Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Så bra at det ikke var sånn som du forestilte deg! Krysser fingrene for at det blir bra med befruktningen mammadrøm! Vi kommer til å ha termin omtrent på samme dag! Morsomt! For det har jeg bestemt nemlg, at det SKAL gå bra! Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det ikke var sånn som du forestilte deg! Krysser fingrene for at det blir bra med befruktningen mammadrøm! Vi kommer til å ha termin omtrent på samme dag! Morsomt! For det har jeg bestemt nemlg, at det SKAL gå bra! Tvi tvi!

Tvi tvi til deg og:-) Omtrent lik termindato ja, morsomt! Og ja, vi blir selvsagt gravide:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på spa og bare 1 time etterpå kom tr  :D Her venter og venter man og endelig er det medisin start. Nedtelling har begynt til opptining-neglebiting, rugedag-neglebiting og til slutt testdag-neglebiting  :P

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på uttak.. Ble bare 4 egg... Kjenner jeg blir litt skuffa, er så redd for at de ikke skal bli befrukta etc.. Denne ventingen er uutholdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på uttak.. Ble bare 4 egg... Kjenner jeg blir litt skuffa, er så redd for at de ikke skal bli befrukta etc.. Denne ventingen er uutholdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt som krysses kan Ønskespira!!

 

ferdig med kontrollen her jeg i dag. uttaket ble utsatt til tirsdag fordi mandagen er så full allerede, og de med kort regime måtte tas før meg. så innsett blir da torsdag, bank i bordet, hvis noen overlever... iiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp snakket med Riksen. 4 av mine 8 egg er nå befruktet:-) Hadde kanskje håpet på litt mer, men de sa at eggene var av god kvalitet og at det var et fint utgangspunkt! I morgen kl 10.30 settes det altså inn et befruktet egg. Grugleder meg til rugetiden, for har jo lest at mange av dere som har vært igjennom dette før synes det er den lengste/værste tiden. Kryss fingrene for meg da?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på uttak.. Ble bare 4 egg... Kjenner jeg blir litt skuffa, er så redd for at de ikke skal bli befrukta etc.. Denne ventingen er uutholdelig...

Så ikke denne før etter at jeg hadde postet mitt siste innlegg... Man har jo forhåpninger og lager seg ofte et "magisk" tall i hodet, så forstår skuffelsen din. Samtidig vet man jo at det er kvaliteten og ikke antall egg som er det viktigste. Ett egg kan være nok til å gi dere en spire:-) Krysser alt jeg har for full befruktning på alle dine egg, og at gullegget blir satt inn på søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 av 8 er jo kjempe bra mammadrøm!! :) jeeii! ;) krysser og krysser her hos meg!

Tuusen takk, du er god:-)

Masse lykke til på uttaket på tirsdag, måtte du få ut det ene gullegget etter det andre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammadrøm ikke tenk på det! Er veldig glad på dine vegne! Krysser fingre og tær for at de 4 er av super kvalitet. Grugleder meg til de ringer i morgen og forteller hvordan det har gått. Blir innsett på mandag., som jeg egentlig er fornøyd med, så vet jeg om egget har utviklet seg godt! Tvi tvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammadrøm ikke tenk på det! Er veldig glad på dine vegne! Krysser fingre og tær for at de 4 er av super kvalitet. Grugleder meg til de ringer i morgen og forteller hvordan det har gått. Blir innsett på mandag., som jeg egentlig er fornøyd med, så vet jeg om egget har utviklet seg godt! Tvi tvi.

Takk fine du:-)

Ja, det er uhorvelig spennende å vente på en slik tlf... Håper virkelig du får en positiv nyhet! Har lest det kan øke suksessfaktoren å vente en ekstra dag med å sette inn, så det er jo positivt da:-) Hvor får du behandling iom at de gjør dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haugesund sykehus. Er nok fordi de har stengt på søndag. Hvor hører du til?

Oki! Vi hører til ved Riksen. Jeg trodde de også hadde stengt i helgene, men de har visst åpent for innsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt ruger:-) Ett perfekt 4-delt egg er satt inn og to perfekte egg på frys!! Klarer ikke å slutte å smile:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk mammadrøm! :) :) da må du huske å oppdatere oss etter test! evt også under ventetida ;) lykke til som ruger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg blitt ruger:-) Ett perfekt 4-delt egg er satt inn og to perfekte egg på frys!! Klarer ikke å slutte å smile:-)[/quote

 

Gratulerer! Satser på at gullegget er på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er 3 av 4 befrukta! Så nå får vi håpe på at de utvikler seg som de skal til mandagen..

Wow, det er jo supert!! Krysser fingrene for flott deling:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha mitt første fryseforsøk nå. Var på UL på torsdag, hadde slimhinne på 14 mm og alt såg fint ut. Får vite i morgen ettermiddag om eggene har tålt tiningen. Er veldig spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...