Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Ja :-) vil uansett være verdt det hvis vi får en liten en. Det er tross alt kun penger. Kan alltids tjene mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har nesten bestemt oss for 3 pak hos maigaard, oppstart i august hadde avbrutt hos riksen i april

skal få kort program- slippe spray og satser på at AMH ikke har falt ytterligere- hadde jo 2 sist jeg testa.

mannen har dårlige svømmere etter testikkelkreft, men det kan jo gå :)

noen som har lykkes med egne egg etter fylte 40 og lav AMH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit ivf-håper og ollie73:-)

 

Vedr AMH: jeg er 36 år og har AMH på 5. Legen mente det ikke var noe problem, og medisindosen ble bare økt noe.

Har lest om flere som får det til med lavere amh enn deg, så stå på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huhei! Hvordan er det med dere søte jenter? :-) da har vi blitt satt opp på planlagt uttak og innsett i uke 33! Reseptene og alt er på plass, så nå er det bare å slappe av uten masse hormoner i sommer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med en medisinfri sommer Lovise83. Selv har jeg endelig fått mens og håper på oppstart sprøyter i løpet av et par dager.

 

Så synd at det ikke lyktes for deg nå i mai.....krysset alt som var av fingre for deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det sunfly! :-) og i lige måte! :-) måtte det virkelig være din tur denne gangen! :-) kjenner det er godt med en liten pause, men er veldig klar for og kåmme igang igjen også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi helt likt å løypa, Lovise83:-) Vi skal også ha uttak/innsett i uke 33! Deilig med litt sommerferie før oppstart, men gleder meg for hver dag nærmere oppstart. Blir så spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd Klishe89? siden det ikke blir august allikevel? Det var uansett leit å høre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd Klishe89? siden det ikke blir august allikevel? Det var uansett leit å høre..

 

Jeg fikk beskjed om at egglederne må opereres bort før jeg går videre så da tar det brått lenger tid enn planlagt dessverre ;-) følger med på dere andre og krysser fingrene for masse spirer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig... Men må det gjøres, så må det vel det. Håper du får dato for operasjon raskt, slik at du ikke må vente så alt for lenge før du kan sette i gang med ivf!

Hyggelig at du følger oss i augusttråden, og takk for lykkeønskninger:-)

 

God helg søte jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter.

 

Får jeg være la her?;)

Vi var nettopp igjennom ett forsøk på medicus da ventetiden på riksen ble lang for oss...men vi har plass til uttak i uke 34 på riksen:) Så skuffelsen er tung, men godt å ha noe å se fram til.. Klarer liksom aldri å gi opp...selv om 6 forsøk tar på.

 

Håper vi kan følge hverandre, er så godt å ha noen å "prate" med, som faktisk forstår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være Vkristin:-) Synd du har vært gjennom flere forsøk uten å lykkes. Håper august blir den store babyboomen;-)

 

Vi også hadde lyst til å gå privat mens vi ventet i kø på riksen, men valgte å vente. Går det ikke på de forsøkene vi har i det offentlige, får vi hoppe over til det private. Synd det er så dyrt bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to:)

 

Jeg har begynt å miste troen, men håpet forsvinner nok aldri <3

Grunnen til at vi tok ett privat imellom var at jeg studerer og hadde tatt en pause i studiene i ett halvt år for dette.. men såklart klaffer riksen akkurat med studiestart...:) så jeg skal bruke sommeren på å finne ut av hva livet skal bringe videre..s.tudier og prøverørsbehandling er ikke så lett å kombinere:(

 

Det er altfor dyrt med privat... ble nesten 40 000 i utgifter...og de turte ikke medisinere meg med mer enn 125 ie...og d resulterte i to egg..selv om d var 23 poser de kunne fått til å vokse...så jeg var litt frustrert...

 

Men satser på riksen kan hjelpe oss nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som jeg komemr inn her til dere. Mange kjente nic ser jeg. Tror ikke jeg rekker et fryseforsøk til før sommeren men kan jo være heldig. Ellers blir det oppstart i august for meg også. 3 egg igjen på frys, ett av dem må jo være gullegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det ikke er lett å kombinere studier og prøverørsbehandling Vkristin... Håper du finner ut av det, og blir gravid i en fei;-) Selv avslutter jeg videreutdanningen min nå i juni, noe som passer fint med tanke på medisinoppstart i juli. Men- har en jobb med mye ansvar og travle dager, så er litt spent på hvordan det vil gå i kombinasjon med prøverør. Har aldri vært sykemeldt 1 eneste dag, men har bestemt meg for å benytte meg av det nå hvis jeg føler det trengs.

Hvorfor ville de ikke øke dosen da? Jeg skal bruke puregon, 225 IE,,, Skjønner du ble litt frustrert når du kun fikk ut 2 egg av 23 eggposer og i tillegg har betalt så mye for det. Håper riksen ordner saken!

 

Velkommen, Krepsen79:-) Deilig med egg å frys da, ett av de er jo gullegget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg og, forhåpentligvis blir det oppstart med medisiner i begynnelsen av August. Blir en uutholdelig sommer og gå å vente, kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med her. Det er mitt siste IVF forsök (hatt 2 avbrutte de siste månedene), og får jeg ikke nok egg, så blir det eggdonasjon eller adopsjon....

Jeg inså i natt att dette her er det siste forsöket og min siste sjanse til å bli mamma til mine biologiske barn og jeg må si jeg er helt knust. Bare gråter og gråter. Det er ingenting jeg kan gjöre med det heller. Min eneste eggstokk har ikke så mange egg igjen og det er ingenting jeg får gjort med det uansett hva jeg gjör og hvor mye jeg griner :( Har begynt å ta DHEA, Q10, L-Arginin, E-vit og div andre greier, men om det har noen effekt det vet jeg ikke.

Begynner med spray for nedregulering i midten av juli med spröytestart i begynnelsen av august. Ska gå på maxdose Fostimon i 5 dager og så 3 dager eller mer med Menopur maxdose.

Nå er det bare å be til höyere makter om at det skal bli nok egg til å hente ut og til å sette inn ett gullegg igjen!!!!

Håper det går veien for oss alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg av her og inn i Juni-berter da vi har fått lov til å ha oppstart i juni igjen allerede. Skal ringe inn så fort jeg får blødning og så er det å begynne med progynova igjen. Lykke til alle sammen i tilfelle jeg (forhåpentligvis) ikke joiner dere igjen i august. Må det bli mange store mager utover vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye:-)

Skjønner hva du mener med at er uutholdelig å gå å vente i hele sommer, Dr. Heartbeat.... Jeg kjenner det litt på samme måten. Mye tankevirksomhet som går med til hva jeg skal igjennom.

 

Føler med deg micke78:-( Ikke lett å gå gjennom forsøk som blir avbrutt. Håper gullegget kommer ved neste forsøk! Vi ligger ganske likt i løypa, så det blir spennende å følge deg:-)

 

Så heldig du var som fikk et nytt forsøk før sommeren da, Krespen79:-) Ønsker deg masse lykke til!

 

Her leses det til eksamen som bare det, måtte bare ha meg en aldri så liten pause inn hit;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte fra om mens til Riksen på mandag, og fikk til svar at ved neste innmeldte mens ville jeg motta alle papirer og resepter. Da gikk det virkelig opp for meg at vi snart endelig skal sette i gang!!! Dette er så spennende:-)

Nedtellingen er i gang for fullt! Vet at det er vanlig å være spent og full av håp ved første forsøk. Redd det blir tyngre og tyngre hvis man må gjennom flere runder, noe jeg må belage meg på.. Men jeg VIL LYKKES på 1. forsøk!!

Andre spente augustjenter som teller ned til forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, melder meg inn her jeg. Antar at det blir i august vi får prøve igjen. Dette blir siste forsøk i det offentlige. Har en herlig toåring fra før av etter ivf, så vet jo at ivf kan være et mirakel hvis en er heldig.

 

Mange kjente nick her. Kjenner at det er herlig med sommer, men at jeg gleder meg til høsten og et nytt forsøk.

 

Så bra at du fikk et nytt forsøk før sommeren Krepsen79, da kommer vi etter i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...