Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Tusen takk jenter! Har svidd av noen tester i dag også! Viser seg og være positive alle sammen, men jeg klarer ikke forstå det! Livredd og sjekker papiret hvær gan jeg er på do...! Frustrerende! Men vet veldig godt at jeg er utrolig heldig! :-) mer enn jeg hadde turt å håpe på! Men stå på jenter! Det er jo faktusk mulig! Jeg krysser fingrene for hver og en av dere! Vist jeg ikke har fått mensen innen onsdag, må jeg ringe haugesund og avbestille uttak og innsett i uke 34! Håper det og at noen blir glade for å få min plass kansje...? Vet ikke hvordan de gjør det men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer igjen, Lovise:-))

 

Her kom mensen i dag til min store glede til en forandring;-) sende mail til riksen og meldte i fra og fikk straks svar om at reseptene og papirene blir sendt meg nå. Skal begynne med spray 15. juli og sprøyter i uke 31. Hjelpes, nå er vi i gang!!

 

Har et spørsmål til dere som har vært gjennom dette før:

-Er det vanlig å måtte ta blodprøver, ultralyd eller andre undersøkelser før man begynner med sprøytene? Og hvor mange undersøkelser er vanlig fra sprøytestart til uttak??

Grunnen til at jeg spør er nemlig for å prøve å planlegge litt sommerferie oppi det hele. Italia og Hyttetur er planen i det hele... Er jeg naiv, og bør heller sitte hjemme i tilfelle ett eller annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :-) tror du bør vente med planlegginga til du har fått programmet ditt! :-)

 

Jeg har gått 2-3 uker på nesespray før jeg starta med sprøyter! Så 10 dager på de før jeg var på ul! Og siden de ikke var helt fornøyd med størrelsen på eggene, måtte jeg gå noen dager til på spray og sprøyter før det ble ny ul, så eggløsningssprøyte så uttak og innsett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Vi får vente litt med å bestille da. Måtte du på noen undersøkelser før du begynte med sprøytene eller var det satt til en fast dato?

 

Hvordan er formen din nå da? Noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg var ikke på noe da! Fikk en dato, men måtte ha mensen en gang mens jeg gikk på spray før jeg fink begynne med sprøyter for og vite at jeg var nedregulert! Får man ikke mensen før sprøytestart, blir sprøytestarten litt utsatt somregel!

 

Symtomer ja...! Veldig trøtt og og litt større og tyngre bryster! Så springer jeg på do heeeele tia! :-) men glad for alt! Hår ikke opp fir meg, så har tatt tester ( billigtester) hvær dag! Må vell snart på avvenning....! :-D er det ikke en bekymring så er det en annen! Tror aldri det tar slutt....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da vet jeg litt hva jeg har å forholde meg til!

 

Deilig med symptomer da:-/ Det betyr iallefall at alt er som det skal:-) Skjønner den med testinga, det roer seg nok etterhvert når det synker inn at du er gravid. Ihvertfall etter første ultralyd tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper det! :-)

 

Nå krysser jeg fingrene for alle augustjentene! Masse lykke til! :-) følger med dere og heier på dere!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg var ikke på noe da! Fikk en dato, men måtte ha mensen en gang mens jeg gikk på spray før jeg fink begynne med sprøyter for og vite at jeg var nedregulert! Får man ikke mensen før sprøytestart, blir sprøytestarten litt utsatt somregel!

 

Symtomer ja...! Veldig trøtt og og litt større og tyngre bryster! Så springer jeg på do heeeele tia! :-) men glad for alt! Hår ikke opp fir meg, så har tatt tester ( billigtester) hvær dag! Må vell snart på avvenning....! :-D er det ikke en bekymring så er det en annen! Tror aldri det tar slutt....!

Du har helt rett, Lovise! Bekymringene tar aldri slutt!;-) Hele svangerskapet går man og tenker at noe galt kan skje, og tror du ikke at når ungen er født så blir man enda mer bekymret!!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, of ja det kan jeg tro! :-) tar vist aldri slutt disse bekymringene...! :-) må nok bare lære å leve med de! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter! fikk telefon jeg i går om at forsøket mitt måtte forskyves. denne gangen heldigvis i riktig retning! :P så nå blir det innsett i uke 33 (rundt 14.august) hvis alt går etter planen :) er sååå takknemlig for å få 3 færre uker med synarela!! fantastisk! :D

lykke til til dere alle med oppstarten på hormonene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da, all i want is you:-) Vi har innsett i samme uke vi da!

 

Her er medisinene nå i hus, og jeg er klar for oppstart med suprecur 15/7. Gleder meg til å komme i gang nå:-))

 

God helg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg i dialog med Maigaard klinikken i Danmark for å starte prosess der i august, Er veldig spent. Har fått beskjed at de kommer til å sette meg på kort regime, men at jeg skal bruke Menopur isteden for puregon da de sier jeg kommer til å få bedre kvalitet på eggene mine ved dette hormonet. Gruer meg litt til det kjenner jeg. Vet at man må blande menopur selv. De skal kjøre litt høyere doser en det jeg brukte på Ullevål da de vil at jeg skal få flere egg. I tillegg skal de bruke assisted hatching og sette meg på blodfortynnende medisiner. Har tro på dette skal bli bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at flere skal ha uttak i uke 33. Det skal vi også! Akkurat fått mens, så da er det bare en syklus igjen til ny oppstart.. Føles uendelig lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg havner tilbake på disse sidene igjen! Holder på og abortere! Hcgen min steg bare fra 481 til 781 på 6 dager! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, Lovise83... Det var jo ikke sånn det skulle gå:-(

Ord blir fattige nå, så sender bare over en god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille her om dagen! Er vel naturlig at mange tar pause herfra når man har sommerferie...

Her har jeg startet opp med suprecur nesespray i dag. Stress å huske på tidspunktene 4 ganger om dagen. Ingen bivirkninger så langt, håper det fortsetter sånn;-)

1 uke til med jobbing før jeg tar 4 uker ferie- det blir godt!

 

Hvordan går det med deg, Lovise83?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d blir vel fort sånn at man ikke henger foran pcen når det frister å gå ut i finværet om sommeren :) men en liten statusoppdatering fra meg er at jeg også har starta på nesespray (synarela) og er på dag tre med den. ble plutselig kjempe trøtt i dag, men vet ikke om det er en vanlig bivirkning av sprayen. har tatt den to ganger før uten at jeg har merka noe til det. så håååper det skyldes arbeidspress på jobben og at kroppen trenger ferie. for da får jeg energien tilbake igjen om to dager når ferien starter :P

 

håper du slipper bivirkninger da mammadrøm! og skjønner det er stress med tidspunktene. jeg synes det er vanskelig med synarela, som kun skal tas 3 ganger daglig :P

 

og, jeg lurer også på hvordan det går med lovise83....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det må jo bare gå! :-S tok to hcgprøver sist uke! 6+2: 781 og 6+5: 1105! Stiger alt for lite, så har ikke det største håpet! Skal på ul på onsdag og avgjøre det hele! :-S

Så greit og være igang med spray! Det skulle jeg også vert forige torsdag! Så sånn sett skulle jeg ønsket at jeg heller var der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper bivirkninger denne gangen da, all I want is you! Nedtelling til ferie har jeg også, to dager igjen for min del etter i dag... Ønsker deg en god sommer og lykke til med forsøket:-)

 

Lovise83-Skjønner at det ikke er lett.. Godt du blir fulgt bra opp, og det blir vel greit å få sjekket tingene med ultralyd. Jeg har lite greie på hcg-stigning, men leser at du mener det siger for lite. Men betyr det at det allikevel er håp? Krysser isåfall fingrene for at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...