Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for deg fighter'n, må si at du lever opp til nicket ditt. Håper at du nsart er helt fit for fight again  ;) og at magen blir flat for så å blåse seg opp igjen  :)

 

Her er det ingen tr i sikte. Kommer den ikke før mandagen så blir jeg vel nødt til å svi av noen tester  :P  Enda jeg vet at sjansen er null. 

Er en uke på overtid nå. Vel, vel, får trøste meg med at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves.

 

Lykke til alle sammen med medisiner, ul, uttak/innsett og rugetid  :)  :)  :)

Tenk om du mirakuløst har klart å bli gravid på egenhånd - det kan jo skje om du ennå har eggledere :P

Åhh,ble så nysgjerrig nå....kan du ikke ta en test NÅ :D  hihihi!

 

Jeg testet negativt i dag også :P ....klarer ikke la være å teste...kommer til å teste frem til neste lørdag. Men vil jo anta at et blastocyst-egg gir fortere positivt resultat enn et vanlig 4-/8-delt egg?!! Eller hur?

 

Tanj75: Jeg har ikke peilig på hva som er "vanlig". Vet bare at det er svært uvanlig å ha 40 follikler, som jeg hadde. Viktigste er at man har ET gullegg :wub:  Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mammadrøm! Forrige gang jeg gikk på sprøyter var det kun egg på venstre side, så dette kan vist være helt normalt.

 

Her er jeg på dag 4 på sprøyter. Tirsdag skal jeg på ul. Satser på at det denne gangen er flere egg som responderer godt på medisinene, men satser på uttak først uka etter.

Ok, visste ikke at det kunne være normalt. Krysser fingrene for at de på venstre side vokser seg store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mammadrøm :)

Tror du ikke folliklene på andre siden vokser seg store nok til uttaks dagen da?

 

Det er gøyere å være i sprøyte-/sprayfasen, enn å være i rugefasen.....tiden går jo evig sakte :huh: .Og særlig når jeg er sykemeldt og været er overskyet. Leser x antall nettaviser + håper at folk skriver masse på dette forumet, så har jeg litt tidsfordriv :P

 

Lykke til videre :D  vi må holde hverandre oppdaterte :)

Jo, håper de vokser seg store til uttaksdagen:-) Spent på ultralyden på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til fighter'n! Få prosenter kan og gi spire:-)

Jeg var på første ultralyd i går etter 6 dager på sprøyter. På høyre side så vi 5 folikkelposer (eller hva det heter), mens på venstre side så vi bare et grått område. Han målte de på høyre side, men de var litt små enda. Skal derfor gå på sprøyter tom søndag og ny ultralyd på mandag. Ble litt bekymret for at vi ikke så noen på venstre side, men han sa dette var fordi de ikke var store nok enda til at vi kunne se skilleveggene enda. Noen som har opplevd dette? Håper de vokser seg til!

Jeg har en god og en dårlig eggstokk, dvs på den ene er det alltid flere eggfollikler og det blir en del egg der, mens på den andre sida er det kun få og små eggfollikler. Tror jeg maks har fått ut ett egg på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til fighter'n! Få prosenter kan og gi spire:-)

Jeg var på første ultralyd i går etter 6 dager på sprøyter. På høyre side så vi 5 folikkelposer (eller hva det heter), mens på venstre side så vi bare et grått område. Han målte de på høyre side, men de var litt små enda. Skal derfor gå på sprøyter tom søndag og ny ultralyd på mandag. Ble litt bekymret for at vi ikke så noen på venstre side, men han sa dette var fordi de ikke var store nok enda til at vi kunne se skilleveggene enda. Noen som har opplevd dette? Håper de vokser seg til!

Jeg har en god og en dårlig eggstokk, dvs på den ene er det alltid flere eggfollikler og det blir en del egg der, mens på den andre sida er det kun få og små eggfollikler. Tror jeg maks har fått ut ett egg på den siden.

 

Takk for info, greit å vite! kanskje er det slik hos meg og? Spent for ultralyden på mandag, men belager meg på at det ikke er store endringen på venstre side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ute av denne gruppen :(

Testdagen var visstnok i dag, da jeg fikk satt inn blastocyst. Kunne ikke få en mer negativ test dessverre :mellow:

 

Så nå får vi se hva som skjer.......noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg kan ha fryseforsøk? Jeg har ikke regelmessige sykluser!

 

Masse lykke til alle sammen - håper dere ikke følger etter meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ute av denne gruppen :(

Testdagen var visstnok i dag, da jeg fikk satt inn blastocyst. Kunne ikke få en mer negativ test dessverre :mellow:

 

Så nå får vi se hva som skjer.......noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg kan ha fryseforsøk? Jeg har ikke regelmessige sykluser!

 

Masse lykke til alle sammen - håper dere ikke følger etter meg :)

Å nei, det var leit å høre:-( Krysset fingrene for deg selv om det var få prosent sjanse..

 

Vet dessverre ikke hvor lenge man må vente med fryseforsøk, men ønsker deg uansett masse lykke til når du kommer i gang igjen:-) Du er jo i alle fall heldig som har flere egg på frys!

 

God klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på 2. ultralyd, og denne gangen var det mer positivt! 11-12 eggposer av fin størrelse, og tykk og fin slimhinne:-) Egguttak blir på torsdag, og forhåpentligvis innsett på lørdag! Fingers crossed:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Fighter'n! :/ Håper du kommer fort i gang med fryseforsøk! du kan jo søke litt på forumet da. vet at det er flere som har stilt samme spørsmål tidligere, men siden det ikke har angått meg så har jeg ikke gitt plass til svaret i min begrensede lagringsplass :P LYKKE TIL!

 

Og mammadrøm, flott at du har så mange eggposer! krysser fingrene for at det er egg i dem alle, og at de er av kjempekvalitet! :) lykke til med uttaket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det er å følge dere alle sammen. Jeg har vært å på "eggesanking" Idag, det ble 6 stk, og har innsett nå på onsdag, krysser alt jeg har av fingre å tær :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh så spennende Tanj75!! den ventinga der er så nervepirrende! skal hjelpe deg og krysse! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt Figthern, jeg måtte vente en syklus fra uttak/innsett syklusen før fryseforsøk, men mellom fryseforsøkene har jeg ikke hatt noen ventetid. Bare gått rett på.

 

Her venter jeg fortsatt på tr. Gravid naturlig kan jeg ikke bli da det ikke er noen forbindelse mellom eggstokker og livmor hos meg. Tok også en veldig sen blodprøve for å sjekke hcg da jeg hadde innsett sist, dag 18 eller noe slikt. Måtte vente på ledig time på laben hos legen min. Ellers ville jeg nok nå ha tenkt "kanskje det var tvillinger og en forsvant ut sist tr kom mens den andre sitter fast?" Det er nok bare kroppen min som tuller med meg  :angry: Allikevel lover jeg, Fightern, å ta en prøve imorgen hvis ikke tr har kommet da. Bare så ergelig at jeg ikke har flere billigtester igjen.

 

Vi har valgt å sette inn den siste eskimoen vår, så får vi se. Kan være gullegget  :wub:

 

Lykke til med Tanj75, håper at mange flotte egg venter på deg på klinikken imorgen! Krysser fingre her for deg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått Tanj75?

 

Flere som har vært på ul? Selv har jeg vært i dag, og det så så bra ut at det blir ovitrelle i morgen kveld og uttak på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg tok jo lutinus i går før testen.....den gjør jo at mensen uteblir. Men hvor mange dager det tar før man begynner å blø etter siste dag med lutinus, vet jeg ikke!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske spira: Jeg var på uthenting av egg igår, å det ble 6 stk! Og imorgen skal jeg åp innsett, startet med lutinus igår:) Er kjempespent på dette. Kommer til å bli hardt å holde sg for å ta tester :P Men pga ovitrelle sprøyta så må jeg vle vente :P 

 

Tusen takk alle sammen:) Vi er veldig veldig spente :) Er vårt første forsøk :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ryger Tanj75:-) Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast i 9 mnd!

 

Her skal snart eggløsningssprøyten settes(20.30). Ser veldig frem til en medisinfri dag i morgen, men har og begynt å grue meg til uttaket. Gleder meg til å få det overstått! Blir mildt sagt en veldig spennene uke!

Stå på nå jenter- husk at vi skal lage babyboom;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønte det! Å tusen takk, blir spennende :) Jeg ble veldig positivt overrasket over uttaket. Det gjorde ikke det minste vondt! Jeg var så nervøs på forhånd, men kjente så å si ingenting :) Så det går nok veldig bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på toget hjem, har akkurat vært å fått på plass lille spiren :) satser på at den klamrer seg fast. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, når kan man tidligst teste... Vet de sa 14 dager på sykehuset... Meeeen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på toget hjem, har akkurat vært å fått på plass lille spiren :) satser på at den klamrer seg fast. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, når kan man tidligst teste... Vet de sa 14 dager på sykehuset... Meeeen :P

Gratulerer så mye:-) Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast!

 

Det eneste jeg vet vedr testing er at eggløsningssprøyten vil gi positivt utslag på graviditetstest ca 10 dager etter den er satt. Etter det er det nok mange som begynner med sniktesting;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingre og tær for deg Tanj75! og for mammadrøm og ønskespira som skal ha uttak! håper dere får gode egg som kan både settes inn og fryses. fryses kun mtp søskenforsøk selvfølgelig, hehe. for testene skal jo bli positive! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var uttaket overstått! Jeg var så nervøs på forhåndt, og sov kun 2-3 timer i natt... Det viste seg at dette var helt ubegrunnet, for uttaket gikk kjempefint:-) Litt  ubehagelig, men overhode ikke vondt. Det var også utrolig motiverende med bioingeniøren som telte høyt alle nye egg. Det ble 8 egg totalt, så nå er jeg utrolig glad og letta! Neste milepæl er tlf i morgen for å høre hvordan befruktningen har gått. Håper på full paradisestemning hos eggene;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...