Gå til innhold

Over på prøverør


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

Hei dere:)

 

Mammadrømmen: herlighet det blir lange dager på deg :(. Men gurimalla du har mange egg hihi. Ikke rart du føler deg som du gjør. Veldig bra at ikke cysten vil ødelegge for deg :). Håper det ikke blir mange dagene du må pendle frem og tilbake. Hadde det ikke vært så dyrt med hotell i Norge, så skulle du bare ha "lagt deg inn" :). Men det blir jo fort dyrt :/.....det vet jeg alt om. Vi får høre fra deg hvordan det går...blir veldig spennende!!!!!

 

Mottivert: skjønner at du vil avvente testing og bare være i bobla di;). Hvordan føler du deg? Det du har beskrevet minner veldig om meg og det jeg kjenner... Den store forskjellen på dette ferskforsøket er at på de to andre hadde jeg sterke menssmerter ca de to siste dagene på medisin. Mensen murret ikke...den knurret på gjerdekanten og glefset til med det samme medisinen var borte... Men slik har det absolutt ikke vært denne gangen :)

 

Småen100: åh så tyyyypisk at det skal bli slik...vedder på at psyken spiller inn på den mensen... Min var jo uvanlig sein! Å du hørte jo mammadrømmen sin lot jo vente på seg. Lite artig!!! Men har du tatt en test....sånn bare for å være på den sikre siden..:). Håper at det ikke blir masse forsinkelser i prosessen din nå :(. Lykke til....og du holder oss selvsagt oppdatert ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt test etter ei natt med lite søvn ;)

 

Den er uten tvil POSITIV!!!!❤❤❤❤❤

 

Tør nesten ikke tror at det er sant!!! Kan det virkelig være sant?! Å så kommer redselen om den eneste gangen med pos test fra tidligere.....hvor jævlig det var å miste... Men mange mister jo en gang. Jeg har mistet den ene gangen. Det skal ikke skje igjen!!!!!!! Nå skal jeg nyte følelsen. Ikveld skal jeg til min beste venninne...hun jeg deler alt med. Men denne gangen vet hun ikke NOE :) :). Skal overraske henne...klarer ikke vente ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre min hatt!!!!!!!!!

Gratulerer! !!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Mine tester er fortsatt positive, fikk gravid 2-3 her nettopp.

 

Så jeg tenker jeg må finne fram julepynten tidlig, jeg planlegger nemlig å bli dårlig om noen uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå gratulerer så mye Ringo!!!! Så herlig! Veldig glad på dine vegner :) :) denne gangen skal den sitte ja :) Åå er spent på om du har en eller to!! Hihi..

 

 

Ps: ja jeg tok en test i dag for å sjekke og er ikke gravid. Er bare en rar mens. Nå har jeg skikkelig menssmerter og så hvis ikke den kommer tilbake nå skjønner jeg ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre min hatt!!!!!!!!!

Gratulerer! !!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

Mine tester er fortsatt positive, fikk gravid 2-3 her nettopp.

Så jeg tenker jeg må finne fram julepynten tidlig, jeg planlegger nemlig å bli dårlig om noen uker ;)

Takk❤❤❤. Hihi jeg også :) :). Kvalm med glede!!!! Jeg kjenner allerede på en del kvalme...spes igår og nå idag. Tidlig på dagen enda, så får se hvordan dagen blir :). Men det gjør meg ingenting!!! Kanskje jeg må kjøpe med ukeindikator etterhvert :). Er jo litt artig da :). Åh jeg eeeeer så gla!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå gratulerer så mye Ringo!!!! Så herlig! Veldig glad på dine vegner :) :) denne gangen skal den sitte ja :) Åå er spent på om du har en eller to!! Hihi..

Ps: ja jeg tok en test i dag for å sjekke og er ikke gravid. Er bare en rar mens. Nå har jeg skikkelig menssmerter og så hvis ikke den kommer tilbake nå skjønner jeg ingenting..

Tusen takk ❤❤❤. Den skal sitte som støpt i 8-9mnd nå ja :):):). Den eller de...;) hihi.

 

Hmm....da er det bare mensen som spiller deg et puss altså. Åh så kjedelig!!! Må få høre når du har snakket med klinikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt test etter ei natt med lite søvn ;)

 

Den er uten tvil POSITIV!!!!❤❤❤❤❤

 

Tør nesten ikke tror at det er sant!!! Kan det virkelig være sant?! Å så kommer redselen om den eneste gangen med pos test fra tidligere.....hvor jævlig det var å miste... Men mange mister jo en gang. Jeg har mistet den ene gangen. Det skal ikke skje igjen!!!!!!! Nå skal jeg nyte følelsen. Ikveld skal jeg til min beste venninne...hun jeg deler alt med. Men denne gangen vet hun ikke NOE :) :). Skal overraske henne...klarer ikke vente ;).

Hurra, hurra, hurra!!! Åhh nå ble jeg så glad for at du ER GRAVID!!! Får helt sommerfugler i magen jeg hihi. Tenk om det er to stk også!! Ihhhh ! Det er så vel undt! Siste forsøket og all ting! Ja det hjelper ikke å bekymre seg og de aller aller fleste går det jo bra med, så nyt graviditeten og ikke tenk på det (ja lettere sagt enn gjort, vet det, men forsøk,"fake it til you make it") :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende Ringo! :)dette går veien.

 

Her er det fulle menssmerter, føler meg egentlig ganske dårlig, men ikke en dråpe blod. Aldri opplevd noe lignende... Er redd for dette med endometriose og om det blør ut andre steder enn der det skal :( Han trodde jo jeg hadde noe sånt. Har snakket med klinikken og skal opp på ul kl 13.30 så skal de sjekke slimhinnen for å se hvordan ting ligger an og om jeg får begynne. Er jo egentlig på dag 4 i dag!! Herregud jeg var jo på dag 6 på oppstartssamtalen etter en helt normal mens... Kunne jo bare begynt da liksom når ting er sånn som det her. Er redd alt blir utsatt :( Er så lei meg for har vært så spent. Hele julen er planlagt og flybilletter kjøpt for at jeg skal være med sambo på julaften, noe jeg ikke ville gjort hvis ikke det var for dette...

Å håper vi får begynne som normalt i kveld. Det hjalp ikke at dere sendte tankene deres over.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mottivert jeg har gått 7 dager på sprøyter nå og skal ha UL idag for å se an. Veldig spent, merker jeg allerede er nervøs :P .Går på nytt hormon så er litt ekstra spent nå. Satser på uttak/innsett iløpet av neste uke :). Åhhh som jeg håper på en positiv test! Jeg tror du er gravid :D dette m el testen og symptomene dine taler jo veldig godt i den retning synes jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har tatt test etter ei natt med lite søvn ;)

Den er uten tvil POSITIV!!!!❤❤❤❤❤

Tør nesten ikke tror at det er sant!!! Kan det virkelig være sant?! Å så kommer redselen om den eneste gangen med pos test fra tidligere.....hvor jævlig det var å miste... Men mange mister jo en gang. Jeg har mistet den ene gangen. Det skal ikke skje igjen!!!!!!! Nå skal jeg nyte følelsen. Ikveld skal jeg til min beste venninne...hun jeg deler alt med. Men denne gangen vet hun ikke NOE :) :). Skal overraske henne...klarer ikke vente ;).

Hurra, hurra, hurra!!! Åhh nå ble jeg så glad for at du ER GRAVID!!! Får helt sommerfugler i magen jeg hihi. Tenk om det er to stk også!! Ihhhh ! Det er så vel undt! Siste forsøket og all ting! Ja det hjelper ikke å bekymre seg og de aller aller fleste går det jo bra med, så nyt graviditeten og ikke tenk på det (ja lettere sagt enn gjort, vet det, men forsøk,"fake it til you make it") :D :D

Så sant så sant :). De fleste går de jo bra med :). Å så er det jo et ferskforsøk, å de skal jo være sterkere :). Ska fake it så det holder...vagger allerede haha :). Tusen takk for fine ord ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende Ringo! :)dette går veien.

Her er det fulle menssmerter, føler meg egentlig ganske dårlig, men ikke en dråpe blod. Aldri opplevd noe lignende... Er redd for dette med endometriose og om det blør ut andre steder enn der det skal :( Han trodde jo jeg hadde noe sånt. Har snakket med klinikken og skal opp på ul kl 13.30 så skal de sjekke slimhinnen for å se hvordan ting ligger an og om jeg får begynne. Er jo egentlig på dag 4 i dag!! Herregud jeg var jo på dag 6 på oppstartssamtalen etter en helt normal mens... Kunne jo bare begynt da liksom når ting er sånn som det her. Er redd alt blir utsatt :( Er så lei meg for har vært så spent. Hele julen er planlagt og flybilletter kjøpt for at jeg skal være med sambo på julaften, noe jeg ikke ville gjort hvis ikke det var for dette...

Å håper vi får begynne som normalt i kveld. Det hjalp ikke at dere sendte tankene deres over.. :(

Men så flott at de kan ta deg inn til en ul da. Den kan jo gi mange svar. Kan jo godt hende at du allikevel kan starte opp ikveld. Håper virkelig d!!! Du har jo ventet veldig på dette nå, så kjenner jeg blir oppriktig lei meg på dine vegne om det blir utsatt.. Jeg slutter ikke å håpe før du har vært i den ul'en!! Du må bare holde motet oppe og ikke stresse ❤❤❤ vet det er lett å si, men prøv.. Skal sende flere gode tanker din vei, så skal du se det blir bra til slutt ❤❤❤. Klem til deg fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mottivert jeg har gått 7 dager på sprøyter nå og skal ha UL idag for å se an. Veldig spent, merker jeg allerede er nervøs :P .Går på nytt hormon så er litt ekstra spent nå. Satser på uttak/innsett iløpet av neste uke :). Åhhh som jeg håper på en positiv test! Jeg tror du er gravid :D dette m el testen og symptomene dine taler jo veldig godt i den retning synes jeg :).

Mottivert jeg er helt enig med Opp her ;). Det du beskriver er jo det samme jeg kjenner....og jeg har fått pos test :). Dette går veien!!!!!

Opp det blir veldig spennende og håper du får satt inn egg neste uke da :). Må få høre etter ul :) :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å så spennende Ringo! :)dette går veien.

Her er det fulle menssmerter, føler meg egentlig ganske dårlig, men ikke en dråpe blod. Aldri opplevd noe lignende... Er redd for dette med endometriose og om det blør ut andre steder enn der det skal :( Han trodde jo jeg hadde noe sånt. Har snakket med klinikken og skal opp på ul kl 13.30 så skal de sjekke slimhinnen for å se hvordan ting ligger an og om jeg får begynne. Er jo egentlig på dag 4 i dag!! Herregud jeg var jo på dag 6 på oppstartssamtalen etter en helt normal mens... Kunne jo bare begynt da liksom når ting er sånn som det her. Er redd alt blir utsatt :( Er så lei meg for har vært så spent. Hele julen er planlagt og flybilletter kjøpt for at jeg skal være med sambo på julaften, noe jeg ikke ville gjort hvis ikke det var for dette...

Å håper vi får begynne som normalt i kveld. Det hjalp ikke at dere sendte tankene deres over.. :(

Men så flott at de kan ta deg inn til en ul da. Den kan jo gi mange svar. Kan jo godt hende at du allikevel kan starte opp ikveld. Håper virkelig d!!! Du har jo ventet veldig på dette nå, så kjenner jeg blir oppriktig lei meg på dine vegne om det blir utsatt.. Jeg slutter ikke å håpe før du har vært i den ul'en!! Du må bare holde motet oppe og ikke stresse ❤❤❤ vet det er lett å si, men prøv.. Skal sende flere gode tanker din vei, så skal du se det blir bra til slutt ❤❤❤. Klem til deg fra meg :)

Takk skjønne deg :) Ja det er fordelen med det offentlige, de er helt fantastiske :) Og nå har jeg blødd en dråpe til!! Står ikke helt i samsvar med smertene.. :P Helt tullete. Men nå drar jeg opp dit og så er det helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mottivert jeg har gått 7 dager på sprøyter nå og skal ha UL idag for å se an. Veldig spent, merker jeg allerede er nervøs :P .Går på nytt hormon så er litt ekstra spent nå. Satser på uttak/innsett iløpet av neste uke :). Åhhh som jeg håper på en positiv test! Jeg tror du er gravid :D dette m el testen og symptomene dine taler jo veldig godt i den retning synes jeg :).

Lykke til på ul!! :) håper på masse egg! Gleder meg til jeg skal se på egg og ikke bare på livmorslimhinnen for å se om jeg har blødd nok til å få ta sprøyter.. Dumme kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg småen100, og det skal du snart! Alle disse forsinkelsene er så kjipe, og spes også når kroppen alltid har oppført seg greit og så når det gjelder skal den drive å tulle sånn. Blæh, men snart er du på ul og ser på eggposene du også :)

Det gikk supert idag, ligger an til samme antall som sist, rundt 10-11 og satser på el sprøyte tirs og uttak tors og ruging fra lørdag! Blir spennende å se om bytte av preparat har hjulpet noe på kvaliteten. Så 2 nyfødte babyer på sykehuset forresten, herregud de var så små og søte, fikk helt vondt i magen og litt tårer i øyene. Håper virkelig jeg får oppleve det. Fært å kjenne på det savner altså og det er ingenting å gjøre enn å krysse fingrene. Gruer meg til søs får babyen sin i mars hvis jeg ikke har blitt gravid til da, kommer sikkert til å få breakdown etter å ha holdt den babyen. Dumt det blir sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du hadde masse fine egg Opp! Det lover jo veldig bra :) ja vi skal få oppleve det vi og! Sånn er det bare.

 

Det var litt kjipt på ul for slimhinnen er for tykk til at vi får begynne.. Og det var vel forventet i og med at det ikke har blødd. Han fant en cyste/folikkel som driver og forstyrrer hele opplegget. Vi må bare vente til den sprekker og mensen begynner. Skulle ringe igjen på onsdag hvis ingenting hadde skjedd.. Skikkelig kjipt. :( Jeg har bestilt de dyre flybillettene for å være med sambo i julen fordi vi skulle teste. Nå blir alt forskjøvet og jeg kunne egentlig bare feiret jul hjemme og ventet med felles jul til graviditet/baby som jeg alltid har sagt.

 

Jaja.. Håper den kommer i løpet av helgen så jeg kan ringe de på mandag og få begynne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj men bra de fant årsaken da småen100. Virkelig kjipt når det ikke blir slikt man har planlagt. Ja nå får du nok mensen iløpet av helgen skal du se, og kan starte på mandag. Det blir godt å få kommet igang. Ikke mulig å refundert bill da? Hvis ikke, så er det jo koselig å feire jul sammen da :) selvom jul m egen familie er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj som dere skriver damer! Har bare vært borte en dag også er det 22 varsler her :P hehe..

Jeg orker ikke svare på alt. Har en dårlig dag idag. Blitt litt mye de siste dagene, så nå er kroppen SLITEN!

I mange måneder har jeg gledet meg til møbelringen cup og vm, håndball jentene for de som ikke følger med :P I går var første kampen og jeg har sett frem til det hele uka. 10 min inn i kampen sov jeg :P Og jeg sover ALDRI forran tvn. Så tydelig at kroppen merker presset :P Dette endte med at jeg bare skrudde av i søvne, den alarmen som sier jeg skal ta sprøyte :o Bråvåkna en time senere, så tok orgalutran en time for sent. Riksen har sagt det er kjempe viktig å ta denne til samme kl.slett hver dag :o Neeei, hva gjør jeg nå da? Er det mulig å surre to ganger på en syklus?? :P Huff a mei. Ikke bare bare det her ;)

Forresten så gikk ul timen kjempe bra! Jeg slipper å reise i helga, skal ikke tilbake før mandag! :D LYKKE! Hehe.. Hva slags cyste jeg har det aner jeg ikke. De har ikke sagt noe, og jeg har glemt å spørre ;) Men den ble borte av seg selv sist. Så er kanskje bare vanncyste da? :)

 

Så morro med alle dere, som har fått positive tester!! Det fortjener dere!! MORRO!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mensen endelig skikkelig i gang! :) :) :) Har blødd masse i går, i natt og i dag :) Da skal jeg ringe klinikken i morgen og si det :)  Da får vi nok begynne i morgen!! :) Hipp hurra!! Sprøytorama!! :) 

 

Opp - Ja det blir jo koselig med jul sammen uansett. Jeg bare mistet litt motet her på fredag.. Vi blir jo bare noen dager forsinket, og kan jo sikkert teste rundt julaften uansett. :) 

 

Hvordan går det nå da jenter? Dette er så spennende Hvordan ligger vi an? :) Noe sånt? :

Elibjo og Ringo gravide :)

Både Opp og Mammadrømmen har uttak/innsett neste uke?

Og mottivert - har du testet??? 

 

God klem til dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere ;) Da ble det tatt en billig test i går kveld, og en digital på morgenen i dag, begge to er helt tydelig positive :) Sjitt, er det mulig :) Er kjempe glad, men samtidig er jeg litt reservert enda.. Skal ringe til St.Olavs i morgen. Dette må da bare gå veien <3 

 

Jippi Ringo79 :) Enderlig, det blir mega spennende når du skal på ul da... hvor mange er det er inne <3 Nyyt det, dette går veien... Er sikker på at det er kraften av alle oss her inne, og den støtten vi gir hverandre som hjelper på denne gangen :)

 

Småen100, så bra at du endelig har fått mensen på skikkelig, da blir det sprøyte oppstart snart. Har full forståelse for at du ble frustrert på fredag. Men sånn er det bare i dette gamet, opp og ned turer hele tiden.  Og de er like tøffe hver gang. Men nå blir det :) Lykke til på oppstart :)

 

Mammadrømmen og Opp, høres kjempe lovende ut for dere begge to nå. Blir alltid spennende å høre hvordan uttaket går, og om eggene er av auper kvalitet, men det er de selvsagt :) Lykke til uansett, og hold oss oppdatert :)

 

Elibjo, hvordan er formen din? Jeg merker lunten er kjempe kort, og jeg er såååå trøtt. Og luktesansen er sterk. Ellers går det fint, nyter hver gang jeg kjenner noe i livmorområdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så morro Mottivert!!!! :D :D Gratulerer!!! :D Nå har alle her fått positiv test så langt, dette er så gøy asså!! :D Snart kommer vi siste etter!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi jeg visste det mottivert!! Og masse gratulasjoner til deg :) !! Så utrolig fantastisk! det er så mange nå det endelig har klaffet for :D IVF funker! Så glad jeg har denne muligheten, går det ikke denne gang heller, skal jeg ikke gi meg! Det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Mottivert!! Så moro!!

 

Formen her er fin. Blir veldig fort trøtt, og bruker kort tid på å sovne på sofaen... litt kort lunte her også, kanskje. Merker det litt på noen diskusjoner jeg har hatt med mannen ;)

Ellers merker jeg det på magen :( Jeg går vanligvis på ritalin, men nå har jeg selvsagt slutta. Ett problem er bare at det å slutte på ritalin gjør at det blir vanskelig å komme meg på do... Og dette blir jo også bare verre etterhvert. Så jeg prøver allerede å spise fiber, drikke vann og sånt som sksl hjelpe...

 

Jeg har også oppdaget at jeg er nokså engstelig. .. er kjemperedd for å slutte på lutinus, har fått det for meg at det er den som opprettholder hele graviditeten :( Så jeg har bestilt time hos en privat gyn jeg har vært hos før. Han skal få berolige meg. Håper jeg!

 

Måtte ta en test i morges også :) Den er enda sterkere enn på onsdsg og fredsg. Det er jo et godt tegn :) Og så hsr jeg sluttet å tempe. Jeg vil ikke oppleve at tempen plutselig stuper, for da blir jeg bare redd. Var jo så dum at jeg kjente på livmortappen i går. Den kjentes åpen ut, og da ble jrg selvfølgelig veldig bekymret. Det hadde vært mye bedre å ikke visst! Særlig fordi jeg ikke aner om det betyr noe. Men da jeg kjent tidlig i uka, var den så lukket og hard som jeg aldri har kjent den før...

Nei, så ikke mer kjenning og temping nå. Får høre med han legen, og bare ta en dag av gangen. Jeg er gravid i dag også, så da får jeg prøve å nyte det!

 

Uff, nå blir jeg til en sånn hysterisk kjerring jeg ikke kan fordra!

 

Nuvel :)

 

Ha en herlig 1. Søndag i advent, dere. Nå er det snart jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så fantastisk Mottivert!! Gratulerer så mye!! Herlighet så kjekt!

 

Herlighet - 3 gravide!! 3 to go! :) Hihi :) Nyt tiden jenter :)

 

Elibjo - det kommer til å gå helt bra dette her! Men sikker greit å få roet nervene litt ved å høre på en gynekolog som har greie på det. Skjønner også det er tøft å slutte på Ritalin også oppi alt dette.  Man er spent på hvordan man vil fungere uten slike medisiner. Jeg er litt i samme situasjon. Jeg trapper ned på en antidepressiva jeg har gått på lenge og er nå på laveste dose ut neste uke. Jeg har vært veldig nervøs for det, og særlig første nedtrapp syntes jeg var fælt. Følte meg ikke noe bra da, men bare fysisk heldigvis.. Psykisk har det gått over all forventning. Og om en uke er jeg helt av :) Jeg tror det skal gå fint. Jeg hadde lyst til å prøve å komme meg helt av før innsett for denne jeg går på vet de veldig lite om ifht fosterskader. Er så glad for at det ser ut til å gå bra :)

 

Ja nå er det snart jul jenter! I dag har vi funnet frem julepynten her. Adventstaken og stjernen er på plass i vinduet. Og vi har tent det første lyset :) Vi har også laget pakkekalender til hverandre i år og den første ble åpnet i dag. Barnslig glede ja jeg vet, men det er koselig. Har aldri gjort det før, men vi fant ut at det kunne være en kjekk ting å glede seg til hver dag så man har noe annet å tenke på oppi alt dette. :) 

 

Ha en super fin søndagskveld!

 

Å ja - et spm helt på tampen - Er det noen som vet om Gonal f MÅ oppbevares i kjøleskap? Det er veldig forvirrende det som står på pakken.. Den ligger der enn så lenge, kan vel ikke skade.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...