Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal ha Fersk igjen. Tredje fersk for oss da vi i første forsøk fikk satt inn to ikke-optimale egg. Andreforsøk ble avbrutt forrige uke da ingen egg ble befruktet.....

 

Helt utrolig at vi har klart å lage tre vakre barn på egen hånd tidligere :o

 

Hvor hører du til hlc1983?

Hvis ett forsøk ble avbrutt før du fikk satt inn, så telles ikke dette. Da burde du har 2 forsøk igjen. Våre 2 første forsøk ble avbrutt pga manglende befruktning.. Så vi fikk enda 3 forsøk i det offentlige ;) Så du har fortsatt krav på 2 forsøk til ;) Vi hadde de offentlige i Porsgrunn og er nå privat hos Maigaard i Århus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går privat på Aleris i Oslo.....Har ikke mulighet til å reise til Danmark mm mhp de tre barna vi har som skal på hhv bhg og skole samme dag som innsett mm. Kan tro det har vært en kabal. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får jo ingen fra det offentlige.....da vi har tre barn.....

Dekker alt av egen lomme..............

 

Åja, du er privat.. Jeg tror ikke det telles som et fullt forsøk allikevel.. Tror man kan regne det som ett halvt forsøk, eller så kan man betale en sum for det avbrutte forsøket (hvor mye vet jeg ikke) og da ha 2 forsøk til gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler halv pris ja.....men dog....mye penger

 

På ett eller annet tidspunkt må man si stopp.

Det er bare vanskelig å vite når dette er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler halv pris ja.....men dog....mye penger

 

På ett eller annet tidspunkt må man si stopp.

Det er bare vanskelig å vite når dette er....

Ja det har du helt rett i. ;) Vi har sagt stopp etter dette frysforsøket. Det koster masse penger og tålmodighet. Og vi føler vi bare står å "stanger" i veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på hvor dere bor i forhold til hvor dere har behandling....Er det mange som reiser langt?

Selv bor jeg i Drammen og reiser inn til Aleris i Oslo for IVF-behandlinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor midt mellom kristiansand og stavanger og hører til i haugesund! 3 timer og 40 min hvær vei! :-S får heldigvis ta ul i stavanger, så det er bare ca 1t og 30 min hvær vei! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da heldig og bor i Stavanger. Er då glad for kort reisetid, men mye man kan finne på i Stavanger! Så blir turen litt kortere:) har jo selv lang vei til Haugesund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hörer også til i Haugesund, bor i Stavanger. Er drittlei hele Haugesund-opplegget allerede FÖR jeg er i gang... Ringte inn mens på lördag, og fikk beskjed om at jeg nok da var litt seint ute, hadde jeg fått mensen et par dager för kunne jeg kommet til ila sommeren. Kjempe motiverende å höre!!!!!!!!! Da jeg var på oppstartsamtale, sa de at oppstart antakeligvis kom til å bli tidlig i august, men da jeg ringte nå, var de tre förste ukene i august ALLEREDE fullbooka, så da kommer jeg ikke til för i september!!!! Herregud, dette drar bare mer og mer ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å måtte vente lenger, Dr. Heartbeat. Selv har jeg gledelig begynt å spotte før tiden....så da kommer mens trolig på lørdag og oppstart spray blir 12. Juli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mens kommet allerede og det før tiden. Har imidlertid regelmessig syklus og pga ferie i begynnelsen av august drøyer jeg en syklus med oppstart spray i stedet for å bruke det så lenge. Regner derfor med spraystart ca. 13 august. Da blir det ikke uttak og insett før ca. 9-14 september. Kjedelig med ekstra venting men slipper i alle fall å spraye hele sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm! Skjønner ingenting her nå! Venter mensen i morgen, men har hatt så utrolig mye stikninger og strekninger nedi der i d siste, så tok en billigtest....! To streker....! Prøvde å såve litt til og når jeg da stod opp tok jeg en til.....! To streker der også! Rart med det, men når man er vant med å bli skuffa, så venter jeg fortsatt mensen i morgen! Men krysser fingre og alt som kan krysses for at dette går bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så spennende. Tenk om du har klart det på egen hånd. Det hadde blitt starten på en GOD sommer det♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde d! :-) kan bare ikke skjønne at noe så bra skulle skje meg! Ligner ikke min flaks liksom! :-D men lykken kan jo snu! :-) hadde vert helt fantastisk!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mens kommet allerede og det før tiden. Har imidlertid regelmessig syklus og pga ferie i begynnelsen av august drøyer jeg en syklus med oppstart spray i stedet for å bruke det så lenge. Regner derfor med spraystart ca. 13 august. Da blir det ikke uttak og insett før ca. 9-14 september. Kjedelig med ekstra venting men slipper i alle fall å spraye hele sommeren

Da blir det nok sånn at vi to kommer til å ligge rimelig likt i løypa, Sunfly :-) Planen til Haugesund er at jeg skal begynne med Primolut 10 dg enten oppstart 7. eller 14. august for å få avbruddsblødning, deretter kort regime med Gonal-F osv. Jeg pleier å få mens 4 dg etter avslutta Primolut, så anslår den til 20. eller 27. august, avhengig av oppstart Primolut selvsagt. Jeg har fått skissert videre regime, med oppstart Gonal-F fra syklusdag 2 eller 3 mener jeg å huske, men klarer allikevel ikke helt å telle meg fram til datoene hvor noe skal skje, dvs. UL kontroller, Ovitrelle inj, egguttak og evt tilbakeføring. Synes ikke akkurat folka i Haugesund var så flinke til å forklare dette, og dessuten var jeg ikke helt mottakelig for informasjon da jeg var der oppe heller, kjentes det ut som ;-) Kan noen hjelpe med å telle seg fram til dette?! Selv om dette jo er en EVIGHET til, kjenner jeg meg stressa allerede nå fordi det er så mye som skjer akkurat rundt de tidene for oppstart. Har planer både siste helga i august, første helga i september og tredje helga i september. Kommer dette til å "tulle det til" med IVF opplegget? Hjelp, jeg er helt på viddene her, altså...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm! Skjønner ingenting her nå! Venter mensen i morgen, men har hatt så utrolig mye stikninger og strekninger nedi der i d siste, så tok en billigtest....! To streker....! Prøvde å såve litt til og når jeg da stod opp tok jeg en til.....! To streker der også! Rart med det, men når man er vant med å bli skuffa, så venter jeg fortsatt mensen i morgen! Men krysser fingre og alt som kan krysses for at dette går bra! :-)

Er det virkelig sant, Lovise83? Så fantastisk da, dere har fått det til på egenhånd! Gratulerer:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk! :-) klarer ikke helt å juble enda! Hadde kjemisk i mars etter ICSI, og mista i uke 9 sist jeg ble gravid på egenhånd! Men krysser alt jeg har for at dette skal gå bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise da!!!!! :-)))))) Herregud, er det sant?!!! Nå ble jeg skikkelig glad!! Det er jo bare helt fantastisk:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :-) måtte ta en test til nå i kveld, og var positiv den også! :-) men klarer som sagt ikke slippe jubelen løs helt enda! Men føles fantastisk! :-) er overlykkelig selv om jeg ikke forstår det helt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lovise  :D  :D  :D  Fantastiske nyheter, helt på egenhånd uten legehjelp. Utrolig hva naturen kan finne på  :D  Hold kontakten med oss så vi får høre hvordan det går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Dere er vel hærlige! :-) kommer aldri til å forlate disse sidene! Er jo så spennende! :-) å er så mange fantastiske folk her og absolutt alle fortjener og lykkes! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, gratulerer med positiv test Lovise83! Du er gravid! Så moro da å lykkes på egen hånd. Masse lykkeønskninger fremover. Kos deg i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lovise83! Så fantastisk.

 

Haugesund lova meg et forsøk før sommeren,mengde inntakssamtalen i slutten av april fikk vi beskjed om å måtte vente til august. Vi er heldigvis booka inn med med oppstart kort regime ved mens rundt 5. August. Imens arbeider vi hardt for å ende i Lovise83 sine fotspor,,

 

Ha en strålende fin helg flotte jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...