Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Hei, melder meg inn her etter at jeg akkurat har fått mens. Det vil si at 1 forsøk ble negativt, og neste blir i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vellkomne skal dere være! :-) nå håper jeg bare mensen kåmmer som planlagt rundt den 22. Juni! Jeg fikk brev i posten om ul 9/8, så alt har bare med å være i rute! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg også dessverre inn her. Hadde uttak nå på mandag og fikk ut seks egg. ICSI ble brukt på alle, men det var ingen som ble befruktet :( Skulle egentlig hatt innsett i dag klokken 11.15. (Lei meg)

 

Snakket med sykepleier og jeg skal starte på spray på min 21. syklusdag etter kommende blødning. Regner med at dette blir omtrent 17. juli. Sa ja til kontroll 14. august da jeg snakket med henne på telefon. Kom så på at jeg er på Rhodos da så jeg får ringe tilbake etterpå og få ny tid uken etter ^_^ Blir helt tullete av dette her.

 

Dette blir vårt tredje Fersk forsøk, men som sagt fikk vi ikke satt inn denne gang så håper på bedre lykke i august.

 

Ser DESSVERRE at det er utrolig mange kjente nick her. La oss håper at det blir med august, og at vi aldri sees igjen.....(det er lov å håpe) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Så trist sunfly! :-( men er jo fint å følge deg igjen da! Er mitt 3. Ferskforsøk også, så nå skal det klaffe!!! August må da være måneden!! Da er vi uthvilte etter en fantastisk fin sommer(som vertfall jeg har bestilt) og klare for nytt påfyll av hormoner og diverse! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese om dere med negative forsøk bak dere, og leit med ingen befruktede egg, Sunfly:-(

Kjenner jeg blir dratt litt ned på jorden igjen når jeg leser om slikt. Jeg har så mye pågangsmot og er så optimistisk nå før første forsøk, men vet jo at det er mer vanlig å gå noen runder enn at det er full klaff på første forsøk.... Krysser allikevel alt jeg har for at august er den store babyboom-måneden!!

Endret av mammadrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det blir oppstart for meg i august på Maigaard. Blir mitt første forsøk der:-) Ser vi er flere som skal i gang der. Det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen på klinikken ringte gubben i går etter mitt ønske. Jeg sa at det var bedre at de snakket sammen enn at jeg skulle være mellomledd.

 

Resultatet er som følgende:

Mannen skulle begynne å stå mer på jobben for å få lufta svømmerne (på en måte). Har stillesittende jobb så alt skal hjelpe.

Har blitt satt på Pergotime (???) og skal ta dette hver dag i 40 dager. Skal visstnok hjelpe på svømmerne. (Noen som har vært borti dette???)

IKKE NOE FORM for utløsning frem til test i august :lol:

 

Tror dere det var populært eller??

 

Jeg får oppstart spray i juli allerede og skal til ny pers i august. Tror det blir vårt siste forsøk da vi tross alt har tre FANTASTISKE barn fra før og dette jaget etter fjerdemann ødelegger hverdagen ganske mye når mor konstant kikker på klokka for spray/medisiner for ikke å snakke om den lille bobla man lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille her om dagen....

Jeg går bare og venter på mens....skulle ønske den kunne komme tidlig for en gangs skyld. Skal jo ikke få den før om ca. en uke.....Håper i alle fall den ikke blir mye forsinket. 

 

Skal til Rhodos 3-17 august og har ingen planer om å ha mens da... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle lykkeønsker :)  På fredag blir det innsett av to eskimoer, hvis alt går bra med opptiningen. Lykke til i august alle sammen. Her krysses fingre og tær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også og venter på mensen! Etter mine beregninger skal den kåmme på lørdag, så hele programmer mitt er satt opp etter det, så håper den er i rute! :-) tenkte egentlig jeg skulle ta "sommerferie" fra forumet og alt, men du vet.... Klarer ikke holde meg unna! Er altfor spennende dette her! Må jo inn å se hvordan det går med alle! :-) blir så glad for alle som får positive tester, og lurer på om det noen gang kommer til å skje meg! Hadde blitt så uendelig glad og takknemelig om det bare kunne gått nå på vårt 3. og siste forsøk i det offentlige!! Er på en måte så vant med at det ikke går, så klarer ikke helt ha de store forventningene! Men andre klarer det jo, så er jo håp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å ta "sommerferie" så lenge man sitter og bare surfer litt...hehe. Vi skal imidlertid på både både camping og hytte i tre uker i juli da det blir lite pc-tid. I tillegg til Rhodos to uker i august så regner med det allikevel blir mer eller mindre fem uker ferie fra forumet også. Blir rart egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ja men så hærlig! :-) jeg har satt opp ferien min sånn at jeg får uttak og innsett i ferien! Skal ha nesten hele august da, men vi bygger hus, så mesteparten av ferien går vel med til det da! Tenkte å låne bobilen til foreldrene mine en tur bare for å kåmme bort litt liksom! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter på mens her og! Får den om en ukes tid, og håper den er i rute så det ikke blir kluss med uttaksdatoen!

Vi skal en tur til Italia og Arendal i sommer. Hvordan blir det med medisinene da tro?? Masse spørsmål og stille til apoteket ift om sprøytene må ligge kaldt, ha med nesespray på stranda mm. Ikke bare bare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er litt vanskelig det der! Nesesprayen tåler ikke over 25 grader har jeg hørt! Så det kan bli en utfordring med denne varme fine sommeren jeg har bestilt...! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til krepsen79.

 

Sunfly- regner med at aktivitet. Tar seg opp når vi kommer ut i juli mnd og flere venter på oppstart.

 

Fikk brev i posten fra Haugesund dom jeg hører til at jeg slapp å reise opp for å ta ultralyd før uttak. Kunne gjøre dette i Stavanger! Med hilsen om en god sommer! Deilig å slippe å reise for 5 min i stolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører også til i haugesund, og har time til ul på hinnaklinikken! :-) veldig greit å kjøre 1,5 time istedenfor 3 hvær vei! :-)

 

Hvordan tenker dere og holde medesinene under 25 grader? Gå med kjøleboks hele dagene?? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo normal romteperatur, jeg har hatt allt på soverommet, der vinduet alltid er åpent og kjøligt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo smart! Jeg har ikke hatt forsøk på sommeren før, så har bare hatt de på kjøkkenet og i veska når jeg har vet ute, men det kan jo bli litt problematisk i sommer! Finner nok ut noe lurt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha mitt siste forsøk i uke 33/34. Fryseforsøk. Om ikke dette vil feste seg heller så blir det adopsjonskø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss, Hlc1983.

Vi skal også ha vårt (trolig) siste forsøk i august.

Takk for det, Sunfly :)

 

Skal dere ha ferskforøk eller frys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha Fersk igjen. Tredje fersk for oss da vi i første forsøk fikk satt inn to ikke-optimale egg. Andreforsøk ble avbrutt forrige uke da ingen egg ble befruktet.....

 

Helt utrolig at vi har klart å lage tre vakre barn på egen hånd tidligere :o

 

Hvor hører du til hlc1983?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfly: blir det regnet som forsøk når det ikke er fulført?? Min bror og kona opplevde det samme, og da ble d ikke regna som forsøk, så de fikk et til, (altså 4) og ble da gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...