger i forbindelse med syken på mine forrige uttak, og jeg hadde masse bivirkninger på eggløsning-sprøyta. Puppene var kjempe såre, og det prikket masse i underlivet. Det ble jo ingen ting etter første innsett. Men på denne runden har jeg hatt et topp humør, og har virkelig vært meg selv hele tiden. Min kjære sa, jeg går bare å venter på at hormonene skal kikke inn... hehehe, men det har de altså ikke gjort. :) Jeg synes det er fantastisk å kunne ha et så godt humør, og at alt er så greit. Hvorfor det er sånn denne gangen vet jeg ikke, kan være at hormonene mine er mer stabile etter operasjonene. 

 

Poenget mitt var egentlig at jeg har lite symptomer på el-sprøyta også. Litt følsomme pupper, men ellers lite i underlivet. Kjenner av og til noe da. Tror dere dette er fordi kroppen min er bedre etter op? Tar det litt sånn jeg da, at det som er motsatt enn forrige gang er positivt... hehehe :) Har dere opplevd at det kan variere fra gang til gang?

 

Ellers, hvordan går det med dere som skal ha innsett i morgen? Spennende :)

 

Lykke-til-klem fra meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammadrømmen: hvordan går det med DEG??? :)

Hei! :)

Jeg har tydeligvis blitt "kasta ut" av min egen tråd jeg, så har ikke fått varslinger om at dere har skrivi her inne :( Synes det hadde vært stille så lenge så tenkte jeg skulle inn å si hei, da så jeg at dere har jo prata masse :P hehe..

 

Jo jeg er litt fortvilet nå, for tanta har tydeligvis ikke tenkt å komme den mnd her :o Jeg begynte å få skikkelig murringer for 1,5 uke siden og forta meg på apoteket og henta hormoner. Men den har fortsatt ikke dukket opp. 4 dager siden jeg trodde den skulle komme, senest fredag. Og nå er det snart mandag. Er så typisk at når det er forsøk, så lar den vente på seg!! Jeg må jo rekke å teste før jul :o :O

 

Hvordan går det med alle dere andre? :D

Ser noen har hatt uttak og noen skal. Så spennende!! Lykke til alle sammen!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå koselig å høre fra deg igjen Mammadrømmen. Syntes jo det var litt rart at du har vært så stille, men da her vi jo forklaringen da :) Hehe :) Ja er det ikke typisk at tr ikke dukker opp når man skal i gang med forsøk. Jeg hadde uttak på onsdag, og innsett på fredag, så er tidlig i rugetiden. Sååå det blir et par lange uker tror jeg. Men jeg fikk et egg på frys :) Sååå jeg er strålende fornøyd med at eggene hadde mye bedre kvalitet enn de to forrige uttakene :)

 

Håper du kommer deg i gang nå snart da ;)

 

Vet ikke om du har lest gjennom alle innleggene siden du ble "kastet ut"? men vi har fått med oss noen nye koselige jenter i tråden din :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere :) Er litt treg med oppdateringene mine, men her kommer de da :)

Det ble satt inn et fint 4 delt egg i går :) Et av de 4 de fikk ut var allerede lagt på frys :) JIPPIIIII :) Har aldri hatt egg på frys før :) Så skulle de følge med på det 3. egget, som kanskje også blir lagt på frys i morgen, dersom det deler seg videre :) I går hadde det delt seg i 2. :) Jeg er super fornøyd :) Dette ble virkelig en opptur fra de to forrige uttakene mine :) Da er det bare å håpe at spiren klamrer seg godt fast :)

 

Så godt at de var flinke med bedøvelsen Ringo79 :) Du var sikkert hos samme teamet som jeg hadde på onsdag :) De var super flinke :) Når var du på ul på onsdag? For hun legen du nevnte, minnet veldig om hun som tok ut og satte inn hos meg, har heller ikke sett henne der før :) Kjenner meg sååå igjen i det du skrev i går, hotellsengen er helt suuuper etter uttak, og først et saftig måltid, hehe :) 

Supert at du fikk et bra egg da elibjo :) Da er vi rugere begge to nå :) Håper virkelig at spiren sitter til oss begge to :) Krysser fingrer og ter for deg i rugetiden :) Dette er spennende og nervepirrende :) 

Masse lykke til <3

Hei du:). Jeg var til ul ca 10.30 :). Jeg la merke til noen som skulle til og hadde vært til uttak...tenkte på deg da ;). Kan jo godt hende at vi hadde samme team...legen var fantastisk! Sykepl var bare nydelige og trygge!

Jeg kjenner også en forskjell fra de andre gangene. Har funnet en indre ro på en måte... Stresser ikke her nede i bartebyen. Bare nyter å være her. Er sikker på at det vil gå bra denne gangen :). Gleder meg til innsett i morgen. Skal bli godt å bli ruger nå. Blir lange uker, men skal kose meg :).

Nå må du bare ruge pent i vei Mottivert hihi:)...jeg følger etter i morgen:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mammadrømmen: hvordan går det med DEG??? :)

 

Hei! :)

Jeg har tydeligvis blitt "kasta ut" av min egen tråd jeg, så har ikke fått varslinger om at dere har skrivi her inne :( Synes det hadde vært stille så lenge så tenkte jeg skulle inn å si hei, da så jeg at dere har jo prata masse :P hehe..

 

Jo jeg er litt fortvilet nå, for tanta har tydeligvis ikke tenkt å komme den mnd her :o Jeg begynte å få skikkelig murringer for 1,5 uke siden og forta meg på apoteket og henta hormoner. Men den har fortsatt ikke dukket opp. 4 dager siden jeg trodde den skulle komme, senest fredag. Og nå er det snart mandag. Er så typisk at når det er forsøk, så lar den vente på seg!! Jeg må jo rekke å teste før jul :o :O

 

Hvordan går det med alle dere andre? :D

Ser noen har hatt uttak og noen skal. Så spennende!! Lykke til alle sammen!!! :D

Åh endelig!!!! Der er du jo :):):). Tipper du måtte bruke LITT tid på å lese deg opp her inne hihi:).

 

Huff så kjipt med den tanta!!!grr.. Min mens er sjelden og aldri forsinket...kanskje en dag eller så. Men nå når jeg ventet så fælt på den så kom den nesten 4 dager for sent! Føler sterkt med deg! Den MÅ komme!!! Krysser fingrene for deg :). Du får holde oss orientert :).

Jeg har innsett i morgen. Er så spent på å få høre hvor mange av de 7 som har klart seg :). De skal sette innto egg for første gang. Jeg er sikker på at det blir klaff denne gangen ❤. Skal oppdaterer dere etter innsett i morgen. Til da håper jeg at tanta di har kommet på besøk ;).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Småen100 :) Det blir noen spennende dager nå fremover til jeg kan ta testen. :) Gleder meg til du også er i gang, og at vi får følge deg :) Og husk at det er bare å spørre i vei uansett :)

 

Elibjo hvordan går det? Hvordan føler du deg? Håper det står bra til :)

 

Alle dere, hvordan har dere hatt det etter innsett? Jeg hadde så mye bivirkninger i forbindelse med syken på mine forrige uttak, og jeg hadde masse bivirkninger på eggløsning-sprøyta. Puppene var kjempe såre, og det prikket masse i underlivet. Det ble jo ingen ting etter første innsett. Men på denne runden har jeg hatt et topp humør, og har virkelig vært meg selv hele tiden. Min kjære sa, jeg går bare å venter på at hormonene skal kikke inn... hehehe, men det har de altså ikke gjort. :) Jeg synes det er fantastisk å kunne ha et så godt humør, og at alt er så greit. Hvorfor det er sånn denne gangen vet jeg ikke, kan være at hormonene mine er mer stabile etter operasjonene. 

 

Poenget mitt var egentlig at jeg har lite symptomer på el-sprøyta også. Litt følsomme pupper, men ellers lite i underlivet. Kjenner av og til noe da. Tror dere dette er fordi kroppen min er bedre etter op? Tar det litt sånn jeg da, at det som er motsatt enn forrige gang er positivt... hehehe :) Har dere opplevd at det kan variere fra gang til gang?

 

Ellers, hvordan går det med dere som skal ha innsett i morgen? Spennende :)

 

Lykke-til-klem fra meg <3

Ang bivirkninger så har jeg hatt vondt i puppene siden før mensen kom. Og det har ikke akkurat blitt bedre etter alle sprøytene. Så når jeg tar av bh om kvelden gjør jeg det veldig forsiktig hihi:). Ellers så går det veldig fint skal jeg si deg. Kjenner enda litt stølhet etter uttaket. Men alt i alt så har denne runden var utrolig bra i forhold til de forrige :). Jeg er mer enn klar for en positiv test fnis :):).

Såå bra at du har det så mye bedre denne gangen. Tror at det er mye som spiller inn...psyken, medisin, operasjonen din osv :):). Noe har hjulpet deg :). Nyt det og gled deg til testing ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mammadrømmen: hvordan går det med DEG??? :)

Hei! :)

Jeg har tydeligvis blitt "kasta ut" av min egen tråd jeg, så har ikke fått varslinger om at dere har skrivi her inne :( Synes det hadde vært stille så lenge så tenkte jeg skulle inn å si hei, da så jeg at dere har jo prata masse :P hehe..

 

Jo jeg er litt fortvilet nå, for tanta har tydeligvis ikke tenkt å komme den mnd her :o Jeg begynte å få skikkelig murringer for 1,5 uke siden og forta meg på apoteket og henta hormoner. Men den har fortsatt ikke dukket opp. 4 dager siden jeg trodde den skulle komme, senest fredag. Og nå er det snart mandag. Er så typisk at når det er forsøk, så lar den vente på seg!! Jeg må jo rekke å teste før jul :o :O

 

Hvordan går det med alle dere andre? :D

Ser noen har hatt uttak og noen skal. Så spennende!! Lykke til alle sammen!!! :D

Hei du! Så kjipt at den lar vente på seg.. Men du rekker vel testing før jul uansett. Jeg venter mens den 26. og gynekolog sa testdag blir julaften.... :P Jeg tror jeg må prøve å holde meg i skinnet noen dager da for det kan jo bli den verste julen ever. Eller den beste.. Herregud. Så du rekker vel i alle fall det :)

 

Håper du er i gang snart! Jeg er så spent.. Dette er vårt første forsøk..

 

(Er så glad for at du har laget så fin tråd jeg kunne bli med i ) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innsett i dag jenter!

* Kremt * Ringo kommer til å få tvillinger * kremt *

Hihi :)

Ha en fin dag!!

Haha ja d er vel d som kommer til å skje ;). Mannen min begynte å le nervøst når jeg sa at de skulle sette inn to ;). Hadde egentlig vært fint med twins... For da får jeg de to barna jeg har ønsket meg. Klarer ikke nye runder om jeg endelig får ett barn. Så...;). Hihi. Gleeeeder meg til timen idag !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så koselig å høre at dere har savnet meg her inne :D hihi..

Har jo skjedd kjempe masse siden jeg var borte! Jammen spennende å lese igjennom alt som har skjedd. Orket ikke det i går, men idag har jeg lest. Var jo mange sider å lese :P hehe..

 

Velkommen til alle dere nye, det er virkelig koselig! :D Morsomt at dere er flere som vil bli med i tråden og dele sin reise :D Så utrolig morro at vi er så mange som skal prøve samtidig nå!! :D

 

Mottivert: Så morro at du er ruger allerede! :D :D Også så gøy at du fikk ett på frys! :D Tipper du er rimelig spent nå! Bare venter på at de to ukene skal fly av gårde :P Den ventetiden er fæl asså :P Når er testedatoen? :D

 

Ringo79: Ja dette er så typisk! Jeg har alltid regelmessige sykluser, men hender en sjelden gang innimellom at tr plutselig lar vente på seg. Og det måtte jo selvfølgelig skje nå!! Arg!!

Å så gøy med insett, endelig var det din tur også!! :D Jammen meg stas å sette inn TO da!! Det lover godt, da krysser vi fingrene for tvillinger! :D Masse lykke til i dag, skal sende deg mange gode tanker! :)

 

Småen100: Jeg har fortsatt noen dager på meg for at jeg skal rekke å teste før jul, så må jo bare krysse fingrene for at den dukker opp snart! :)

Så morro at du har fått teste dag på selveste julaften da! Det må jo bare bli den BESTE julen ever! Kan jo ikke være noe annet :D hihi.. ALLE her inne skal få den beste julen i år! Ingenting utenom der asså :)

Kjenner igjen spenningen når det er første forsøk, det var jo nettopp oss :) Håper vi kommer etter om ikke så lenge :)

Så bra at du liker tråden! :D Er så koselig å snakke med alle dere her inne :D

 

Lykke til med alle sammen!! Denne gangen går det vår vei!! Og alle ER gravide til jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære dere :). Da var to egg på plass. De var såå nydelige ❤. Tre egg blir antageligvis fyrst ned. De har deltagelse veldig fint til nå, men de skulle avvente til onsdag. Har de klart se bra til da, så fryses de ned :). Må si meg fornøyd :). Tenk om begge biter seg fast?! Klarer ikke å la vær å drømme meg bort her jeg ligger på hotellrommet med varmeflaske på magen :).....ja jeg prøver alt ;). Men om så bare det ene setter seg, så skal jeg være evig takknemlig ❤. Godt å endelig ruge igjen. Nå skal jeg kose meg og nyte tiden. Er sykemeldt frem til testing. Akkurat det er jeg veldig glad for ❤. Ta en nydelig dag dere skjønne jenter ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, så spennende med to spirer inn Ringo79 :) Herlig at du også er ruger nå :) Såå bra med egg på frys også :) Herlige nyheter :) Her prøves også alt :) Har lest en eller annen plass på nettet (finner det ikke igjen) at det er mest gunstig å sove på venstresiden, fordi da får livmoren mest næring, og det var noe med sirkulasjonen mener jeg :) Prøver også å le masse de første dagene, ser litt på youtube og morsomme program :) Det var vist en kinesisk undersøkelse, der noen ivfere hadde fått besøk av en klovn de 3 første dagene, og det hadde vist god effekt :) 

 

Synes du forklarte det på en veldig fin måte, at du har en indre ro denne gangen, at det er en annen følelse rundt dette ;) Det er nettopp det jeg også føler, er så mye roligere angående alt egentlig :) Og det at hormonene har vært roligere denne gangen hjelper selvsagt på ;) Etter første innsett tenkte jeg på spiren hele tiden, men denne gangen dukker det opp i hode bare av og til at jeg faktisk er ruger :) Jeg nyter å ha det sånn :) 

 

Selvsagt har vi savnet deg Mammadrømmen :) Gleder meg til du er i gang :) Er sååå enig med deg, nå må vi få tidenes beste julegave :) Alle sammen her fortjener det sååå <3

 

Jeg skal teste neste fredag, men er borte da, og så får jeg besøk den helgen, så jeg vet ikke om jeg kanskje venter til søndag eller mandag :) hehehehe, vis jeg klarer det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, så spennende med to spirer inn Ringo79 :) Herlig at du også er ruger nå :) Såå bra med egg på frys også :) Herlige nyheter :) Her prøves også alt :) Har lest en eller annen plass på nettet (finner det ikke igjen) at det er mest gunstig å sove på venstresiden, fordi da får livmoren mest næring, og det var noe med sirkulasjonen mener jeg :) Prøver også å le masse de første dagene, ser litt på youtube og morsomme program :) Det var vist en kinesisk undersøkelse, der noen ivfere hadde fått besøk av en klovn de 3 første dagene, og det hadde vist god effekt :) 

 

Synes du forklarte det på en veldig fin måte, at du har en indre ro denne gangen, at det er en annen følelse rundt dette ;) Det er nettopp det jeg også føler, er så mye roligere angående alt egentlig :) Og det at hormonene har vært roligere denne gangen hjelper selvsagt på ;) Etter første innsett tenkte jeg på spiren hele tiden, men denne gangen dukker det opp i hode bare av og til at jeg faktisk er ruger :) Jeg nyter å ha det sånn :) 

 

Selvsagt har vi savnet deg Mammadrømmen :) Gleder meg til du er i gang :) Er sååå enig med deg, nå må vi få tidenes beste julegave :) Alle sammen her fortjener det sååå <3

 

Jeg skal teste neste fredag, men er borte da, og så får jeg besøk den helgen, så jeg vet ikke om jeg kanskje venter til søndag eller mandag :) hehehehe, vis jeg klarer det da :)

Ja da var jo den saken klar.....jeg sover på ve side fra nå av hihi...med varmeflaska presset mot magen ;). Ang klovnene så leste jeg d samme, så tror jeg må på YouTube og se morsomme Oluf-klipp eller noe :D. Imorgen skal jeg hjem. Gleder meg til d:).

Hehe tror du virkelig at du klarer å unngå å teste neste helg ?? All ære til deg om du klarer d hihi. Jeg klarer å tyne meg til selve dagen.....ja iallefall til dagen før..;)...men da holder d ;). Åh som jeg gleder meg!!!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja det Ringo79...Det er selvsagt lettere å si det, enn å klare å vente sååå lenge  :fnise:

 

Jeg blir borte siste del av neste uke, også drar min kjære bort på torsdag, og blir borte til søndag, og jeg får besøk. Derfor passer det best at jeg venter til etter helgen. Men om jeg klarer det er en helt annen sak. Hehehehe, tror jo uansett at jeg vil merke det, dersom dette ikke blir en positiv test. Det er litt godt å være inne i denne rugeboblen, å tro at dette blir bra. Det er sååå mye nerver rundt testingen synes jeg.

 

Hvordan går det med rugingen da? Jeg er i så rar form for tiden, lurer på om jeg begynner å bli skikkelig forkjølet, eller noe. Men jeg er bare kjempe trøtt, og fryser en del. Håper det er hormoner, og kroppen som forbereder til svangerskap... hehehe  :huh:  Er så spent på om spiren fester seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja det Ringo79...Det er selvsagt lettere å si det, enn å klare å vente sååå lenge  :fnise:

 

Jeg blir borte siste del av neste uke, også drar min kjære bort på torsdag, og blir borte til søndag, og jeg får besøk. Derfor passer det best at jeg venter til etter helgen. Men om jeg klarer det er en helt annen sak. Hehehehe, tror jo uansett at jeg vil merke det, dersom dette ikke blir en positiv test. Det er litt godt å være inne i denne rugeboblen, å tro at dette blir bra. Det er sååå mye nerver rundt testingen synes jeg.

 

Hvordan går det med rugingen da? Jeg er i så rar form for tiden, lurer på om jeg begynner å bli skikkelig forkjølet, eller noe. Men jeg er bare kjempe trøtt, og fryser en del. Håper det er hormoner, og kroppen som forbereder til svangerskap... hehehe  :huh:  Er så spent på om spiren fester seg :)

Huff skjønner godt at du bare vil utsette den testen... Jeg vet at for meg kan en evt neg test bryte meg helt ned. Jeg faller i grus og bruker dager på å komme meg igjen. Men du skal jo ha pos test ❤. Hadde nok vært fint å få tatt testen sammen med kjæresten :). Kanskje du faktisk klarer å vente...:):).

 

Går greit med meg... Det er litt tankevirksomhet........ Ligger jo en del erfaringstanker i bakhodet...som husker alle de neg testene. Prøver å skyve de bort. Jeg føler at alt ligger til rette nå. Jeg er virkelig klar. Er oppblåst, men det blir jeg etter uthentingen. Puppene mine har det ikke kjempegodt for tiden. Nærmest en lidelse å ta av bh om kvelden. Det er vel mye hormoner ute og går for tiden :). Jeg håper bare såå inderlig at det går bra med oss alle nå!!!!! ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja det Ringo79...Det er selvsagt lettere å si det, enn å klare å vente sååå lenge :fnise:

 

Jeg blir borte siste del av neste uke, også drar min kjære bort på torsdag, og blir borte til søndag, og jeg får besøk. Derfor passer det best at jeg venter til etter helgen. Men om jeg klarer det er en helt annen sak. Hehehehe, tror jo uansett at jeg vil merke det, dersom dette ikke blir en positiv test. Det er litt godt å være inne i denne rugeboblen, å tro at dette blir bra. Det er sååå mye nerver rundt testingen synes jeg.

 

Hvordan går det med rugingen da? Jeg er i så rar form for tiden, lurer på om jeg begynner å bli skikkelig forkjølet, eller noe. Men jeg er bare kjempe trøtt, og fryser en del. Håper det er hormoner, og kroppen som forbereder til svangerskap... hehehe :huh: Er så spent på om spiren fester seg :)

Jeg vet at jeg ikke klarer å vente med testingen.. Så jeg skal feire jul med sambo pga det.. Er egentlig skikkelig engstelig. Ingenting kommer til å være sånn som det pleier, tenk om jeg ikke får julestemning og angrer.. ( vet, jeg er barnslig glad i tradisjoner ved julen) Og mitt verste mareritt- få negativ test, være langt borte hjemmefra og bare ville være alene i et mørkt hull og ikke sitte i noe julebesøk.. Herregud da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Så jeg burde vel absolutt bare bestemt meg for at testing skjer 2. Eller 3. juledag, og kanskje da også tatt jul hjemme på vanligvis. Men nå er billetter bestilt, jeg får ikke lov av sambo å si at den kan være negativ og julen kommer uansett...

 

Krysser fingrene for alle dere som ruger!! Håper på skikkelig babyjul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler med deg på den småen100.

men hvis det er litt trøst i det, så hadde jeg en SA rett før julefeiringen startet med vårt første barn. var helt knust, men av en eller annen grunn når julen kom så dukket julestemningen opp. hadde aldri trodd det skulle skje, ville helst bare bort fra alt på forhånd. men uten å høres helt skrullete ut, så er det noe med julen og den stemningen som er rundt det som kan hjelpe på. er selv egentlig ekstremt glad i julen :)

føler jeg høres skrullete ut, hehe :) håper virkelig at det går bra for deg i julen og at du finner ut når du vil teste :) gjør det som vil passe best for dere. det er du som kjenner deg selv best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom ENDELIG mensen her og!! :D Og den kom skikkelig. Vridd meg av smerter og kasta opp i hele dag. Etter en blund på sofaen føler jeg meg bedre. Nå er jeg bare lykkelig av å være i gang! :D Oppstart på hormoner lørdag og ul torsdag om en uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilie- takk for god oppmuntring :) Får håpe julestemningen kommer uansett. Så utrolig trist å høre at du hadde en SA midt i julen. Det er så trist med alle dere som har opplevd det.. Jeg prøver å ha det i bakhodet også - at en positiv test ikke bare er fryd og gammen, men at man kanskje må holde litt igjen også. Håper alt går kjempefint med deg, og alle dere andre, denne gangen :)

 

Mammadrømmen - så bra at den dukket opp så du kan komme i gang! Det hørtes ikke så godt ut nei.. Har du fått påvist endometriose eller noe? Jeg får og veldig vondt og de nevnte jo det nå på Hausken at der var litt som tydet på det.. Er det alltid sånn at man begynner på dag 3 forresten? Jeg fikk beskjed om å ringe når mensen kommer, men vet ikke om jeg skal starte opp da med en gang eller vente. Uansett blir vi jo ganske parallelle! :) Venter min på tirsdag!

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Elibjo du er vel den som har kommet lengst, hvor lenge har du ruget nå og når kan du teste? Hausken sa 12 dager etter innsett, er det det dere har fått beskjed om og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å teste 14 dager etter innsett, tror jeg. Så fredag 29. kan jeg teste. Er på rugedag 6 nå.

 

Syns ikke tida går så sakte, jeg. Men er sliten. Har blitt 70% sykemeldt fram til testing. Blei så mye stress på jobb, så jeg falt litt sammen... Har det bra nå, da :)

 

Har ingen følelse på hvordan dette vil gå i det hele tatt. Men om en uke har jeg nok svaret... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen100:

Nei Riksen har ikke sagt noe om det. Måtte jo google det når du spurte :P Og det fikk meg jo til å tenke litt. I sommer hadde jeg en kjempe cyste som gjorde at mensen ble forsinket og forsøket ble nesten avbrutt. Den gangen inseminasjon. Neste forsøk i august, ivf denne gangen, da var det ingen cyster. Men nå var jo mensen forsinket igjen og jeg har hatt skikkelige murringer av og på i to uker. Vært en veldig merkelig syklus. Så kan jo faktisk være at jeg har fått en cyste igjen.. Hmm.. Men det ser de vel på ul'en om en uke.. Forresten så hadde jeg mange like symptomer som endometriose, men det trenger jo ikke bety noe som helst ;) Ble litt tankefull nå ja :P

 

Morro at vi er nesten likt alle sammen her! Spennende å følge hverandre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen100:

Nei Riksen har ikke sagt noe om det. Måtte jo google det når du spurte :P Og det fikk meg jo til å tenke litt. I sommer hadde jeg en kjempe cyste som gjorde at mensen ble forsinket og forsøket ble nesten avbrutt. Den gangen inseminasjon. Neste forsøk i august, ivf denne gangen, da var det ingen cyster. Men nå var jo mensen forsinket igjen og jeg har hatt skikkelige murringer av og på i to uker. Vært en veldig merkelig syklus. Så kan jo faktisk være at jeg har fått en cyste igjen.. Hmm.. Men det ser de vel på ul'en om en uke.. Forresten så hadde jeg mange like symptomer som endometriose, men det trenger jo ikke bety noe som helst ;) Ble litt tankefull nå ja :P

 

Morro at vi er nesten likt alle sammen her! Spennende å følge hverandre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...