Gå til innhold

Over på prøverør


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

Og god tur til Trondheim Ringo hvis det var i morgen du skulle dra! Håper alt er bra og at du er i rute :)

 

* har drukket kaffe altfor sent i dag *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ligger jeg som et slakt på sofaen. ...

 

Fikk faktisk full uttelling til slutt. To egg ut.

 

Men det tok lang tid før de fant dem... Det var veldig fortvilende! Vsr jo så vondt, og når labteknikeren ropte ut gang på gang "ingen egg", så var det jo bare å gråte, da. Var nokså påvirket av den kraftige bedøvelsen, og det hjalp ikke akkurat på selvkontrollen.

 

Nå er det ikke særlig vondt enda, men er helt utslått! Skal på akupunktur om en time. Får bare sove både i bilen og på benken.

 

Så nå er det bare å vente på den berømte telefonen i morgen. .. De ringer rett etter tolv, sa de. Så håper det er minst ett befruktet egg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så dumt at det gjorde vondt og du ble redd for at det ikke var egg :( Men så flink du var som klarte det likevel :) Og nå er det i hvert fall over for denne gang! To egg ut, da er det bare å krysse fingrene! Herregud så spennende :) Jeg har troen! Slapp av og prøv å gjøre noe hyggelig :) Få mannen til å varte deg skikkelig opp. Bra innsats!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars deg elibjo. Du har min dypeste medfølelse! Jeg gruer allerede til min uthenting på fredag. Uthentingen er jo stor nok utfordring i seg selv om man ikke i tillegg skal ha den psykiske biten ang om d er egg eller ei. Jeg får vondt i magen når jeg leser innlegget ditt ❤️ . Som en liten trøst: ei venninne av meg har slitt mye med ivf og har vansker med å få ut egg. Sist gang hun hentet ut ble d "bare" to egg. Hun ble gravid på ferskegget og fødte ei nydelig datter. Nesten på måfå dro hun tilbake på fryseforsøk (søskenforsøk). Hun ble jammen gravid på d også og har nå to skjønne barn :). Så alt er mulig. Jeg krysser fingrene for veldig gode embryoer ❤️ .

 

Jeg var til ul idag. Hadde veldig mange egg men en god del av dem var ikke modne nok. Men når man står på elonva var det visst viktig at de ikke ble overmodne, så de henter ut fredag. Møtte på en utrolig flott lege! Hun sa med en gang at de ville sette inn to egg om det var ok for meg (sukk Jippi!!!!!).....om jeg fikk to bra da, men det satser vi på:). Å så var hun veldig klar på at OM jeg ikke blir gravid nå (men det blir jeg jo), så skulle de utføre kikkhullkirurgi. (Jippi). Dette har jo jeg mast litt om tidligere. Endelig hører de på meg :)). Så det ble en oppløftende time idag :). Setter el-sprøyte ikveld :). Fredag morgen er jeg klar. Min kjære kommer hit i morgen. Da sjekker vi inn på hotell og bare koser oss ❤️. Måtte hell og lykke følge oss alle nå ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige og trøstende ord, Ringo79 og Småen100 :-)

 

Jeg er glad det er overstått for denne gang. Men gjør det gladelig igjen om det må til.

 

Ikke fått noe særlig vondt utover ettermiddagen, kun veldig vondt å hoste :)

 

Lykke til på fredag, Ringo79:-) Dette skal gå veien:-) Kos dere på hotell!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff stakkars deg elibjo. Du har min dypeste medfølelse! Jeg gruer allerede til min uthenting på fredag. Uthentingen er jo stor nok utfordring i seg selv om man ikke i tillegg skal ha den psykiske biten ang om d er egg eller ei. Jeg får vondt i magen når jeg leser innlegget ditt ❤️ . Som en liten trøst: ei venninne av meg har slitt mye med ivf og har vansker med å få ut egg. Sist gang hun hentet ut ble d "bare" to egg. Hun ble gravid på ferskegget og fødte ei nydelig datter. Nesten på måfå dro hun tilbake på fryseforsøk (søskenforsøk). Hun ble jammen gravid på d også og har nå to skjønne barn :). Så alt er mulig. Jeg krysser fingrene for veldig gode embryoer ❤️ .

 

Jeg var til ul idag. Hadde veldig mange egg men en god del av dem var ikke modne nok. Men når man står på elonva var det visst viktig at de ikke ble overmodne, så de henter ut fredag. Møtte på en utrolig flott lege! Hun sa med en gang at de ville sette inn to egg om det var ok for meg (sukk Jippi!!!!!).....om jeg fikk to bra da, men det satser vi på:). Å så var hun veldig klar på at OM jeg ikke blir gravid nå (men det blir jeg jo), så skulle de utføre kikkhullkirurgi. (Jippi). Dette har jo jeg mast litt om tidligere. Endelig hører de på meg :)). Så det ble en oppløftende time idag :). Setter el-sprøyte ikveld :). Fredag morgen er jeg klar. Min kjære kommer hit i morgen. Da sjekker vi inn på hotell og bare koser oss ❤️. Måtte hell og lykke følge oss alle nå ❤️❤️❤️

Ringo79: da er vi helt likt i løypa! Var også på ul i dag og det ble bestemt uttak på fredag. Skal møte kl 9. Du er på StOlav? Jeg er på Medicus. I samme by iallfall! 😃

Jeg hadde mange follikler men varierende størrelse, men flere enn jeg har brukt å hatt tidligere.

 

Litt nysgjerrig; hvilken lege hadde du? Har vært gjennom noen innsett på StOlav også, så vet av de fleste der.

 

Lykke til på fredag! Håper det går din vei!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige og trøstende ord, Ringo79 og Småen100 :-)

 

Jeg er glad det er overstått for denne gang. Men gjør det gladelig igjen om det må til.

 

Ikke fått noe særlig vondt utover ettermiddagen, kun veldig vondt å hoste :)

 

Lykke til på fredag, Ringo79:-) Dette skal gå veien:-) Kos dere på hotell!! <3

Ååå du må gi en lyd når du hører fra de i morgen! Jeg håper på to kjempe fine befruktede egg!! Men dette kommer til å gå bra uansett! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff stakkars deg elibjo. Du har min dypeste medfølelse! Jeg gruer allerede til min uthenting på fredag. Uthentingen er jo stor nok utfordring i seg selv om man ikke i tillegg skal ha den psykiske biten ang om d er egg eller ei. Jeg får vondt i magen når jeg leser innlegget ditt ❤ . Som en liten trøst: ei venninne av meg har slitt mye med ivf og har vansker med å få ut egg. Sist gang hun hentet ut ble d "bare" to egg. Hun ble gravid på ferskegget og fødte ei nydelig datter. Nesten på måfå dro hun tilbake på fryseforsøk (søskenforsøk). Hun ble jammen gravid på d også og har nå to skjønne barn :). Så alt er mulig. Jeg krysser fingrene for veldig gode embryoer ❤ .

Jeg var til ul idag. Hadde veldig mange egg men en god del av dem var ikke modne nok. Men når man står på elonva var det visst viktig at de ikke ble overmodne, så de henter ut fredag. Møtte på en utrolig flott lege! Hun sa med en gang at de ville sette inn to egg om det var ok for meg (sukk Jippi!!!!!).....om jeg fikk to bra da, men det satser vi på:). Å så var hun veldig klar på at OM jeg ikke blir gravid nå (men det blir jeg jo), så skulle de utføre kikkhullkirurgi. (Jippi). Dette har jo jeg mast litt om tidligere. Endelig hører de på meg :)). Så det ble en oppløftende time idag :). Setter el-sprøyte ikveld :). Fredag morgen er jeg klar. Min kjære kommer hit i morgen. Da sjekker vi inn på hotell og bare koser oss ❤. Måtte hell og lykke følge oss alle nå ❤❤❤

Ringo79: da er vi helt likt i løypa! Var også på ul i dag og det ble bestemt uttak på fredag. Skal møte kl 9. Du er på StOlav? Jeg er på Medicus. I samme by iallfall!

Jeg hadde mange follikler men varierende størrelse, men flere enn jeg har brukt å hatt tidligere.

Litt nysgjerrig; hvilken lege hadde du? Har vært gjennom noen innsett på StOlav også, så vet av de fleste der.

Lykke til på fredag! Håper det går din vei!

Weee så arti da:):). Synddu ikke er på st.olavs, så kunne vi pratet 'sjit' på venterommet :) :) :).

Jeg har hatt 6 innsett totalt til nå. Jeg har aldri vært hos den legen, og har heller aldri sett henne der. Mulig hun kan være ny...? Jeg ble så satt ut av toeggforslaget hennes at jeg aldri fikk med meg hva hun het hihi :). Men hun var mørk...hår til rett nedenfor skuldrene. Max 40 år tenker jeg (litt dårlig på å gjette alder) :). Skal prøve å merke meg navnet hennes om det er hun som henter ut. Regner med det blir hun som gjør det..

Masse masse lykke til på fredag!!!! Jeg skal heldigvis inn først (8.30). Det blir såå spennende! Vi må iallefall høres her inne etterhvert i morgen og fortelle hvor mange egg det ble til slutt :) :) :). Jeg er klar for uttaket nå. Skal prøve å bruke litt pusteteknikk i stedet for å stivne helt.... Jeg har overfølsom eggstokk på ve.side. Det er helt grusomt vondt på den siden. Men uttak to gikk mye bedre, så håper dette tredje virkelig går bra :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige og trøstende ord, Ringo79 og Småen100 :-)

Jeg er glad det er overstått for denne gang. Men gjør det gladelig igjen om det må til.

Ikke fått noe særlig vondt utover ettermiddagen, kun veldig vondt å hoste :)

Lykke til på fredag, Ringo79:-) Dette skal gå veien:-) Kos dere på hotell!! <3

Så bra at det ikke ble veldig vondt etterpå :).ja det er utrolig hva vi mer enn gjerne går igjennom for å oppnå det vi ønsker. All ære til oss ❤. Jeg krysser fingrene for deg og la oss høre når du vet... Det SKAL bli to gode embryoer ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått telefon.

 

Ett egg har blitt befruktet og delt seg "helt fint", som labteknikeren sa...

 

Det andre "egget" var kun et eggeskall.

 

Så de ser fortsatt litt an, men hvis vi ikke hører noe i morgen formiddag (før halv elleve), så blir det innsett.

 

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så bra Elibjo! Da må det gå bra! Nå ble jeg glad på dine vegne. Du trenger jo bare ett :) Det blir kjempe spennende! Vet de noe om når det blir innsett da? Er du fortsatt i fin form i dag?

 

Jeg er så syyyykt spent på å komme i gang.. Tror jeg får mens den 26. Har fått beskjed om at vi begynner en gang før dag 3. Senest 2 uker til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har satt opp time til innsett kl 12:15 i morgen.

 

Jeg er i fin form, ja. Litt støl i magen, bare.

 

Men helt mentalt utslitt! Herregud så intenst dette er!

Det er kjipt å vente i månedsvis på å komme i gang, men når det først har begynt, så er det så intenst at halvparten kunne vært nok! Rart å ønske segpause når man akkurat hhar begynt, men det gjør jeg faktisk. ..

 

Så om det ikke klaffer nå, er det bra at det må gå en syklus i mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh nå ble jeg så kjempe glad på dine vegne elibjo. Tenke seg til embryoet har blitt befruktet og har delt seg og det blir innsett i morgen. Masse lykkeønskninger videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Weee så arti da:):). Synddu ikke er på st.olavs, så kunne vi pratet 'sjit' på venterommet :) :) :).

Jeg har hatt 6 innsett totalt til nå. Jeg har aldri vært hos den legen, og har heller aldri sett henne der. Mulig hun kan være ny...? Jeg ble så satt ut av toeggforslaget hennes at jeg aldri fikk med meg hva hun het hihi :). Men hun var mørk...hår til rett nedenfor skuldrene. Max 40 år tenker jeg (litt dårlig på å gjette alder) :). Skal prøve å merke meg navnet hennes om det er hun som henter ut. Regner med det blir hun som gjør det..

Masse masse lykke til på fredag!!!! Jeg skal heldigvis inn først (8.30). Det blir såå spennende! Vi må iallefall høres her inne etterhvert i morgen og fortelle hvor mange egg det ble til slutt :) :) :). Jeg er klar for uttaket nå. Skal prøve å bruke litt pusteteknikk i stedet for å stivne helt.... Jeg har overfølsom eggstokk på ve.side. Det er helt grusomt vondt på den siden. Men uttak to gikk mye bedre, så håper dette tredje virkelig går bra :).

 

Hm, hvem kan den legen være. Jeg har truffet to kvinnelige leger. Hun ene heter Kjøtrød og har mørkt hår ca til litt under ørene, ca 50, litt yngre kanskje. Hun andre heter Romundstad og har mellomblondt hår (usikkert hvor langt da hun ofte har hatt det i hestehale), hun er ca 40 år. Kanskje det er henne? :-)

 

Får håpe uttaket går fint og at de er forsiktige med den venstre eggstokken.:)

Vi må definitivt høres her i morgen om hvordan det gikk! Du har også innsett på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har satt opp time til innsett kl 12:15 i morgen.

 

Jeg er i fin form, ja. Litt støl i magen, bare.

 

Men helt mentalt utslitt! Herregud så intenst dette er!

Det er kjipt å vente i månedsvis på å komme i gang, men når det først har begynt, så er det så intenst at halvparten kunne vært nok! Rart å ønske segpause når man akkurat hhar begynt, men det gjør jeg faktisk. ..

 

Så om det ikke klaffer nå, er det bra at det må gå en syklus i mellom :)

Oi så fort! Jeg trodde det gikk ca 4 dager. Det er vel litt individuelt.. Men det er vel bra da! Jeg tenker at egget må da trives bedre inni deg enn i et skap :) Da er det heldigvis ikke så lenge å vente til dette neste steget.. Så kommer jo den siste og avgjørende vente-finalen.. Du er flink!! Stå på! Snart i mål:)

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) 

 

Her kommer en liten oppdatering :) Uttaket i går gikk kjempe fint :) De var superflinke, og tok godt vare på lille pinglette meg :) De fikk ut 4 egg :) Og jeg var kjempe fornøyd, så sa de på labben at de skulle ringe meg i dag dersom det ikke ble innsett.... denne dagen har vært uendelig lang. Heldigvis ingen telefon fra labben :) Da blir det innsett i morgen, og da får vi vite hvor mange av eggene som ble befruktet og brukbare :) Kjempe spent på det altså :)

 

Spent på uttaket ditt i morgen Ringo79, hold oss oppdatert :) Stor lykke til klem fra meg :)

 

Sååå spennende da elibjo :) Det blir noen nervepirrende timer i morgen også, krysser fingrene for deg :) så blir vi rugere sammen skal du se :) Huff det er mye tanker og spenning og nerver rundt dette altså :) 

 

Lykke til til alle dere i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee så arti da:):). Synddu ikke er på st.olavs, så kunne vi pratet 'sjit' på venterommet :) :) :).

Jeg har hatt 6 innsett totalt til nå. Jeg har aldri vært hos den legen, og har heller aldri sett henne der. Mulig hun kan være ny...? Jeg ble så satt ut av toeggforslaget hennes at jeg aldri fikk med meg hva hun het hihi :). Men hun var mørk...hår til rett nedenfor skuldrene. Max 40 år tenker jeg (litt dårlig på å gjette alder) :). Skal prøve å merke meg navnet hennes om det er hun som henter ut. Regner med det blir hun som gjør det..

Masse masse lykke til på fredag!!!! Jeg skal heldigvis inn først (8.30). Det blir såå spennende! Vi må iallefall høres her inne etterhvert i morgen og fortelle hvor mange egg det ble til slutt :) :) :). Jeg er klar for uttaket nå. Skal prøve å bruke litt pusteteknikk i stedet for å stivne helt.... Jeg har overfølsom eggstokk på ve.side. Det er helt grusomt vondt på den siden. Men uttak to gikk mye bedre, så håper dette tredje virkelig går bra :).

Hm, hvem kan den legen være. Jeg har truffet to kvinnelige leger. Hun ene heter Kjøtrød og har mørkt hår ca til litt under ørene, ca 50, litt yngre kanskje. Hun andre heter Romundstad og har mellomblondt hår (usikkert hvor langt da hun ofte har hatt det i hestehale), hun er ca 40 år. Kanskje det er henne? :-)

Får håpe uttaket går fint og at de er forsiktige med den venstre eggstokken.:)

Vi må definitivt høres her i morgen om hvordan det gikk! Du har også innsett på mandag?

 

Ja kjenner til de to du nevner her :). Så lurer på om hun er ny?...likte henne veldig godt. Klar, direkte, bestemt, omsorgsfull :).

Innsett mandag ja :). Gleder meg veldig :):). Prøver å ikke tenke så mye på morgendagen...vet jo hva som venter, så får ta det som det kommer:).

Vi snakkes...skrives...imorgen da:). Masse lykke til! Håper på de flotteste eggene ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) 

 

Her kommer en liten oppdatering :) Uttaket i går gikk kjempe fint :) De var superflinke, og tok godt vare på lille pinglette meg :) De fikk ut 4 egg :) Og jeg var kjempe fornøyd, så sa de på labben at de skulle ringe meg i dag dersom det ikke ble innsett.... denne dagen har vært uendelig lang. Heldigvis ingen telefon fra labben :) Da blir det innsett i morgen, og da får vi vite hvor mange av eggene som ble befruktet og brukbare :) Kjempe spent på det altså :)

 

Spent på uttaket ditt i morgen Ringo79, hold oss oppdatert :) Stor lykke til klem fra meg :)

 

Sååå spennende da elibjo :) Det blir noen nervepirrende timer i morgen også, krysser fingrene for deg :) så blir vi rugere sammen skal du se :) Huff det er mye tanker og spenning og nerver rundt dette altså :) 

 

Lykke til til alle dere i morgen :)

Ååå så bra Mottivert!!!!! Da får du sikkert ett eller to på frys også! Det er jo lykke ❤. Lykke til til deg også i morgen!!! Jeg skal skrive ei oppdatering når jeg kommer til meg selv ut på dagen ;).

 

Klem fra mæ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det gjort :). Det gikk over all forventning. Tror legen traff godt med bedøvelsen... Kjente det litt på den verste siden min, men det gikk helt fint. Jeg lukket øynene og bare pustet. Er såå gla det er over og at det gikk så bra :). Det ble 7 egg. Håper de er sterke og flotte ;). Har tidligere fått veldig mange..sånn rundt 14-18 stk. Mange tomme poser denne gangen. Men jeg er strålende fornøyd. Heller få og sterke enn mange svake :). Kjenner at jeg er litt støl. Blir nok mer støl ila kvelden. Men føler meg bra. Skal pakke meg godt ned i hotellsenga mi og sove av meg all medisinen :). Har spist et realt stort burgerkingmåltid :) :) :). Håper jeg våkner før gullrekka starter på tv hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det er over, Ringo79!!!! Gratulerer med 7 fine egg.

 

Så heldig du var med bedøvelsen, da.

 

Du får sove godt og kose deg i kveld!

 

Jeg har akkurat vært og satt inn et fint firedelt embryo :) Så får vi håpe at det holder seg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det er over, Ringo79!!!! Gratulerer med 7 fine egg.

Så heldig du var med bedøvelsen, da.

Du får sove godt og kose deg i kveld!

Jeg har akkurat vært og satt inn et fint firedelt embryo :) Så får vi håpe at det holder seg der!

Ååå så flott at du fikk satt inn egg idag ❤. Rug i vei, så skalldyr se at det blir tidenes julegave :):):)). Jeg har sovet i mange timer... Bare kos resten av kvelden :). Hold oss orientert ;). Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...