Gå til innhold

Over på prøverør


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

Føderalt tiden har fåttså forutså i det siste...nå er det jo rett før mensen kommer :):). Ringte st.olavs idag. Set hadde blitt en feil der så medisinene var ikke blitt sendt :(. Men de kommer med ilpost, så i morgen har jeg dem. Tror jeg finner mer ro når jeg har fått sprøytene i kjøleskapet hihi :).

I helga skal jeg dra til mitt barndoms paradis og møte nær slekt og bare kose meg. Mensen frykter jeg ikke lengre siden det gikk så fint forrige gang med magnesium. Krysser fingrene for at det hjelper meg nå også:).

 

Jeg må også lete etter et billig hotell. Jeg blir i Trondheim 5-6 dager... Blir fort veldig dyrt. Har sett litt på p-hotell. Mulig det blir der. Spiser gjerne på rommet:). Ser ut for at det blir billigst der:).

 

I forhold til medisinen så skal jeg ha samme som ved første uthenting-elonva. Vet ikke helt dose enda. Første gangen ble jeg nesten litt overstimulert og fikk ut 18 egg. Gang nr to nruktejeg gonal-f. Nesten overstimulert da også. Tror det var 15 egg jeg fikk ut da. Så nærhet reiser nedover for ul, så regner jeg med at alt ser bra ut og at det blir uthenting to dager etterpå. Så dumt at de ikke finner rette dosen til deg. Slitsomt å reise slik frem og tilbake. Skaper jo bare masse ekstra stress:(. Håper det går bedre denne gangen da :). Krysser fingrene for det!!!

 

Plei godt med dere selv nå alle sammen :):):)

 

Klem fra mæ ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha det der retteprogrammet på ipaden er jo helt syyykt!!! Har ingen anelse hva jeg hadde prøvd å skrive i den første setningen :D. Dere får bare dikte selv hihi:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Småen100! Så koselig :D

 

Lykke til alle sammen! Sikker på at dette blir en super avsluttning på året :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen100: husker selv når vi hadde prøvd 1 år, og det føles ut som en evighet selv om det ikke er lenge i forhold til mange andre, men det skal du ikke tenke på :) det er trist uansett hvor lenge man går og venter og prøver. håper det lykkes for deg. har bare positivt å si om Hausken, så der går det nok bra :) har selv 1 eller 2 små "Hausken" babyer inni magen :) krysser fingrene for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå irriterende da Ringo79... Jeg fikk mensen i dag jeg, så her skjer ting litt før jeg hadde regnet med ;) Er såå gla, så nå blir det sprøytestart i helgen :) Jepp, det er slitsomt, og det er vanskelig å drive å reise frem å tilbake... Så håper jeg også at de får ut flere egg denne gangen, har hatt 3 og 4 egg... skuffende.

 

Herlighet som det kribler i magen nå :) Sååå spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Plutselig er du i gang jo :):). Hvilken medisin var det du fikk? Kanskje du har nevnt d allerede ;). Håper du får et skikkelig eggeras hihi:):). Lykke til!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg blir misunnelig på dere som har fått mensen alt :P Hehe.. Synes mine uker går allllt for sakte! Fortsatt to uker til jeg venter min. Sommerfuglene i magen har allerede kommet for å bli, og jeg klarer ikke tenke på annet enn hva de neste ukene kan bringe :D Tenk hvis!!! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi du min mens er ikke kommet riktig enda;). Men den er vel her om tre-fire dager. Jeg går også og tenker litt fremover....tenk om.....til neste år på denne tida....nete jul sammen med et lite nurk...osv. Klarer ikke helt å la være :). De tankene klarer jeg å fortrenge litt mellom forsøkene, men når det nærmer seg som nå, så er det nesten umulig å unngå dem:):):).

Tiden kommer nok til å gå fort fremover skal du se:). Spennende tid ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Rett rundt hjørnet den da :D

Ja er AKKURAT sånn jeg tenker og :P Neste jul, 17 mei og sommern etter og alt som KAN være virkelighet fremover :D Jeg har også klart å fortrenge det siden sist. Men nå som det nærmer seg, er det umulig å ikke tenke på det. Tankene bare popper opp i hode på meg nesten uansett  :P hihi.. Er virkelig klar for medisinstart jeg nå!! :D Klar som ett egg :P haha..

Jada tiden kommer, men den kan godt komme litt fortere :P Tror jeg må finne på noe tidsfordriv :P hehe.. Spennende tider fremover for oss alle! <3 :wub: Håper vi kan få dele gleden sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og strikker babyklær :P.......til ho venninna mi som venter tvillinger :). Kanskje det gjør godt for livmora hihi:):). Fint tidsfordriv er det i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en veldig god dagdrøm å gå å tenke enn hvis :) Herlig og sår tanke på en og samme gang... Jeg prøver i det lengste å unngå den, men det går jo bare ikke. Det hadde bare vert såå utrolig herlig å fantastisk om vi alle får en helt ny liten person å feire jul med til neste år <3

 

Jeg har fått puregon og cetrotide, det er det jeg har hatt begge gangene... Kjenner det ble litt sånn, oj er vi i gang allerede igjen... Jeg vet ventetider er uendelig lang, men vips, så var den ikke det likevel  :wub:

 

Mammadrømmen, det blir medisinstart på deg snart :) Enig med deg, håper vi alle kan få lov til å dele gleden, og følge hverandre videre etter dette :)

 

Hihi, hååper virkelig de får ut flere egg denne gangen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner når jeg leser dette at jeg blir litt glad inni meg, av deres positive tanker :). jeg tør nesten ikke ha slike tanker, men det burde jeg jo ha <3 for det er jo faktisk mulig ! Åhh for en lykke å kunne ha en liten baby neste jul ! Og kanskje til og med være gravid nå til jul. Det hadde vært så fantastisk at det også er til å grine av :) ! Og være gravid på 17 mai, slike merkedager blir jo veldig spesielle og tunge uten barn kjenner jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin velkomst! :) Jeg er kjempe spent på tiden fremover! 

 

Ringo 79 -  hvis vi skal i det offentlige blir det nok Haukeland, da vi bor i Bergen. Takk, jeg kommer nok til å spørre mye fremover :)

 

Mottivert - ang utredning av meg: Jeg har vært på en time hos en privatgynekolog der vi gikk bare for å avklare litt før vi bestemte oss for IVF privat. Han skal søke det offentlige for oss, men da han sa 6-12 mndr fant vi ut at vi tar Klinikk Hausken i mellomtiden. Men der tok han i hvert fall innvendig ultralyd av meg. Det var kjempe positivt. Jeg ble så beroliget at jeg begynte å gråte.. Skulle tro det var et foster jeg så der på skjermen vettu.. :P Men han sa jeg hadde "en fantastisk livmor og masse fine egg"! Da vi var der så han et stort egg som ville løsne to dager senere. Så vi fikk beskjed om å gå rett hjem til køys og holde oss der i to dager :P Så skrev han hensivning til blodprøver og sædprøven. Alt er tatt, men vi har altså ikke fått noen resultater på de tingene enda. Sykehuset sa de sendte det til gynekologen innen 3 uker, det ville vært på tirsdag, så jeg ringer hver dag og maser. 

 

Så deilig at du er i gang da! Merker du de hormonene godt eller? Jeg gruer meg fælt til de hormonene.. Når jeg tenker på hvordan jeg reagerte da jeg begynte på p piller kan jeg bare forestille meg hvordan dette blir.. Jeg hadde en episode der jeg skjelte ut kjæresten og kastet en og en pille i ansiktet på han og sa han kunne bare drite i hele sex greiene.. Hehe.. Jeg var 16.. :P

 

 

 

Hvordan var det med dere jenter - har dere hatt mange forsøk og har dere barn fra før? Og vet dere hva som er årsaken til at dere må bruke IVF?

 

Mammadrømmen- du skulle vel ha ditt andre forsøk nå, for det var du som var TS her, ikke sant? Håper det klaffer for deg denne gangen :)

 

Cilie - Så utrolig bra at dere har fått det til! På Hausken! Har dere gått i Haugesund eller Bergen? Jeg har hørt det er veldig hyggelige folk der. Men du, er det vanlig at de setter inn to egg, eller spurte dere om det? 

 

 

Er det noen som vet hva som gjør om de bruker kort eller langt regime? Jeg er så spent på når de sier vi kan begynne.. Jeg venter mens nå og skal der om 1 uke.. De sa vi kunne begynne med en gang dersom det er IVF vi skal gå for, men vi må vel sikkert vente på neste syklus da, eller? Håper i hvert fall det kan gå fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småen100:

Spennende tider fremover for deg også nå da! Morro at du vil være med oss :)

 

Alle reagerer jo forskjellig på dissa hormonene. Jeg hadde lest mye rart her inne før jeg skulle igang for første gang, og var ganske nervøs. Jeg er kjempe hormonell rundt TR, og var veldig forbredt på at jeg kom til å bli ti ganger værre på hormoner. Men til min store overraskelse reagerte jeg ikke i det hele tatt :) Nå skal det sies at jeg tok veldig små doser da :) Men allikevel.. Så man kan være heldig og! :)

 

Jo stemmer! Så andre runde begynner om litt over to uker. Hvis ikke jg er heldig at TR dukker opp før tiden :P Mest sannsynlig ikke, men er jo lov å håpe :D Jeg krysser alt jeg har for dette forsøket! Gjorde to insemineringer før ivf, så dette blir fjerde forsøket. Ikke så mye i forhold til mange her inne, men synes det er på tide med klaff nå! Synes vi fortjener det nå, etter alle humpene på veien :)

 

Jeg vet ikke grunnen for hvorfor man får kort eller langt regime. Mulig noen har sagt det, men det er i såfall gått i glemmeboka :P Jeg hadde langt sist, men nå skal jeg ha kort :) Tidsmessig er det jo ikke noe forskjell på ventetid på forsøk, syklussen er jo den samme :) På langt skal man bruke nesespray, og man begynner på den ca en uke FØR forventet mens. Mens når man har kort begynner man rett på sprøyter en av de første dagene ETTER mens, tar ikke spray. Vet ikke om dette var forståelig engang jeg? Litt seint å skrive forklaring skjønner jeg :P Men nå er jo jeg ny i dette her da, så kan jo hende jeg har misforstått greia :P hehe.. Invikla greier dette her ;) Tipper det er noen andre som kan gi bedre svar til deg! :)

Fått noen beskjed om du skal ta spray eller hvilke sprøyter du skal ta eller?

 

Masse lykke til iallefall! Blir morro å følge med på deg her inne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen100: Hold dere i senga noen dager, så kanskje dere slipper IVF ;)

 

Jeg har hatt to korte forsøk privat (misslykket) og skal igang med langt regime offentlig i desember.

Privat ville de forsøke kort regime fordi de fant ikke noe feil på meg, og de var ville minske sjansene for overstimulering og bivirkniner. Men jeg modner veldig få egg (1 første gang og 3 andre gang), så offentlig ønsker de å kjøre langt regime med veldig høy dose på medisiner. Er veldig spent på hvordan humøret mitt blir med alle hormonene, men samboeren er advart om at det kan bli en tøff jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp jenter!! Trenger dere - håper noen er våkne!

 

Jeg fikk akkurat en mail fra gynekologen og han har fått prøveresultatene. Jeg er helt oppskaket og skjelver over hele meg.. Det står at alt ser bra ut med meg, men at problemet er med sambo. Jeg har ikke fått det i sånne tall.. Men det står at han har høy konsentrasjon, men lav andel befruktningsdyktige sædceller.. Men at dette til en viss grad kompenseres pga god konsentrasjon.. Det står at han er i stand til å gjøre meg gravid, men under optimale forhold. Så sier han ting som kan gjøres for å få sædcellene bedre....

 

Hva tror dere dette betyr?? Vi trenger vel bare en eneste sædcelle for IVF?? Kan de ikke hente ut de som er bra, eller er det vanskelig når det er få?

 

Herregud.. jeg bare skjelver og er helt på gråten. Jeg føler det er bra så lenge det finnes sædceller..? Jeg har vært forberedt på det verste hele veien.. Samboer har bare vært positiv tenkt at det tar tid. Han fikk seg visst et sjokk her nå... Han vil ikke snakke med meg om det nå, og gikk og la seg :( Tror han trengte å ta det innover seg selv.. Det er greit - men da trenger jeg dere!!

 

Er det noen som har fått samme beskjeden? Kommer det til å gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Småen 100, så innlegget ditt nettopp. Så tenkte jeg skulle svare med det jeg vet da :)

 

Først lurer jeg på, har din kjære tatt kun en prøve? (det kan nemlig varier litt på antallet) Hos oss er det jeg som er problemet, men den første prøven til men kjære var ikke kjempe bra... mens neste var helt super. Jeg er ingen ekspert på dette, men tenkte bare å nevne at det kan variere. Utrolig ubehagelig å få en slik mail på fredags kveld da, jeg ville tatt meg en telefon til gyn på mandag, avtal en time dersom dere føler dere trenger mer info. Var det slik at dere er henvist til privat? Så lenge det er svømmere med kvalitet, så skal det la seg gjøre å befrukte egg :) Det kan fremdeles skje et "mirakel", og dere klarere det på hjemmebane. :)

 

Ikke gi opp håpet, dere er i begynnelsen av prosessen :) Men jeg har full forståelse for din reaksjon, og at du ble lei deg. La samboeren din fordøye dette litt, men som sagt så er det jo ikke helt tomt for svømmere :) Jeg tror mennene tar dette ganske tungt da, men at de har vanskelig for å snakke om det. Gi han litt tid, og prøv å å litt mer info om prøvene :)

 

Vet ikke om dette akkurat hjalp noe på, men ikke gi opp :) Og husk, du er ikke alene :) Så håper jeg du får svar fra noen med litt mer peiling enn meg :)

 

Stor trøsteklem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Mottivert.. :) Nå ble jeg glad for svar. Så bra at dere fikk bedre resultater på prøve nr to :)

 

Ja, det var litt rar timing, for jeg har jo ikke akkurat noen å snakke med på denne tiden av døgnet.. 

 

Ja greien var at vi gikk til en privat gynekolog som jeg hadde vært hos en gang for noe annet tidligere og som er kjempe flink. Vi skulle gå bare for å bli litt beroliget, for vi var da bare i 8.pp. Han tilbyr ikke IVF, kun inseminasjon.. Han skulle få resultatene og sette oss opp i det offentlige. Så mens vi har ventet og funnet it at det er 6-12 mnd ventetid på det offentlig har vi bestemt oss for å ta prøverør privat på klinikk Hausken i mellomtiden. Derfor har vi time der på fredag om en uke. Der tar de en ny sædprøve som de analyserer mens vi venter vet jeg.. Kanskje den er bedre som du sier..

 

Jeg vet ikke hva han mener... "Han er i stand til å gjøre meg gravid, men under optimale forhold".... Det må da være mer enn en teoretisk mulighet han mener? Og er ikke IVF optimale forhold? 

 

Huff.. jeg får sikkert flere svar etterhvert.. Og på timen neste uke finner vi sikkert ut av en del.. Jeg er bare helt i sjokk akkurat nå og skjønner ingenting.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått tall sendt på mail.. Ser at han ligger under referanseverdi noen steder, så det er jo ikke så bra.. :( Men han ligger bare 1 % under på to steder. Og han har høy konsentrasjon, og som gyn sa kan dette kompensere en del. 

 

Konsentrasjon er ref. 20 - 200 og der har han 129. Så da har han jo veldig bra her! Mange sædceller :)

 

Problemene er altså morfologi, som jeg har skjønt er normalt-utseende sperm, og svømming. 

 

 

På morfologi er ref over 7 %. Her er bare 6 % normale....

På rask. prog. sperm (svømmingen..?) skal det være over 25 %, mens han har 24 %. 

 

Utover dette ser det normalt ut.. Står 1 på noe som heter aggregasjon, og der står det ref. 0-0 - skjønner ikke hva det betyr..

 

Men hvis han har 6 % normale sperm, av veldig mange sperm - så må det jo være mange friske sædceller som kan brukes til noe ved IVF..? 

 

Jeg prøver å tenke litt mer positivt nå og skal gå og legge meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått tall sendt på mail.. Ser at han ligger under referanseverdi noen steder, så det er jo ikke så bra.. :( Men han ligger bare 1 % under på to steder. Og han har høy konsentrasjon, og som gyn sa kan dette kompensere en del. 

 

Konsentrasjon er ref. 20 - 200 og der har han 129. Så da har han jo veldig bra her! Mange sædceller :)

 

Problemene er altså morfologi, som jeg har skjønt er normalt-utseende sperm, og svømming. 

 

 

På morfologi er ref over 7 %. Her er bare 6 % normale....

På rask. prog. sperm (svømmingen..?) skal det være over 25 %, mens han har 24 %. 

 

Utover dette ser det normalt ut.. Står 1 på noe som heter aggregasjon, og der står det ref. 0-0 - skjønner ikke hva det betyr..

 

Men hvis han har 6 % normale sperm, av veldig mange sperm - så må det jo være mange friske sædceller som kan brukes til noe ved IVF..? 

 

Jeg prøver å tenke litt mer positivt nå og skal gå og legge meg..

Heia du :).

Måtte virkelig lese meg litt opp her etter å ha vært bortreist i helga. Huff, jeg fikk så ondt inni meg på dine vegne. Kjente skuffelsen... Men når jeg har lest alt så tenker jeg at det er jo ikke så ille da :)....tror jeg :). Min mann har veldig fine verdier på spermen. Det de forklarte oss på st.olavs var at de velger ut de sterkeste sædcellene. Så tilsetter de veldig mange veldig sterke til ett og ett egg. Du må også huske at de kan bruke ICSI. Fant dette på nettet:

 

ICSI

IVF er det foretrukne metoden, men ofte må man ty til ICSI, eller tvangsbefruktning som min lege så fint kaller det.

Den vanligste grunnen er at mannen har for få svømmere, eller svømmere som ikke kan svømme. Da må man ha svømmehjelp. Man velger da, etter flere kriterier ut den sædcellen som man mener er den beste blandt de millionene man har i skålen. Hvordan de får til dette har alltid fasinert meg.

Denne sædcellen blir så preparert- man kutter halen av! Dette er for meg enda mer fasinerende. Jeg har et mentalt bilde av en fisk som spretter rundt og så skal man kutte halen av? Hvordan de får til å kutte av bare halen på noe så bittesmått forstår jeg ikke....... Men man må altså kutte halen av for den skal jo ikke være med inn i egget. Vanligvis vil den jo dette av på veien inn.

 

Du kan jo lese litt selv også om dette:). Dette kommer nok til å gå bare godt skal du se. Det er utrolig hva de får til:). Kanskje var det veldig bra at dere søkte om ivf såpass kjapt. Godt å komme i gang:). Så får klinikken avgjøre hva som vil være beste løsningen for dere......vi får se hva neste sædprøve viser:):).

 

Masse lykke til og god klem til deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere:)

Er det ikke typisk at når man virkelig venter på mensen og faktisk ønsker at den skal komme, så lar den vente på seg ??!! Den har dendens til å komme et par døgn for sent, å det måtte jo skje denne gangen.. Vil bare komme i gang! Har murret siden torsd. Nå er det stille....stille før stormen ;).

Medisinen er kommet i kjøleskapet...elonva 150mcg og 4xcetrotide 0,25 mg. På bordt ligger ei regning på 8500kr godt man får det tilbakebetalt da...

Hvordan går det med dere andre skjønne jenter??

Klem fra mæ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin velkomst! :) Jeg er kjempe spent på tiden fremover! 

 

Ringo 79 -  hvis vi skal i det offentlige blir det nok Haukeland, da vi bor i Bergen. Takk, jeg kommer nok til å spørre mye fremover :)

 

Mottivert - ang utredning av meg: Jeg har vært på en time hos en privatgynekolog der vi gikk bare for å avklare litt før vi bestemte oss for IVF privat. Han skal søke det offentlige for oss, men da han sa 6-12 mndr fant vi ut at vi tar Klinikk Hausken i mellomtiden. Men der tok han i hvert fall innvendig ultralyd av meg. Det var kjempe positivt. Jeg ble så beroliget at jeg begynte å gråte.. Skulle tro det var et foster jeg så der på skjermen vettu.. :P Men han sa jeg hadde "en fantastisk livmor og masse fine egg"! Da vi var der så han et stort egg som ville løsne to dager senere. Så vi fikk beskjed om å gå rett hjem til køys og holde oss der i to dager :P Så skrev han hensivning til blodprøver og sædprøven. Alt er tatt, men vi har altså ikke fått noen resultater på de tingene enda. Sykehuset sa de sendte det til gynekologen innen 3 uker, det ville vært på tirsdag, så jeg ringer hver dag og maser. 

 

Så deilig at du er i gang da! Merker du de hormonene godt eller? Jeg gruer meg fælt til de hormonene.. Når jeg tenker på hvordan jeg reagerte da jeg begynte på p piller kan jeg bare forestille meg hvordan dette blir.. Jeg hadde en episode der jeg skjelte ut kjæresten og kastet en og en pille i ansiktet på han og sa han kunne bare drite i hele sex greiene.. Hehe.. Jeg var 16.. :P

 

 

 

Hvordan var det med dere jenter - har dere hatt mange forsøk og har dere barn fra før? Og vet dere hva som er årsaken til at dere må bruke IVF?

 

Mammadrømmen- du skulle vel ha ditt andre forsøk nå, for det var du som var TS her, ikke sant? Håper det klaffer for deg denne gangen :)

 

Cilie - Så utrolig bra at dere har fått det til! På Hausken! Har dere gått i Haugesund eller Bergen? Jeg har hørt det er veldig hyggelige folk der. Men du, er det vanlig at de setter inn to egg, eller spurte dere om det? 

 

 

Er det noen som vet hva som gjør om de bruker kort eller langt regime? Jeg er så spent på når de sier vi kan begynne.. Jeg venter mens nå og skal der om 1 uke.. De sa vi kunne begynne med en gang dersom det er IVF vi skal gå for, men vi må vel sikkert vente på neste syklus da, eller? Håper i hvert fall det kan gå fort. :)

Vi skal i gang med 3.uthenting. Har altså satt inn to ferske egg og 4 frys. Ble gravid på første fryseforsøk, men mistet uke 6 :(. Jeg sluttet med p-pillen i april 2008. Vi har prøvd siden da..i 2009 prøvde jeg pergotime et halvt år uten hell.

 

Vi er sånne uforklarlig barnløse... De finner ingen feil på noen av oss. Derimot er de svært overrasket over at vi ikke blir gravide fordi all beh går så bra og gir masse egg... Så... Bare håpe at timingen blir rett denne gangen ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg, Ringo79! Venter på mensen. Den burde egentlig vært her nå, men spottingen har avtatt, og er nå nesten borte. Jeg har også medisiner til rundt 10 000 liggende, så nå vil jeg bare komme i gang!

 

Begynner dessuten å bli litt syk. Er litt forkjøla og fryktelig sliten! Håper ikke det kan påvirke forsøket negativt.

 

Kom plutselig på at jeg ikke har skrevet på denne tråden før...

Så uhøflig av meg å bare dure i vei :-/

Har lest her en stund etter at vi ble henvist til prøverør. Nå skal vi igang med Elonva, bare mensen kommer:)

Vet ikke hvorfor vi ikke blir gravide på egenhånd, prøvene våre viser litt under normalt på det meste, men det skal egentlig ikke være nok til at det ikke går. Har bare prøvd i halvannet år; søkte hjelp tidlig fordi jeg hadde en følelse av at noe ikke stemte.

 

Men i Porsgrunn sa de at det var bra vi kom tidlig, så da er jeg bare glad for at jeg var utålmodig:)

Jeg er 32, mannen 38 og vi har ingen barn. Håper jeg får være med på den koselige tråden deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere:)

Er det ikke typisk at når man virkelig venter på mensen og faktisk ønsker at den skal komme, så lar den vente på seg ??!! Den har dendens til å komme et par døgn for sent, å det måtte jo skje denne gangen.. Vil bare komme i gang! Har murret siden torsd. Nå er det stille....stille før stormen ;).

Medisinen er kommet i kjøleskapet...elonva 150mcg og 4xcetrotide 0,25 mg. På bordt ligger ei regning på 8500kr godt man får det tilbakebetalt da...

Hvordan går det med dere andre skjønne jenter??

Klem fra mæ :)

Åh, så typisk Ringo79!! Får da håpe den dukker opp snart. Ikke rart du er utomodig nå :D

Heldig som får tilbakebetalt. Kom ikke så lang etter vårt første forsøk vi. Så her må vi ut med penga denne gangen også ;)

Skjer ikke så mye spennende her i gården da, teller bare dager til mensen jeg :P Lenge igjen enda, blæ! :P Etter min beregning skal den komme neste uke, så håper den har tenkt til det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med deg/dere Småen100 :) Typisk da Ringo79 at når man virkelig ønsker at mensen skal komme, så gjør den ikke det. :) Ikke lenge til du også skal i gang Mammadrømmen :) Det er så spennende at vi alle er så nære nå :) Jeg har hatt en god del hodepine, også kjenner jeg litt smerter/noe som skjer rundt eggstokkene, men det er da et godt tegn :) Tror humøret er greit enda, men min kjære er kjempe flink til å takle "utbruddene" når de kommer, hehehe. Det er uansett godt å være i gang, men det er en del nerver med dette også. Håper operasjonen og slanking/treningen har hjulpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...